Προς το περιεχόμενο

Δυναμικοί επεξεργαστές και EQ: Analog Outboard vs Soft Plugins


Προτεινόμενες αναρτήσεις

ειδικά όταν ο close mic'ed ήχος είναι το ζητούμενο.....νομίζω στο θέμα κιθάρα αυτό που μπορούν να προσφέρουν τα commercial studio ειναι περισσότερες επιλογές ηχοχρωμάτων (ενισχυτές, μικρόφωνα, προενισχύσεις,χώρος) κάτι που όμως δε νομίζω πως έχει ιδιαίτερη σημασία όταν ο μουσικός έχει κατασταλάξει πλήρως στον ήχο του και κατέχει τόσο τον εξοπλισμό όσο και την γνώση για να τον "αποτυπώσει" ηχοληπτικά

 

ακριβως το "προβλημα" ομως απο την  μικρη πειρα που εχω ειναι οτι ελαχιστοι κιθαριστες εχουν κατασταλαξει στον ηχο τους οποτε οντως για τη μεγαλη πλειοψηφια τους ενα περιβαλλον στουντιο ειναι καλυτερο (εξαλλου δεν ειναι αναγκη να τραβηξουν και ολοι τα πανδεινα που τραβηξα εγω για να κατασταλλαξω στον ηχο μου,μερικοι αρεσκονται στις ετοιμες και δοκιμασμενες λυσεις...και πολυ καλα κανουν)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 119
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

  • Guru

 

 

προσωπικα ειμαι απο τους ''αναρχικους" που πιστευουν οτι μιξαροντας σε ενα απλο δωματιο τα αποτελεσματα ειναι πιο "ρεαλιστικα" απο το να μιξαρεις σε ενα τελειο απο ακουστικης πλευρας στουντιο,μια και ο πολυς ο κοσμος μεσα σε απλα δωματια ακουει μουσικη... ;D ;D 

 

τα θελω ολα οταν μιξαρω και τις ατελειες μου και τα στασιμα μου the whole works!! ;D ;D

 

με εξαίρεση την τελευταία φράση που υπογράμμισα και θεωρώ πως ως προσωπική άποψη και επιλογή δεν σηκώνει αμφισβήτηση ;) ...με το πρώτο μέρος θα διαφωνήσω..και μάλιστα ριζικά ;D ;D ;D

Θεωρώ πως πρόκειται για "αστικό μύθο" έντέχνως καλλιεργημένο από πολλούς και διάφορους για πολλούς και διάφορους λόγους....

 

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κάτι ακόμα..

 

Θεωρώ πως στην αξιολόγηση του θέματος αυτού, σημαντικό ρόλο παίζει και το υλικό. Σε μία αραιή ενορχήστρωση είναι ευκολότερο να "ακουστεί" η ανώτερη ποιότητα των αναλογικών επεξεργαστών απ' ότι σε μία ενορχήστρωση που παίζουν διαρκώς 30 κανάλια. Στα λίγα κανάλια είναι πιο διακριτός ο χαρακτήρας και ο όγκος που προσφέρουν οι αναλογικοί επεξεργαστές, απλά γιατί το αυτί μας μπορεί να ξεχωρίσει τις ηχητικές πληροφορίες ευκολότερα. Κάποιοι ενεδεχομένως να υποστηρίζουν το ακριβώς αντίθετο και να θεωρούν ότι το πράγμα λειτουργεί σωρευτικά, δλδ. όσο περισσότερα κανάλια περνάνε από high end τόσο πιο "ακριβό" και το αποτέλεσμα.

 

Επίσης έχει σημασία και ο ρόλος της κάθε πηγής στην ενορχήστρωση. Δε θα πας να περάσεις ένα σέηκερ μέσα από το neve, τη στιγμή που πρέπει να επιφυλάξεις έξτρα περιποίηση στα lead vocals.

 

Mε τα δύο αυτά παραδείγματα, θέλω να δείξω πως υπάρχει και μία σχέση αναλογικότητας στο πλαίσιο κάθε ενορχήστρωσης, οπού ο σωστός ηχολήπτης θα πρέπει να κάνει τις επιλογές των εργαλείων του, έχοντας τη συνολική εικόνα στο μυαλό του από πριν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΟΥΑΟΥ το θέμα πήρε φωτία.

Συμφων'ω κατά ένα πολυ μεγάλο ποσοστό σε αυτά που έχουν λεχθεί εδώ μέσα. Nikodemos ξέρω πολυ καλά ότι συμφωνείς μαζί μου στο θέμα ευλιξία της ψηφιακής τεχνολογίας και να είσαι απόλυτα σίγουρας ότι διαβάζω πολυ προσεκτικά το κάθε ποστ.

 

Πάντως αυτό που έχω να πώ είναι μόνο ένα πράγμα ότι αν πήγαινα την δουλεία μου σε ένα στούντιο θα την πήγαινα σε κάποιον που ξέρει βαθύτατα το θέμα , και όχι σε κάποιον που απλώς έχει γεμισεί το στούντιο του με άριστο εξοπλισμό.

 

Εξάλλου πιστεύω ότι ένα μουσικό για να λέγεται καλός , πρέπει να είναι άριστος σε όλα - τα πάντα και να μην εμπιστεύεται την δουλειά του σε κανένα άλλο. Στην μάχη γνώση VS εξοπλισμού , ο εξοπλισμός  κατατροπώνεται πολύ εύκολα. Δυστηχώς ακόμα και με καλό εξοπλισμο , τα κομμάτι που κυκλοφορούν μόνο καλά δεν είναι. Όλοι πια ψάχνουνε την εύκολη λύση.

 

Απο εκεί και πέρα όλοι έχουν τον εξοπλισμό τους περισσότερο ή λιγότερο , αν δεν στρώσεις όμως κώλο και δεν είσαι σουπερ προσεκτικός , σίγουρα δεν μπορείς να λές ότι έχεις εξαντλήσει τις δυαντότητες ενός εργαλείο είται είναι software είται είναι αναλογικό.  Για μένα εκεί είναι το πρόβλημα και όχι αν κάτι είναι αναλογικό ή όχι.

www.myspace.com/thekilon

www.soundclick.com/kilon

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

κάτι ακόμα..

 

Θεωρώ πως στην αξιολόγηση του θέματος αυτού, σημαντικό ρόλο παίζει και το υλικό. Σε μία αραιή ενορχήστρωση είναι ευκολότερο να "ακουστεί" η ανώτερη ποιότητα των αναλογικών επεξεργαστών απ' ότι σε μία ενορχήστρωση που παίζουν διαρκώς 30 κανάλια. Στα λίγα κανάλια είναι πιο διακριτός ο χαρακτήρας και ο όγκος που προσφέρουν οι αναλογικοί επεξεργαστές, απλά γιατί το αυτί μας μπορεί να ξεχωρίσει τις ηχητικές πληροφορίες ευκολότερα. Κάποιοι ενεδεχομένως να υποστηρίζουν το ακριβώς αντίθετο και να θεωρούν ότι το πράγμα λειτουργεί σωρευτικά, δλδ. όσο περισσότερα κανάλια περνάνε από high end τόσο πιο "ακριβό" και το αποτέλεσμα.

 

 

σωστό μεν αλλά ισχύει και το αντίθετο...σε μια φορτωμένη ηχογράφηση με πολλά κανάλια ταυτόχρονα οι κακοί δυναμικοί επεξεργαστές (είτε αναλογικοί είτε ψηφιακοί...δεν έχει σημασία...το μάπα είναι μάπα ;D) θα επιδεινώσουν την κατάσταση, αφενός γιατί θα έχουν αποτύχει στον ρόλο τους , δηλαδή στο μοίρασμα και τον έλεγχο της δυναμικής περιοχής και αφετέρου γιατί τα όποια τεχνικά τους μειον (θόρυβος, ανεξέλεγκτο clipping, αρμονική παραμόρφωση-the bad one ;D κλπ) θα λειτουργείσουν αθροιστικά δημιουργώντας ένα θολό, παραμορφωμένο, unfocused συνολικό mix

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ααααααααααα ασχολειθείτε λίγο και με κομπρέσορες βρε παιδιά ;D ;D ;D ;D ;D ;D   

 

Κάτι παρεμφερές... Πρίν από καμμιά 10αριά χρόνια είχα ηχογραφήσει ένα Roland JP-8000 σε ένα στερεοφωνικό SANYO (σε κασέτα... χρωμίου  ;D ;D) αλλά το παράκανα επίτηδες, με τα levels στα κόκκινα και δεν συμμαζεύεται. Μετά, κατά την ακρόαση, διαπίστωσα ότι οι χαμηλές/χαμηλομεσαίες συχνότητες από το JP-8000 ήταν στην κυριολεξία απίστευτες!! Οι υψηλές συχνότητες είχαν κουτσουρευτεί βεβαίως (αναμενόμενο λόγω των χαρακτηριστικών της ταινίας) και είχαν αποκτήσει εκ τούτου μία muffled ποιότητα (μουντή - όχι τόσο δαιυγής όσο θα ήθελα).

 

Κάτι που με οδηγήσε, από τότε να αναρωτηθώ, αν και κατά πόσο το αποτέλεσμα θα μπορούσε να είναι πολύ πιο επαγγελματικό, δηλαδή να διατηρήσω τις ογκώδεις μπάσες συχνότητες, χωρίς να έχω αυτό το sizzling effect που έχουν σχεδόν όλα τα ψηφιακά synthesizers. Και ταυτόχρονα να έχω και την διαύγεια στις υψηλές συχνότητες. Ουσιαστικά δηλαδή είχα κατά νου την παράλληλη συμπίεση (καθότι η ταινία παρέχει ούτως ή άλλως μία x συμπίεση), χωρίς να ξέρω τον όρο. Κάποια tape simulation plugins που έχω δοκιμάσει κατά καιρούς δεν μου έδωσαν το ηχόχρωμα που ήθελα παρά άφηναν ... υπόνοιες ας πούμε.

 

Οπότε χαίρομαι ιδιαιτέρως που υπάρχει πλέον το AnaMod ATS-1 το οποίο κάποια στιγμή πρέπει να γίνει δικό μου, για να κάνω αυτά που πριν χρόνια τα έκανα σε κασέτες (και γέμισα και τον τόπο...  ;D)

 

Σε αυτό το thread:

 

http://www.noiz.gr/index.php?topic=156430.0

 

έχω αναφέρει κάποιες απόψεις μου σχετικά με την παράλληλη συμπίεση. Νικόδημε (ή όποιος άλλος ενδιαφέρεται) διάβασέ το και σχολίασε επ' αυτού αν θες.

 

:)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην μάχη γνώση VS εξοπλισμού , ο εξοπλισμός  κατατροπώνεται πολύ εύκολα.

 

Αυτό είναι τόσο αυτονόητο, που η παράμετρος γνώση πρέπει να βγαίνει έξω από την εξίσωση. Συγκρίνουμε τι μπορεί να κάνει ένα άτομο (μία γνώση δηλαδή), αναλόγως των εργαλείων που διαθέτει. Δεν συγκρίνουμε έναν καλό γνώστη με μέτρια εργαλεία με κάποιον άσχετο με σουπερ εργαλεία  ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό είναι τόσο αυτονόητο, που η παράμετρος γνώση πρέπει να βγαίνει έξω από την εξίσωση. Συγκρίνουμε τι μπορεί να κάνει ένα άτομο (μία γνώση δηλαδή), αναλόγως των εργαλείων που διαθέτει. Δεν συγκρίνουμε έναν καλό γνώστη με μέτρια εργαλεία με κάποιον άσχετο με σουπερ εργαλεία  ;)

 

Αν αυτό αλήθευε φίλτατε , δεν θα είχαμε 1 Thread για την τεχνική για κάθε 1000 threads για εξοπλισμό.

 

Βασικά μια φόρα που έψαχνα μαζικώς άθρα για την μίξη με εντυπωσίασε τα πόσα ελάχιστα υπάρχουν και ότι αυτά που υπάρχουν λένε λίγο πολύ τα ίδια πράγμα , και μερικά πολύ αυτονόητα.

 

Σόρρυ αλλά δεν βλέπω απολύτως τίποτα γύρω που να αποδεινύει ότι η γνώση απολαμβάνει την σοβαρότητα που της αναλογεί μάλλον ακριβές το αντίθετο , βλέπω ότι πίανουμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος.

www.myspace.com/thekilon

www.soundclick.com/kilon

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σόρρυ αλλά δεν βλέπω απολύτως τίποτα γύρω που να αποδεινύει ότι η γνώση απολαμβάνει την σοβαρότητα που της αναλογεί μάλλον ακριβές το αντίθετο , βλέπω ότι πίανουμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος.

 

Μα δεν είπα αυτό εγώ. Είπα ότι ορθό είναι να συγκρίνουμε όμοια πράγματα. Εξοπλισμό με εξοπλισμό, όχι εξοπλισμό με γνώση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξεκινάτε να βρείτε διαφορές:

http://www.digidesign.com/index.cfm?navid=49&langid=100&itemid=25669

 

Ρίξτε μια παραπέρα ματιά στο site και θα βρείτε κι άλλα

"Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Slew Rate featured και unfeatured this θέμα
  • πριν admin κλείδωσε το θέμα
  • πριν Slew Rate ξεκλείδωσε το θέμα

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου