Προς το περιεχόμενο

"Θεματάκι" με αντιπροσωπία & Συμπεριφορά.


Προτεινόμενες αναρτήσεις

αυτό...είναι υποκειμενικό...να του δώσεις να καταλάβει πως γίνεται παράλογος χωρίς να ακροβατήσεις στα όρια της απόλυσης :P

 

Το να μιλάς λογικά στον παράλογο για τον παραλογισμό του είναι σαν να πουλάς άμμο στην έρημο, περιττό. Ευγενικά και σιγά σιγά προς την πόρτα και άντε στην ευχή της Παναγιάς.

 

Τα όρια της απόλυσης τα θέτει το αφεντικό, όχι ο πελάτης.

 

Αλλά ακόμη κι αν το αφεντικό δεν έχει κολλήματα, μπορεί ο υπάλληλος να το γυρίσει στα μπινελίκια; Μάλλον όχι. Άρα ποιά ακριβώς είναι η μη-ανοχή στον μαλάκα πελάτη; Ή μήπως από ηθικοπλαστικές θεωρίες άλλο τίποτα;

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 100
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

καλά...ήρεμα...συζήτηση κάνουμε....

 

από τις σωστότερες αντιμετωπίσεις πάντως είναι αυτή που περιέγραψε ο beeros (για την ενημέρωση σχετικά με την καθυστέρηση της παραγγελίας, προφανές βέβαια αλλά το λες για να προλάβεις τα χειρότερα) που δεν μου την έχουν κάνει ποτέ

 

εξυπηρέτηση που με άφησε άναυδο ήταν στη Ν.Σμύρνη που ενώ η ταβέρνα ήταν τίγκα..και μιλάμε για πάνω από 100 άτομα...η παραγγελία (κρύα και ζεστά) ήρθε πολύ γρήγορα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλά...ήρεμα...συζήτηση κάνουμε....

 

Δεν το λέω για 'σένα φίλε μου  :).

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εξυπηρέτηση που με άφησε άναυδο ήταν στη Ν.Σμύρνη που ενώ η ταβέρνα ήταν τίγκα..και μιλάμε για πάνω από 100 άτομα...η παραγγελία (κρύα και ζεστά) ήρθε πολύ γρήγορα...

 

Καλή προετοιμασία και μετά φουρνος μικροκυμμάτων

 

Βολεύει αλλά το micro καταστρεφει την ουσία του φαγητού.

 

Αλλά ακόμη κι αν το αφεντικό δεν έχει κολλήματα, μπορεί ο υπάλληλος να το γυρίσει στα μπινελίκια; Μάλλον όχι. Άρα ποιά ακριβώς είναι η μη-ανοχή στον μαλάκα πελάτη; Ή μήπως από ηθικοπλαστικές θεωρίες άλλο τίποτα;

 

Αυτό είναι ακραίο που λες...δεν τον αρχίζεις στα μπινελίκια. απλά του λές "μας συγχωρείτε αλλά δε μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε υπό αυτές τις συνθήκες" ή κάτι τέτοιο τελος πάντων.

 

Δεν υπάρχει ορισμός-οριοθέτηση της μη-ανοχής, απλά ο ψυχραιμότερος τη συγκεκριμένη στιγμή αναλαμβάνει. έχω κάνει πελάτη που γκρίνιαζε επί 30', αρνάκι, σε πόστο συνάδελφου, σε 5'.

 

Στο τέλος μας ευχαρίστησε, μας ζητησε συγγνωμη και μας άφησε 25€ tips...σε ταβέρνα

 

Όταν είσαι ψύχραιμος τον φέρνεις τουμπα, σου ζητα συγγνωμη, και ξαναρχεται με αλλα 10 ατομα για φαγητο.

 

Από την άλλη ένα φίλος μου, πελάτη που του ειχε σπάσει τα ουμπαλα όλο το βραδυ και το έπαιζε καμπόσος, όταν έφυγε, έκανε το γύρο του τετραγώνου και τον έπιασε στο άλλο στενο και τον πλάκωσε στο ξύλο μπροστά στη γυναίκα του και το παιδί του.

 

ακραίο? ΝΑΙ...αλλά πιο ακραίος ήταν ο πελάτης, γιατί με την απαξιωτική του συμπεριφορά προκάλεσε την τύχη του, ξευτελιστηκε μπροστά στη γυναίκα του κ το παιδάκι έπαθε (μαλλον) σοκ.

 

Λόγω του παιδιού για μενα ήταν ακραίος, πολύ ακραίος...αλλά και πάλι αμα σε τρωει, είσαι αξιος της μοιρας σου...

 

Και δεν απολύθηκε ο φίλος, γιατί εξαιτίας του πελάτη έφυγε 1 τραπέζι που βαρεθηκε να ακουνε τη γκρίνια του και αλλα 2 καναν παραπονα επειδη δε μπορουσαν να φάνε ήσυχα.

www.reverbnation.com/steamrollerassault

www.youtube.com/user/beeros05

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καταρχας σε οτι λετε εχετε δικιο.εχω παθει τα ιδια και χειροτερα.εχω παει σε καμια 15αρια καταστηματα στην αθηνα και πουθενα δεν ειχα προβλημα εκτος απο το νακα στο mall.ρε παιδια δηλαδη ξεφτιλα καθε φορα που παω βλεπω ποσο μαλ....ς ειναι οι τυποι,την εχω παθει πολλες φορες εκει αλλα θα σας πω την χειροτερη.

εγω επεζα με μια κιθαρα.εεε λοιπον ερχεται ο τυπος που δουλεβει εκει μου περνει τι κιθαρα μεσα απο τα χερια που επεζα.καλα ως εδω ηταν μια κιθαρα ψιλο ακριβη και δεν ηθελε να παθει κατι

τσαντιστηκα αλλα δεν του ειπα τιποτα για το οτι μου πηρε την κιθαρα και τον ρωταω για ενα φιλο μου που ηθελε να αγορασει ενισχυτη

εγω:γεια σας θα ηθελα να ρωτησω για ενα φιλο μου που θελει να αγορασει ενα ενισχυτη

αυτος:αν ναι σε θυμαμαι(πηγενα συχνα πυκνα τοτε στο νακα και ειχα 3αναρωτηση χωρις απαντηση φυσικα!!!!)

εγω:ναι θα ηθελα να ρωτησω για......

αυτος:θα ερθει ο φιλος σου και θα ρωτησει

εγω:δεν θελω να παιξω απλα να ρωτησω

αυτος:ναι θα ερθει ο φιλος σου και θα ρωτησει.

 

εεεεεεεεε μετα τι του απαντας? αστο φιλε θα παρει απο αλλου  εεεεεε? τι του απαντας,δηλαδη τι να πω.στο κατω κατω για αυτο δεν τους πληρωνουν?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...

 

Το περιστατικό που περιγράφεις μου γεννά τις παρακάτω ερωτήσεις:

 

1. πόσων χρονών ήσουν όταν έγινε αυτό;

2. πόσες φορές είχες ως τότε πάει στο Νάκα για να ρωτήσεις ή να δοκιμάσεις;

3. ως τότε πόσες συνολικά αγορές και τι συνολικό τζίρο είχες κάνει στο Νάκα;

 

Αν θες απαντάς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από την άλλη ένα φίλος μου, πελάτη που του ειχε σπάσει τα ουμπαλα όλο το βραδυ και το έπαιζε καμπόσος, όταν έφυγε, έκανε το γύρο του τετραγώνου και τον έπιασε στο άλλο στενο και τον πλάκωσε στο ξύλο μπροστά στη γυναίκα του και το παιδί του.

 

ακραίο? ΝΑΙ...αλλά πιο ακραίος ήταν ο πελάτης, γιατί με την απαξιωτική του συμπεριφορά προκάλεσε την τύχη του, ξευτελιστηκε μπροστά στη γυναίκα του κ το παιδάκι έπαθε (μαλλον) σοκ.

 

Λόγω του παιδιού για μενα ήταν ακραίος, πολύ ακραίος...αλλά και πάλι αμα σε τρωει, είσαι αξιος της μοιρας σου...

 

Και δεν απολύθηκε ο φίλος, γιατί εξαιτίας του πελάτη έφυγε 1 τραπέζι που βαρεθηκε να ακουνε τη γκρίνια του και αλλα 2 καναν παραπονα επειδη δε μπορουσαν να φάνε ήσυχα.

δεν θέλω να κουνησω το δάκτυλο έξω απο το χορό, αλλα αυτο που περιγραφεις είναι ο,τι χειρότερο σαν παράδειγμα συμπεριφοράς ανθρώπου, και επουδενι δεν πρέπει να επικροτειται/ενθαρρύνεται απο κανένα μας (πολλών μάλλον δε όταν εγινε μπροστά σε μικρο παιδι).
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αντιπαράθεση υπάλληλοι-πελάτες και ποιος φταίει δεν έχει νόημα ρε παιδιά. Όλοι οι άνθρωποι, είτε είμαστε είτε έχουμε βρεθεί και στις δύο κατηγορίες. Είμαστε Έλληνες, έχουμε πάντα δίκιο, είμαστε καλύτεροι απ' τους άλλους και γι' αυτό είμαστε συνήθως αγενείς.

 

Υπάλληλοι και πελάτες πάντως, λύνουν πολιτισμένα τις διαφορές τους εκτός επαγγελματικού περιβάλλοντος, οδηγώντας στους ελληνικούς δρόμους.

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το περιστατικό που περιγράφεις μου γεννά τις παρακάτω ερωτήσεις:

 

1. πόσων χρονών ήσουν όταν έγινε αυτό;

2. πόσες φορές είχες ως τότε πάει στο Νάκα για να ρωτήσεις ή να δοκιμάσεις;

3. ως τότε πόσες συνολικά αγορές και τι συνολικό τζίρο είχες κάνει στο Νάκα;

 

Αν θες απαντάς.

1ο ημουν 17 και τι εγινε επειδη ημουν μικροτερος του σημενει οτι αυτος ειναι καλητερος

2ο παρα πολλες σχεδον καθε εβδομαδα

3ο μεχρι τοτε μπορει να ειχα χαλασει 350 ευρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου