Προς το περιεχόμενο

Προώθηση σπασμένων προγραμμάτων από την ΕΤ1;


manosx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

μενέλαε είναι προς τιμή σου οτι χρησιμοποιείς αυθεντικά προγράμματα και μπράβο σου. δε ξέρω αν ποτέ δεν έχεις εγκαταστήσει πειρατικό λογισμικό ή αν ποτέ δεν έχεις κατεβάσει παράνομο mp3,αν είναι έτσι τοτε εκτός απο ηθικά σωστός έχεις και πολύ ισχυρό χαρακτήρα.

 

εγώ μιλώ για την πλειοψηφία (και βάζω και τον εαυτό μου μεσα).

Όχι βέβαια, φυσικά και ΕΧΩ και πειρατικό software, και mp3 έχω κατεβάσει. Απλά δεν προσπαθώ να βγω κι από πάνω λέγοντας ότι κάνω καλό στοθς μουσικούς και τους προγραμματιστές. Δηλαδή για όνομα του θεού, μην κοροϊδεύουμε και τους εαυτούς μας.

 

εδώ ολόκληρα ΑΕΙ και ερευνητικά κέντρα δεν έχουν 1 word αγορασμένο , που λέει ο λόγος ...

 

 

Εχω την εντύπωση οτι πολλά ΑΕΙ (το δικο μου σιγουρα) παιρνουν δωρεαν τα λογισμικα (χορηγια) απ' τις εταιρίες!!! Και ειναι εξουσιοδοτημένα να μας τα μοιραζουν δωρεαν!!!

 

Κάτσε ρε συ, πραγματικά, πες μας ΕΝΑ ΑΕΙ που δουλεύει με σπασμένα προγράμματα. Γιατί στο πολυτεχνείο δίνουν ένα κάρο λεφτά για τα licenses, ποιος τα λέει αυτά;

 

Αν υπάρχουν εκεί έξω πειρατικά, ο κόσμος θα τα αγοράσει -> θα τα συνηθίσει. Έτσι όταν έρθει η ώρα να βάλουνε λογισμικό στις εταιρίες (που είναι αναγκασμένες να έχουν αυθεντικό λογισμικό) θα γίνει έρευνα για να βάλουν αυτό που ήδη γνωρίζει και έχει συνιθίσει ο κόσμος. Windows και Office δηλαδή. Είναι σαν να δίνουν στους πειρατές μια δωρεάν παρτίδα windows σαν πληρωμή για την έμεση διαφήμιση που κάνουν.

Όσον αφορά τα μεγάλα προγράμματα όπως λέτε το live ή το cubase είναι απλό:

 

Προσωπικά χρησιμοποιώ το nuendo. Αν δεν υπήρχε η λύση του πειρατικού, δεν θα το είχα δεί κάν, γιατι δεν υπήρχε περίπτωση να δώσω το 1000άρικο που ζητάνε. Θα έκανα την δουλειά μου με κάποιο freeware. Αυτό η steinberg το ξέρει. Και δεν την αφορά αν ο ο λαμπροτζιτζης στην ελλαδίτσα έχει σπίτι του πειρατικό λογισμικό γιατί έτσι κ αλλιώς δεν θα με είχε πελάτη. Αυτά τα προγράμματα απευθύνονται σε ιδιοκτήτες studio οι οποίοι είναι υποχρεωμένοι να έχουν αυθεντικό λογισμικό.

 

Το iphone για παράδειγμα: Το iphone όταν πρωτοβγήκε, ήταν κλειδωμένο για ένα συγκεκριμένο δίκτιο στην Αμερική. Το σπάσανε αυτό, αρκετές φορες για όλες τις εκδόσεις λογισμικού και το iphone ταξίδεψε τον κόσμο για όλες τις sim. Εϊναι δυνατόν να μην υποκινούσε η apple αυτή τη διαδικασία αφού αγόραζε όλος ο κόσμος iphone αντί η αμερική όπως είχαν "υπολογίσει"?

 

Με λίγα λόγια: Επειδή έχω ακούσει αηδιαστικές ατάκες του στύλ "το να έχεις πειρατικό λογισμικό είναι σαν να σπάς τη βιτρίνα και το κλέβεις" έχω να πω ότι ΟΧΙ δεν είναι το ίδιο. Γιατί πολύ απλά, με το να κλέψω το cd σπάζοντας βιτρίνα, στερώ απο την εταιρία μια ευκαιρία να το πουλήσει αλλού και όντως τη ζημιώνω. Με το να έχω ένα πειρατικό πρόγραμμα σπίτι, το οποίο ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΑ αν δεν υπήρχε η λύση του πειρατικού, δεν το στερώ απο την εταιρία.

 

Συνοψίζοντας θέλω να πώ ποτε είμαι υπέρ και πότε κατά της πειρατείας: Είμαι υπέρ όταν κάποιος χρησιμοποιεί τα πειρατικά προγράμματα για χόμπι, σπίτι του, για την καυ... του. Όταν όμως κάποιος ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ με λογισμικό, που σημαίνει ότι το λογισμικό του φέρνει χρήματα, πρέπει να το έχει πληρώσει. Δηλαδή ο Στεφάνου είναι πολυ μλκ που είπε αυτό δημόσια και πιστεύω ότι θα υποστεί τις συνέπειες. Ισως να μην το μάθουμε, αλλα δεν την γλιτώνει. Όσο αφορά τη μουσική, πιστεύω ότι τα cd πρέπει να καταργηθουν πλέον. Το να πουλάς 12 κομμάτια 20 ευρώ είναι κλεψιά απο μόνο του. Οι τραγουδιάρηδες σήμερα δεν βγάζουν απο τα cd, αλλα απο τα live, τις πίστες και τις συντεντεύξεις. Το cd είναι για να θυσαυρίζει η εταιρία. Ήδη αρκετές εταιρίες προμοτάρουνε δωρεάν τα τραγούδια τους στ ιντερνετ. Για δείτε πόσες εταιρίες έχουν λογαριασμό στο youtube και έχουν βάλει βιντεοκλιπ απο τα κομμάτια τους. Πόσοι καλιτέχνες δίνουν για κατέβασμα κομμάτια στ myspace.

 

Αν η πειρατεία όντως ενοχλούσε τους μεγάλους, πιστέψτε με δεν θα υπήρχε.

 

Κάτσε ρε συ, δυο λεπτά. Όντως ισχύει αυτό που λες, ok. Αυτό όμως αποτελεί δικαιολογία για να κατέχεις κάτι παράνομα; Παρεμπιπτόντως, πρόσεξε τι ΑΚΡΙΒΩΣ λες: Πας στο αεροδρόμιο. Βλέπεις ένα αεροπλάνο που φεύγει σε δυο λεπτά και έχει μια κενή θέση. Μου λες ότι είναι ΔΙΚΑΙΩΜΑ σου να ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ από την εταιρία να πετάξεις σε αυτήν τη θέση ΔΩΡΕΑΝ, εφ'όσον ουσιαστικά δε χάνουν λεφτά ούτε στο ελάχιστο από εσένα (το αεροπλάνο θα πέταγε ούτως ή άλλως, με ή χωρίς εσένα). Άντε στην καλύτερη να τους δώσεις και 2€ για την επιβάρυνση στα καύσιμα που θα επιφέρει το βάρος σου. Σου ακούγεται λογικό αυτό; Και αν θεωρείς ότι δεν είναι το ίδιο, πες μου ΜΙΑ διαφορά και θα δεχθώ ότι το παράδειγμά μου είναι λάθος.

 

Να σε ρωτήσω κάτι άλλο; Εγώ τώρα ηχογραφώ για την πλάκα μου, ok? Αν αύριο ανακαλύψει τα τραγούδια μου κάποιος και μου ζητήσει να τα εκδόσει; Αν εγώ αποφασίσω ότι θέλω να το γυρίσω επαγγελματικά; Τι γίνεται τότε; Το software που χρησιμοποιούσα θα έχει ήδη χρησιμοποιηθεί επαγγελματικά, ενώ το πήρα τσάμπα. Δε διαφωνώ στο βασικό σου διαχωρισμό βέβαια, απλά ακόμα κι έτσι μην προσπαθούμε να βγούμε λάδι ρε γμτ, το ότι κάνουμε κάτι δεν το κάνει αυτόματα σωστό... Τέλος, θα διαφωνίσω στο ότι να πουλάς 12 τραγούδια 20€ είναι κλεψιά. Και ένα δισεκατομύριο να τα πουλήσω δικαίωμά μου είναι. ΕΓΩ παράγω, ΕΓΩ πουλάω, άμα δε γουστάρεις δεν αγοράζεις και τέρμα. ΕΓΩ κοστολογώ τη δουλειά μου, όχι ο αγοραστής. Ο αγοραστής μπορεί να αγοράσει αυτό που πουλάω ή να πάει παρακάτω. Ή στην καλύτερη να μου κάνει παζάρια. Δε μπορεί να μου πει "αυτό που πουλάς είναι πολύ ακριβό, οπότε θα το πάρω στη μισή τιμή". Έλεος δηλαδη. Και για άλλη μία φορά. Ρε άνθρωποι του θεού, γιατί είναι παράλογο μια εταιρία που δίνει ένα μύριο για να ηχογραφηθεί ένα cd να θέλει να βγάλει λεφτά; Δηλαδή οι εταιρίες τι πρέπει να κάνουνε; Να πουλάνε τα πάντα σε τιμές κόστους; Δε λέω να μην κρίνουμε τις τιμές, ούτε να μην τους πιέσουμε για καλύτερες τιμές, αλλά δικαίωμά τους είναι να πουλάνε τα cd όσο θέλουνε. Άλλο αν η τιμή τους είναι λογική ή παράλογη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 262
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Μενελαε επειδή βαριέμαι να γράφω θα τα πώ συνθηματικά:

 

Αυτο που λές για τις αεροπορικές: ΓΙ αυτό το λόγο ακριβώς μπορείς να βρείς εισητήρια με 30 ευρώ ενώ άλλοι έχουν αγοράσει με 180: Επειδή η εταιρία λέει: Απο το να είναι άδεια η θέση καλύτερα να σε ταξιδέψω με τιμή κόστους και να είσαι ευτυχισμένος, έτσι ώστε να με διαφημίσεις. Και ΟΝΤΩΣ αυτο συμβαίνει. Αν ακυρωθεί μια θέση τελευταία στιγμή και το αεροπλάνο είναι άδειο, τα εισιτήρια πεφτουν σε εξεφτελιστικές τιμές. Φυσικά και δεν το απαιτώ, όπως δεν απαίτησα απο κανέναν να σπάει λογισμίκο. Αν υπάρχει τέτοια ευκαιρία όμως το εκμεταλεύομαι.

 

Αν αύριο μεθαύριο κάποιος εκδόσει τα τραγούδια σου, θα ξαναηχογραφηθούνε απο τις εταιρίες. Δεν θα πουλήσουν σπιτοδουλειές. Ετσι θα περάσουν απο αυθεντικά προγράμματα και θα πληρώσεις το studio.

 

Πούλα εσυ cd 20 ευρώ και θα μένουνε στα ράφια μια ζωή. ¨ηδη οι εταιρίες πουλάνε mp3 στ διαδύκτιο με ωραίες τιμές. 30-50 cents το ένα. Δηλαδή 12 κομμάτια = 6 ευρώ. Χωρίς εξώφυλλα, έξοδα διακίνησης κλπ κλπ. Μια χαρά βγαίνουνε και πάλι και εδώ είμαστε και θα το δείτε: Σε 5-10 χρόνια έτσι θα πουλιέται η μουσική.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μενελαε επειδή βαριέμαι να γράφω θα τα πώ συνθηματικά:

 

Αυτο που λές για τις αεροπορικές: ΓΙ αυτό το λόγο ακριβώς μπορείς να βρείς εισητήρια με 30 ευρώ ενώ άλλοι έχουν αγοράσει με 180: Επειδή η εταιρία λέει: Απο το να είναι άδεια η θέση καλύτερα να σε ταξιδέψω με τιμή κόστους και να είσαι ευτυχισμένος, έτσι ώστε να με διαφημίσεις. Και ΟΝΤΩΣ αυτο συμβαίνει. Αν ακυρωθεί μια θέση τελευταία στιγμή και το αεροπλάνο είναι άδειο, τα εισιτήρια πεφτουν σε εξεφτελιστικές τιμές. Φυσικά και δεν το απαιτώ, όπως δεν απαίτησα απο κανέναν να σπάει λογισμίκο. Αν υπάρχει τέτοια ευκαιρία όμως το εκμεταλεύομαι.

 

Αν αύριο μεθαύριο κάποιος εκδόσει τα τραγούδια σου, θα ξαναηχογραφηθούνε απο τις εταιρίες. Δεν θα πουλήσουν σπιτοδουλειές. Ετσι θα περάσουν απο αυθεντικά προγράμματα και θα πληρώσεις το studio.

 

Πούλα εσυ cd 20 ευρώ και θα μένουνε στα ράφια μια ζωή. ¨ηδη οι εταιρίες πουλάνε mp3 στ διαδύκτιο με ωραίες τιμές. 30-50 cents το ένα. Δηλαδή 12 κομμάτια = 6 ευρώ. Χωρίς εξώφυλλα, έξοδα διακίνησης κλπ κλπ. Μια χαρά βγαίνουνε και πάλι και εδώ είμαστε και θα το δείτε: Σε 5-10 χρόνια έτσι θα πουλιέται η μουσική.

 

Ώωωωωωπα, κάτσε! Άλλο να σου πει η εταιρία πέτα τσάμπα (πάρε τσάμπα το πρόγραμμα, κατέβασε τσάμπα το mp3) και άλλο να το πάρεις με το έτσι θέλω. Δεν είπα εγώ να μην εκμεταλεύεσαι promotions. Το να παίρνεις κάτι τσάμπα χωρίς να το δίνει η εταιρία όμως είναι σαν να ΜΠΑΙΝΕΙΣ στο αεροπλάνο χωρίς καν να ρωτήσεις.

 

Επίσης, δεν είναι απαραίτητο. Αν γράψω ένα electro κομμάτι μπορεί κάλλιστα απλά να κυκλοφορήσει όπως το έγραψα στο reason μου.

 

Στο τρίτο φυσικά και συμφωνώ ότι έτσι θα γίνει, και αν συνεχίσω να πουλάω τα cd μου 20€ θα είμαι βλάκας. Είναι δικαίωμά μου όμως ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μενελαε επειδή βαριέμαι να γράφω θα τα πώ συνθηματικά:

 

Αυτο που λές για τις αεροπορικές: ΓΙ αυτό το λόγο ακριβώς μπορείς να βρείς εισητήρια με 30 ευρώ ενώ άλλοι έχουν αγοράσει με 180: Επειδή η εταιρία λέει: Απο το να είναι άδεια η θέση καλύτερα να σε ταξιδέψω με τιμή κόστους και να είσαι ευτυχισμένος, έτσι ώστε να με διαφημίσεις. Και ΟΝΤΩΣ αυτο συμβαίνει. Αν ακυρωθεί μια θέση τελευταία στιγμή και το αεροπλάνο είναι άδειο, τα εισιτήρια πεφτουν σε εξεφτελιστικές τιμές. Φυσικά και δεν το απαιτώ, όπως δεν απαίτησα απο κανέναν να σπάει λογισμίκο. Αν υπάρχει τέτοια ευκαιρία όμως το εκμεταλεύομαι.

 

Αν αύριο μεθαύριο κάποιος εκδόσει τα τραγούδια σου, θα ξαναηχογραφηθούνε απο τις εταιρίες. Δεν θα πουλήσουν σπιτοδουλειές. Ετσι θα περάσουν απο αυθεντικά προγράμματα και θα πληρώσεις το studio.

 

Πούλα εσυ cd 20 ευρώ και θα μένουνε στα ράφια μια ζωή. ¨ηδη οι εταιρίες πουλάνε mp3 στ διαδύκτιο με ωραίες τιμές. 30-50 cents το ένα. Δηλαδή 12 κομμάτια = 6 ευρώ. Χωρίς εξώφυλλα, έξοδα διακίνησης κλπ κλπ. Μια χαρά βγαίνουνε και πάλι και εδώ είμαστε και θα το δείτε: Σε 5-10 χρόνια έτσι θα πουλιέται η μουσική.

 

Ώωωωωωπα, κάτσε! Άλλο να σου πει η εταιρία πέτα τσάμπα (πάρε τσάμπα το πρόγραμμα, κατέβασε τσάμπα το mp3) και άλλο να το πάρεις με το έτσι θέλω. Δεν είπα εγώ να μην εκμεταλεύεσαι promotions. Το να παίρνεις κάτι τσάμπα χωρίς να το δίνει η εταιρία όμως είναι σαν να ΜΠΑΙΝΕΙΣ στο αεροπλάνο χωρίς καν να ρωτήσεις.

 

Επίσης, δεν είναι απαραίτητο. Αν γράψω ένα electro κομμάτι μπορεί κάλλιστα απλά να κυκλοφορήσει όπως το έγραψα στο reason μου.

 

Στο τρίτο φυσικά και συμφωνώ ότι έτσι θα γίνει, και αν συνεχίσω να πουλάω τα cd μου 20€ θα είμαι βλάκας. Είναι δικαίωμά μου όμως ;)

 

Πούλα το όσο θες. Εκεί θα μείνει!

 

Στο Χημικο Θεσσαλονικης παντως μας δινουν το Chem Draw σπασμενο.! ;D

 

Μην ξαναρχίσουμε για την πειρατεία στα πανεπιστήμια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με λίγα λόγια: Επειδή έχω ακούσει αηδιαστικές ατάκες του στύλ "το να έχεις πειρατικό λογισμικό είναι σαν να σπάς τη βιτρίνα και το κλέβεις" έχω να πω ότι ΟΧΙ δεν είναι το ίδιο. Γιατί πολύ απλά, με το να κλέψω το cd σπάζοντας βιτρίνα, στερώ απο την εταιρία μια ευκαιρία να το πουλήσει αλλού και όντως τη ζημιώνω. Με το να έχω ένα πειρατικό πρόγραμμα σπίτι, το οποίο ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΑ αν δεν υπήρχε η λύση του πειρατικού, δεν το στερώ απο την εταιρία.

 

 

 

 

πάντως ουτε αυτό είναι ακριβώς έτσι. πιθανώς να αγόραζες μια πιο φτηνή έκδοση του cubase απ το να είχες σπασμένο το nuendo. ή να στρεφόσουν σε μια άλλη εταιρεία που κυκλοφορούσε λιγότερο επαγγελματικά αλλά πιο φτηνά προγράμματα. επίσης έχω δει ανθρώπους που χρησιμοποιούν το sequencer τους απλά σαν multitrack αλλά θέλουν να έχουν το καλύτερο,το πιο επαγγελματικό. μάλλον είναι και ψυχολογικό το θεμα  :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Άντε πάλι με τα πειρατικά..... Του ξέφυγε του ανθρώπου μια μικρή κοτσανίτσα .... και το αναλύουμε επί 5 σελίδες.  :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως βλέπετε, ψιλοαπέχω, αλλά δε μπορώ να κρατηθώ από το να θυμήσω κάτι: η συζήτηση για τα πειρατικά προγράμματα και τα πειρατικά mp3 είναι στην ουσία μία συζήτηση για τα πνευματικά δικαιώματα.

 

Τα πνευματικά δικαιώματα είναι ο ακρογωνιαίος λίθος πάνω στον οποίο στηρίζονται οι καριέρες όλων των μουσικών και των συνθετών που γνωρίζετε.

 

Τώρα, αν ήμουν σε ένα φόρουμ με θαυμάστριες του Νίνο, δε θα με εξέπληττε να διαβάσω το οτιδήποτε: από το πως κουρεύεις το αυγό μέχρι το πόσο "εντάξει" είναι να παραβιάζεις τα πνευματικά δικαιώματα οποιουδήποτε. Εν' τούτοις υποτίθεται ότι είμαι σε φόρουμ με μουσικούς: το να διαβάζω απόψεις που σαμποτάρουν τις προσπάθειες ετών για την κατοχύρωση πνευματικών δικαιωμάτων είναι σα να ακούω λέκτορα του πανεπιστημίου να κάνει διάλεξη για τον διαβήτη σε συνέδριο ζαχαροπλαστών.

 

Είναι άξιο απορίας το πως ανέχεστε τα απίστευτα ψέματα και τις κακοήθειες που λένε οι τύποι σαν τον τζιτζι, τύποι που ευχαρίστως θα κάνανε το φόρουμ μπουρδέλο αύριο το πρωί γεμίζοντάς το με συνδέσμους για torrents αν δεν είχανε την αόριστη αίσθηση ότι δεν τους παίρνει αλλά... έμμ.. κάτι θα ξέρετε που δεν ξέρω ίσως.

 

Όσο για εσένα τζιτζι, σε διαβεβαιώνω ότι δεν είσαι εντελώς άχρηστος στο σύμπαν, τουλάχιστον βοηθάς στο να κρατιούνται χαμηλά οι τιμές των σκληρών δίσκων. Καλά κατεβάσματα και καλές απεργίες.

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου