Προς το περιεχόμενο
makis-vst

ΕΠΙΛΟΓΉ ΜΙΚΡΟΦΏΝΟΥ ΦΩΝΗΣ ΓΙΑ STUDIO?

Προτεινόμενες αναρτήσεις

digisilence σε ευχαριστω πολυ!!! δεν ξερω το που ανακαλυψες αυτο 3 που ηξερα εγω απλα στουντιο ειχαν 2 μικροφωνα το πολυ... βεβαια και αυτο αν και εχει πολλα μικ δεν ειναι ολα για φωνη αλλα εχει ομως αρκετα να παρεις μια σοβαρη ιδεα σε σχεση και με τα δικα μου και ισως καποιο  απο εκει να με καλύψει πραγματικα....

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλησπέρα (ή μάλλον καλημέρα) κι από εμένα...

δεν συμμετείχα μέχρι τώρα στην κουβέντα γιατί συμφωνούσα με τα περισσότερα από όσα σου έγραψαν παραπάνω οι φίλοι μας... ένοιωσα την ανάγκη όμως να πω και δυο πραγματάκια επικουρικά (προς τιμή των πεσόντων συντάξεων ;D )...

 

πρώτον... το οποιαδήποτε μικρόφωνο, όποιας φύσης κατασκευής και όσο και ακριβά να στοιχίζει, κατ ουσίαν δεν παύει να είναι τίποτα άλλο από μια προσομοίωση (ως προς τον τρόπο που λειτουργεί)  ενός "πανηλίθιου" αυτιού...

 

δεν μπορεί (όπως το ανθρώπινο αυτί κάνει σε άμεση συνεργασία με τον εγκέφαλό μας στην θέση ενός real time processor), να επεξεργάζεται δυναμικά το σήμα που καλείται να λάβει σε πραγματικό χρόνο, επιλέγοντας και "φιλτράροντας" πληροφορία ή τέλος "συνηθίζοντας" (προσαρμόζοντας εικονικά δηλαδή, την συχνοτική απόκριση του ήχου που αντιλαμβάνεται, ανάλογα τα τερτίπια του θυμικού που υπηρετεί)...

 

ντάξει δε λέω... προσπαθεί το καημένο (φτωχό πλην τίμιο) κάθε φορά ανάλογα την πολική απόκριση που του επιλέγουμε, αλλά πάντα καθίσταται  ως προς το ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ που προσδοκούμε από αυτό, ΔΕΣΜΙΟ σε μια μεγάλη σειρά ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΩΝ και προαπαιτούμενων ενεργειών μας, που απαιτούν γνώση και plus πειραματισμό και ενασχόληση (τοποθέτηση, micro tuning αυτής και τελικών γωνιών κλίσης, περιβάλλοντα χώρο, μεταβλητή μικροδιαμόρφωση αυτού ως προς τον κατά συνθήκη  ηχητικό στόχο, matching με κατάλληλο συνοδό κλπ)...

 

ως συμπέρασμα λεπόν, που συνηγορεί στις θέσεις που ήδη σου έχουν αναπτυχθεί από πολλούς σε αυτό το thread, θα επαναλάβω για πολλοστή φορά την βαρετή και μη ελκυστική φιλική μου συμβουλή και σε σένα...

 

κατά κανόνα πρώτα εξαντλούμε τις δυνατότητες ενός ήδη καλού εξοπλισμού που διαθέτουμε και σε συνέχεια αφήνουμε μια "γνωσιακά ώριμη" πλέον ανάγκη να καθορίσει την επόμενη μας κίνηση[/b] (φυσικά αυτή απευθύνεται σε μη Ωνάσηδες όπως κι εσύ δήλωσες)...

 

με βαση αυτο το συμπερασμα θεωρω οτι αν ειχα τωρα εδω 10 καλα μικροφωνα και τα δοκιμαζα θα εβλεπα και αλλες διαφορες και σιγουρα θα εβλεπα πιο μικροφωνο εχει ολα τα στοιχεια για το φυσικοτερο αποτελεσμα στην δικη μου φωνη.. αυτο εναι το ζητουμενο...

 

ως δεύτερον (αν και θα πρεπε να είναι πρώτο μάλλον  ::) ) ερχόμαστε στην παραπάνω ΟΞΥΜΩΡΗ επιδίωξη σου... 

 

δυστυχώς Μάκη μου, ΔΕΝ ΔΥΝΑΣΑΙ (λόγω της ανθρώπινης φύσης) να επιλέξεις ΕΣΥ το μικρόφωνο που θα σου προσφέρει το "φυσικότερο" αποτέλεσμα σε σχέση με την φωνή σου ως αναφορά...

απλούστατα ΠΟΤΕ δεν την έχεις ακούσει (όπως ΟΛΟΙ οι υπόλοιποι δέκτες της) και ούτε γίνεται δυστυχώς... ΑΦΑΙΡΕΙTAI έτσι apriori από τα κριτήρια της επιλογής σου, το φυσικό REFERENCE (που θα είχες αν η πηγή ήταν κάποιο όργανο ή η φωνή κάποιου άλλου)...

 

συμπέρασμα δεύτερον λεπόν... ΕΙΣΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να αναθεωρήσεις την μεθοδολογία στην αναζήτησή σου και ή να εμπιστευτείς κάποιον να ΕΠΙΛΕΞΕΙ για σένα ή να περιοριστείς στο να προσαρμοστείς σε κάτι που στα αυτιά σου θα κολακεύει αυτό που θα ακούς από τα monitor σου...

 

 

τέλος μια και δεν είχα χρησιμοποιήσει ποτέ το mic που σου άρεσε στον thomann ώστε να έχω μια εν δυνάμει "χρήσιμη" γνώμη προς την ποιότητά του, πριν βγεις στο δρόμο για την ηχητική Ιθάκη σου (που σου εύχομαι ολόψυχα με τον όποιο τρόπο να τον βρεις σύντομα), ΑΚΟΥ τα δείγματα που παραθέτω και ίσως βγάλεις κάποια χρήσιμα συμπεράσματα που μάλλον θα σε προβληματίσουν και ίσως σε βοηθήσουν εν γένει...

 

 

είναι 4 mic και επίτηδες δεν αναφέρω ποιο είναι πιο... ΕΣΥ αλλά και οποιοσδήποτε άλλος έχει γνώμη, ποιο νομίζεις (συγκριτικά πάντα) καλύπτει περισσότερα τα δεδομένα που θέτεις (πλέον της "φυσικότητας" φυσικά)... όπως την έλλειψη υπέρ του δέοντος τονισμού των  sibilance, που έθεσες ως το artifact που κυρίως σε ενοχλεί...

 

να σε προϊδεάσω, ότι η διαφορά τιμής μεταξύ τους, κινείται σε ένα εύρος 900 ολόκληρων ...  : ;)  :)

 

 

ΥΓ. σόρυ για το διπλό σεντόνι χωρίς στρώμα  ;D και για τα όποια συντακτικά λάθη... λόγω ώρας δεν το ξαναδιαβάζω και ελπίζω να είμαι κατανοητός... ;D

npap_mic_test_001.mp3

npap_mic_test_002.mp3

npap_mic_test_003.mp3

npap_mic_test_004.mp3

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
επισκέπτη mauromouris

Δεν ξέρω ποιό είναι πιο ακριβό αλλά κατέληξα στα 2 & 3 και μάλλον διαλέγω το 3

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω ποιό είναι πιο ακριβό αλλά κατέληξα στα 2 & 3 και μάλλον διαλέγω το 3

 

ενδιαφέρον  ;)

κανας άλλος τίποτις?...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ενδιαφέρον  ;)

κανας άλλος τίποτις?...

 

Φαντάζομαι ότι η προενίσχυση είναι ίδια.

Στα ταξινομώ από το ακριβότερο προς το φθηνότερο. ;D

Νο 3 Πιο ακριβό.

Νο1 Λιγότερο ακριβό.

Νο2 Φθηνό.

Νο4 Πιο φθηνό  O0 ;D ;D ;D ;D

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aφτα ειναι! ;D

Το 1- 3 ειναι της ιδιας "ομαδας"?

Το 2- 4 ειναι αλλης ομαδας με το 4 να ειναι σε αλλο τονο? Γιατι κυριε πρεσβη?

Για το "προβλημα" των συριστικων διαλεγω το 3 για την εν λογο κυρια

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 = εμπορικό ευκολόπεπτο ουνιβέρσαλ  όχι το πιο φθηνό

1= απαιτητικό με ενοχλητικές συχνότητες για τα γούστα μου μεσαία τιμή κτήσης

3+ 2 = ίδια τεχνολογία-οικογένεια  ;  αντίστοιχα το πιο ακριβό και το πιο φθηνό

 

και όλα τα άκουσα από ηχεία laptop με τον windows media player

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2. The best

3. The worst

1. μέτριο -> καλό

4. καλό -> μέτριο

 

2-4 άλλη "ομάδα" από τα 1-3 (στα οποία δεν ακούγονται οι καταλήξεις των φράσεων).

 

Το 3 υπερμπουκώνει για τα γούστα μου (σε σχέση με τα άλλα), πολύ μεγαλύτερη έμφαση στα χαμηλομεσαία.

 

ΥΓ. Είμαι κουφός. ;D ;D ;D

 

Στα ταξινομώ από το ακριβότερο προς το φθηνότερο. ;D

Νο 3 Πιο ακριβό.

Νο1 Λιγότερο ακριβό.

Νο2 Φθηνό.

Νο4 Πιο φθηνό  O0 ;D ;D ;D ;D

Άρα το Νο 2 more value for money. ;D ;D ;D ;D ;D

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το 3 υπερμπουκώνει για τα γούστα μου (σε σχέση με τα άλλα), πολύ μεγαλύτερη έμφαση στα χαμηλομεσαία.

Ρε τρελε δεν ειναι το ζητουμενο ποιο σου αρεσει. Αλλο ζηταει ο ανθρωπος.

Σε οτι αφορα την ¨φυσικοτητα" δεν μπορεις να απαντησεις διοτι δεν ξερεις τη φωνη της κυριας

αρα μεινε σε αυτο.

...την έλλειψη υπέρ του δέοντος τονισμού των  sibilance, που έθεσες ως το artifact που κυρίως σε ενοχλεί...

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση



×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.