Προς το περιεχόμενο

επιλογη mixer για live καταστασεις


Προτεινόμενες αναρτήσεις

θα ειμαι απλος και κατανοητος ;)

 

εχω εναν τελικο ενισχυτη yamaha P3200

http://www.yamaha.com/yamahavgn/CDA/ContentDetail/ModelSeriesDetail/0,,CNTID%25253D1241%252526CTID%25253D227600%252526ATRID%25253D20%252526DETYP%25253DATTRIBUTE%252526LGFL%25253DY,00.html

 

και ενα ζευγαρι ηχεια yorkville - elite series / 4 ohm - 350w / 2 way

παρομοια με αυτα εδω.

http://www.yorkville.com/products.asp?type=29&cat=2&id=211

 

ψαχνω εναν μικτη που να χρησιμοποιηθει σε live καταστασεις για 2 κιθαρες (με 57αρια στον ενισχυτη τους) , μπασσο connect , πληκτρα - φωνη.δλδ 8 mic in , μου φτανουν σε περιπτωση που βαλω και 2 "πουρακια" με phantom power για καμια ντραμς.

αν ειναι και rack mounted , ακομα καλυτερα.

 

να "χτισω" δλδ ενα μικρο p.a. γενικης χρησης.

με οριο τιμης 300€ παιρνω τιποτα της προκοπης??

 

τι προτεινετε?

 

μηπως κατι απο τα παρακατω?

 

http://www.thomann.de/gr/samson_mdr_1064.htm

http://www.thomann.de/gr/soundcraft_epm_6.htm

http://www.thomann.de/gr/peavey_pv_10.htm

 

η κατι τετοιο??

 

http://www.thomann.de/gr/alesis_studio12r.htm

 

(semi/off topic: η tonelab απευθειας στον τελικο με λιγο knob tweaking ακουγεται μια χαρα!!)

 

 

Mesa/Boogie & Strato

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 23
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

η tonelab απευθειας στον τελικο με λιγο knob tweaking ακουγεται μια χαρα!!

 

Σπυρο καλημερα, εγω το μονο tweaking που κανω στην tonelab για να παιξω με τον mesa boogie ηταν να την βαλω στην θεση line (αγνωστο γιατι, ψαχνοντας βγηκε)

 

εεεε, οφτοπικ

Make me fries...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το χω δοκιμασει κι εγω τακη.εμενα μου βγαινει καλα το output mode για amp.

οχι πως ειναι ασχημο το Line , αλλα μου "εκατσε" καλυτερα το AP. 8)

Mesa/Boogie & Strato

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν ήμουν στην θέση σου θα ξεκινούσα ως εξής.

2 μικρόφωνα σε ενισχυτές, μικρόφωνα για ντραμς (μποτα, ταμπούρα, overhead κλπ)  ίσως 1-2 τραγουδιστές κλπ, άρα πιθανοί θόρυβοι σκηνής. Οπότε low cut ή high pass filters πιθανόν να χρειαστούν.

Inserts για επεξεργαστές ήχου (compressors κλπ) μπορεί να χρειαστούν, καλό να υπάρχουν.

Ένα effect, αν υπάρχει ενσωματωμένο στον μίκτη διευκολύνει.

Aux Pre και Post, για εφφέ και monitor, εννοείται send returns, και τέλος όσες ποιο πολλές εισόδους (mic) μπορείς να αγοράσεις. Για μικρές live εφαρμογές όπως περιέγραψες δεν πιστεύω ότι θα χρειαστείς bus και παραμετρικό στα μεσαία, οπότε δεν ξοδεύεις χρήματα εκεί.

Αφού έχεις καταλήξει λοιπόν στα βασικά, επιλέγεις πλέον με βάση τα χρήματα και την προσωπική σου προτίμηση.

Προσωπικά έχω δουλέψει, phonic mm 1705, makie onyx 1620, behringer xenyx 1832 fx, samson 1064, behringer SL 2442 fx, και behringer PMP 880. Σε live έχω χρησιμοποιήσει την 1705, την 1064, την 2442 και την 880. Ο ήχος ήταν μια χαρά σε όλες, ενώ στα live οι διαφορές στον ήχο γενικά είναι ακόμη μικρότερες. Εν ολίγοις ηχητικά η 1705 μου άρεσε λιγότερο, ενώ η onyx περισσότερο, για όσο δούλευε. Η 2442 είναι ευέλικτη σε κάθε κατάσταση, έχει πολλές εισόδους και είναι αξιόπιστη. Η 1705 είναι πολύ αξιόπιστη. Η 880 για μικρά live είναι ότι μικτότερο μπορείς να έχεις και δουλεύει μια χαρά. Προβλήματα παρουσιάσαν η Onyx, και η 1832, οι οποίες και αντικαταστάθηκαν. Αυτή που παρουσίασε το ποιο ανεπαίσθητο φύσιμα σε όλα τα κανάλια είναι η 1064, την οποία και έχω κρατήσει για προσωπική χρήση και μάλλον αυτή θα μείνει για αρκετό καιρό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν, την ίδια αναζήτηση είχα και εγώ στήν αρχή του καλοκαιριού. Έψαχνα μίκτη για live καταστάσεις. Για πενταμελή μπάντα, συν ενίοτε, κάποιους επιπλέον τραγουδιστές σε ξενοδοχεία εδώ στην Κρήτη.

Κάθε μέρα και σε διαφορετικό ξενοδοχείο. Οπότε καταλαβαίνεις πολύ κουβάλημα. Και συνεπώς ήθελα κάτι να αντέχει και σε crash test. Mετά από πολύ ψάξιμο κατέληξα σε αυτόν

http://www.peavey.com/products/browse.cfm/action/detail/item/116191/16FX.cfm

Παρά τα λόγια των διάφορων ειδημόνων περί σκληρού ήχου της Peavy και μπλά μπλά μπλά.

Τελικά ήταν αποκάλυψη ο εν λόγω μίκτης από όλες τις πλευρές ακόμα και από οικονομικής άποψης. Πέρα από τα 6 AUX και τις δύο πολύ καλές μηχανές του στα efect, compresor etc, Διαθέτει και δύο USB υποδοχές, για να γράφεις ότι μπαίνει στην κονσόλα κατευθείαν σε mp3 σε κάποιο αποθηκευτικό μέσο. Αλλά και να μπορείς να χρησιμοποιείς την κονσόλα, αν στην δώσει σαν κάρτα ήχου στον υπολογιστή σου!!! :)

Θα τα διαβάσεις όλα στις τεχνικές οδηγίες.

Εγώ είμαι υπερικανοποιημένος από την απόδοση του σε όλες τις συνθήκες.

Στον συνιστώ ανεπιφύλακτα.

Όταν έκανα έρευνα στην ελληνική αγορά τον βρήκα (σε προσφορά μάλιστα) 1100 euro από 1300. >:( >:(

Όμως η τελική αγορά μου ήταν αυτή

 

http://www.thomann.de/gr/peavey_16_fx_mixer.htm

 

:) :) :)

 

και μαζί με αυτό είμαι άρχοντας

 

http://www.thomann.de/gr/thon_lrack_6_he_mit_aufsteller.htm

 

Ελπίζω να βοήθησα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ευχαριστω πολυ παιδια για τις προτασεις. για το alesis -που εχω λινκαρει στο πρωτο μου post- και για behringer ουτε συζητηση ε??

 

τα phonic τα εχετε σε μεγαλυτερη εκτιμηση απο τα behringer??

Mesa/Boogie & Strato

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και αυτή είναι ένα πολύ βολική κονσόλα σε καλή τιμή http://www.thomann.de/gr/behringer_xenyx_1832_fx.htm

 

Σίγουρα υπάρχουν δεκάδες προτάσεις. Το θέμα είναι τι είναι αυτό που μπορεί να καλύψει καλλίτερα τις ανάγκες σου από κανάλια, εφέ, aux γραμμές για monitor, κλπ σε σχέση με τα χρήματα που διαθέτεις. Η δική μου εμπειρία λέει ότι όσο λιγότερα κομμάτια εμπλέκονται τόσο πιο εύκολα μεταφέρονται, στήνονται/ξεστήνονται και τόσο λιγότερες πιθανότητες έχεις για βλάβες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατά τη γνώμη μου, μια πολύ καλή περίπτωση είναι η παρακάτω (αν υπάρχουν τα χρήματα). Βέβαια διαθέτει πολλά περισσότερα απ' όσα κατάλαβα ότι χρειάζεσαι, αλλά καλύπτει το ίδιο καλά τόσο live όσο και στούντιο εφαρμογές.

http://www.thomann.de/gr/yamaha_mg_166cx_usb.htm

Αν την βρίσκεις too much, τότε ρίξε μια ματιά σε behringer 1832, 1222, κλπ,

ή σε κάτι ακόμη ποιό απλό (και αξιόπιστο) samson 1064.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου