Προς το περιεχόμενο

Squier Tele Jim Root, βοήθεια με μαγνήτες


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εχω μια Squier Jim Root και θέλω να κάνω upgrade στους μαγνήτες. Επαιξα μια Fender Jim Root και η διαφορά χαοτική. Εψαξα λίγο για EMG σαν αυτούς της Fender, φοράει τους 60 & 81 αλλά είναι active. Θα χρειαστεί να κάνω τροποποιήσεις στο σώμα της κιθάρας για την μπαταρία; Εχω άλλες επιλογές για μαγνήτες;

Είμαι λίγο άσχετος απο μαγνήτες, οπότε οποιαδήποτε βοήθεια καλοδεχούμενη!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Αν φτιάχτηκε με τα πρότυπα της ακριβής version, τότε δε θα πρέπει να σκάψεις, το μόνο που θα πρέπει να δεις για να το διαπιστώσεις είναι στην πίσω μεριά του σώματος αν έχει θήκη για μπαταρίες.

 

Αν έχει καλώς, αν δεν έχει θα πρέπει να σκάψεις για να βάλεις active set.

 

Κατά τη γνώμη μου δεν αξίζει όλη αυτή η διαδικασία, πάρε ένα πολύ καλό medium προς high ή high output σετ humbuckers με modern voicing και θα έχεις εξίσου καλό αποτέλεσμα και πιο οργανικό στις δυναμικές κατά την προσωπική μου γνώμη και στο λέω έχοντας παίξει με 2 EMG sets.

More is more. Yngwie Malmsteen

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο site της fender γράφει για την Squier Tele Jim Root: "Dual passive humbucking pickups with black covers". Οπότε η κιθάρα σου έχει passive μαγνήτες και όχι active, άρα θα πρέπει να σκάψεις. Θα συμφωνήσω με τον προλαλήσαντα. Ένα καλό σετ passive humbuckers θα σου κάνει μια χαρά τη δουλειά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημερα

 

Ειχα καπου στο 2010 την fender jim root tele (δυστηχως την πουλησα...), το 2016 ομως αγορασα μεταχειρισμενη την squire εκδοση ! πραγματι η διαφορα ειδικα στους μαγνητες τεραστια...

το λοιπον

 

H fender εκδοση ειχε την υποδοχη για τη μπαταρια μεσα στο cavity για τα ηλεκτρικα, και επρεπαι να ξεβιδωνεις για να αλλαζεις μπαταρια...Και η squire εχει πολυ χωρο μεσα στο cavity για να βαζεις τη μπαταρια, να τη στερεωσης με ταινια διπλης οψεως.