Προς το περιεχόμενο

ειρήσθω εν παρόδω (βοηθα με θεε να εντοπίσω το jazz)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μπερδεύουμε την ethnic με τη τζάζ παιδιά.Αναμιγνύουμε την παραδοσιακή με δυτική κ την ονομαζουμε τζάζ.Δεν είπα οτι δεν είναι μουσική ή οτι είναι άσχημη.Αναλογα με τα γούστα πάει αυτό.Αλλά η αλήθεια να λέγεται.

 

Δεν σταμάτησε στο 50 η τζάζ σίγουρα αλλα οπως να το κάνουμε η παραδοσιακή με την προσέγγιση που της γίνεται δεν είναι τζάζ.

 

Αμα βγώ κ παίζω καζαντζίδη με σόλο είμαι τζάζ?Αμα του βάλω κ μια out περασματιά ή καμμια ψαγμένη γύφτικη κλίμακα είμαι τζάζ?

 

Δυστυχώς το πρόβλημα του αυτοπροσδιορισμού είναι δεδομένο, για πολλούς μουσικούς, όταν προσπαθούν να περιγράψουν τη δουλειά τους στο κοινό, το οποίο δεν αποτελείται απαραίτητα από άλλους μουσικούς.

 

Προσωπικά δε με νοιάζει πως τη λένε, αν τη γουστάρω.  ;)

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αμα βγώ κ παίζω καζαντζίδη με σόλο είμαι τζάζ?Αμα του βάλω κ μια out περασματιά ή καμμια ψαγμένη γύφτικη κλίμακα είμαι τζάζ?

 

Εσύ αγόρι πρόστυχο και σμοκονδεγουότε να παίξεις, πάλι τζαζ θα είναι, ντοντ λουκ φορ χερ.

Bagpipes are louder than banjos.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οχι ρε TGL πιο προβλημα λέμε τώρα.Εδώ έχουμε την καθαρά το φαινόμενο που περιγράφει ο kwstas79 στην αρχή.

 

Πρέπει να ξερεις κι απο που προέρχεται αυτο που ακούς όμως κ τι ενώθηκε για να βγεί.Είναι μια ιστορια για να βγάλεις τα συμπεράσματα σου.Το να φιλτράρεις κ να σκέφτεσαι διάφορα πάνω σ'αυτο που σου δίνει κάποιος να ακούσεις δεν είναι δουλειά του μουσικοκριτικού μόνο.Ο ανθρωπος απ την ώρα που γεννιέται γι' αυτο ξεχωρίζει απ' τα άλλα ζώα.

 

Το συναίσθημα ποιυ θα σου προσφέρει μια μουσική είναι άλλη φάση αλλα για μένα δεν φτάνει να ξέρω μόνο αυτό.Θέλω να δω κ τι έγινε κ βγήκε αυτο το πράμα που ακούω.

 

Υ.Γ.Κώστα τό χω έ?Λές να πάω στο φεστιβάλ να παίζω σμοκ ον δε γουοτερ να τους μάθω τι πάει να πει τζάζ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μερικές σκέψεις για το θέμα κι από μένα.

Πρώτα πρώτα για το συγκεκριμένο φεστιβάλ. Υπήρχε ωραία ατμόσφαιρα, πέρασε πολύς κόσμος, ο ποιο πολύς δεν είχε και  σχέση με την τζαζ αλλά είναι καλό να μην υπάρχουν στεγανά ούτε στην μουσική ούτε και στο κοινό που την παρακολουθεί. Έχει τύχει να βρεθώ σε συναυλίες, φεστιβάλ ή πανυγηρια από μουσικές που «σνόμπαρα» και να ανακαλύψω έναν καινούριο θαυμαστό μουσικό κόσμο.

Πιστεύω ότι θα έπρεπε να έχει κάθε μέρα και μια ελληνική μπαντα εκτός από τις ξένες. .Για να εξελιχθεί επιτέλους η μουσική σκηνή στη χώρα μας πρέπει οι ελληνικές μπαντες να «συναντηθούν» με μουσικούς και πέρα από τα σύνορα μας. Αλλιώς γίνεται μια συνεχής ανακύκλωση της ίδιας κατάστασης..

 

Το συγκεκριμένο συγκρότημα δεν το είδα γιατί δεν μπόρεσα να πάω το Σάββατο που έπαιζαν. Δεν γνωρίζω προσωπικά τα παιδιά αλλά από το site  που μπήκα και άκουσα δείγματα κατάλαβα ότι και ευρύ φάσμα μουσικό έχουν και καλοί παίκτες είναι και στο «ψάξιμο» είναι και καλές προθέσεις έχουν. Από κει και πέρα το τι είναι τζαζ, τι είναι παραδοσιακό, τι είναι λαϊκό, ροκ, ποπ κλπ έχει ο καθένας μας την άποψη του. Ας μην είμαστε τόσο καχύποπτοι. Τα χωριά μας δεν είναι κοντά στο Μισισιπη, οπότε έχουμε όλοι μας, θέλουμε δεν θέλουμε κι άλλα ακούσματα. Προσωπικά θεωρώ δείγμα κόμπλεξ κατωτερότητας του Έλληνα το να κρύβει την καταγωγή του. Μου θυμίζει την Αθήνα του 1860 που δίνονταν χοροεσπερίδες «ευρωπαϊκής» μουσικής προς τιμήν του βασιλιά και επειδή η τότε νέα αριστοκρατία  δεν ήξερε να χορεύει Τζιγκ, σαραμπαντ κλπ που είναι οι παραδοσιακοί χοροί των δυτικοευρωπαίων αντίστοιχα , έγραφαν στις προσκλήσεις τους χορούς που θα χορευτούν ώστε να πάνε «διαβασμένοι».

 

Αυτό που δεν έγινε μουσικά εδώ, είναι ότι δεν βρέθηκαν σε ίδιους χώρους να τζαμαρουν, ως πρώτο δείγμα επαφής, οι τελευταίοι ρεμπέτες με τους πρώτους τζαζιστες και ροκερς με τους  λαϊκούς και τους «πανηγυρτζήδες». Αυτό, το ακούς μόνο σε κάτι παλιές ηχογραφήσεις Ελλήνων μουσικών της Αμερικής που έτυχε να ανακατευτούν και με άλλους μουσικούς. Αυτό που έκαναν δηλαδή οι Stones με τους τελευταίους μαύρους μπλουζιστες, ή οι The Band και ο Dylan με την country, ή οι Jethro Tull ,οι Pogues και πολλοί άλλοι αντίστοιχα με την τζαζ , την άφρο,  ή το φλαμένγκο...

Κάτι πήγε να γίνει κι εδώ στα τέλη του ΄60 αλλά ξεριζώθηκε,.

 

Έχουμε την τύχη να ζούμε σε έναν τόπο που είναι μουσικό σταυροδρόμι πάρα πολλών μουσικών μονοπατιών και πολλοί κρυμμένοι θησαυροί περιμένουν τον αναζητητή.

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απ' αυτα που γράφεις φιλε astakoumε  φαίνεται να στηρίζεσαι κ να περιμένεις την ελπίδα να πεθάνει τελευταία.

 

Στην Ελλάδα δυστηχως η ελπίδα έχει καιρό να ρθεί για λάιβ.

 

Σταυροδρόμι στην ελλάδα δεν υπάρχει πλέον και το χουμε κάνει καραμέλα για να μην πικραινόμαστε απ' την αλήθεια.

 

Δεν προκειτε να συναντηθεί κανένας με κανέναν εδω αν δεν πάει έξω.Οι μόνοι που συναντιούνται είναι ο Νικολόπουλος με το Χριστοδουλόπουλο.

 

Κ έλεος που είναι η καταγωγή μου μπουζούκι κ γκάιντα.Η καταγωγή μου είναι αυτή που ακούω απο το δημοτικό που έμαθα τη είναι μουσική.Ποτε μου δεν ασχολήθηκα με ελληνικά εκτός του χιπ-χοπ.Δεν δείχνω ούτε κατωτερότητα ούτε τπτ.Απλα τα αυτακια δε δεχονται τον τσελεμεντε που έχει φτιάξει η ελλάδα πλέον κ μου το παίζει κ ανώτερη.

 

Φιλικα τελείως μαν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω ενθουσιαστηκα ακουγοντας απο το site, νομιζα οτι ειναι οι νεοι mode plagal. Αλλα απο κοντα ψιλο απογοητευτηκα.

 

Ηταν κουραστικοι.... Δηλαδη επαιζε ενα θεμα (ενδιαφερον μεν) αλλα για αρκετη ωρα και δεν γινοταν η αλλαγη και σε κουραζε. Νομιζω οτι μπορει να τους εθαψε και ο ηχοληπτης ισως καποια οργανα δεν ακουγοταν καλα. Δεν ειδα ποσοι και τι ηταν στη σκηνη γιατι ημουν μακρια. Εφυγα με την παρεα μου πριν τελειωσουν γιατι ειχαμε κουραστει.. ορθοστασια γεραματα κλπ. και βρηκαμε καπου μια μπαρα για να ακουμπησουμε και να ξεδιψασουμε.

Ψηφιζω καλυτερη μπαντα τους Ουγγρους την κυριακη, με την τραγουδιστρια :-)

 

Επισης νομιζω πηρε το ματι μου και τον jam αλλα δεν ειμαι σιγουρος γιατι μονο μια φορα τον εχω δει!  Γενικα ειναι το μερος της "αναπαντεχης συναντησης" αυτο το φεστιβαλ.

 

τσαμπα καιει η λαμπα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πω την αλήθεια, το Σάββατο, ψιλοαδιάφορα μου ακούστηκαν όλα τα σχήματα.

Βέβαια δεν είμαι και χαρακτηριστικό δείγμα ακροατή "διαφορετικών μουσικών".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου