Προς το περιεχόμενο

Ξενακης


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Guru

Είπα κι εγώ θα γίνει κάποια συζήτηση, αλλά μπα... Μόνο 2 κλιπς. Γνώμη δεν υπάρχει; Και ο Χρήστου ΗΤΑΝ ενεργά στην Ελλάδα, δεν έφυγε ποτέ μόνιμα (περα απο επισκέψεις στον αδερφό του και γενικά που ήταν κοσμοπολίτης, αλλα η βάση του Ελλάδα ήταν). Άρα; Η Ελλάδα δε διώχνει τα παιδιά της κλπ. Και να πεις ότι δεν ήταν άξιος ή δεν υπάρχουν άλλοι, κλπ.

 

Το ερώτημα λοιπόν για εμένα; Ο Ξενάκης έφυγε (καταρχήν ναι, έφυγε απο ανάγκη λόγω πολέμου κλπ, και γεννήθηκε και έξω, αν θυμάμαι καλά), επείδη δεν τον ήθελε η Ελλάδα, ή απλά ο άνθρωπος έκανε μια επιλογή όπως πολλοί καλούμαστε να κάνουμε κάποια στιγμή;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ερώτημα λοιπόν για εμένα; Ο Ξενάκης έφυγε (καταρχήν ναι, έφυγε απο ανάγκη λόγω πολέμου κλπ, και γεννήθηκε και έξω, αν θυμάμαι καλά), επείδη δεν τον ήθελε η Ελλάδα, ή απλά ο άνθρωπος έκανε μια επιλογή όπως πολλοί καλούμαστε να κάνουμε κάποια στιγμή;

 

Ο υπαινιγμός είναι ότι στην Ελλάδα δεν είναι ιδιαίτερα ανεκτή οποιαδήποτε καλλιτεχνική δραστηριότητα που δεν είναι mainstream και ότι συνεπώς "διώχνει τα παιδιά της". Δεν έχει σημασία αν αυτός ο "διωγμός" εκδηλώνεται σε επίπεδο μειωμένων επαγγελματικών ευκαιριών, ή σε επίπεδο μειωμένης αποδοχής από το κοινό - μπορεί να πάρει διάφορες μορφές.

 

Προσωπικά, είμαι πεπεισμένος ότι κάτι τέτοιο όντως συμβαίνει - και όχι μόνο στο χώρο της μουσικής. Όπως και να το κάνουμε, είναι και λίγο ντροπή ότι πολλά έργα "σοβαρής" μουσικής έχουν ηχογραφηθεί μόνο από ξένες ορχήστρες, αλλά τι να κάνουμε...;...

 

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Δε ξέρω... Δηλ. συγκρίνουμε λίγο τα σύκα με τα μήλα μου φάινεται.

 

Εντάξει, δεν υπάρχουν ίδιες ευκαιρίες, και ίδια αποδοχή απο το κοινό, δεκτό. αλλα μπορείς να συγκρίνεις την αθήνα με το Παρίσι πχ; Η τη Βιέννη, ή το Λονδίνο; κλπ Δε μπορείς. Κάποιος που αποφασίζει να μείνει Ελλάδα μπορεί να έχει διασυνδέσεις έξω κλπ.

 

Το καταλαβαίνω αυτό που λέμε για την ελλάδα και τα παιδιά της, καθώς και το ότι οι Ελληνες προκόβουν έξω κλπ. Και δεν είναι 100% άδικο. Απλά ότι υπάρχει ΠΟΛΥ ΕΝΤΟΝΗ η προσωπική επιλογή. Απλά να μην φαίνεται ότι πάνε εξόριστοι οι άνθρωποι! :) (αν και ο Ξενάκης πήγε νομίζω για κάποια χρόνια! ;D)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλοι μου, αν υπηρχε προθεση για παρουσιαση αυτων των ΕΡΓΩΝ ειμαι σιγουρος οτι θα τα παρακολουθουσαμε ευλαβικα. Οι, Ξενακης,  Χρηστου και Σκαλκωτας υπηρξαν οι 'Μοτσαρτ' του 20ου αιωνα.

Σταθηκα τυχερος και ειδα live  το εργο 'Η κυρια με τη στρυχνινη' του Γιαννη Χρηστου. Επαθα πλακα, οι Pink Floyd του Barret μου φανηκαν 'λιγοι', θαρρεις και εμπνευστηκαν απο τον Χρηστου.

Ο πρωτος δισκος των PF κυκλοφορησε μετα απο το εργο του Χρηστου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Ξενάκης γεννήθηκε Ρουμανία και σπούδασε στην Αθήνα, και αφού έφαγε και μια σφαίρα στον εμφύλιο (νομίζω ήταν με ΕΛΑΣ) και κατάδικάστηκε ερήμην σε  θάνατο από τους δεξιούς,πήγε στην Γαλλία σαν αρχιτέκτονας, σπούδασε με τον Μεσιάν (νομίζω και Μιλχόντ) κτλ κτλ. Ιστορία αμαρτία μου δηλαδή.

Δεν γνωρίζω πως θα μπορούσα να τον συγκρίνω με τους pink floyd ή τον Μοτσαρτ, έχει πολύ πιο προσωπικές και απρόσιτες αναζητήσεις, αν ακούσεις βέβαια αρκετά και διαβάσεις κ τίποτα κάτι θα καταλάβεις. Εγώ έχω το "κείμενα περί μουσικής κ αρχιτεκτονικής".

 

Τελως παντως newmind τουλάχιστον ο Ξενάκης έφυγε κυνηγημένος...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε zestair, το ονομα Μοτσαρτ το εχω με εισαγωγικα. Δεν εκανα επιδειξη γνωσεων. Το μισό προσωπο του Ξενακη  καταστραφηκε απο σφαιρα ή θραυσμα της δεξιας παραταξης. Η εφευρεση της πολυαγωγιας με ξενισε αλλά δεν μ' αφησε αδιαφορο κλκ κλπ...

 

Κατεθεσα το συναισθημα μου κι οχι εξυπναδες.  ;) :) :) :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αντί σφαίρας θα έλεγα οβίδα...

 

zestair το "περι μουσικής κ αρχιτεκτονικής" πόσον καιρό σου πήρε να το διαβάσεις; εγώ εδώ και 3-4χρόνια προσπαθώ και είμαι κάπου στη μέση... 8)

 

οι Pink Floyd < αγαπημένο μου group > σίγουρα είναι επιρεασμένοι από την αβανΓκάρντ και δε νομίζω ότι ήταν(μόνο) ο Χρήστου αυτός που τους "έδειξε το δρόμο"...

 

>> έχουμε ξανασυζητήσει τουλάχιστον άλλες δύο φορές εδώ μέσα για τον Ξενάκη. Μήπως να μετακινηθεί το θέμα κοντά στα υπόλοιπα;

 

φβ/snoozeloop

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε zestair, το ονομα Μοτσαρτ το εχω με εισαγωγικα. Δεν εκανα επιδειξη γνωσεων. Το μισό προσωπο του Ξενακη  καταστραφηκε απο σφαιρα ή θραυσμα της δεξιας παραταξης. Η εφευρεση της πολυαγωγιας με ξενισε αλλά δεν μ' αφησε αδιαφορο κλκ κλπ...

 

Κατεθεσα το συναισθημα μου κι οχι εξυπναδες.  ;) :) :) :)

 

Δεν είπα πουθενά οτι λες εξυπνάδες βρε παιδάκι μου.

 

zestair το "περι μουσικής κ αρχιτεκτονικής" πόσον καιρό σου πήρε να το διαβάσεις; εγώ εδώ και 3-4χρόνια προσπαθώ και είμαι κάπου στη μέση... 8)

 

Ήμουν σε φόρμα τότε που το διάβασα, άστα, περασμένα μεγαλεία..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου