Προς το περιεχόμενο

Δυναμικοί επεξεργαστές και EQ: Analog Outboard vs Soft Plugins


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Guru

Λοιπόν σκεφτόμουν πολύ καιρό τώρα να ξεκινήσω μια τέτοια κουβέντα σχετικά με τις διαφορές ανάμεσα στην χρήση αναλογικών δυναμικών επεξεργαστών και ισοσταθμιστών σε σχέση με αντίστοιχες software εφαρμογές (plugins)....

 

Δεν είμαι σίγουρος  αν το θέμα θα πρέπει να είναι analog hardware vs plugins ή πιο γενικά outboard hardware (analog and digital) vs software plugins με την έννοια ότι υπάρχουν πολλές hardware ψηφιακές εφαρμογές που κατά την γνώμη μου δεν μπορούν να βρίσκονται στην ίδια κατηγορία με τα software plugins (λόγω συγκεκριμένης αρχιτεκτονικής και κατασκευαστικής προσσέγγισης δεν είναι απλά "αλγόριθμοι"  η απόδοση των οποίων εξαρτάται άμεσα από το υπόλοιπο setup του DAW μας)....δεν θεωρώ πως σκοπός της συγκεκριμένης κουβέντας είναι να εξυψώσει ή να μειώσει την μία ή την άλλη πλευρά αλλά αντίθετα να φανερώσει τα συν και τα πλην και ίσως και κάποια tips για να μπορέσει κάποιος να εκμεταλευτεί με τον καλύτερο τρόπο τους δύο αυτούς "κόσμους" αλλά και ίσως να διευκολυνθεί σε μια τυχόν επιλογή...

Νομίζω το καλύτερο θα ήταν να αναφέρει ο καθένας την άποψη του συνολικά για το θέμα, δηλαδή αυτά που θεωρεί υπέρ και κατά σε κάθε περίπτωση και να μην αναλωθούμε σε απλή αναφορά μηχανημάτων και plugins...θέλω να πω πως τα παραδείγματα είναι πάντα ευπρόσδεκτα και χρήσιμα αλλά ατάκες του στυλ  "έχω το τάδε plugin και πραγματικά κλωτσάει κ**ους!!"  ;D ;D από μόνες τους δεν λένε και πολλά  ::)....ακόμη πιο ευπρόσδεκτα είναι τα ηχητικά παραδείγματα με την μορφή κλιπ....θα προσπαθήσω πχ. από την πλευρά μου μόλις βρω λίγο χρόνο να ανεβάσω συγκριτικά κλιπ ανάμεσα σε αναλογικά hardware outboard και plugins που θεωρητικά προσομειώνουν τον ίδιο τρόπο λειτουργείας  με τις ίδιες γενικές ρυθμίσεις(πχ ένας κλασσικός vari mu compressor και ένα soft plugin που προσωμειώνει τον τρόπο λειτουργείας του ή αντίστοιχα ένας FET, Opto, VCA κλπ κλπ)

 

Μετά την βαρετή εισαγωγή ;D , θα ξεκινήσω με μια δική μου γενική θέση....

θεωρώ πως στην πραγματικότητα μιλάμε για δύο τελείως διαφορετικούς κόσμους με πολλά υπέρ και κατά και για τις δύο πλευρές.... σίγουρα δεν αναιρεί ο ένας την ύπαρξη του άλλου στο σύγχρονο recording περιβάλλον ...έτσι από την μια (analog) έχουμε τη συνολική κατασκευή (topology,υλικά, transformers) που επιδρά καταλυτικά στον ήχο (χρώμα?), τις άπειρες κλασσικές υλοποιήσεις που έχουν "στιγματίσει" με την ιδιαίτερη ηχητική συμπεριφορά τους την έως σήμερα δισκογραφημένη μουσική (ειδικά όταν μιλάμε για τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των συμπιεστών λυχνίας ή των passive Pultec style EQs), τις κατασκευαστικές - τεχνολογικές "αδυναμίες" που μετατρέπονται σε πλεονέκτημα προσθέτωντας ηχοχρώματα στην ηχητική μας "παλέτα" (πχ το "άγαρμπο" και ισοπεδωτικό compression μαζί με το pumping effect που προκαλεί ένας VCA comp με ακραία settings αποτελεί σήμα κατατεθέν σε όλες τις ποπ - και όχι μόνο - παραγωγές των 80ς  ;))....

Από την άλλη (digital) έχουμε προτόγνωρες ευκολίες και δυνατότητες (απομνημόνευση των ρυθμίσεων μας, αυτοματισμός, άπειρα - θεωρητικά τουλάχιστον - instances του ίδιου plugin μέσα σε ένα project, απεριόριστες δυνατότητες routing, δεν χρειάζονται συντήρηση ;D ;D και βέβαια χαμηλό κόστος) κάποιες αρκετά πιστές προσομειώσεις hardware (ειδικά όταν αυτά προέρχονται ήδη από τον ψηφιακό χώρο πχ η σειρά sonnox της Sony βασισμένη στην ψηφιακή κονσόλα Oxford) αλλά και η ύπαρξη προτοποριακών υλοποιήσεων όπως τα non linear eq και τα brickwall limiters με δυνατότητα lookahead (τώρα αν τα τελευταία βοηθήσαν η έβλαψαν την μουσική είναι άλλη κουβέντα :o)....

 

Σε γενικές γραμμές θεωρώ πως οι δύο τεχνολογίες συμπληρώνουν η μια την άλλη αλλά το software απέχει αρκετά ακόμα από το να κλονωποιήσει "κλασσικές" υλοποιήσεις (δυστυχώς ένα όμορφο και εντυπωσιακό GUI δεν αρκεί ) ειδικά στον χώρο των δυναμικών επεξεργαστών και ισοσταθμιστών.... πιστεύω πως και εδώ το μέλλον θα είναι η τεχνολογία των impulses (ρίξτε μια ματιά στο Nebulla - αν και σε μάλλον εμβρυικό στάδιο ακόμα, αφήνει πολλές υποσχέσεις) .....βέβαια πολλές φορές κάποιες προσομειώσεις "χαλαρά" βασισμένες σε κάποιο hardware outboard έχουν εξαιρετικά αποτελέσματα.....παρ'όλα αυτά προσωπικά δεν βρίσκω και κάποιον ιδιαίτερο λόγο να κατευθήνεται το όλο πράγμα προς τα εκεί (προσομειώσεις) και προτιμώ τις προτότυπες σχεδιάσεις...στην τελική ανάλυση το hardware θα συνεχίσει να βρίσκεται εκεί για όποιον θέλει (και μπορεί  ;D) να το αποκτήσει. Σε ότι με αφορά το πιο βασικό μειον των "εικονικών" επεξεργαστών  αυτού του είδους είναι το ότι δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν κατά την διάρκεια του tracking και ειδικότερα πριν το A/D που για μένα τουλάχιστον είναι ίσως το πιο σημαντικό κομμάτι της αλυσίδας σε σχέση με το τελικό αποτέλεσμα....

 

Θα επανέλθω με συγκεκριμένες αναφορές τόσο σε επεξεργαστές όσο και σε διαφορετικά στάδια μιας ηχογράφησης....

 

Ελπίζω να σας φανεί ενδιαφέρον το θέμα και να υπάρξουν πολλές και διαφορετικές απόψεις (να ανάψουν λίγο και τα αίματα  ;D ;D ;D)...

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 119
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Προσωπικα οταν ΗΧΟΓΡΑΦΩ (οχι μιξαρω) σε στουντιο εκμεταλευομαι οσο περισσοτερο μπορω το τυχον υπαρχον hardware (ας πουμε περυσι που εγραψα στα Hansa Tonstudios στο Βερολινο θα ημουν απλως ηλιθιος αν δεν το εκανα.. ;D)

 

Ομως επειδη εδω και χρονια κανω ολες μου τις μιξεις στο ταπεινο μου home studio  (τι home studio δηλ.ενα δωματιο με ενα pc , 2 monitors,....35 κιθαρες,3-4 μικροφωνα και 4 ενισχυτες ειναι... ;D  ) μονο με pc φυσικα για μενα τα plug ins ειναι μονοδρομος.

 

Eξεπλαγην τοσο ευχαριστα απο τον απιστευτο ηχο που μια προσφατη μικρη επενδυση μου (Universal Audio UAD-1e Expert Pak ) μου εδωσε σε συγκριση με τα "παραδοσιακα" plug ins που δεν νομιζω να αγορασω πια ποτε μου πραγματικο hardware.

 

Μονο η απιστευτη πολυτελεια του να βαζω εξαιρετικους comps σε ΟΣΑ καναλια γουσταρω χωρις κανενα περιορισμο μου αρκει.

 

Στο τελος της ημερας το μονο που μετραει ειναι η ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ και το ''αυτι" του ΧΕΙΡΙΣΤΗ ειτε των hardware ειτε των software,εχω ακουσει παραγωγες που εγιναν σε φτηνα lap tops με "κατεβασμενα" plug ins και εριχναν στα αυτια σε παραγωγες που εγιναν στα καλυτερα στουντιο με σειρες απο Manley & Neve , οποτε εχω γινει σαφως υποστηρικτης της ρησης "ΜΟΝΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΕΤΡΑΕΙ".

 

Σιγουρα ομως θα συμφωνησω μαζι σου στο οτι ενας ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΣ των 2 ειναι ο καλυτερος,στην δικη μου πραγματικοτητα ομως η συμφωνια αυτη ειναι καθαρα "εγκυκλοπαιδειακη" παρα πρακτικη. 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θεωρώ πως στην πραγματικότητα μιλάμε για δύο τελείως διαφορετικούς κόσμους με πολλά υπέρ και κατά και για

τις δύο πλευρές....

 

οχι δεν είναι δύο διαφορετικoί κόσμοι , πόσο μάλλον "τελείως". Έχουν στόχο το ίδιο αποτέλεσμα και το πετυχαίνουν με το ίδιο τρόπο.

 

σίγουρα δεν αναιρεί ο ένας την ύπαρξη του άλλου στο σύγχρονο recording περιβάλλον ...

 

Φυσικά και το αναιρεί για αυτό και το Hardware καινούργιας γενίας στηρίζεται όλο και περισσότερο στο software. Είναι καθαρά θέμα χρόνου μέχρι το hardware εξαφανιστεί με το ίδιο τρόπο που εξαφανίστηκαν οι δεινόσαυροι , δηλαδή με το να εξελιχθεί σε κάτι που υποτάσεται περισσότερο στην παρουσία του software.

 

 

 

Σε γενικές γραμμές θεωρώ πως οι δύο τεχνολογίες συμπληρώνουν η μια την άλλη

 

Ακριβώς το αντίθετο , η μία ανταγωνίζεται την άλλη , ή μάλλον πες το ότι το hardware μάχεται με νύχια και με δόντια για την επιβίωση του.

 

αλλά το software απέχει αρκετά ακόμα από το να κλονωποιήσει "κλασσικές" υλοποιήσεις (δυστυχώς ένα όμορφο και εντυπωσιακό GUI δεν αρκεί ) ειδικά στον χώρο των δυναμικών επεξεργαστών και ισοσταθμιστών....

 

Αυτό ισχύει , για να είμαστε ειλικρινείς . Αλλά όλα θέμα χρόνου είναι και επεξεργαστικής ισχύς , απλά αναρωτήσου που ήταν το software πριν 10 χρόνια . Ο μέσος υπολογιστής το 1998 ήταν στα 200 Μh τώρα ο μέσος είναι στα 12.000 Μmhz. Μιλάμε για 60 φορές μαγαλύτερη ισχύη  :o για να ικανοποιήσει τις καθημερινές απαιτήσεις του software. Πραγματικά πιστεύεις ότι το hardware έχει μέλλον κάτι παραπάνω απο midi controller? 

 

 

www.myspace.com/thekilon

www.soundclick.com/kilon

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είμαι φανατικός της άποψης "ότι έχει ο καθένας καλό είναι". Όμως τα plug ins έχουν εξελιχθεί τρομερά. Το hardware πάντα θα είναι χρήσιμο, αλλά ο τρόπος ένταξής του στο set up μπορεί να δημιουργήσει κάποια προβλήματα.

Ας πούμε ένα EQ θα είναι πολύ πιο χρήσιμο κατά τη διάρκεια της μίξης και όχι της εγγραφής. Αυτό όμως σημαίνει ένα ακόμη conversion στο σήμα, και παράλληλα απώλεια του instant recall.

Πάντως αν το software συνεχίσει τα "άλματα" προόδου όλα αυτά θα πάψουν να έχουν πρακτική σημασία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

kilon χωρίς να έχω καμία πρόθεση να σε θίξω νομίζω πως η αντίληψη που έχεις για το συγκεκριμένο θέμα είναι λίγο διαστρεβλωμένη και σίγουρα μακριά από την πραγματικότητα......

 

Δεν ξέρω ποια ακριβώς είναι η σχέση σου και η επαφή που έχεις με high end hardware υλοποιήσεις αλλά πίστεψε με μιλάμε όντως για δύο διαφορετικούς κόσμους....τώρα αν αυτό θα αλλάξει στο μέλλον δεν είναι κάτι που μπορούμε να το ξέρουμε τώρα, σωστά? (για την ακρίβεια το εύχομαι ;))

 

Φυσικά και το αναιρεί για αυτό και το Hardware καινούργιας γενίας στηρίζεται όλο και περισσότερο στο software. Είναι καθαρά θέμα χρόνου μέχρι το hardware εξαφανιστεί με το ίδιο τρόπο που εξαφανίστηκαν οι δεινόσαυροι , δηλαδή με το να εξελιχθεί σε κάτι που υποτάσεται περισσότερο στην παρουσία του software.

 

Πραγματικά δεν καταλαβαίνω τι εννοείς.........δεν έχω δει κάποια hardware αναλογική  υλοποίηση που να βασίζεται σε αντίστοιχο software....αντίθετα έχει γεμίσει ο κόσμος από plugins που "προσομειώνουν" κλασσικές κονσόλες, ισοσταθμιστές, δυναμικούς επεξεργαστές κλπ κλπ

Σε ότι αφορά την επιβίωση του hardware...σε πληροφορώ πως οι εταιρίες που κατασκευάζουν high end hardware outboard έχουν αυξηθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια...για την ακρίβεια συνεχίζουν και ξεπηδούν σαν τα μανιτάρια ;D ;D

αυτό δεν νομίζω πως δείχνει συρίκνωση του μεριδίου τους στην αγορά αλλά μάλλον αύξηση...

 

Τώρα αν εννοείς digital controled analog outboard (όπως πχ Anamod, Empirical Labs κλπ) ....τότε σόρρυ αλλά αυτά θα πρέπει να τα εντάξουμε στα "Αναλογικά" γιατί αυτό που μας ενδιαφέρει στο συγκεκριμένο τόπικ είναι  ο τρόπος επεξεργασίας του σήματος και όχι το user interface.

Νομίζω ότι μπερδεύεις τον χώρο των εικονικών συνθ (οπου μάλλον θα συμφωνήσω εν μέρει μαζί σου ;)) με τον χώρο της επεξεργασίας του σήματος.

 

 

Στο τελος της ημερας το μονο που μετραει ειναι η ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ και το ''αυτι" του ΧΕΙΡΙΣΤΗ ειτε των hardware ειτε των software,εχω ακουσει παραγωγες που εγιναν σε φτηνα lap tops με "κατεβασμενα" plug ins και εριχναν στα αυτια σε παραγωγες που εγιναν στα καλυτερα στουντιο με σειρες απο Manley & Neve , οποτε εχω γινει σαφως υποστηρικτης της ρησης "ΜΟΝΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΕΤΡΑΕΙ".

 

Superfunk αυτό το θεωρώ αυτονόητο ;)

 

και για να μην παρεξηγούμαι, σκοπός μου δεν είναι να πείσω κάποιον για την ανωτερότητα της μίας ή της άλλης πλευράς....θα ήθελα να ακούσω όμως απόψεις και εμπειρίες για το που (σε ποια φάση μιας ηχογράφησης) "κάθισε" για κάποιον η μία προσσέγγιση καλύτερα από την άλλη....

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πραγματικά δεν καταλαβαίνω τι εννοείς.........δεν έχω δει κάποια hardware αναλογική  υλοποίηση που να βασίζεται σε αντίστοιχο software....αντίθετα έχει γεμίσει ο κόσμος από plugins που "προσομειώνουν" κλασσικές κονσόλες, ισοσταθμιστές, δυναμικούς επεξεργαστές κλπ κλπ

 

+1000

 

ολοι οι κομπρεσορες και τα eq που χρησιμοποιω οχι μονο ειναι αντιγραφα κλασσικων υλοποιησεων αλλα το φωναζουν και με περιφανια στα manual τους! ;D ;D

(η uad ας πουμε λεει καθαρα οτι εχει "κλεψει" σχεδιασεις της UREI,NEVE,PULTEC κτλ.)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

kilon χωρίς να έχω καμία πρόθεση να σε θίξω νομίζω πως η αντίληψη που έχεις για το συγκεκριμένο θέμα είναι λίγο διαστρεβλωμένη και σίγουρα μακριά από την πραγματικότητα......

 

με λίγα λόγια με λές άσχετο με καμία πρόθεση να με θίξεις. Φνατάσου και να είχες.  ;D

 

Δεν ξέρω ποια ακριβώς είναι η σχέση σου και η επαφή που έχεις με high end hardware υλοποιήσεις

 

Καμμία απολύτως γιατί δεν μου το επιτρέπει η τσέπη μου.

 

Πραγματικά δεν καταλαβαίνω τι εννοείς.........δεν έχω δει κάποια hardware αναλογική  υλοποίηση που να βασίζεται σε αντίστοιχο software....

 

Καταρχάς εσύ που τά ξέρει καλύτερα θα πρέπει να ξέρει ότι δεν νοήται αναλογικό μηχάνημα με software. Ψηφιακό και αναλογικό είναι δυο διαφορετικές έννοιες. 

 

αντίθετα έχει γεμίσει ο κόσμος από plugins που "προσομειώνουν" κλασσικές κονσόλες, ισοσταθμιστές, δυναμικούς επεξεργαστές κλπ κλπ

 

Ίσως στον δικό σου κόσμο να έχει "γεμίσει" απο εξομοιώσεις στο δικό μου όμως το πρόγραμμα που χρησιμοποιώ Ableton Live δεν έχει ούτε μια εξομοίωση ούτε στο 1% του προγράμματος , ίσα ίσα το αντίθετο , μιας και εισάγει πολλές καινοτομίες που δεν είναι εύκολο να υπάρξουν σε hardware.

 

Σε ότι αφορά την επιβίωση του hardware...σε πληροφορώ πως οι εταιρίες που κατασκευάζουν high end hardware outboard έχουν αυξηθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια...για την ακρίβεια συνεχίζουν και ξεπηδούν σαν τα μανιτάρια ;D ;D

αυτό δεν νομίζω πως δείχνει συρίκνωση του μεριδίου τους στην αγορά αλλά μάλλον αύξηση...

 

Είσαι σίγουρος ότι θέλεις να συγκρίνουμε τα νούμερα του software με το hardware ? Στό software σε πολλές περιπτώσει δεν υπάρχει καν εταιρεία. Δηλαδή θές να πεί ότι η αναφερόμενη συρίκνωση των στούντιος ( που είναι και η μεγαλύτεροι υποστηρικτές του hardware)  παγκοσμίως είναι μια θεωρεία συνομοσίας των υποστηρικτών του software ?

 

Τώρα αν εννοείς digital controled analog outboard (όπως πχ Anamod, Empirical Labs κλπ) ....τότε σόρρυ αλλά αυτά θα πρέπει να τα εντάξουμε στα "Αναλογικά" γιατί αυτό που μας ενδιαφέρει στο συγκεκριμένο τόπικ είναι  ο τρόπος επεξεργασίας του σήματος και όχι το user interface.

 

Εσένα μπορεί όχι αλλά  η επιτυχία του software δέιχνει οτι μια τεράστια πλειοψηφία μουσικών ενδιαφέρεται και για το user inteface αλλά και για την τιμή του προιόντος.

.

Νομίζω ότι μπερδεύεις τον χώρο των εικονικών συνθ (οπου μάλλον θα συμφωνήσω εν μέρει μαζί σου ;)) με τον χώρο της επεξεργασίας του σήματος.

 

και δεν είναι το ίδιο επειδή .... ? Άσε να μαντέψω , δεν έχει καμμία σχέση το ένα με το άλλο. 

 

 

 

και για να μην παρεξηγούμαι, σκοπός μου δεν είναι να πείσω κάποιον για την ανωτερότητα της μίας ή της άλλης πλευράς....

 

Οχι , δεν πιστεύω ότι αυτή είναι η πρόθεση σου, αυτή είναι η δική μου πρόθεση . Γιατί δεν μου αρέσει να κρύβόμαι πίσω απο το δάχτυλο μου, αν άφηνα κάποιο να τα σπαταλήσει τα λεφτάκια του σε εξοπλισμο που δεν χρειάζεται θα αισθανόμουν υπεύθυνος.

www.myspace.com/thekilon

www.soundclick.com/kilon

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kilon νομιζω οτι εχεις παρεξηγησει το θεμα γιατι μαλλον δεν εχεις κατανοησει τι ακριβως "ρωταει" ο Νικοδημος  & σε τι ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ αναφερεται.

 

Απο οτι καταλαβαινω εσυ μαλλον ασχολεισαι με ηλεκτρονικη και ambient μουσικη στο σπιτι σου ενω εμεις μιλαμε για ΣΤΟΥΝΤΙΑΚΕΣ εφαρμογες και ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΕΙΣ κυριως πραγματικων οργανων και μουσικων

;)

 

Προσωπικα δεν χρησιμοποιω ουτε ΕΝΑ plug in που να μην ειναι 'αντιγραφη" καποιου κλασσικου hardware & τα περισσοτερα ''ακριβα" & "κορυφαια" plug ins τετοιο σκεπτικο εχουν.

 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kilon νομιζω οτι εχεις παρεξηγησει το θεμα γιατι μαλλον δεν εχεις κατανοησει τι ακριβως "ρωταει" ο Νικοδημος  & σε τι ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ αναφερεται.

 

Απο οτι καταλαβαινω εσυ μαλλον ασχολεισαι με ηλεκτρονικη και ambient μουσικη στο σπιτι σου ενω εμεις μιλαμε για ΣΤΟΥΝΤΙΑΚΕΣ εφαρμογες και ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΕΙΣ κυριως πραγματικων οργανων και μουσικων

;)

 

Προσωπικα δεν χρησιμοποιω ουτε ΕΝΑ plug in που να μην ειναι 'αντιγραφη" καποιου κλασσικου hardware & τα περισσοτερα ''ακριβα" & "κορυφαια" plug ins τετοιο σκεπτικο εχουν.

 

 

Και ματάξαναρωτάω γιατί έχετε την εντύπωση ότι η ηχοσύνθεση είναι διαφορετική έστω στο ελάχιστο απο την μίξη και την επεξεργασία ήχου ακόμα και όταν μιλάμε για ακουστικά ή ηλεκτρικά όργανα ???

 

Έχετε μελετήσει ηχοσύνθεση σε επαρκές επίπεδος ή είναι κάτι που υποθέτετε?

 

Μέ όλό το σεβασμό στα παιδία που παίζουν κιθάρα , αν και σίγουρα ξέρουν περισσότερα στο θέμα μουσική απο τον μέσο ηλεκτρονικό , στο θέμα μίξη και φυσικά ηχοσύνθεση είναι πραγματικά πολυ πιο κάτω απο εμάς τους υπόλοιπους. Είδικα ο διαχωρισμός που κάνετε δείχνει μια έλλειψη κατανόησης των βασικών αρχών της ηχοσύνθεσης που δεν χωρίζει το εαυτό της φυσικά σε eq, synth, compressor, etc. 

 

Οι επαγγελματίες όμως sound engineers πολλές φορές είναι και sound designers γιατί ακριβώς αντιλαμβάνονται αυτήν την συνέχεια.

www.myspace.com/thekilon

www.soundclick.com/kilon

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Superfunk ευχαριστώ για την διευκρίνηση ;)

 

φίλε Kilon απ'ότι φαίνεται δεν μπορούμε να συννενοηθούμε....δεν με ενοχλεί καθόλου η αντίθετη άποψη σου ακόμη και αν είναι προιόν άγνοιας (ό ίδιος παραδέχεσαι την άγνοια σου για το θέμα που παρεπιμπτόντως είναι οι διαφορές ανάμεσα σε αναλογικούς και ψηφιακούς δυναμικούς επεξεργαστές και EQ και όχι γενικά software vs hardware σε σχέση με μουσικές εφαρμογές)

 

Με ενοχλεί όμως πάρα πολύ η αγένεια (ακόμα και η διαδυκτιακή) και η αμφισβήτηση των προθέσεων μου....

 

Θα σε παρακαλούσα να μην το συνεχίσουμε

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου