Προς το περιεχόμενο

NEA Harley Benton Tele καλή για μέταλ


ex-Dr. No

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 minute ago, fusiongtr said:

 

Συμφωνώ απόλυτα.

Τώρα αν οι ανάγκες είναι "εν δυνάμει", "υποβόσκουσες", "υπαρκτές ήδη" ή "διαβλεπόμενες" είναι μια άλλη ιστορία.

 

Θεωρητικα ισχυουν ολες οι περιπτωσεις.

  • Like 1

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 77
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

εμένα ακόμα και σήμερα αν μου έλεγαν ''αλλάζεις το λάπτοπ σου, την φωτογραφική σου και το κινητό σου με τα τεράστια μηχανικά κουμπιά  που κρατάει μια εβδομάδα
με
μια μόνο ''μικρή'' συσκευή που είναι πολύ μεγάλη για κινητό και πολύ μικρή για λάπτοπ, και παριστάνει ότι κάνει όλα όσα  κάνουν η άλλες συσκευές σου μαζί, ενώ είναι συνδεδεμένη μόνιμα στην μπρίζα?

θα κρατούσα τα συμπράγκαλα μου, δεν πιάνουν καν πολύ χώρο

 

ναι δεν έχω σματφον, υπήρχε η ανάγκη για σμαρτφον πριν το άιφον? ή πιο σωστά υπήρχε η ανάγκη να παίζεις ΟΥΦΟ των 80s στην καφετέρια που πήγες να ξεσκάσεις το 2020?

 

ωραία συζήτηση

Επεξεργασμένο από Άγιος
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 hours ago, Άγιος said:

 

 

ναι δεν έχω σματφον, υπήρχε η ανάγκη για σμαρτφον πριν το άιφον? ή πιο σωστά υπήρχε η ανάγκη να παίζεις ΟΥΦΟ των 80s στην καφετέρια που πήγες να ξεσκάσεις το 2020?

 

ωραία συζήτηση

 

δε διαφωνώ με το πνεύμα σου, αλλά υπάρχουν πιο σημαντικοί λόγοι να εχεις σμαρτφον. Για παράδειγμα, εγώ προσωπικά, δεν εχω πολλές απαιτήσεις για φωτογραφία ή αναπαραγωγή μουσικής οπότε με το κινητό καλύπτω και αυτά τα δυο. Επίσης δεν έχω ταμπλετ γιατί διαβάζω τα παντα απο τον υπολογιστή ή το κινητό. Μετά βάλε και το gps και μερικές άλλες καθημερινές χρήσεις που δε μπορώ να σκεφτώ τώρα. Άρα πιστεύω ότι ένα καλό τηλέφωνο δικαιολογείται.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 hours ago, fusiongtr said:

 

Συμφωνώ απόλυτα.

Τώρα αν οι ανάγκες είναι "εν δυνάμει", "υποβόσκουσες", "υπαρκτές ήδη" ή "διαβλεπόμενες" είναι μια άλλη ιστορία.

 

+1

 

Μια άλλη μεγάλη ιστορία και η ουσία του νήματος (κατ εμέ, χωρίς να χλευάζω τον op και το θέμα του)

"Και μες την τέχνη πάλι, ξεκουράζομαι απο τη δούλεψή της" Κ.Κ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 hours ago, otto## said:

επίσης να σας πω ότι δε μου πολυαρέσει αυτή η φάση του τόμαν και του μουσικστορ που απλα και μόνο για το κέρδος γέμισαν την αγορά με κιθάρες τέτοιου είδους. Μη παρεξηγηθώ, δεν το παίζω υπεράνω. 

 

Απλα μου τη δίνει λιγο που ειναι εμφανές ότι είναι μονο για το κέρδος για τους εξής λόγους:

 

1. όλα τα μοντέλα είναι φτηνές ρεπλικες Φεντερ, Γκιμπσον, Σουρ κλπ

2. έχει τεραστιο πελατολόγιο και ελέγχοντας την αγορά μπορεί να επηρεάσει πολυ

3. ουσιαστικά ακολούθησε το μοντέλο της Φεντερ, αλλα επειδή είναι πιο μικρή η παραγωγή μπορεί να κάνει καλύτερα σεταπ κλπ

4. ειδε την επιτυχία με τις chibson και είπε να το κανει καλα, δλδ Γερμανικά  🙂

 

θα μου πεις γτ ειναι κακο να πας για το κέρδος; οχι καθόλου, αλλά πηγαινε με ένα προϊόν που έχει κάποια πρωτοτυπία όχι με αυτό που κάνουν οι Κινέζοι έδω και 10 χρόνια (με τις κιθάρες)

 

 

αυτό πάντα συνέβαινε, δλδ και πριν τον Thomman υπήρχαν φτηνοbrands που έφερναν αντιγραφές. Πλέον όμως η παραγωγή έχει αναβαθμιστεί και τα όργανα είναι πολύ ποιοτικότερα. Καλώς η κακώς υπάρχει και αυτή η αγορά. Επίσης μια βόλτα στο e-bay βγάζει τελειωμένες αντιγραφές (και το headstock και όλα) γνωστών οργάνων σε τιμές χώμα, φυσικά από Κίνα όπου τα copyrights πάνε περίπατο. Ίσως κάνει και καλό αυτό προκειμένου να υπάρξει μια αναθεώρηση της τιμολογιακής πολιτικής των μεγάλων εταιρειών.

 

Επίσης δεν ξέρω πως το βλέπετε εσείς αλλά νομίζω ότι θα μπορούσε η παραγωγή να μεταφερθεί σε Ευρώπη, δλδ τα ξύλα και η συναρμολόγηση των οργάνων...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, D'Ailleurs said:

 

 

αυτό πάντα συνέβαινε, δλδ και πριν τον Thomman υπήρχαν φτηνοbrands που έφερναν αντιγραφές. Πλέον όμως η παραγωγή έχει αναβαθμιστεί και τα όργανα είναι πολύ ποιοτικότερα. Καλώς η κακώς υπάρχει και αυτή η αγορά. Επίσης μια βόλτα στο e-bay βγάζει τελειωμένες αντιγραφές (και το headstock και όλα) γνωστών οργάνων σε τιμές χώμα, φυσικά από Κίνα όπου τα copyrights πάνε περίπατο. Ίσως κάνει και καλό αυτό προκειμένου να υπάρξει μια αναθεώρηση της τιμολογιακής πολιτικής των μεγάλων εταιρειών.

 

Επίσης δεν ξέρω πως το βλέπετε εσείς αλλά νομίζω ότι θα μπορούσε η παραγωγή να μεταφερθεί σε Ευρώπη, δλδ τα ξύλα και η συναρμολόγηση των οργάνων...

 

Έχουν αναβαθμιστεί σε σχέση με ποια? Σε σχέση με τη squier? Ειναι λίγο tricky συζήτηση γιατί όλα φτιάχνονται στα ίδια εργοστάσια στη Κίνα. Όντως αν παραγγείλεις στα τυφλά απο αλι εξπρες ίσως να σου έρθει καμια κιθάρα στραβή, αλλά θεωρώ ότι αυτό γίνεται ακόμα πιο σπάνιο στις μερες μας. Προσωπικά πιστεύω ότι οι φτηνές του τόμαν πάσχουν από τα ίδια προβλήματα που έπασχαν πάντα οι πολύ φτηνές κιθάρες. Ταστα, βαψιμο, κλειδιά, γέφυρα. Για να πας σε λίγο καλύτερη φάση, ανεβαίνει και η τιμή των ΗΒ και εκεί ο συναγωνισμός ειναι ακόμα μεγαλύτερος. 

 

Το "πρόβλημά" μου ειναι ότι κάποτε, όπως λες, αυτό γινόταν σποραδικά ενώ τώρα ο τόμαν (και ο κάθε τόμαν / σχεδόν μονοπώλειο) έρχεται να το νομιμοποιήσει βαφτίζοντάς το αλλιώς. Αποκλείεται να υπάρχει σοβαρό σοβαρό quality control σε αυτή τη τιμή. Η μόνη διαφορά ειναι ότι ο τόμαν πουλάει τη ψευδαίσθηση του QC, ενώ στην ουσία εμπορεύεται και προωθεί ένα μέτριο προϊόν εκμεταλλευόμενος το ευρύ πελατολόγιό του. Και που δινει βάσει; Στα "κλασικά μοντέλα" που όλοι θέλουν, προσέχωντας να δείχνουν οι κιθάρες όμορφες. 

 

Όπως έγραψα και πιο πάνω, ουσιαστικά αναπροσαρμόζει την αγορά. Ξαφνικά η squier και η epiphone θεωρούνται premium φτηνές και οι τιμές τους εκτοξεύονται ώστε να διαφοροποιηθούν. Το ίδιο και η PRS SE που έχει φτάσει να κοστίζει όσο οι αμερικάνικες fender παλαιότερα.

 

Εν πάσει περιπτώσει, ειναι μεγάλο θέμα και ίσως να μη το αναλύω και επαρκώς. Πιο πολύ σκέφτομαι φωναχτά. 

 

Επεξεργασμένο από otto##
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν διαφωνώ αλλά θεωρώ ότι έχει σημασία τι χρήμα ρίχνει ο καθένας στο outsourcing εργοστάσιο, δλδ η squier προφανώς θα δίνει κάποιο βάρος στην ποιότητα που μια άλλη εταιρεία δεν θα το κάνει. Δλδ αυτό που λέω είναι ότι μπορεί να παράγονται στο ίδιο μέρος αλλά και πάλι δεν είναι το ίδιο. 

 

Για τα υπόλοιπα που λες δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω. Ο Thomman διαφημίζει τις fusion και τα λοιπά όργανα ως καλής ποιότητας (και δεν αμφιβάλω ότι είναι αρκετά καλά) αλλά δεν παύουν να είναι low-mid priced όργανα που με μερικές αναβαθμίσεις μπορεί να βγάλουν εξαιρετικό ήχο αλλά στην δευτερογενή αγορά δεν θα πιάνουν πολλά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
2 ώρες πριν, D'Ailleurs είπε

Επίσης δεν ξέρω πως το βλέπετε εσείς αλλά νομίζω ότι θα μπορούσε η παραγωγή να μεταφερθεί σε Ευρώπη, δλδ τα ξύλα και η συναρμολόγηση των οργάνων...

Η ευρώπη δεν μπορεί να καταναλώσει αυτό που η ίδια παράγει γιατί το παράγει ακριβά με αποτέλεσμα να μην παράγει ή να συμφέρει να παράγει σε άλλες χώρος για διάφορους λόγους. Το μόνο που θα καταληξουμε όλοι να παραγουμε, ειναι φούμαρα για μεγαλοστελέχη που καρπώνονται αυτής της τακτικής. Όλοι οι υπόλοιποι θα παλαμοκροτάμε που ο εκαστοτε διαχειριστής της οικονομίας μας επιτρέπει να χαιρόμαστε με τον καφέ του ενος ευρώ πίσω από το πλεξιγκλάς και τις κιθάρες των 100€.  Την Ευρώπη θα την καταπιεί ο αποπληθωρισμός της; 

 

Τα όργανα αυτά είναι προϊόντα στόχευσης στον υπερκαταναλωτισμό. Σίγουρα πολλοί γονείς ανακουφίζονται που δεν θα χρειαστεί να κόψουν το κάπνισμα για ένα μήνα για να παρουν ένα αξιοπρεπές όργανο στα παιδιά τους.

 

Οι Harley benton και οποιαδηποτε άλλη μαρκα αυτου του επιπεδου τιμής είναι αντικειμενα μιας χρήσης. Είναι αξιοθαύμαστο βεβαίως το ότι φτάνουν στο πιάτο μας με 100€ και έχουν βασική δομη οργάνου, αλλά από εκεί μεχρι το εφοδιάζομαι με ένα εργαλείο που θα μου μαθει να παιζω σωστα ή θα μου δωσει ένα extra χρωμα σε ηχογράφηση ή θα μου προσφέρει βασική αξιοπιστία σε πρόβα η σε live, απέχει πολύ. 

 

Το δε quality control ειτε στο εργοστάσιο είτε στο υπε-ντούπερ καταστημα-ρυθμιστή αγοράς ειναι λεξη αστεία οταν κάποιος παραλαμβάνει αυτό:

 

FB_IMG_1604058792770.jpg.f4cf783c5dfeb317555a42e3823144c1.jpg

 

Ή παθαίνει αυτό:

FB_IMG_1604058817676.thumb.jpg.ffcd83e63ee533cef224f19b3e247c12.jpg

 

Και για να είμαι δικαιος, η μπάλα παίρνει και άλλες "γνωστές" μαρκες και οργανα που αγγίζουν το χιλιάρικο με ΤΡΑΓΙΚΑ κατασκευαστικα ατοπήματα, που τις περισσότερες φορές δεν φαίνονται καν.

 

Το λεω και το ξαναλεω εδώ και χρονια. Δεν υπαρχει value for money. Kαθε πράγμα κοστίζει ακριβώς όσο αξίζει, με ορισμενες φωτεινές ή σκοτεινές εξαιρέσεις.

 

 

  • Like 2

Hλιθιούθιερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Πνοή και Νύξη said:

Η ευρώπη δεν μπορεί να καταναλώσει αυτό που η ίδια παράγει γιατί το παράγει ακριβά με αποτέλεσμα να μην παράγει ή να συμφέρει να παράγει σε άλλες χώρος για διάφορους λόγους. Το μόνο που θα καταληξουμε όλοι να παραγουμε, ειναι φούμαρα για μεγαλοστελέχη που καρπώνονται αυτής της τακτικής. Όλοι οι υπόλοιποι θα παλαμοκροτάμε που ο εκαστοτε διαχειριστής της οικονομίας μας επιτρέπει να χαιρόμαστε με τον καφέ του ενος ευρώ πίσω από το πλεξιγκλάς και τις κιθάρες των 100€.  Την Ευρώπη θα την καταπιεί ο αποπληθωρισμός της; 

 

Τα όργανα αυτά είναι προϊόντα στόχευσης στον υπερκαταναλωτισμό. Σίγουρα πολλοί γονείς ανακουφίζονται που δεν θα χρειαστεί να κόψουν το κάπνισμα για ένα μήνα για να παρουν ένα αξιοπρεπές όργανο στα παιδιά τους.

 

Οι Harley benton και οποιαδηποτε άλλη μαρκα αυτου του επιπεδου τιμής είναι αντικειμενα μιας χρήσης. Είναι αξιοθαύμαστο βεβαίως το ότι φτάνουν στο πιάτο μας με 100€ και έχουν βασική δομη οργάνου, αλλά από εκεί μεχρι το εφοδιάζομαι με ένα εργαλείο που θα μου μαθει να παιζω σωστα ή θα μου δωσει ένα extra χρωμα σε ηχογράφηση ή θα μου προσφέρει βασική αξιοπιστία σε πρόβα η σε live, απέχει πολύ. 

 

Το δε quality control ειτε στο εργοστάσιο είτε στο υπε-ντούπερ καταστημα-ρυθμιστή αγοράς ειναι λεξη αστεία οταν κάποιος παραλαμβάνει αυτό:

 

FB_IMG_1604058792770.jpg.f4cf783c5dfeb317555a42e3823144c1.jpg

 

 

 

 

 

Το πρόβλημα στη πρώτη ποιο είναι; Είναι ανάποδα/αντίστροφα ή γέφυρα? 

 

Γενικά νομίζω είπες ότι λέω απο χτες με πολύ πιο δεμένο τρόπο. 

 

Να προσθέσω ότι δεν ειναι τυχαίο που η πρώτη μέριμνα τέτοιων κατασκευαστών είναι πιάσουν ένα καλό αισθητικό αποτέλεσμα. Ξέρουν ότι με την εμφάνιση σε πιάνουν πελάτη πιο εύκολα απο το να ναι τέλεια η κατασκευή. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
56 λεπτά πριν, otto## είπε

Το πρόβλημα στη πρώτη ποιο είναι; Είναι ανάποδα/αντίστροφα ή γέφυρα? 

Αριστερόχειρη κιθάρα στην οποία εχουν περάσει τις χορδές για δεξιόχειρα.

 

Αυτές οι κιθάρες, θεωρώ οτι κάνουν πανω κατω ό,τι όλες οι μαρκες και κατασκευαστές. Προσπαθούν να πουλήσουν ετερόφωτα "πακέτα κιθαριστικής εμπειρίας" (πχ. Fender στο 1/10 της τιμής ή Fender στο x3 της τιμής αν μιλάμε για μπουτικάδες). Καθόλου μεμπτό. Εδώ εξεταζουμε αν το όργανο αυτό στέκει στην κατηγορία τιμής του, την δικαιολογεί ή όχι. Είναι ακριβώς αυτό που ειναι. Μια κιθαρα των 100€. Ένα οργανο 3 φορές χειροτερο από μια αξιοπρεπή κόπια αλλα και τρεις φορές φθηνότερο. Όποιος συνειδητοποιεί τι παίρνει με αυτά τα χρήματα τοτε ολα οκ.

  • Like 1
  • Λυπάμαι 1

Hλιθιούθιερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου