Προς το περιεχόμενο

Αγορά MIDI. Την γνώμη σας παρακαλώ!


Ulver

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους. Ενδιαφέρομαι να αγοράσω ένα midi keyboard για να το συνδέσω στο pc και να δουλέψω μέσω fruity loops. Τα τραγούδια μου τα γράφω στην κιθάρα, απλά χρειάζομαι να τα διανθίζω σε μερικά σημεία με πλήκτρα. Απλά μου είναι δυσκολο να τα γράφω με το πληκτρολόγιο ( :P :P). Όπως καταλάβατε ψάχνω για κάτι απλό και καθώς είμαι άσχετος απο πλήκτρα ζητάω την βοήθεια των ειδικών...

 

Έχω δεί και κατα καιρούς κάποιες προσφορές σε κάποια keyboards-αρμόνια που έχουν έξοδο midi αλλά φοβάμαι μήπως γίνει καμιά στραβή και δεν το αναγνωρίσει το FL (είπαμε, εντελώς άσχετος...) οπότε στρέφομαι σε original midi keyboard. Πρέπει να προσέξω κάτι κατά την αγορά; Κανένα προτεινόμενο κομμάτι; Δεν έχω πρόβλημα αν είναι μεταχειρισμένο...

 

Θα το συνδέσω σε μια X-fi fatal1ty platinum σε ένα μουλαρο-pc me windows xp.

Ευχαριστώ προκαταβολικά όλους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...Πλαίσιο (ναι έχει keyboards με 100 ευρώ). Δεν χρειάζεσια καλύτερο ή πιο ακριβό αλλιώς Νάκα αλλά σε αυτά τα λεφτά

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Marathon, thanx for the quick response. Βρήκα στο Νακα ένα xboard 49 με 159Ε που φαίνεται ελαφρώς καλύτερο απο του πλαισίου στα 110Ε και έχει aftertouch. Τι ακριβώς είναι το aftertouch? Αυτά τα boards τροφοδοτούνται απο την usb? Αναφέρει οτι δεν περιλαμβάνει μετασχηματιστή, αλλά μάλλον περιλαμβάνει το usb καλώδιο (τουλάχιστον δεν αναφέρει οτι ΔΕΝ το περιλαμβάνει....)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν ενα μηνα πηρα το Keyrig49 της m-audio και ειμαι 100% ικανοποιημενος στις 4 οκταβες ειναι, δυναμικο. 100 ευρακια το πηρα και χωρις το προγραμμα vst που σου δινει εχει 80κατι.

 

Μπες εδω για λεπτομερειες http://www.elina.gr/ και στο search γραψε KeyRig 49

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι ακριβώς είναι το aftertouch?