Προς το περιεχόμενο

Απορίες σχετικά με την Gibson


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Oι Les Paul Traditional είχαν το κλασσικό weight relief, που μοιάζει με ελβετικό τυρί  (1η φώτο). Απ'ότι ξέρω από φέτος και μετά (2013 Τraditional) το σώμα είναι τελείως solid.

 

Οι Standard 2008 μέχρι και το 2012 ήταν chambered. To μεγαλύτερο μέρος του σώματος λείπει σχεδόν. Ας πούμε ότι μοιάζει με semi hollow όργανο. (φωτο 2).

 

Έχω μια τέτοια Les Paul, μου αρέσει πάρα πολύ ο χαρακτήρας της απλά υπήρξαν αντιδράσεις από τους πιουρίστες, οπότε πλέον οι standard έχουν το λεγόμενο modern weight relief (φώτο 3). Αντί για τις τρύπες αλά ελβετικό τυρί, έχουμε ελλειπτικά τμήματα που έχουν αφαιρεθεί..

 

Βέβαια, η καινούργια Standard, η οποία δεν λέω ότι είναι κακό όργανο, είναι σίγουρα η Les Paul που δεν θα έπρεπε να λέγεται Standard..

 

10-14 compound radious? burstbuckers που splitάρουν? για να δώ τους πιουρίστες... ;) ;)

 

Εν τω μεταξύ, με λύπη άκουσα ότι η καινούργια Traditional δεν είναι πλέον Plek'ed !!!!! Ισχύει? Κρίμα, γιατί η δουλειά που έχω δει στην δική μου Les Paul που είναι Plek'ed είναι απίστευτη!!!!

Traditional-Weight-Relief-LP.jpg.cc8a8c64102fd3dee6e76fce44ccba5f.jpg

Chambered-Weight-Relief-LP.jpg.b7062096440176038a3b1290bc4bfe34.jpg

New-Modern-Weight-LP.jpg.d7fee4474e4e108cfc7ddc8be3fb8176.jpg

Όχι άλλα μινόρε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 106
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

  • Moderator

Πως το βλέπεις; Για βάλε καμιά φωτογραφία απο solid να καταλάβω τη διαφορά.

 

Αυτή είναι απο τη δικια μου που έβγαλα..

 

Σίγουρα μπορείς να βρεις κι εσύ googlάροντας. Εγω βάζω δύο που βρήκα στα γρήγορα. Η βασική διαφορά που θα δεις στη δική σου κιθάρα (η φωτο σου είναι λίγο θολή δεν μπορώ να βγάλω συμπέρασμα) είναι ότι έχει μια λεπτή φλίδα και από κάτω είτε ένα κομμάτι μαόνι, είτε ένα κομμάτι alder και μετά μαόνι. Έχω δει και tops με τρείς φλίδες και μετά μαόνι...εξαρτάται από το μοντέλο.

 

Αυτές από κάποια retopping projects του mylespaul. Θα προτιμούσα να έχω βρεί φώτο από historics αλλά και εδώ φαίνεται νομίζω...

 

 

les_paul_maple_cap_2.jpg.61e79421c98c8bebcc1f620bd35b1716.jpg

maple_cap_thickness.jpg.0e69265b0e3092a514441e1c147b8dce.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω ακούσει ότι μπορεί να βρεις studio που να τυχει να φυσάνε όντως.

Από την άλλη το βάρος έιναι ένα θέμα.

Προσωπικά δεν θα με πείραζε μία hollowed standard τόσο, γιατί θα ήταν ελαφριά και ο 'ανοικτός΄ήχος μπορεί να κομπρεσαριστεί το αντίθετο δύσκολα.

Από την άλλη παίζουν ρόλο μαγνητες σεταπ βαρος κλπ κλπ. Ενας φιλος πηρε μια r9 αφου δοκιμασε καμια 10αρια.Eίχαν λέει αρκετες διαφορές.(ηταν NYC).

 

Σκέφτομαι να κάνω μια goldtop με ένα πολύ ωραίο σφενδάμι απλό που βρήκα παλιο που ρινγκαρει τρελα αλλα θέλω να βαλω κατι ελαφρυ για πίσω μέρος σώματος. Βρήκα αρκετα ελφρυ Korina (ή Limba). Τι λέτε? (sorry για το off topic). Πιστεύω θα είμαι στο ballpark του παλιού ήχου...

 

On topic ο Slash είχε πει κάποτε ότι την προτιμα ψιλοβαριά τη Les Paul...

Aυτή που έχω (παλιότερη ιδιοκαστασκευη) ζυγίζει 4700 γρ !!  Είναι ηχάκλα αλλά σε live το σκέφτεσαι να την κουβαλήσεις... Αφου σκεφτομαι να την κανω hollow...

 

 

''It's dark and we're wearing sunglasses''

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Ανάμεσα σε κάποιες Studio από τα μέσα του '90 (αυτές ιδίως με τα περίεργα χρώματα) έπαιζε να βρείς και καμιά καλή. Και τα τονισμένα μπασοπρίμα των 490R & 496T θεωρώ ότι τους πήγαιναν. Πάντως ακόμη και τότε ήθελε γνώση του μοντέλου πολλές δοκιμές και τύχη. Και φυσικά η Studio και η Std είναι δύο διαφορετικές κιθάρες. Πιο δίκαιο είναι να συγκρίνει κανείς τις Studio με μια SG.  

 

Κι εγώ που διάλεξα με τον τρόπο που διάλεξε ο φίλος σου, μπορώ να επιβεβαιώσω ότι κυρίως στις Std η ποιότητα ήταν όπου 'να ναι. Παίζει βέβαια σε μικρότερα μαγαζάκια να πετύχαινες καμιά καλή (εγώ πέτυχα και μια φοβερή στη Sunset). Στις Historic το consistency όμως ήταν πολύ πιο ικανοποιητικό.

 

Δεν έχω παίξει ακόμη κιθάρα από Limba. Η Gibson και η PRS ισχυρίζονται κάτι για "αέρινα μεσαία" και σίγουρα δείχνει πολύ όμορφη, δεν έχει όμως τον ίδιο αντίκτυπο στο Gibson κοινό.

 

Τα 4,7kg δεν ειναι μεγάλο βάρος για Les Paul. Το ιδανικό βάρος για μια LP είναι 4,5kg +/- 500 γραμμάρια. Στις R0 με το λεπτότερο μπράτσο και τα 4,0 kg είναι OK.

 

Από την άλλη οι πολύ βαριές Les Paul πάνω από 5,0 kg (όπως οι '68ri που συνήθως είναι γύρω στα 5,5kg) δεν μου αρέσουν. Όχι φυσικά γιατί έχουν περισσότερο compression, αλλά λόγω διαφοράς στην αττάκα και χροιάς. Οι ελαφρύτερες έχουν λίγο περισσότερο "αέρα" και "σκάσιμο" στην αττάκα και λιγότερα πρίμα.  

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαβαζοντας ολα αυτα, πιστευω οτι θα πρεπει κανεις  ανεξαρτητως αν η lespaul is chambered or swiss cheese etc, να δωσουμε και λιγη προσοχη και στα ξυλα που χρησιμοποιηθηκσν.

Παραδειγμα πιστευω οτι το rosewoοd που βαζουν στις ταστιερες δεν ειναι ιδιας ποιοτητας σε ολη τη σειρα. εχω 2 lespaul stnd '96 και οι δυο, και ομως πιστευω οτι τα ξυλα στην μεν κανουν την διαφορα μιας και ακουγεται (σε μενα και σε οσους τις εχουν ακουσει) πολυ καλυτερη (εχουν και οι δυο τους ιδιους μαγνητες και ποτς) απο την αλλη.

ειναι εμφανες οτι το rosewoοd το maple top kai to mahogany ειναι αλλης "ρατσας ".

οποτε ειτε ειναι chambered η swiss cheese η μασιφ θα παιξουν και σημαντικο ρολο ποσο μαπα ειναι τα ξυλα που εχουν χρησιμοποιησει για την κατασκευη της.

thats why they say the "good old days" μιας και υπηρχε πιστευω και αφθανια καλυτερων ποιοτικα ξυλων απο σημερα οπως ισχυει και αλλα υλικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Διαβαζοντας ολα αυτα, πιστευω οτι θα πρεπει κανεις  ανεξαρτητως αν η lespaul is chambered or swiss cheese etc, να δωσουμε και λιγη προσοχη και στα ξυλα που χρησιμοποιηθηκσν.

Παραδειγμα πιστευω οτι το rosewoοd που βαζουν στις ταστιερες δεν ειναι ιδιας ποιοτητας σε ολη τη σειρα. εχω 2 lespaul stnd '96 και οι δυο, και ομως πιστευω οτι τα ξυλα στην μεν κανουν την διαφορα μιας και ακουγεται (σε μενα και σε οσους τις εχουν ακουσει) πολυ καλυτερη (εχουν και οι δυο τους ιδιους μαγνητες και ποτς) απο την αλλη.

ειναι εμφανες οτι το rosewoοd το maple top kai to mahogany ειναι αλλης "ρατσας ".

οποτε ειτε ειναι chambered η swiss cheese η μασιφ θα παιξουν και σημαντικο ρολο ποσο μαπα ειναι τα ξυλα που εχουν χρησιμοποιησει για την κατασκευη της.

thats why they say the "good old days" μιας και υπηρχε πιστευω και αφθανια καλυτερων ποιοτικα ξυλων απο σημερα οπως ισχυει και αλλα υλικα.

 

Εντάξει δεν χρειάζεται να μπαίνουμε σε λεπτομέρειες για το pedigree των ξύλων, γιατί κάπως έτσι θα μας πάρουν στο ψιλό οι "ξυλομάχοι" και θα γίνει χαμός σε ένα topic που έτσι κι αλλιώς έχει λιώσει στην ανάλυση στα απανταχού guitar fora.

 

Μια γενικότερη προσέγγιση του στύλ βαρύτερο ξύλο = σκληρότερο ξύλο = λιγότερος συντονισμός = λιγότερο resonance = περισσότερη χορδίλα στη χροιά = περισσότερα πρίμα και το αντίθετο μου φαίνεται αρκετά δόκιμη ανάλυση αλλά μέχρι εκεί...

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδη να ακυρωσω το ταξιδι που οργανωσα στον ΑΜΑΖΟΝΙΟ για συλλογη αυθεντικου brazilian rosewood? ;D

 

τι μας λες ρε φιλως και εγω που νομιζα οτι με ..καλυτερο rosewood στην ταστιερα θα επαιρνα τα 0,12 db που μου λειπουν στους 6247 κυκλους...

 

τι μαθαινει κανεις.... ;D

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδη να ακυρωσω το ταξιδι που οργανωσα στον ΑΜΑΖΟΝΙΟ για συλλογη αυθεντικου brazilian rosewood? ;D

τι μας λες ρε φιλως και εγω που νομιζα οτι με ..καλυτερο rosewood στην ταστιερα θα επαιρνα τα 0,12 db που μου λειπουν στους 6247 κυκλους...

τι μαθαινει κανεις....

 

δεν καταλαβαινω γιατι υπαρχει αυτο το ειρωνικο υφος?

δηλ. αμφισβητει κανεις οτι οταν ενα σωμα για strato alder 2 piece , το βρισκεις βαμμενο με $370 αλλα μπορεις να βρεις και με $180 (2 piece painted) δεν θα υπαρχει διαφορα και στον ηχο της κιθαρας ??

μια μεξικανα εχει τα ιδια ξυλα με μια αμερικανικη ?

καταλαβαινω οτι καποιοι ξερουν κατι παραπανω αλλα μπορουν να αφησουν στην ακρη τις σποντες.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δηλ. αμφισβητει κανεις οτι οταν ενα σωμα για strato alder 2 piece , το βρισκεις βαμμενο με $370 αλλα μπορεις να βρεις και με $180 (2 piece painted) δεν θα υπαρχει διαφορα και στον ηχο της κιθαρας ??

 

Ναι ΕΓΩ τα αμφισβητω. :)  σιγα μην εχει διαφορα ο ηχος της ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ κιθαρας επειδη εχει πιο ακριβο σωμα....αν εχουν το ΙΔΙΟ ΒΑΡΟΣ τον ιδιο "ηχο" θα εχουν (οσο ηχο δηλ. δινει ενα σωμα σε μια ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ κιθαρα που ΙΜΗΟ δεν ειναι ουτε το 10% μια και υπαρχουν και ΠΟΛΥ πιο σημαντικοι παραγοντες απο τα ξυλα στις ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ κιθαρες)

 

Την πλακα την κανω γιατι εδω και 10 χρονια για τα ΚΣυλα ;D..μαλλωνουμε εδω μεσα...εισαι νεος στο φορουμ και ισως δεν ηξερες το inside joke.  

 

Φυσικα οπως και στα υπολοιπα 2345 threads για τα ξυλα της ηλεκτρικης κιθαρας ΔΕΝ εχουμε καταληξει στο ποιος εχει δικιο (οι....κσυλαδες ή οι αντιπαλοι τους...) και για αυτο και ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ οτι ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ (προφανως εσυ ανηκεις στους...κσυλαδες και ΚΑΛΑ κανεις αν ΟΝΤΩΣ το πιστευεις και το εχεις ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ με τα ΔΙΚΑ σου αυτια)

 

αυτο που ΣΙΓΟΥΡΑ ομως ΔΕΝ χρειαζομαστε ειναι ΑΚΟΜΑ ενα thread για την σημασια ή μη των ξυλων στην ηλ.κιθαρα....

 

Χρησιμοποιησε τη μηχανη αναζητησης για να διαβασεις τις παλαιοτερες..ΜΑΧΕΣ που εχουν δοθει για το θεμα εχουν.....ιδιαιτερο ψυχαγωγικο και ψυχολογικο ενδιαφερον... ;D

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδη να ακυρωσω το ταξιδι που οργανωσα στον ΑΜΑΖΟΝΙΟ για συλλογη αυθεντικου brazilian rosewood? ;D

τι μας λες ρε φιλως και εγω που νομιζα οτι με ..καλυτερο rosewood στην ταστιερα θα επαιρνα τα 0,12 db που μου λειπουν στους 6247 κυκλους...

τι μαθαινει κανεις....

 

δεν καταλαβαινω γιατι υπαρχει αυτο το ειρωνικο υφος?

δηλ. αμφισβητει κανεις οτι οταν ενα σωμα για strato alder 2 piece , το βρισκεις βαμμενο με $370 αλλα μπορεις να βρεις και με $180 (2 piece painted) δεν θα υπαρχει διαφορα και στον ηχο της κιθαρας ??

μια μεξικανα εχει τα ιδια ξυλα με μια αμερικανικη ?

καταλαβαινω οτι καποιοι ξερουν κατι παραπανω αλλα μπορουν να αφησουν στην ακρη τις σποντες.

 

 

Η μεξικανα με την αμερικανα, με την βραζιλιανα ή με την γιαπωνεζα εχουν τα ιδια ακριβως ξυλα. Δεν το ξερω αλλα ειναι προφανες και αυτονοητο. Σιγα μη περνουν για τις αμερικανικες ξυλο απο το "ειδικο δεντρο". Κανα hangar με ξυλα θα εχουν καπου - το πιθανοτερο στο μεξικο απο το οποιο φτιαχνουν ολα τα σωματα που στελνει η fender ανα το κοσμο. Και σιγουρα το ιδιο το ξυλο, η πρωτη υλη θα ειναι 100% ιδιο παντου και στην πιο φτηνη κιθαρα. Και μπρελοκ απο alder να παρεις το ιδιο alder θα ειναι. Τι νομιζεις? Τους μισθους της αμερικης πληρωνεις στις αμερικανικες κιθαρες. Απο εκει και περα πληρωνεις τα σταδια της παραγωγης και quality control που στο πλανο για το πιο ακριβο μοντελο πιθανως να ειναι περισσοτερο λεπτομερειωδη. Ολα αυτα τα λεω με την αυρα του αυτονοητου, χωρις καμια ειρωνια και οχι γνωριζοντας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου