Προς το περιεχόμενο

Επιστρεφει το βινυλιο?


ex-VangelisV

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderator

 

 

Εγώ, δεν σου φτάνει; ;D ;D

 

Δεν ξέρω, μου φαίνεται υπερβολική η υπόθεσή σου.

Ωρε μου φτάνει. ;D ;D

 

Δεν σου χει τύχει να ακούσεις σε album που έκαναν remaster την ατάκα "ακούμε πράγματα που δεν τα ακούγαμε στό αρχικό release";

 

Δεν το αμφισβητώ.

Ισχύει.

Νομίζω τα άκουσα και εγώ, όταν άκουσα το "sketches of spain" σε SACD (ήμουν συνιθισμένος στον δίσκο) ή μπορεί να τα φαντάστηκα  ;D ;D ;D.

 

Εδώ τίθεται το φιλοσοφικόν (και νομικόν) ερώτημα....μετά την επεξεργασία μιλάμε για άλλο έργο ή όχι;

 

Ναι , λέγω εγώ, αν ακούμε πράγματα που πριν δεν τα ακούγαμε.  :P ;D ;D

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ τίθεται το φιλοσοφικόν (και νομικόν) ερώτημα....μετά την επεξεργασία μιλάμε για άλλο έργο ή όχι;

Ναι , λέγω εγώ, αν ακούμε πράγματα που πριν δεν τα ακούγαμε.  :P ;D ;D

Οχι. Πριν δεν τα ακουγαμε γιατι το μεσο αναπαραγωγης (LP) δεν ηταν ικανο να τα αναπαραγει. Ολα αυτα εκει ηταν, στην ηχογραφηση και στο Master, εμεις δεν τα ακουγαμε. Θυμαμαι πριν πολλα χρονια διαβαζα ενα review ενος κλασσικου εργου, δεν θυμαμαι τωρα ποιο, ορχηστρικο ηταν και live, και ο τυπος που εγραφε συγκρινε την εκδοση CD  με την εκδοση βινυλιου, λεγοντας οτι στην Remastered/CD version σε καποια πολυ σιγανα σημεια, ακουγαν_για πρωτη φορα φυσικα_ως και τα...αυτοκινητα που περναγαν εξω απο τον χωρο της συναυλιας. :P
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Οχι. Πριν δεν τα ακουγαμε γιατι το μεσο αναπαραγωγης (LP) δεν ηταν ικανο να τα αναπαραγει. Ολα αυτα εκει ηταν, στην ηχογραφηση και στο Master, εμεις δεν τα ακουγαμε. Θυμαμαι πριν πολλα χρονια διαβαζα ενα review ενος κλασσικου εργου, δεν θυμαμαι τωρα ποιο, ορχηστρικο ηταν και live, και ο τυπος που εγραφε συγκρινε την εκδοση CD  με την εκδοση βινυλιου, λεγοντας οτι στην Remastered/CD version σε καποια πολυ σιγανα σημεια, ακουγαν_για πρωτη φορα φυσικα_ως και τα...αυτοκινητα που περναγαν εξω απο τον χωρο της συναυλιας. :P

Άρα το ΚΑΛΛΙΤΕΡΟ μέσο είναι η μπομπίνα (που εγένετο η αρχική ηχογράφισης και το master) , και την αναπαράγει όσο πιο πιστά μπορεί το cd  :P :P :P ;D ;D ;D ;D.

 

Καλά κάμω εγώ και έχω μπομπινόφωνα.  ;D ;D ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ τίθεται το φιλοσοφικόν (και νομικόν) ερώτημα....μετά την επεξεργασία μιλάμε για άλλο έργο ή όχι;

 

Αυτό

 

Οχι. Πριν δεν τα ακουγαμε γιατι το μεσο αναπαραγωγης (LP) δεν ηταν ικανο να τα αναπαραγει. Ολα αυτα εκει ηταν, στην ηχογραφηση και στο Master, εμεις δεν τα ακουγαμε.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Αυτό

 

 

Δηλαδής ο καλλιτέχνης ήθελε να εντάξει τα αυτοκινητα που περναγαν εξω απο τον χωρο της συναυλιας στο έργο του;

 

Δεν λέει δόξα τω Θεώ, που το βινύλιο του τα κοψε με το "horn reduction system" που χει built in  :P :P :P :P ;D ;D ;D ;D

 

Σοβαρά, επιμένω στην αρχική προσέγγιση , της έστω "σιωπηρής αποδοχής" του περιορισμού του μέσου αναπαραγωγής.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Ακολουθεί ακραίο παράδειγμα:

Εγώ είμαι πολύ όμορφος γενικά.

 

Δυνατό δε σημείο μου είναι το πως στήνεται ο σβέρκος μου, όταν ο φακός είναι στην μούρη μου.

 

Αυτό όμως δεν φαίνεται, γιατί δεν υπάρχουν ακόμα οθόνες που προβάλουν σε ολόγραμμα.

 

Αν μετά από x χρόνια , μπορέσουν να πάρουν την ανφάς φώτο μου και να προβάλουν τον σβέρκο μου , δεν θα πρόκειται για "άλλο έργο" (από την αρχική δισδιάστατη φώτο) ακόμα και αν δεχτούμε ότι ο σβέρκος μου ήταν όντως εκεί, κατά την αρχική φωτογράφηση;  ;D ;D

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άρα το ΚΑΛΛΙΤΕΡΟ μέσο είναι η μπομπίνα (που εγένετο η αρχική ηχογράφισης και το master) , και την αναπαράγει όσο πιο πιστά μπορεί το cd  :P :P :P ;D ;D ;D ;D.

Τοτε(ς) Ναι, ηταν το καλυτερο μεσο για να ακουσεις πιστα το ηχογραφημενο εργο. Αν ειχες στουντιο ηχογραφησης, καλως. Αν ησουν ενας απλος κοινος θνητος, ακουγες το βινυλιακι σου και ελεγες κι ευχαριστω. ;D

Παντως Λακη αυτες οι μαυρες μερες περασαν πλεον, μπορεις τωρα να χαρισεις καπου (δεν λεω "να πεταξεις"... :P) τις μπομπινες σου. Τα CDs ειναι εκει και σε περιμενουν να ανακαλυψεις εναν νεο και ανηκουστο κοσμο...image.gif

 

Δηλαδής ο καλλιτέχνης ήθελε να εντάξει τα αυτοκινητα που περναγαν εξω απο τον χωρο της συναυλιας στο έργο του;

Δεν λέει δόξα τω Θεώ, που το βινύλιο του τα κοψε με το "horn reduction system" που χει built in  :P :P :P :P ;D ;D ;D ;D

Το προβλημα ηταν οτι, μαζι με τα αυτοκινητα, το βινυλιο εκοψε και το μισο του εργο. ;D

 

Ακολουθεί ακραίο παράδειγμα:

Αν μετά από x χρόνια , μπορέσουν να πάρουν την ανφάς φώτο μου και να προβάλουν τον σβέρκο μου , δεν θα πρόκειται για "άλλο έργο" (από την αρχική δισδιάστατη φώτο) ακόμα και αν δεχτούμε ότι ο σβέρκος μου ήταν όντως εκεί, κατά την αρχική φωτογράφηση;  ;D ;D

Αν και αυτο δεν προκειται να γινει ποτε, στην περιπτωση που οι ελεφαντες αρχισουν να πετανε και οι φωτογραφοι καταφερουν να δειξουν τον σβερκο καποιου απο μια ανφας φωτο, τοτε Ναι, θα μιλαμε για αλλο "εργο".
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχετε μεινει πισω, αυτό είναι το μελλον. ;D

 

[flash=200,200]

I quickly learned that the study of music harmony is the study of everything - Richard Merrick

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

...

Δυνατό δε σημείο μου είναι το πως στήνεται ο σβέρκος μου, όταν ο φακός είναι στην μούρη μου.

...

Lakis παίζεις σε άλλο επίπεδο, κι εγώ στο σβέρκο το έχω το δυνατό σημείο το είδα στον καθρέφτη του κουρέα που είχα πάει για γυάλισμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τοτε(ς) Ναι, ηταν το καλυτερο

 

Μην επιμένεις για το καλλίτερο, έχεις χάσει τεύχη της ορνιθογραφίας. Βρες άλλο λόγο να του τη πεις. Μη καταντάς Χάρης που βλέπει στο καθρέφτη του κουρέα με γυαλί ηλίου το σβέρκο του καθόσον αντανακλά ο ήλιος 8)

  Όταν ''γράφεις'' κάτι το γράφεις, είτε έχεις γραμμόφωνο, είτε δεν ξέρω κι εγώ τι έσιαξε η τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Τη μύξα, τη παραγωγή και το τελικό αποτέλεσμα, θα την ακούσουμε σύμφωνα με τα μέσα που βγήκε το πρωτότυπο. Τα αυτοκίνητα που κόπηκαν και η λάμψη της κεφαλής του Χάρη που μπορεί να κόπηκαν ο καλλιτέχνης δεν τα χρειάζεται, τα χρειάζονται τα φρικιά σα το Καταρράχτη.

  .........Απλά ο Τρόλλεις δεν κατάλαβε πως έβαλε στη κουβέντα τη καλλιτεχνία σε σχέση με το μέσον, απ τη πίσω πόρτα

No one wants an alien

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου