Προς το περιεχόμενο

Αγορά μεταχειρισμένων και lockdown


Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 ώρες πριν, dimsonic είπε

1. ευθύνεται η ίδια η εταιρεία και όχι ο ντελιβεράς. Αρα δεν μπορεί να γίνεται εκ συστήματος

2. ισχύει το ίδιο. Και δεν μπορεί η εταιρεία να κάνει τα στραβά μάτια όταν όλοι έρχονται να παραλάβουν επι τόπου και να διαμαρτύρονται. Ή συνεπώς συναινούν ή αδιαφορούν. Διότι υπάρχει γενική κατακραυγή.

Όταν πληρώνεις παράδοση στο σπίτι σημαίνει παράδοση στο σπίτι, όχι να κάνεις 10 χιλ να παραλάβεις μόνος σου.

Χώρια που οι περισσότερες εταιρείες που σέβονται τον παραλήπτη παίρνουν τηλέφωνο "ερχόμαστε στην επόμενη μισή ώρα"

 

Δουλεψα part time για 2 χρονια σχεδον courier και στην ACS και στην γενικη ταχυδρομικη στο κεντρο της Αθηνας. Λυκαβητος, Εξαρχεια, Πολυγωνο, Κυψελη κοκ. Πολλες φορες το καθε υποκαταστημα εχει διαφορετικη πολιτικη απο αυτο της διπλανης περιοχης. Εμεις για παραδειγμα τηλεφωνουσαμε το πρωι για μεγαλα δεματα και ενημερωναμε πως θα περασουμε ως την ταδε ωρα. Αν αφηναμε ειδοποιηση περιμεναμε τον πελατη να μας καλεσει, εαν δεν το εκανε την επομενη μερα το ξαναβγαζαμε για διανομη. Εαν εφτανε στην 3η ειδοποιηση το δεμα γυριζε πισω. Αλλα καταστηματα ουτε ενημερωναν νωριτερα ουτε εκαναν εκ νεου προσπαθειες παραδοσης.  Ο κοσμος που περιμενει στο σπιτι για το δεμα χωριζεται σε 2 κατηγοριες: Εκεινος που περιμενει το δεμα ευλαβικα κι εκεινος που αφηνει σημειωμα "για το κουριεΛ παρακαλω στον μαναβη στη γωνια". Σε καθε περιπτωση εγω σαν πελατης οποτε ειχα ειδοποηση στα χερια μου καλουσα στο γραφειο και απαιτουσα να ξαναπερασουν, εαν μου τα μασουσαν αμεσως τηλεφωνο για παραπονα στον αποστολεα.

Επεξεργασμένο από Clb62
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φίλε μου...δεν μιλάμε καν για μεγάλα δέματα....

 

τι να το κάνεις το παράπονο, αν πρέπει να εκνευριστείς κι από πάνω για να το πάρεις την άλλη μέρα (που συχνά γίνεται το ίδιο)

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, dimsonic είπε

φίλε μου...δεν μιλάμε καν για μεγάλα δέματα....

 

τι να το κάνεις το παράπονο, αν πρέπει να εκνευριστείς κι από πάνω για να το πάρεις την άλλη μέρα (που συχνά γίνεται το ίδιο)

Εαν το καταστημα δεχεται συνεχως παραπονα θα μπορουσε υπο αυτη την πιεση να συνετισει τους οδηγους του (εαν ειναι δικο τους το λαθος) ή να αναπροσαρμοσει την τακτικη του. Με σταυρωμενα τα χερια και παραπονα σε φορουμς δεν αλλαζει πουθενα τιποτα. Το feedback πρεπει να διδεται απευθειας στην πηγη και οχι μονο εδω μεταξυ μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μα δεν δίνεται σε ΄φορουμ

εδώ τυχαία αναφέρθηκε.

Κάθε φορά που πρέπει να τρέξω με αυτοκίνητο να παραλάβω, τα ίδια λέω και πριν και μετά. Τι νομίζεις?

Αλλα σύντομα οι εταιρείες αυτές που εφαρμόζουν αυτη την τακτική θα σβησουν από το χάρτη.

Όταν πληρώνεις παράδοση στο σπίτι, σημαίνει δυο πράγματα: γρήγορα και σπίτι.

Αν είναι να το πάρεις από γραφείο = όχι σπίτι + βενζίνες

Αν είναι να πάρεις τηλέφωνο να το πάρεις αύριο = αργά.

  • Like 1

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, dimsonic είπε

μα δεν δίνεται σε ΄φορουμ

εδώ τυχαία αναφέρθηκε.

Κάθε φορά που πρέπει να τρέξω με αυτοκίνητο να παραλάβω, τα ίδια λέω και πριν και μετά. Τι νομίζεις?

Αλλα σύντομα οι εταιρείες αυτές που εφαρμόζουν αυτη την τακτική θα σβησουν από το χάρτη.

Όταν πληρώνεις παράδοση στο σπίτι, σημαίνει δυο πράγματα: γρήγορα και σπίτι.

Αν είναι να το πάρεις από γραφείο = όχι σπίτι + βενζίνες

Αν είναι να πάρεις τηλέφωνο να το πάρεις αύριο = αργά.

Δεν νομιζω τιποτα. Σαν να τα εχεις παρει λιγο μου φαινεται και δεν καταλαβαινω το γιατι. Δεν μου ανηκει καμμια εταιρια κουριερ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν τα έχω πάρει.

Συζήτηση κάνουμε.

Και εννοείται όχι μαζί σου.

Ετσι είναι ο τρόπος που εκφράζομαι. (το τι νομίζεις πάει στο ότι μου λες ότι πρέπει να μην τα γράφω σε φόρουμ αλλά να τα λέω σ αυτούς). Αυτό σου απάντησα:πάντα τα λέω σ αυτούς. Και στο τηλέφωνο κι από κοντά. Δεν έχει αλλάξει τίποτα μέχρι στιγμής. Είμαι σπίτι και βρίσκω χαρτάκι.

 

υπάρχει μάλιστα εταιρεία που δεν αφήνει καν χαρτάκι, σου λεει οτι πέρασαν με sms, στο οποίο sms λενε ότι θα ξαναπεράσουν, χωρίς να λενε:

πότε θα ξαναπεράσουν

πού μπορείς να ζητήσεις πληροφορίες (τηλ) [ώστε να μην τους...ενοχλείς]

πως μπορείς να το παραλάβεις μόνος σου αν βιάζεσαι

στην περίπτωση αυτή η παραλαβή ...είναι στο αεροδρόμιο. = 40 χλμ πάνε +40 έλα

 

 

 

(btw περιμένω πακέτο, αυτές τις μέρες. Αντε να δούμε πάλι τι θα γίνει)

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχεις δικιο και σε καταλαβαινω απολυτως. Ο γραπτος λογος ειναι ευκολα παρεξηγησιμος. Παντως απο ο,τι βλεπω εχει παραγινει το κακο με τις εταιριες κουριερ. Τα ΕΛΤΑ ποτε δεν μου δημιουργησαν προβλημα, και ειναι απο οσο ξερω ο συνεργατης των αμερικανικων, γερμανικων και βρεττανικων κρατικων ταχυδρομειων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 minutes ago, Clb62 said:

Παντως απο ο,τι βλεπω εχει παραγινει το κακο με τις εταιριες κουριερ. 

 

Μπορώ να σου πω απίστευτες ιστορίες.

Πχ να έχω πάρει άδεια απ' την δουλειά γιατί περίμενα κιθάρα από Βέλγιο.

Πήγε βράδυ και όταν βγήκα να πάρω τσιγάρα είδα χαρτάκι στο κουδούνι ...

 

Το ίδιο με κιθάρα και ενισχυτή από Αγγλία.

 

Οπότε έμαθα, αν περιμένω κάτι, παίρνω από πριν τηλέφωνο να πάω να το πάρω μόνος μου.

 

Που να δεις τώρα τι γίνεται, αυτή την εποχή.

Αγόρασε η μάνα μου ένα παλτό.

Πήρα 10 τηλέφωνα στην ACS, όπου και με ενημέρωσαν ότι έλειπα :classic_tongue: (αν είναι δυνατόν) και ότι την επόμενη μέρα θα το επέστρεφαν πίσω, γιατί είναι λέει πολιτική της εταιρίας.

Σε επόμενο τηλέφωνο (με άλλη τηλεφωνήτρια) μου είπαν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα και θα το ξαναφέρουν την επόμενη, αλλά .... πάλι έλειπα .... είπαν μετά.

 

Το παλτό το πήρα εγώ από το κατάστημά τους μετά από 10 (δέκα ολογράφως) μέρες, γιατί ... μάλλον έλειπα συνέχεια. :classic_tongue:

 

Έλα που τώρα χρειάζεται αλλαγή ...

15 (δεκαπέντε ολογράφως) μέρες περιμένω να έρθουν να το πάρουν ... και δεν μπορώ και να πάω να τους το δώσω εγώ, γιατί δεν έχω τον αριθμό εντολής (για επιστροφή) που τους έδωσε το κατάστημα από το οποίο αγοράστηκε.

 

Α, ξέχασα, 45 (τεσσαράκοντα πέντε ολογράφως) λεπτά αναμονής στο τηλέφωνο για να τους μιλήσω την 3 (τρίτη ολογράφως) μέρα προσπαθειών επικοινωνίας μαζί τους, γιατί τις άλλες δύο μου ζήτησαν τηλέφωνο να με πάρουν αυτοί, γιατί υπήρχε λέει φόρτος και δεν μπορούσαν να με εξυπηρετήσουν εκείνη την ώρα.

Όσο με πήρες εσύ, άλλο τόσο με πήραν κι αυτοί.

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πω ρε γαμωτο κατασταση. Και μονο που το διαβασα μου αναψαν τα λαμπακια. Οι πωλητές μονο με μια εταιρια εχουν λογαριασμο ηθελα να ήξερα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Clb62 said:

Οι πωλητές μονο με μια εταιρια εχουν λογαριασμο ηθελα να ήξερα;

 

Τι να σου πω βρε παλικάρι.

Μάλλον είναι θέμα κόστους, όλοι ψάχνουν το φθηνότερο.

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου