Προς το περιεχόμενο

Παράλληλος ήχος multimedia και κιθάρας σε pc


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εκτός απο καινούριος είμαι και άσχετος οπότε λίγη κατανόηση .

Γίνεται να χρησιμοποιω ταυτόχρονα με την αναπαραγωγή μουσικης απο player πχ winamp και το guitar rig (γιατι μέχρι στιγμης δεν βγάζω ακρη) ?

Για τζαμάρισμα ασουμε

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 45
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Γίνεται να χρησιμοποιω ταυτόχρονα με την αναπαραγωγή μουσικης απο player πχ winamp και το guitar rig (γιατι μέχρι στιγμης δεν βγάζω ακρη) ?

Για τζαμάρισμα ασουμε

Και όχι μόνο. Και wmp και youtube και ότι άλλο θέλεις να πούμε
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε θα σου πω το προφανές ότι κάνεις κάτι λάθος αλλά δε νομίζω να μπορεί να σε βοηθήσει κάποιος χωρίς να έχεις παράσχει πρώτα κάποιες πληροφορίες  ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε θα σου πω το προφανές ότι κάνεις κάτι λάθος αλλά δε νομίζω να μπορεί να σε βοηθήσει κάποιος χωρίς να έχεις παράσχει πρώτα κάποιες πληροφορίες  ;)

 

Αν έχεις την κάρτα να λειτουργεί σε ASIO mode (και αυτό είναι το πιθανότερο ενόσω τρέχει το Guitar Rig), τότε ΟΛΑ τα προγράμματα που θέλεις να ακούς πρέπει επίσης να λειτουργούν σε ASIO mode.

 

Τέτοια προγράμματα δεν ξέρω ποια μπορεί να είναι... αλλά έχω την εντύπωση πως το VLC Media Player μπορεί να ρυθμιστεί ώστε να βλέπει την κάρτα ήχου ως να είναι ASIO Client (ψάξε στα Preferences και στο Google).

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θελεις πχ να παιζει καποιο backing track κ εσύ να παίζεις κιθάρα από πανω?

 

αν έχεις το Guitar Rig τότε "φορτώνεις" το αρχείο ήχου στο Tapedeck 1

I'd die without music...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες