Προς το περιεχόμενο

New

Αποτελέσματα δημοσιεύσεις προφίλ, συζητήσεις σε Πιάνο, Πλήκτρα & Synthesizer, Ηχοληψία, Παραγωγή, Mix & Master, Μουσική & Μουσικοί, Κιθάρες και Ενισχυτές, DAW & Υπολογιστές, Τύμπανα και Κρουστά, Ακουσα - Είδα, Clips, Τεχνικά & θέματα λειτουργικότητας του Noiz, Session Music, Η Αγορά της Μουσικής, Δελτία τύπου, Παρουσιάσεις - Δοκιμές, Πνευστά, φωνητικά, κλασικά και παραδοσιακά έγχορδα, Ξεκινώντας, DIY και Show off, άρθρα, track, ειδήσεις, συμμετοχές, συμμετοχές και videos τις τελευταίες 7 ημέρες.

Η λίστα ανανεώνεται αυτόματα

  1. Τελευταία ώρα
  2. Και γιατι δεν παιρνεις καλυτερα μια Tele και να τις βαλεις μεσαιο μαγνητη? Γλυτωνεις και τον ΜΑΠΑ bridge μαγνητη της strat (και στη θεση του εχεις τον καλυτερο bridge μαγνητη ολων των εποχων) και εχεις και ΣΟΒΑΡΗ κιθαρα
  3. Πουθενά στον πλανήτη γη.Το καλό είναι οτι έχει κάνει panning καθαρό right και το long tail left οπότε σώζεται.
  4. Όντως.. Πού πας και μπλέκεις κι εσύ ρε παιδί μου με χορδιστήρια..
  5. Σήμερα
  6. Προφανώς αλλά λατρεύει και τις «φσιτ μπόινγκ» κιθάρες Άνετα θα έβγαινε ο Βουτσάς με αυτήν...
  7. σίγουρα υπάρχει... όσο πιο απλά μπορώ λοιπόν, για να μην μείνουν για άλλη μια φορά υπολείμματα "τροφής" για την πολύ πεινασμένη καθώς φαίνεται audio αρβύλα που ως γνωστόν διαθέτει και χαλασμένο τηλέφωνο... το dB (ή decibel) ως ορισμός είναι μια μονάδα μέτρησης (όχι "ήχου" όπως αναφέρθηκε, αλλά ΚΑΙ ήχου) σε λογαριθμική κλίμακα που εκφράζει την διαφορά στάθμης μιας φυσικής ποσότητας... ουσιαστικά είναι το ένα δέκατο του bel (ή B) μιας μονάδας που δημιουργήθηκε για ανάγκες της μέτρησης της απώλειας μετάδοσης και της ισχύος στα πρώτα χρόνια της τηλεφωνίας... δεν είναι ανάγκη να αναφερθούμε σε μαθηματικές αναλύσεις που θα αφορούν ελάχιστους (η παγκόσμια βιβλιογραφία άλλωστε είναι στην διάθεσή τους)... αυτό που πρέπει να μας μείνει εδώ είναι ότι το dΒ έχει δεκάδες χρήσεις ανάλογα την επιστήμη τον τομέα και τα σημεία αναφοράς, που σε κάθε περίπτωση του δίνουν κι ένα "extension" που αντιπροσωπεύει τον τρόπο και τον τομέα που θα το χρησιμοποιήσουμε (π.χ. dBu, dBHL, dBsm, dBi, dBm καθώς και πλήθος άλλων)... στα καθ ημάς τώρα, σε dB λοιπόν θα μετρήσουμε και το gain στον αγαπημένο μας ενισχυτή κιθάρας και θα ελέγξουμε το σήμα στο DAW μας και στην κονσόλα μας και στην κάρτα ήχου μας και θα μετρήσουμε την ένταση του ήχου στο φυσικό περιβάλλον... με τι "dB" όμως κάθε φορά... από το τσουβάλι όπως ως συνήθως αφήνεται να εννοηθεί; τα dB που κυρίως ως μουσικοί και ηχολήπτες χρησιμοποιούμε είναι: 1. τα dB SPL για την στάθμη ηχητικής πίεσης, καθώς και τις εκφάνσεις τους σε dBΑ, Β, και C για την ένταση ήχου, λαμβάνοντας σε αυτές το δυνατόν υπόψη και την ιδιαιτερότητα της ακουστικής αντίληψης του ανθρώπου και επικεντρώνοντας χρηστικά στον θόρυβο και τις κοινωνικές και ατομικές επιπτώσεις του 2. τα dB FS που χρησιμοποιούμε στα ψηφιακά συστήματα (και φυσικά και σε mix και σε mastering και επ ευκαιρία ας προσπαθήσουμε να δούμε που έγινε η παρανόηση των φίλων μας στα παραπάνω posts)... το FS ως αρκτικόλεξο αφορά το Full Scale που με την σειρά της αντιπροσωπεύει το μέγιστο amplitude που μπορεί να αναπαραστήσει ένα σύστημα... ουσιαστικά μέχρι το σημείο αναφοράς "0" που έχουμε όταν το μέγεθός της κλίμακας έχει φτάσει τη μέγιστη αναπαραστάσιμη τιμή πριν την ακουστή παραμόρφωση του σήματος που θα ακολουθήσει αν το υπερβούμε (το επίσης γνωστό μας -και επώδυνα κάποιες φορές- clipping)... και ας μείνουμε τυπικά στο περίφημο 0 παρότι ανάλογα το σύστημα μπορεί να κυμανθεί από -1 έως και +1 και να βρεθούμε προ εκπλήξεων, αλλά είπαμε να το κρατήσουμε στην απλούστερη μορφή το θέμα μας και δοθείσης άλλης ευκαιρίας θα μιλήσουμε και για τα true peaks και τα συμπαρομαρτούντα... ελλείψει λοιπόν του πολύτιμου headroom (που θα είχαμε σε ένα αναλογικό σύστημα), όλες μας οι τιμές είναι μεν σε dB αλλά αρνητικές... έτσι παρακολουθούμε και προσέχουμε σε πρώτη φάση τα peaks του σήματος να μην περάσουν στο θετικό πεδίο που κάνει "τζιζ"... τώρα επειδή όμως όπως έχουμε πει νομίζω πολλές φορές στο παρελθόν, κάποιες σκόρπιες κορυφές έως το μηδέν σπάνια αντιπροσωπεύουν την πραγματική ακουστική αντίληψη του σήματος που επεξεργαζόμαστε κάθε φορά (και μάλιστα ενίοτε και μόνο μία φτάνει να μας την κρατήσει πολύ χαμηλά), φροντίζουμε (ειδικά στο mastering) να πάρουμε μια τιμή μέσου όρου (RMS) σε dB που μας βοηθάει να είμαστε και πιο κοντά στην πραγματικότητα αλλά και στις αναπόφευκτες συγκρίσεις, ώστε εκμεταλλευόμενοι τους διάφορους επεξεργαστές μας με τελευταίο πάντα στην αλυσίδα τον peakοσφάχτη, να επαναφέρομεν την τάξιν (με καλά ή κακά αποτελέσματα ανάλογα την γνώση ή την πετριά μας)... τα τελευταία χρόνια μάλιστα προσπαθώντας να είμαστε πιο ακριβείς στα αποτελέσματα, χρησιμοποιούμε τα LUFS (ή LKFS όπως θα δείτε κάπου τον όρο) που λαμβάνουν υπόψη τους και την διαφορά στην ευαισθησία του ανθρώπινου αυτιού σε σχέση με την εκάστοτε συχνότητα, σε αντίθεση με το RMS που περιορίζεται "τυφλά" στις καταγεγραμμένες audio τιμές του σήματος... και για να κλείσουμε εντελώς την παρανόηση (ελπίζω), τα dB που ανέφερε ο thebest20 δεν ήταν λάθος (πήγα να την πατήσω κι εγώ σε άλλο θέμα έτσι)... απλά επικαλούταν το mp3 gain ένα προγραμματάκι σύγκρισης έντασης και κανονικοποίησης mp3 αρχείων που βασιζόταν στον ReplayGain, έναν παλιό open source αλγόριθμο υπολογισμού της έντασης και αφορούσαν ΜΟΝΟ τον δικό του τρόπο... πράγμα που σημαίνει ότι δεν είναι άμεσα συγκρίσιμα ούτε με τα RMS ούτε με τα LUFS... 3. ε μην αφήσουμε έξω και τα dBVU (για να μην μας μαλώσουν οι αναλογικοί μας φίλοι) που συναντάμε κυρίως σε κονσόλες και μέσα εγγραφής... εδώ αυτό που μας ενδιαφέρει (κυρίως) ως ειδοποιός διαφορά με τα dBFS, είναι ότι σε αυτά το 0 ορίζεται ως το σημείο "καμπής" για ένα κομμάτι audio, από το οποίο και μετά η παραμόρφωση θα αρχίζει σταδιακά (αλά όχι πάντα γραμμικά) να αυξάνεται... το σημείο μέχρι το οποίο μπορεί να οδηγηθεί ένα μέσο μέσα στα κόκκινα παραμένοντας ευάκουστο είναι και το headroom που είπαμε πριν... ΥΓ. συγχωρήστε την παρέμβασή μου... δεν έχω καμιά διάθεση να το παίζω έξυπνος κάθε φορά αλλά είμαστε υποτίθεται και τεχνικό φόρουμ και όσο γίνεται πρέπει να είμαστε λίγο προσεκτικοί στις τεχνικές θεωρήσεις ειδικά αν δεν αφορά τον τομέα μας... και φυσικά αναφέρομαι γενικά και όχι στον φίλο Alter ή όποιον άλλο... γιατί αν δεν είμαστε φειδωλοί παρά τις καλές μας προθέσεις περισσότερο θα μπερδευόμαστε παρά θα βοηθιόμαστε στην όποια δημιουργική ενασχόληση μας με την μουσική...
  8. Χθες
  9. Προτιμώ πια να βλέπω TVQueen και NETFLIX αντί να ασχοληθώ λίγο με το home studio μου και τη μουσική. Γιατί?😪

    1. Προβολή προηγούμενων σχολίων  1 περισσότεροι
    2. Waterfall-K

      Waterfall-K

      Και καλά το Netflix. To TV Queens γιατί?😵‍💫

      Ένα ακόμα show ηλιθίων και ατάλαντων ψώνιων είναι, τι του βρίσκεις ρε π@$#%η μου?🙄🤢 

    3. cos_dr

      cos_dr

      Δεν ξέρω, με χαλαρώνει αυτή η  ελαφρότητα και η προσπάθεια να φτάσουν κάτι που δεν είναι δυνατό να φτάσουν ούτε στο ελάχιστο, γιατί οι "εκπαιδευτές" και  οι "κριτές" προσπαθούν να βγάλουν τηλεθέαση από αυτές  θίγοντας και χλευάζοντάς τες, σπέρνοντάς τους έριδες σε ένα "κλειστό"  επάγγελμα μάλιστα που όλα είναι μιλημένα και ελεγχόμενα🤣 Τη βρίσκω, είναι λίγο σαδιστικό 😃 και το ομολογώ και παίρνω και λίγο μάτι κανά κοριτσάκι, μικρό ή και μεγαλοκόριτσο από τις συμμετέχουσες. Αυτό που λέει ο Terry, γεράματα, δεν μπορώ να ξενυχτήσω ταιριάζοντας ήχους με ενορχηστρώσεις για αρμονίες και μελωδίες γιατί κουράζομαι πλέον 😪πιο εύκολα από την καθημερινότητα. 🤣

    4. Nestoras

      Nestoras

      Οι Πυξ-λαξ φταίνε.

  10. Τελευταία εβδομάδα
  11. Σαφώς εκτόθεματικός, όπως πάντα, αλλά για δείτε κύριε Λάκη μας τι κονόμησα πάλι...
  12. Οταν στέλνει κάποιος για mix&mastering και όλα τα σχετικά το track του online σε κάποιο μεγάλο όνομα,πραγματικά πιστεύει οτι ξημεροβραδιάζεται η φίρμα πάνω απο το track του?Δόξα τον θεό το είπε κάποιος.
  13. Σ'ευχαριστώ πολύ για την απάντηση !
  14. Έχει να κάνει με το υλικό,τα κομμάτια αυτά στα οποία γίνεται σιδέρωμα είναι ΜΑΠΑ έτσι κι αλλιώς παιγμένα από vst ή/και από εκτελεστές που δεν γνωρίζουν καν τι είναι οι δυναμικές. Οπότε και να τα σιδερωσεις έχασε η Βενετία βελόνι.. Υπάρχουν χιλιάδες εξαιρετικες παραγωγές χωρίς σιδέρωμα φτάνει να ακούς μουσική της προκοπής και όχι παπαριές.
  15. Superfunk

    Weeks on end

    Υπερβολικός αλλά θα το δεχΘω
  16. 18/3/26 Γκαγκάριν 'εκλεισε

     

    1. Σαμη Παραγκα

      Σαμη Παραγκα

      Θα παίξουμε ΚΑΙ ταύτο

       

  17. PAL

    Ποια είσαι

    Απόστολε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!
  18. Μια ενδιαφέρουσα βόλτα στο εσωτερικό του θηρίου.
  19. Θα γεμίσουμε "αηδόνια"... Αυτά βλέπω και θυμάμαι τον Dio στο Terra Vibe, να ανοίγει το στόμα του και να μας έχει φτάσει το σκ@το στην κάλτσα... Tragic καιροί...
  20. 1/6/24, 15.00 μεσημβρινή. Πλην χεβιμεταλλάδων κιθαριστώνε, όλοι οι άλλοι είναι ευπρόσδεκτοι.

    3 ώρες με τους Παράγκας.

    Αλλά αυτοί είστε, χεζμεντέν

    Προσκλήσεις με πμ και τηλ.. Το στούντιο, έχει ΤΑ ΠΑΝΤΑ.

    Ένα χαλαρό ξεκάπνισμα λέω να κάμνω

     

    1. Σαμη Παραγκα

      Σαμη Παραγκα

      Κρόζουν τα μαμπεμπεγοζγκόνια, μα από μπουθάρα, γεωτεχνίται.

      Ρε όξω

       

  21. Ο Ντίρκ Φερμπόρεν κάνει ανάλυση στο drum section του Holy wars και δικαιολογεί με την παρουσίαση του,τον λόγο που κατέχει την θέση σε ένα γκρούπ τέτοιου βεληνεκούς. Απολαυστικός,αγαπημένος.
  22. Αν ψάχνει κάποιος για ακουστικά γενικώς ή το συγκεκριμένο μοντέλο ειδικώς έχει βγει σε προσφορά από το ισπανικό άμαζον στα 89 ευρώ + 10 μτφ https://www.amazon.es/Sennheiser-HD-599-Auriculares-Abiertos/dp/B07Q7S7247?th=1&psc=1
  1. Περισσότερα
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου