Προς το περιεχόμενο

Maple Vs Rosewood


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 111
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Ρε συ κατάσκοπε, που την πέτυχες αυτήν; Σκέτη ψυχεδέλεια είναι, θα βλέπει παντού τελίτσες ο σουπερφακ, δεν τον λυπάσαι γέρο άνθρωπα;

LEGO people live in houses made of their own flesh.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αστην αυτην,αυτη ειναι εκπαιδευτικη και βεβαια προσωπικα οτι ηταν να μαθω απο κιθαρα το εχω μαθει εδω και χρονια... ;D ;D

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Δεν πιστεύω να νομίζεις ότι έκατσα να γράφω μπούρδες πάνω στις εργοστασιακές ρυθμίσεις τους..... όχι δα... επίσης δεν λέω για φθαρμένα τάστα και άλλα τέτοια αλλά για 2 κιθάρες του "κουτιού" ίδιες με διαφορετικό μπράτσο.

 

δεν είπα και δεν πρόκειται να πω ποτέ ότι λες μπούρδες και είμαι σίγουρος πως η ηχητική διάφορα που ακούς, υπάρχει(εγώ δεν την ακούω  και δεν ενδιαφέρομαι να την ακούσω αλλά προφανώς εσύ την ακούς και δεν έχω λόγο να σε αμφισβητήσω)

 

 

Όχι φιλε ... σεταρίστηκαν και "στήθηκαν" για το συγκεκριμμένο που αναφέρω ως παρατήρηση....όχι ότι δεν το ήξερα απλά ήθελα να δώ τώρα που έχω την ευκαιρία πόση πραγματικά απόκλιση ηχητική θα είχαν με "ιδανικές" συνθήκες.

 

 

κατά την γνωμη μου δεν υπάρχουν ιδανικές συνθήκες 100% ιδιο σεταρισμα η στήσιμο!

 

παρόμοια ηχητική διάφορα υπάρχει και σε δυο κιθάρες maple και σε δυο rosewood γιατί πολύ απλά καμίας κιθάρας στον πλανήτη τα τάστα  δεν έχουν απόλυτα το ίδιο ύψος στο δέκατο του χιλιοστού με μια άλλη κιθάρα.

 

αυτό συμβαίνει για τους εξής λόγους.:

 

τα τάστα τοποθετούνται πρεσαριστα με ειδική αυτόματη πρέσα η με χειροκίνητη.

στην περίπτωση της χειροκίνητης αντιλαμβανόμαστε εύκολα όλοι μας γιατί δεν έχουν το ίδιο ύψος.

 

στην αυτόματη πρέσα, η πίεση που ασκεί η πρέσα στο τάστο και κατ’επεκταση στο ξυλο είναι μεν ακριβώς ίδια αλλά τα ξυλά δεν έχουν ακριβώς την ίδια σκληρότητα σε όλη τους την επιφάνια(βάλτε τα με τον θεό..)

ως αποτέλεσμα τα τάστα να έχουν τοποθετηθεί με διαφορά ύψους δέκατων του χιλιοστού το ένα με το άλλο.

 

εδώ έρχεται ο τεχνίτης και κάνει το γνωστό fret leveling, σωστά??

 

η λογική του fret leveling όμως είναι να λιμαριστούν και να  αλφαδιαστούν όλα τα τάστα σύμφωνα με το χαμηλότερο τάστο.

εφόσον το χαμηλότερο τάστο λοιπόν έχει το συγκεκριμένο ύψος εντελώς τυχαία και εφόσον όλα τα τάστα ευθυγραμμίζονται σύμφωνα με αυτό, καμία κιθάρα δεν μπορεί να είναι ακριβώς ίδια με μια άλλη και κατά συνέπεια ούτε ο ήχος τους (μιλάμε για πολύ μικρές διαφορές).

 

θεωρώ πως είναι ανόητο (χωρις να θελω να προσβαλλω κανεναν)κάποιος να πειραματίζεται με την συχνοτικη διαφορά των ξύλων όταν δεν δίνει καμία σημασία πχ στο υλικό των saddles που πραγματικά επηρεάζουν τον ήχο ολοφάνερα και 'φωναχτά'.

 

προσεχε τι λες...ειμαι κρυφος modulator!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Δεν πιστεύω να νομίζεις ότι έκατσα να γράφω μπούρδες πάνω στις εργοστασιακές ρυθμίσεις τους..... όχι δα... επίσης δεν λέω για φθαρμένα τάστα και άλλα τέτοια αλλά για 2 κιθάρες του "κουτιού" ίδιες με διαφορετικό μπράτσο.

 

δεν είπα και δεν πρόκειται να πω ποτέ ότι λες μπούρδες και είμαι σίγουρος πως η ηχητική διάφορα που ακούς, υπάρχει(εγώ δεν την ακούω  και δεν ενδιαφέρομαι να την ακούσω αλλά προφανώς εσύ την ακούς και δεν έχω λόγο να σε αμφισβητήσω)

 

 

Όχι φιλε ... σεταρίστηκαν και "στήθηκαν" για το συγκεκριμμένο που αναφέρω ως παρατήρηση....όχι ότι δεν το ήξερα απλά ήθελα να δώ τώρα που έχω την ευκαιρία πόση πραγματικά απόκλιση ηχητική θα είχαν με "ιδανικές" συνθήκες.

 

 

κατά την γνωμη μου δεν υπάρχουν ιδανικές συνθήκες 100% ιδιο σεταρισμα η στήσιμο!

 

παρόμοια ηχητική διάφορα υπάρχει και σε δυο κιθάρες maple και σε δυο rosewood γιατί πολύ απλά καμίας κιθάρας στον πλανήτη τα τάστα  δεν έχουν απόλυτα το ίδιο ύψος στο δέκατο του χιλιοστού με μια άλλη κιθάρα.

 

αυτό συμβαίνει για τους εξής λόγους.:

 

τα τάστα τοποθετούνται πρεσαριστα με ειδική αυτόματη πρέσα η με χειροκίνητη.

στην περίπτωση της χειροκίνητης αντιλαμβανόμαστε εύκολα όλοι μας γιατί δεν έχουν το ίδιο ύψος.

 

στην αυτόματη πρέσα, η πίεση που ασκεί η πρέσα στο τάστο και κατ’επεκταση στο ξυλο είναι μεν ακριβώς ίδια αλλά τα ξυλά δεν έχουν ακριβώς την ίδια σκληρότητα σε όλη τους την επιφάνια(βάλτε τα με τον θεό..)

ως αποτέλεσμα τα τάστα να έχουν τοποθετηθεί με διαφορά ύψους δέκατων του χιλιοστού το ένα με το άλλο.

 

εδώ έρχεται ο τεχνίτης και κάνει το γνωστό fret leveling, σωστά??

 

η λογική του fret leveling όμως είναι να λιμαριστούν και να  αλφαδιαστούν όλα τα τάστα σύμφωνα με το χαμηλότερο τάστο.

εφόσον το χαμηλότερο τάστο λοιπόν έχει το συγκεκριμένο ύψος εντελώς τυχαία και εφόσον όλα τα τάστα ευθυγραμμίζονται σύμφωνα με αυτό, καμία κιθάρα δεν μπορεί να είναι ακριβώς ίδια με μια άλλη και κατά συνέπεια ούτε ο ήχος τους (μιλάμε για πολύ μικρές διαφορές).

 

θεωρώ πως είναι ανόητο (χωρις να θελω να προσβαλλω κανεναν)κάποιος να πειραματίζεται με την συχνοτικη διαφορά των ξύλων όταν δεν δίνει καμία σημασία πχ στο υλικό των saddles που πραγματικά επηρεάζουν τον ήχο ολοφάνερα και 'φωναχτά'.

 

 

Δηλαδη πως μπορει το υψος των ταστων να επηρρεασει τον ηχο μιας κιθαρας συχνοτικα?αναφερεσαι στην αποσταση των χορδων απο τους μαγνητες?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδη πως μπορει το υψος των ταστων να επηρρεασει τον ηχο μιας κιθαρας συχνοτικα?αναφερεσαι στην αποσταση των χορδων απο τους μαγνητες?

κυρίως στην δύναμη που χτυπάμε και πιέζουμε τις χορδές στην ταστιέρα(οσο πιο ψηλά τόσο πιο δυνατά οπότε και πιο σκαστός ο ήχος).

επίσης κανένας μαγνήτης δεν είναι ακριβώς ίδιος με έναν άλλο (ιδια μαρκα-ιδιο μοντελο)αν μετρηθούν με όργανα ακριβείας

ούτε τα nut είναι όλα κομμένα ακριβώς το ίδιο(εφοσον δεν ειναι τα ταστα ιδια πως θα ειναι τα nut).

Ούτε δυο κόκκοι άμμου είναι ακριβώς ίδιοι που τους έχει φτιάξει ο θεός πόσο μάλλον 2 κιθάρες που έφτιαξαν άνθρωποι.

 

προσεχε τι λες...ειμαι κρυφος modulator!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κυρίως στην δύναμη που χτυπάμε και πιέζουμε τις χορδές στην ταστιέρα(οσο πιο ψηλά τόσο πιο δυνατά οπότε και πιο σκαστός ο ήχος).

 

Στην πιεση ομως δεν παιζει και καποιο ρολο το υλικο της ταστιερας,δηλαδη το ποσο σκληρο ειναι??

Μη βαρατε παιδια να μαθω θελω!!! :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κυρίως στην δύναμη που χτυπάμε και πιέζουμε τις χορδές στην ταστιέρα(οσο πιο ψηλά τόσο πιο δυνατά οπότε και πιο σκαστός ο ήχος).

 

Στην πιεση ομως δεν παιζει και καποιο ρολο το υλικο της ταστιερας,δηλαδη το ποσο σκληρο ειναι??

Μη βαρατε παιδια να μαθω θελω!!! :)

;D

κατα την γνωμη δεν παιζει κανενα ρολο. ;)

προσεχε τι λες...ειμαι κρυφος modulator!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου