Προς το περιεχόμενο

Επιλογή Keyboard... Κοίτα να δεις πού κολλήσαμε...


TdR

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ζητώ συγγνώμη που το πρώτο μου thread αφορά μία προσωπική... δυσκολία, ζητώντας την αρωγή σας.

 

Παρακολουθώ το forum αρκετούς μήνες τώρα, επιλέγοντας να διαβάζω παρά να συμμετέχω, μπας και ξεστραβωθώ κομμάτι με ό,τι έχει να κάνει με την μουσική τεχνολογία.

 

Αυτές τις μέρες στήνω το πρώτο μου "Home Studio". Ένα όνειρο χρόνων. Έχω καταλήξει στο set up όλων, πλην των πλήκτρων... Εκείνο που με ενδιαφέρει είναι ένα Keyboard που θα μου δίνει δυνατότητες τόσο στην κατασκευή νέων ήχων (combos) όσο και στην απόδωση (παίξιμο - εκφραστικότητα).

 

Για παράδειγμα το Korg M3 και το Kurzweil K2600X, προσφέρουν και με το παραπάνω τέτοιες δυνατότητες. Και, εξ' όσων γνωρίζω, μπορούν να διαβάζουν ήχους τρίτων εταιριών -σημαντικότατο καθώς σκοπεύω να επενδύσω σε σχετικά software's.

 

Βέβαια η τιμή και των δύο είναι αρκετά ανεβασμένη. Και το ζήτημα είναι ότι ορισμένα από αυτά που προσφέρουν, και ενδεχομένως δικαιολογούν το κόστος τους, δεν με ενδιαφέρουν (π.χ. sequencer, midi controller) καθώς θα δουλεύω με το Cubase 4 μέσω audio - midi controller.

 

Από την άλλη δεν βρίσκω κάποιο Keyboard με τις δυνατότητες που προσφέρουν τα δύο αυτά μηχανήματα σε ό,τι αφορά την εκφραστικότητα και τις διευκολύνσεις που προσφέρουν στην κατασκευή ηχητικών combos. Ίσως το Kurzweil PC2X, με την προσθήκη του ribbon, να είναι μια πιο οικονομική λύση.

 

Από Fatar, Novation, Alesis δεν βρήκα τίποτε.

 

-------------------------------------------------

 

Έχετε να προτείνετε κάποια άλλη λύση;

 

Πιστεύετε ότι αξίζει να δώσει κανείς τόσα χρήματα για ένα τέτοιο μηχάνημα, από την στιγμή που για μουσική βιβλιοθήκη επιλέγει να στραφεί στα software's και θα έχει ξεχωριστό controller για να χειρίζεται το DAW;

 

Ευχαριστώ προκαταβολικά για τον χρόνο σας και την κατανόησή σας...

 

Χαιρετώ 'σας, TdR

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και έγω έχω υπολογιστή αλλά προτιμω να χρησιμοποιώ το MOTIF ES γαιτι μου αρέσει περισσότερο αλλά και γιατί τα έχει όλα όσα θέλω σε ένα συμπαγή έργαλείο που δεν χρειάζεται ώρες για να το μάθω ή να του βάλω τους ήχους που θέλω. Δηλαδή το ζήτημα εδώ δεν είναι μόνο η ποιότητα αλλά και ο χρόνος που μπορείς να γλυτώσεις στην παραγωγή μουσικής όταν έχεις τα σωστά εργαλεία.

 

Ας πούμε στο μοτιφάκι επειδή έχει κουμπάκια σου επιτρέπει να δουλεύεις πολύ πιο γρήγορα απο ότι με ένα mouse. Επίσης οι ήχοι του είναι τόσο καλοί που δεν χρειάζεται να ψάξω για καινούργιος ή να πειραματιστώ χρονοβόρα για να φτίαξω καινούργιους. Πάρα πολύ σημαντικό.

 

Από όσο γνωρίζω το μόνο software που προσφέρει μια τόσο άμεση πρόσβαση σε τόσο καλό ύλικο είναι μόνο το Reason. ¨Ολα τα υπόλοιπα είναι κυρίως sequencer και απαιτόυν εσύ να ψάξεις για να βρίες την συλλογή ήχων , arpeggios κτλ που σε εκφράζει. 

www.myspace.com/thekilon

www.soundclick.com/kilon

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και τι νομίζεις πως θα γλιτώσεις από το κόστος του sequencer ;

 

Αν το όργανο έχει ήχο που σου κάνει, πάρτο.

 

Άλλωστε το sequencer μπορεί να σου χρησιμεύσει

στο να γράφεις κάποιες ιδέες γρήγορα,

δίχως να χρειάζεται να ανοίγεις pc.  ;)

 

ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από την άλλη δεν βρίσκω κάποιο Keyboard με τις δυνατότητες που προσφέρουν τα δύο αυτά μηχανήματα σε ό,τι αφορά την εκφραστικότητα και τις διευκολύνσεις που προσφέρουν στην κατασκευή ηχητικών combos.

 

Κοίτα για Roland V-Synth GT ή Fantom, Yamaha MOTIF, ή Korg Triton Extreme (αν το βρεις). Μερικές φορές τα ενσωματωμένα sequencers προσφέρουν αρκετές δυνατότητες και είναι πολύ χρήσιμα για live. Στο studio φυσικά μπορείς και να τα απενεργοποιήσεις, αν δεν το χρειάζεσαι.

 

:)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν φίλε TdR...

 

Είναι δύσκολο αυτό που ψάχνεις, ένα synth με κορυφαίο ήχο και δυνατότητες editing αλλά χωρίς επιπλέον καλούδια όπως sequencer, sampler και λοιπά. Είναι αλήθεια ότι οι εταιρίες συνήθως βάζουν ό,τι καλύτερο έχουν ηχητικά στα workstations τους οπότε ίσως θα πρέπει να κάνεις μερικές παραχωρήσεις.

 

Μία περίπτωση είναι να μην ασχοληθείς καθόλου με hardware synth και να πάρεις μόνο ένα καλό MIDI keyboard για να κάνεις τα κόλπα σου αποκλειστικά στο PC. Θα σου βγει πολύ φτηνά και δεν πρόκειται να έχεις τίποτα περιττό.

 

Ένα άλλο σενάριο είναι να δεχτείς την κατάσταση στην αγορά και να πεις ότι "θέλω hardware synth κορυφαίας ποιότητας, θα πληρώσω κάτι παραπάνω κι ας χρησιμοποιήσω μόνο ένα μέρος των δυνατοτήτων του". Σε αυτή την περίπτωση, αυτά που πρότεινε ο OurDarkness είναι μια καλή λίστα για να δεις.

 

Τέλος, μπορείς να συμβιβάσεις τα παραπάνω σενάρια και να πάρεις κάτι σαν το Kurzweil PC2X που ανέφερες. Πολύ καλός ήχος (αλλά όχι κορυφαίος) και μόνο πράγματα που χρειάζεσαι σε νορμάλ τιμή αλλά σίγουρα δεν έχει τις δυνατότητες των ακριβότερων οργάνων σε δημιουργία και editing ήχων.

 

Σκέψου τι θα σε βολέψει καλύτερα και μόλις καταλήξεις κάπου, μπορείς να επανέλθεις για πιο συγκεκριμένες προτάσεις πάνω σε εξοπλισμό. ;)

Yes it is!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας. Σίγουρα με ενδιαφέρει η ποιότητα των ήχων του Keyboard που τελικά θα επιλέξω. Περισσότερο όμως αναζητώ ένα μηχάνημα που θα μου προσφέρει όσο το δυνατό περισσότερες δυνατότητες στο παίξιμο.

 

Για παράδειγμα: παίζεις ένα βιολί. Να μπορείς να περάσεις από βιμπράτο σε τρέμολο με μια κίνηση. Να σου επιτρέπει να βγάζεις όσο το δυνατό φυσικό ήχο, με "ρεαλιστική", στο μέτρο του δυνατού, τεχνική. Ή, να μπορείς να ελέγχεις τις παραμέτρους του ήχου που έχεις επιλέξει σε real time. Ή να δημιουργείς πολύπλοκους ήχους και ταυτόχρονα να μπορείς να χειριστείς κάθε "element" σε real time. Κανένα απλό keyboard δεν προσφέρει τέτοιες δυνατότητες. Τουλάχιστον δεν έχω δει.

 

Νομίζω πως ένα τέτοιο δυνατό εργαλείο, μαζί με άλλα που προσφέρει, είναι το KORE της Native. Ίσως και το Analog Factory της Arturia. [αν γνωρίζει κανείς κάτι σχετικά, και έχει τη διάθεση, παρακαλώ να μας διαφωτίσει]. Και ίσως, σε συνδυασμό με ένα απλό keyboard να είναι αυτή η λύση.

 

Kilon

 

Και έγω έχω υπολογιστή αλλά προτιμω να χρησιμοποιώ το MOTIF ES γαιτι μου αρέσει περισσότερο αλλά και γιατί τα έχει όλα όσα θέλω σε ένα συμπαγή έργαλείο που δεν χρειάζεται ώρες για να το μάθω ή να του βάλω τους ήχους που θέλω. Δηλαδή το ζήτημα εδώ δεν είναι μόνο η ποιότητα αλλά και ο χρόνος που μπορείς να γλυτώσεις στην παραγωγή μουσικής όταν έχεις τα σωστά εργαλεία.  

 

Φυσικά και ο χρόνος είναι μία σημαντικότατη παράμετρος. Γι' αυτό ακριβώς ψάχνομαι κι εγώ -μαζί φυσικά με την ποιότητα των ήχων κ.α.. Καθώς θα μπορούσα να επεξεργαστώ κάθε ήχο ξεχωριστά μέσα από το Cubase, πριν την τελική μίξη. Έχω την εντύπωση όμως πως αυτή η οδός θα μου έτρωγε πολύ χρόνο. Για κάτι που ενδεχομένως θα γινόταν άμεσα την στιγμή που παίζεις.

[Ίσως να κάνω λάθος, γι αυτό, αν κάποιος έχει διαφορετική εμπειρία, ας το γράψει].

 

Απ' ό,τι κατάλαβα το MOTIF, πέρα από τους δικούς του καλούς ήχους, διαβάζει και ήχους άλλων εταιρειών. Που σημαίνει ότι μπορεί να τους διαχειριστεί όπως και τους δικούς του. Κάνω λάθος;

 

-----------------------------------------------

 

IxNiLaTis

 

Και τι νομίζεις πως θα γλιτώσεις από το κόστος του sequencer ;

 

Αν το όργανο έχει ήχο που σου κάνει, πάρτο.

 

Άλλωστε το sequencer μπορεί να σου χρησιμεύσει

στο να γράφεις κάποιες ιδέες γρήγορα,

δίχως να χρειάζεται να ανοίγεις pc.  ;)

 

 

Δεν έχεις άδικο. Η δυνατότητα να αποθηκεύσεις άμεσα στο Keyboard μια μουσική σου ιδέα, δίχως να ανοίγεις κομπιούτερ, προγράμματα και ιστορίες, μόνο χρήσιμη μπορεί να είναι.

 

-----------------------------------------------

 

OurDarkness

 

 

Κοίτα για Roland V-Synth GT ή Fantom, Yamaha MOTIF, ή Korg Triton Extreme (αν το βρεις). Μερικές φορές τα ενσωματωμένα sequencers προσφέρουν αρκετές δυνατότητες και είναι πολύ χρήσιμα για live. Στο studio φυσικά μπορείς και να τα απενεργοποιήσεις, αν δεν το χρειάζεσαι.

 

:)

 

Τα Roland μπορεί να είναι δύο πολύ καλά μουσικά όργανα. Νομίζω όμως ότι δεν προσφέρουν τις δυνατότητες που χρειάζομαι σε real time παίξιμο. Το Yamaha MOTIF XS μπορεί να είναι μία επιλογή -βέβαια το κόστος του είναι στα επίπεδα του M3 και του K2600X. Εσύ έχεις δουλέψει με κάποιο από αυτά που προτείνεις; Αν βρεις τον χρόνο να γράψεις δυο λόγια από τις εντυπώσεις σου, θα ήμουν υποχρεωμένος.

 

----------------------------------------

 

Alchemist

 

 

Μία περίπτωση είναι να μην ασχοληθείς καθόλου με hardware synth και να πάρεις μόνο ένα καλό MIDI keyboard για να κάνεις τα κόλπα σου αποκλειστικά στο PC. Θα σου βγει πολύ φτηνά και δεν πρόκειται να έχεις τίποτα περιττό.

 

 

Αυτό το "καλό MIDI Keyboard" είναι που δεν βρίσκω. Στις καλύτερες των περιπτώσεων, αναφορικά με την μουσική ερμηνεία, περιορίζονται σε δύο wheels. Δεν γνωρίζω αν σε κάποιο από αυτά, τα faders & τα knobs που διαθέτει χρησιμεύουν και για τέτοιες λειτουργίες. Έχεις κάτι υπόψη σου;

 

----------------------------------------

 

Σαν κατασκευή, τα MOTIF και το K2600X, μοιάζουν πιο στιβαρά από το M3. Από την άλλη, παρακολουθώντας τα video που κυκλοφορούν στο internet, το Μ3 κάνει... "παπάδες". Προσφέρει πολλές δυνατότητες, αν και θα χρειάζεται τον χρόνο του προκειμένου κανείς να είναι σε θέση να τις εκμεταλευτεί άμεσα και αποτελεσματικά.

 

Είναι και το ζήτημα της υποστήριξης από την επίσημη αντιπροσωπεία. Για τον Nάκα δεν έχω άποψη. Από το Bon όμως έχω δυσάρεστη παλαιότερη εμπειρία, μ' ένα Kurzweil με τονική ολίσθηση... πάντα το φτιάχναν, κρατώντας 'το στο service για βδομάδες, και πάντα με το ίδιο πρόβλημα επέστρεφε, δίχως τελικά να βγάλουμε άκρη. Τέλος πάντων ας δεχτώ πως ήταν μία ατυχής περίπτωση εκ μέρους τους...   

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To ΜΟΤIF όπως και πολλά άλλα workstation έχει sampler που σημαίνει ότι μπορεί να χρησημοποιήσει οποιοδήποτε *.wav αρχείο όποτε το να βρείς και να βάλεις καινούργιους ήχους είναι κάτι πάρα πολύ εύκολο. Βέβαια το πιο γρήγορο είναι να χρησημοποιήσεις ήχους φτιαγμένους αποκλειστικά για το ΜΟΤΙΦ αλλά η διαδικασία για third party ήχους δεν έιναι τόσο δύσκολη .

 

Τυγχάνει να έχω το NATIVE INSTRUMENTS KORE και μπορώ να σου πώ οτι μάλλον με απαγοήτευσε. To KORE είναι μια πολύ καλή ιδέα κακά υλοποιημένη , το ΜΟΤΙΦ είναι μια μέτρια ιδέα πολύ καλά υλοποιημένη. Πολύ συμαντική διαφορά. Δυστηχώς για κάποιον σαν και εμένα που δεν θελει να μπλέκει με Mouse το KORE δεν προσφέρει αυτά που υπόσχεται και σε πολλές περιπτώσεις φάνηκε αρκετά ασταθές.

 

Γενικώς τα MIDI controllers προσφέρει μέχρι ενός βαθμού έλεγχο του software , εξαρτάται απο τον HOST (πχ CUBASE) και τα VST plugins αλλά δεν σε απαλάσουν απο το Mouse .

 

Το καλό με workstation σαν το MOTIF είναι ότι είναι και κορυφαία MIDI controllers. ΠΧ το Μοτιφάκι μου μπορει να ελέγξει ένα μεγάλο ποσοστό του Logic, Cubase, DP, κτλ.(pan,channel,tracks,cutoff,effects,recodr,play,loop κτλ.)  Δυστηχώς όμως όταν μπλέκεις με ένα μεγάλο αριθμό μενου αρχίζει να σου λείπει η μεγάλη οθόνη και το Mouse.

 

Η δική μου τεχνική είναι να αποφεύγω τα μενου και τις οθόνες όταν εργάζομαι στο Μοτιφ. Καθημερινά βρίσκω τρόπους για να κάνω κάτι τέτοιο. Πχ αποφεύγω το MIDI EDITING μιας όπως είναι κατανοητό δεν έιναι τόσο βολικό με την μικρή οθόνη του MOTIF. Προτιμώ λοιπόν να να κάνω ξανά record τις μελωδίες μου, είναι πιο αργό , αλλά είναι και μια ευκαιρία να εξασκώ την τεχνική παιξίματος . Έτσι διορθώνω τα λάθη μου , κάνω εξάσκηση και αποφεύγω τα περίεργα μενού.

 

Έκει που σε περιορίζει το workstation είναι στην ποιότητα του ήχου , ο ήχος είναι πάρα πολυ καλός αλλά δεν είναι  κορυφαίος. Σε ήχους ορχήστρας είναι καλύτερα μια Vienna ή GPO Personal , σε ηλεκτρονικούς ένα αναλαγικό ή VA synth κτλ. Αλλά ας μην τα θέλουμε όλα . Το ωραίο είναι ότι μπορεί να πάρεις ένα φτηνο workstation και να το συνδυάσεις με φτηνο software . Οι επιλογές είναι πραγματικά ατελείωτες. 

 

Δεν θα ήθελα να σε κατευθήνω στο να αγοράσεις το ΜΟΤΙΦ. Προφανώς θα πρείπει να αξιολογήσεις τις επιλογές σου και να βρεις αυτή που ταιριάζει περισσότερο σε εσένα.

 

Πάντως για αυτά που λες γαι το παίξιμο πιστεύω ότι τόσο ένα καλό MIDI Controller όσο και ένα Workstation θα σε ικανοποιήσουν αλλά σίγουρα ένα WORKSTATION είναι καλύτερο. Βεβαίως και το KORE προσφέρει πάρα πολλές δυνατότητες και μπορεί εύκολα να ελέγξει μέχρι 16 παραμέτρου ς σε καθε soft synth. Άλλα όπως και να το κάνουμε την αμεσότητα του workstation  δεν την έχουν. Κάθε φορα που κάθω με στο Μοτιφάκι μου νιώθω σαν παιδί, αγκαλιά με το PSR 20.

www.myspace.com/thekilon

www.soundclick.com/kilon

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φυσικά και ο χρόνος είναι μία σημαντικότατη παράμετρος. Γι' αυτό ακριβώς ψάχνομαι κι εγώ -μαζί φυσικά με την ποιότητα των ήχων κ.α.. Καθώς θα μπορούσα να επεξεργαστώ κάθε ήχο ξεχωριστά μέσα από το Cubase, πριν την τελική μίξη. Έχω την εντύπωση όμως πως αυτή η οδός θα μου έτρωγε πολύ χρόνο. Για κάτι που ενδεχομένως θα γινόταν άμεσα την στιγμή που παίζεις.

[Ίσως να κάνω λάθος, γι αυτό, αν κάποιος έχει διαφορετική εμπειρία, ας το γράψει].

 

Και τα 3 workstations (αλλά και τα περισσότερα) παρέχουν ένα αρκετά καλό και λειτουργικό τρόπο μίξης ήχων. Φυσικά και μπορείς να επεξεργαστείς τους επιμέρους ήχους σε κάποιο sequencer και να έχεις κάποια αμφίδρομη επικοινωνία μέσω MIDI, αλλά δεν γνωρίζω αν και κατά πόσο θα ήταν λειτουργικό και εύχρηστο κάτι τέτοιο σε ένα live ή όταν απλά κάνεις κάτι πρόχειρο.

 

Απ' ό,τι κατάλαβα το MOTIF, πέρα από τους δικούς του καλούς ήχους, διαβάζει και ήχους άλλων εταιρειών. Που σημαίνει ότι μπορεί να τους διαχειριστεί όπως και τους δικούς του. Κάνω λάθος;

 

Κάθε sampler μπορεί να διαβάζει έναν αριθμό αναγνωρίσιμων format, και αν ακόμη δεν είναι αναγνωρίσιμο απ' ευθείας, τότε το μετατρέπεις με κάποια προγράμματα.

 

Τα Roland μπορεί να είναι δύο πολύ καλά μουσικά όργανα. Νομίζω όμως ότι δεν προσφέρουν τις δυνατότητες που χρειάζομαι σε real time παίξιμο. Το Yamaha MOTIF XS μπορεί να είναι μία επιλογή -βέβαια το κόστος του είναι στα επίπεδα του M3 και του K2600X. Εσύ έχεις δουλέψει με κάποιο από αυτά που προτείνεις; Αν βρεις τον χρόνο να γράψεις δυο λόγια από τις εντυπώσεις σου, θα ήμουν υποχρεωμένος.

 

Παραπάνω αναφέρεις κάτι για βιολί, αναθέτεις πχ. vibrato στον άξονα Χ του joystick, tremolo στον άξονα Υ του joystick (να την η μία κίνηση που ήθελες), cutoff frequency σε velocity sensitivity και crossfade (μεταξύ δύο διαφορετικών samples) με pressure aftertouch. Απλά μία ιδέα που μου ήρθε τώρα και είναι εύκολα υλοποιήσιμη και στα τρία (τουλάχιστον για μένα).

 

Έχω το Extreme, αλλά έχω παίξει και με τα άλλα δύο. Για μένα καταλυτικός παράγοντας για να αγοράσω το Extreme έναντι κάποιου άλλου ήταν η τεχνολογία KARMA και το physical modelling που παρέχει η κάρτα MOSS. Ως προς το sampling, δεν τρελαίνομαι ιδιαίτερα, γιατί δίνεται η δυνατότητα να επεξεργαστώ samples στον υπολογιστή και μετά να τα στείλω στο Extreme, κάτι το οποίο γίνεται και με άλλα workstations βέβαια. Απο κεί και ύστερα κάθε workstation κάπου υπερτερεί και κάπου αλλού υστερεί, οπότε διαβάζεις τα specifications, καλό θα ήταν να τα άκουγες κιόλας (αν και αυτό δεν λέει και πάρα πολλά), βλέπεις τιμές και αποφασίζεις.

 

Γενικώς τα MIDI controllers προσφέρει μέχρι ενός βαθμού έλεγχο του software , εξαρτάται απο τον HOST (πχ CUBASE) και τα VST plugins αλλά δεν σε απαλάσουν απο το Mouse .

 

Αυτό είναι αλήθεια, υπάρχει κίνδυνος να μπλέξεις με sysex και NRPNs και δεν είναι ότι καλύτερο.

 

Έκει που σε περιορίζει το workstation είναι στην ποιότητα του ήχου , ο ήχος είναι πάρα πολυ καλός αλλά δεν είναι  κορυφαίος. Σε ήχους ορχήστρας είναι καλύτερα μια Vienna ή GPO Personal , σε ηλεκτρονικούς ένα αναλαγικό ή VA synth κτλ.

 

Φορτώνεις samples από κορυφαίες βιβλιοθήκες ήχων, έχεις και ένα ατμοσφαιρικό pad από το COSM της Roland ή το MOSS της Korg, και λογικά είσαι ΟΚ.

 

Πάντως για αυτά που λες γαι το παίξιμο πιστεύω ότι τόσο ένα καλό MIDI Controller όσο και ένα Workstation θα σε ικανοποιήσουν αλλά σίγουρα ένα WORKSTATION είναι καλύτερο.

 

Ναι, συμφωνώ. Αν δεν έχει πρόθεση να μπει στα ενδότερα τότε ένα καλό MIDI controller και samples είναι ίσως καλύτερη λύση από ένα workstation.

 

Αυτό το "καλό MIDI Keyboard" είναι που δεν βρίσκω. Στις καλύτερες των περιπτώσεων, αναφορικά με την μουσική ερμηνεία, περιορίζονται σε δύο wheels. Δεν γνωρίζω αν σε κάποιο από αυτά, τα faders & τα knobs που διαθέτει χρησιμεύουν και για τέτοιες λειτουργίες. Έχεις κάτι υπόψη σου;

 

Σε πάρα πολλά workstations (και σε αρκετά synthesizers) κάποια controllers (κουμπιά, mod wheel, pitch wheel, ribbon controllers κ.λ.π.) είναι assignable που αυτό σημαίνει ότι επιτελούν μία εργασία εξ' ορισμού αλλά μπορείς να τα προγραμματίσεις να επιτελούν άλλη ή άλλες. Στο Voyager π.χ. μέσω pot mapping υπάρχουν 4 αναθέσεις, που σημαίνει ότι γυρνόντας ένα κουμπί είναι σαν να γυρνάς 1 (default) και τέσσερα άλλα κουμπιά (προγραμματιζόμενα). Beam me up Scotty  ;D 8)

 

Οπότε δε νομίζω να υπάρχει πρόβλημα. Όρεξη να 'χεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας.

Βέβαια, με όσα γράψατε, μου ανοίξατε ακόμη περισσότερο την όρεξη και με βλέπω να τα χώνω τελικά σε workstation... Εφόσον, πρώτα, βγω "νικητής" από τον καυγά που θα μου στήσει ο φίλος τεχνικός που με βοηθάει στο στήσιμο του home studio... ο οποίος, μεταξύ άλλων, προσπαθεί να συγκρατεί τον... γενικότερο ενθουσιασμό μου.

Αν τελικά γίνει έτσι, ελπίζω να δικαιώσω την επιλογή μου αυτή, ανταποκρινόμενος επαρκώς στις δυνατότητες που προσφέρουν.

 

Να 'στε καλά, γεμάτοι από μουσική.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Μοτιφάκι μου κλείνει 1 χρόνο τέλη Μαρτίου, και ακόμα με ενθουσιάζει . Σκέφτομαι να του κάνω ένα πάρτυ γενεθλίων  ;D. Οπότε όταν είσαι ενθουσιασμένος και ξέρεις τι θέλεις , δύσκολα σου φεύγει ο ενθουσιασμός. 

www.myspace.com/thekilon

www.soundclick.com/kilon

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου