Προς το περιεχόμενο

RME FF 400 απορίες.


ikon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

hi

 

Είπα να φτιάξω επιτέλους ένα καλό setup για να βελτιώσω λίγο την ποιότητα των ηχογραφήσεών μου και αγόρασα την RME FF 400.

Υπάρχει όμως ένα θέμα, ...είμαι άσχετος.

 

 

Υπάρχει κανείς να μου εξηγήσει μερικά πραγματάκια...

 

 

-Που ορίζεις το bit resolution και το sample rate?

-Γιατί δεν βλέπω πουθενά επιλογή sample rate 192..?

 

 

-Γιατί δεν έχει On/Off διακόπτη….?

Κάθε φορά που θέλω να την κλείσω πρέπει να βγάζω το καλώδιο τροφοδοσίας

ή να κλείνω το pc?

 

Αυτές είναι οι απορίες μου με τη πρώτη ματιά…

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 38
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

- Έχει on-off διακόπτη (πίσω δεξιά)

- Τα διάφορα sample rate κλπ τα ορίζεις από το εκάστοτε πρόγραμμα που δουλεύεις. Εκεί θα δεις και το 192, αν είναι διαθέσιμο.

- Έχε υπ' όψιν σου ότι ζεσταίνεται σαν τοστιέρα.

 

(Σημ : μη χάνεσαι.. μας λείπεις).

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

- Έχε υπ' όψιν σου ότι ζεσταίνεται σαν τοστιέρα.

 

 

Άστα να πάνε! Στην 800 μετά απο 4-5 ώρες ψήνεις άνετα λουκάνικα πάνω 8)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για χαρα φιλε.FF 400 δεν εχει διακοπτει on/off μονο η ff800 εχει.εχω ακριβως την ιδια καρτα.

 

E, ρε τι πάθαμε.....

 

http://www.thomann.de/gb/prod_bdb_AR_193883.html?image=0&sid=61c25327a724e2f6ca641741b229d745

 

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επί της ουσίας είναι ένας διακόπτης που αλλάζεις την τροφοδοσία από "Firewire" σε "External"

αλλά αν το έχεις στο firewire όταν κλείσει το pc σου θα κλείσει και η κάρτα

ΕΙΜΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

αν αυτό είναι on off εγώ είμαι ο κάπτεν αμέρικα  ;D

 

Εχει απόλυτο δίκιο ο φίλος analog Μόνο η 800 έχει

89121_800.jpg