Προς το περιεχόμενο

Χρήση automation αντί για compressor


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Guru

Νικόδημε ελπίζω να μην έβγαλες το συμπέρασμα ότι αναιρώ την χρησιμότητα της χρήσης του compression ειδικά στις σύγχρονες παραγωγές...δεν ήταν αυτός ο στόχος μου άλλωστε και νομίζω ότι φάνηκε από τα συμφραζόμενα...την effect του επίδραση και την σέβομαι και την χρησιμοποιώ κατά κόρον κατά περίπτωση...όπως και την χρησιμότητά του σε διορθώσεις "αβλεψιών"...

γι αυτό κι ανέφερα το παράδειγμα με τον μαέστρο...μίλησα μόνο για δυναμική περιοχή και για την τιθάσευση της...και νομίζω ότι κατάλαβες τι εννοώ και γνωρίζεις καλά γιατί στις σοβαρές  ηχογραφήσεις κλασσικής το compression είναι περιττό...

 

και φυσικά αναφέρομαι στο "virtual" περιβάλλον που είναι πια ο κανόνας (αν και υβριδικό ακόμα σε επίπεδο καθαρά pro..) και για τρόπους που παρέα με το μεράκι μπορούν να μας ανοίξουν ορίζοντες όχι προς το δημιουργικά "νέο" (που είναι άλλη υπόθεση και θεμιτή) αλλά προς το natural reference που στην εποχή μας έχει εκλείψει...

και εγώ σαν "απόμαχος" ;D (η κύρια ενασχόληση μου πια είναι άλλη αν και παρεμφερής..) αλλά πάντα σαν απαιτητικός ακροατής εναποθέτω  την ελπίδα μου σε σας τους νεότερους που με την όρεξή σας το ταλέντο σας και με τους ωκεανούς της πληροφορίας να σας βρέχει τα πόδια μέσω του internet μπορείτε να αλλάξετε τα πράγματα (που υπήρξα μέρος τους ως πολέμιος στην θεωρεία και συνένοχος στην πράξη..) προς το καλύτερο όποιο κι αν είναι αυτό (σίγουρα όμως όχι η "βρώμικη" πικαρισμένη σαβούρα που κάνει κάθε αναπαραγωγικό σύστημα που σέβεται τον εαυτό του να κάνει απεργία ...ρεύματος :)) ...

 

όσο για τα παραδείγματα που ανέφερες προτιμώ την επιλογή "σωστών"  τραγουδιστών και session  μουσικών που η εμπειρία τους σε συνδυασμό με έναν πειθαρχημένο "μερακλή" ηχολήπτη τα αποτρέπει εν την γενεση τους... τώρα το που θα τους βρεις η αν έχεις το κουράγιο να τους κάνεις την "νταντά" στην Ελλάδα ελλείψει "παραγωγών" με γνώση, είναι άλλου παπά ευαγγέλιο ... ;D.. η αναζήτηση του σωστού take σε κόντρα του ωχαδερφισμού και της κλασσικής ατάκας τι να το ξαναλέω (ή ξαναπαίζω), θα το "φτιάξεις" εσύ μου φέρνει ακόμα αναγούλα ...

 

ελπίζω Νικόδημε τώρα να ξεκαθάρισα την θέση μου (και περί "ιδανικού" και που αναφερόμουν..) και να μην αφήνω αμφιβολίες περί των προθέσεών μου...

 

 

ΥΓ. ωρέ maze εσένα μύγα σε τσίμπησε? :) δεν σε έθιξα (ή τουλάχιστον δεν είχα την πρόθεση)... απλά θεώρησα άτοπο το σχόλιο σου στο συγκεκριμένο σημείο που τέθηκε και το επισήμανα... αν παρανόησα εγώ αντί για σένα sorry...

 

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 29
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

  • Guru

φίλε npap συμφωνώ απόλυτα και προσυπογράφω ότι γράφεις. Δεν έβγαλα κανένα συμπέρασμα και δεν έχω καμμία αμφιβολια για τις προθέσεις σου ;)

Η "διαφωνία" μου ήταν απλά για το ρόλο του compressor ως leveling amp....ρόλο τον οποίο ουσιαστικά και οι δύο κατά κάποιο τρόπο αναιρούμε ;) ...άρα ουσιαστικά δεν υπάρχει διαφωνία....και δεν υπήρχε ποτέ ;) Ο βασικός λόγος που έγραψα ότι έγραψα ήταν για να τονίσω την διαφορά ανάμεσα στο Leveling και στο compression....και δεν νομίζω οτι υπάρχει κάποια μεταξύ μας διαφωνία σε αυτό ίσως απλά, κάποιες φορές μιλάμε για το ίδιο πράγμα με διαφορετικές ονομασίες. Συμφωνώ απόλυτα πως το ιδανικό leveling amp είναι ο ίδιος ο μουσικός που καταφέρνει το ιδεατό από πλευράς δυναμικού εύρους performance.

 

Επίσης θα πρέπει να ξεκαθαρίσω πως αναφέρομαι αποκλειστικά σε analog outboard compression (γι'αυτό και ρώτησα αν μιλάμε για virtual "in the box" καταστάσεις...) Δυστυχώς δεν είμαι τόοοοοοσο νεώτερος και πρόλαβα να ηχογραφήσω και να μιξάρω 10 -15 άλμπουμ (και άπειρα demo) hands on πριν βρεθώ με το ποντίκι στο χέρι ;D ;D ;D

 

Σε σχέση με τα παραδείγματα που ανέφερα, αν και έχουν να κάνουν με τεχνικές δυσκολίες και όχι με ανθρώπινες ατέλειες, συμφωνώ απόλυτα με αυτό που λες για την αξία και σπουδαιότητα της πηγής (μουσικού)....είμαι φανατικός υπέρμαχος του τέλειου take, αλλά δυστυχώς όπως ξέρεις στον κόσμο του commercial recording οι επιλογές πολλές φορές καθορίζονται από άλλους παράγωντες (χρόνος, budget κλπ) και κάποιες φορές (πολλές) είσαι αναγκασμένος να βγάλεις το καλύτερο δυνατόν αποτέλεσμα με μέτρια πρώτη ύλη ;D

 

Τέλος στέκομαι ιδιαίτερα σε αυτό:

 

(σίγουρα όμως όχι η "βρώμικη" πικαρισμένη σαβούρα που κάνει κάθε αναπαραγωγικό σύστημα που σέβεται τον εαυτό του να κάνει απεργία ...ρεύματος :)) ...

 

+1000

STOP THE LOUDNESS WAR

 

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

... αλλά πάντα σαν απαιτητικός ακροατής εναποθέτω  την ελπίδα μου σε σας τους νεότερους που με την όρεξή σας το ταλέντο σας και με τους ωκεανούς της πληροφορίας να σας βρέχει τα πόδια μέσω του internet μπορείτε να αλλάξετε τα πράγματα (που υπήρξα μέρος τους ως πολέμιος στην θεωρεία και συνένοχος στην πράξη..) προς το καλύτερο όποιο κι αν είναι αυτό (σίγουρα όμως όχι η "βρώμικη" πικαρισμένη σαβούρα που κάνει κάθε αναπαραγωγικό σύστημα που σέβεται τον εαυτό του να κάνει απεργία ...ρεύματος :)) ...

 

 

 

ατακα!  ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ με αυτό που λέει ο Νίκος για την "πικαρισμένη σαβούρα" αλλά δεν είμαι σίγουρος κατά πόσο ένας καλός ηχολήπτης είναι έτοιμος να μην λογαριάσει άσχετους παραγωγούς και εταιρείες που καραδοκούν πάνω από την κονσόλα και κάνουν διάφορες *κακές* υποδείξεις. Μέσω αυτού του γεγονότος δεν είναι πολύ καθαρό αν μία υπερφορτισμένη ηχογράφηση προέρχεται από κακές υποδείξεις του παραγωγού ή από έλλειψη γνώσεων/εμπειρίας του ηχολήπτη ή και από τα δύο.

 

Πάντως, έχω την αμυδρά εντύπωση ότι το loudness war έχει κοπάσει κατά... 1 dB περίπου..  :-X

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Συμφωνώ με αυτό που λέει ο Νίκος για την "πικαρισμένη σαβούρα" αλλά δεν είμαι σίγουρος κατά πόσο ένας καλός ηχολήπτης είναι έτοιμος να μην λογαριάσει άσχετους παραγωγούς και εταιρείες που καραδοκούν πάνω από την κονσόλα και κάνουν διάφορες *κακές* υποδείξεις. Μέσω αυτού του γεγονότος δεν είναι πολύ καθαρό αν μία υπερφορτισμένη ηχογράφηση προέρχεται από κακές υποδείξεις του παραγωγού ή από έλλειψη γνώσεων/εμπειρίας του ηχολήπτη ή και από τα δύο.

 

Γιάννη δεν ξέρω αν είναι η έλειψη γνώσεων και εμπειρίας ή η έλειψη μουσικής κουλτούρας και παιδείας (και ως τεχνικοί,ηχολήπτες,παραγωγοί,μουσικοί κλπ αλλά  βέβαια και ως ακροατές) >:(...πάντως μου φαίνεται τραγικό σήμερα που τα ψηφιακά μέσα καταγραφής παρέχουν δυναμική περιοχή με έυρος μεγαλύτερο από 120-130db εμείς να προσπαθούμε να στριμώξουμε τα πάντα στα τελευταία 10db ::)

 

...και sorry για το offtopic

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Γιάννη δεν ξέρω αν είναι η έλειψη γνώσεων και εμπειρίας ή η έλειψη μουσικής κουλτούρας και παιδείας (και ως τεχνικοί,ηχολήπτες,παραγωγοί,μουσικοί κλπ αλλά  βέβαια και ως ακροατές) >:(

 

σήμερα επικοινώνησε μαζί μου φίλος που έχει  μαγαζί για live και μου παραπονιόταν όχι μόνο για τον κακό ήχο αλλά και για την δραματική αλλαγή του ακόμα και σε μικρές αυξομοιώσεις έντασης...

μετά από λίγο επικοινώνησε μαζί μου και ο ηχολήπτης του μαγαζιού... έμαθα λοιπόν ότι τον ήχο "έφτιαξε" ο προσωπικός ηχολήπτης διάσημου τραγουδοποιού με εκατοντάδες χιλιάδες πωλήσεων στην δισκογραφία ο οποίος δεν μπήκε καν στον κόπο να κάνει έστω και στοιχειώδες "σοβαρό" sound check, έστησε ένα καλό και ακριβούτσικο PA στη τύχη (άφησε ακόμα και το πολλών δυνατοτήτων ΕV DX 38 σχεδόν default) και ως κερασάκι του επέβαλε ως  volume control το fader!!! του main out της κονσόλας απαγορεύοντας του δια ροπάλου οποιαδήποτε άλλη επέμβαση...(και διάφορες άλλες "ρυθμίσεις" επιπέδου "νηπιαγωγείου" που βαριέμαι να αναφέρω, έμεινα στο κερασάκι...)

έβαλα τα γέλια (αν και θά πρεπε να βάλει τα κλάματα ο φίλος που τον πλήρωσε λέγοντας κι ευχαριστώ που του έκανε την "χάρη") αλλά πια δεν ιδρώνει το αυτί μου... έχω δει και ακούσει τόσα (σε πολλά από τα οποία όπως είπα υπήρξα συνένοχος) που πια δεν ασχολούμαι καν (Γιάννη υπάρχει και η ψυχική κούραση αλλά και τα προς το ζην αλλά δεν αποτελούν ισχυρό άλλοθι...) με την κατάσταση που επικρατεί και που σωστά περιγράφετε...

 

το θέμα είναι αν μπορεί να γίνει κάτι από δω και πέρα και πιστεύω ότι προσπάθειες σαν το noiz ως διαδικτυακή κοινότητα, είναι μια καλή αρχή ως πηγή γνώσης, ανταλλαγής απόψεων και διαμόρφωσης "μουσικοτεχνολογικής συνείδησης" και χαίρομαι πραγματικά που βλέπω όλο και περισσότερους (ειδικά επαγγελματίες) να το στηρίζουν εις βάρος του ελεύθερου χρόνου τους...

 

ΥΓ1 αύριο πάω για μπανάκια στη Κεφαλονιά και σας χαιρετώ για λίγο φίλοι ευχόμενος καλό καλοκαίρι σε όλους (ναι και στον maze2 φίλε Jmone :) ) περιμένοντας από εσάς να πείτε καμιά κουβέντα στον "εγκέλαδο" να μη με κουνήσει πολύ... ;D

 

ΥΓ2 αυτό κι αν ήταν off topic Νικόδημε... ;D

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
  • Guru

Σκεφτόμουν να ξεκινήσω ένα θέμα σχετικά με τις διαφορές ανάμεσα στην χρήση αναλογικών δυναμικών επεξεργαστών σε σχέση με αντίστοιχες software εφαρμογές (plugins).....ίσως και με έναν spicy και πιασάρικο τίτλο του στυλ:

 

Dynamics: analog outboard vs plugins

 

;D ;D ;D ;D ;D

 

Μετά όμως θυμήθηκα το παρόν τόπικ στο οποίο έχει γίνει μια ενδιαφέρουσα γενική συζήτηση γύρω απο την χρήση των επεξεργαστών δυναμικής περιοχής σήμερα...έτσι σκέφτηκα ότι μια τέτοια συζήτηση (analog vs plugins) θα μπορούσε να συνεχιστεί εδώ.....

Δεν είμαι σίγουρος όμως αν το θέμα θα πρέπει να είναι analog hardware vs plugins ή πιο γενικά outboard hardware (analog and digital) vs software plugins με την έννοια ότι υπάρχουν πολλές hardware ψηφιακές εφαρμογές που κατά την γνώμη μου δεν μπορούν να βρίσκονται στην ίδια κατηγορία με τα plugins (λόγω συγκεκριμένης αρχιτεκτονικής και κατασκευαστικής προσσέγγισης δεν είναι απλά "αλγόριθμοι")...anyway το πιάσατε το νόημα ;D ;D ;D

 

Ελπίζω κάποιοι να το βρουν το θέμα ενδιαφέρον και να γίνει μια καλή συζήτηση (ίσως και να ανάψουν λίγο τα αίματα ;D ;D)

Νομίζω το καλύτερο θα ήταν να ανφέρει ο καθένας την άποψη του συνολικά για το θέμα, δηλαδή αυτάπου θεωρεί υπέρ και κατά σε κάθε περίπτωση και να μαν αναλωθούμε σε απλή αναφορά μηχανημάτων και plugins...θέλω να πω πως τα παραδείγματα είναι πάντα ευπρόσδεκτα και χρήσιμα αλλά ατάκες του στυλ  "έχω το τάδε plugin και πραγματικά κλωτσάει κ**ους!!" από μόνες τους δεν λένε και πολλά....

 

Σκεφτείτε το και επιστρέφω και εγώ με μια αρχική μου σκέψη για το θέμα......άντε και καλό χειμώνα ;D ;D

 

 

 

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγώ λέω να γίνει ένα νέο θέμα γιατί

1) θα γραφτούν πολλά (ελπίζω)

2) θα έχει αρκετό ενδιαφέρον το θέμα

και δεν είναι ανάγκη να μπλεχτεί με κάνα άλλο

(και για λόγους search στο μέλλον)

 

άντε και καλό χειμώνα

 

μη το λες αυτό με πιάνει κατάθλιψη

ΕΙΜΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου