Προς το περιεχόμενο

Περί ενισχυτών πλήκτρων!


marathon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Με λίγα λόγια, φίλε bloody γράφεις κατευθείαν στη κάρτα (εάν κατάλαβα καλά). Συμφωνώ και εγώ μαζί σου ότι δεν έχεις αστάθμητους παράγοντες (πχ μικρόφωνα, ήχους περιβάλλοντος χώρου...) αλλά πάλι δεν καταλαβαίνω...από τη στιγμή που λές ότι δεν υπάρχει turning back...πως δεν σας τρώει το σαράκι (όπως τους έγχορδους). Όλος ο αγώνας δεν γίνεται για τον "τέλειο¨ ήχο?

Φίλε odis δεν μιλάω για live...eκεί ο ενισχυτής είναι "αναγκαίο κακό". Μιλάω για τους πληκτράδες του Noiz...ποτέ κανείς δεν ασχολήθηκε με το θέμα ενισχυτης

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 27
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

  • Guru

μια και συνηθως το επιθυμητο συστημα ειναι full range, το κονσολα+μονιτορ δουλευει μια χαρα. και δε θα βρεις και πολλους πληκτραδες  που να θελουν να κουβαλουν ΚΑΙ ενισχυτη στα λαιβ αν μπορουν να το αποφυγουν

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μια και συνηθως το επιθυμητο συστημα ειναι full range, το κονσολα+μονιτορ δουλευει μια χαρα. και δε θα βρεις και πολλους πληκτραδες  που να θελουν να κουβαλουν ΚΑΙ ενισχυτη στα λαιβ αν μπορουν να το αποφυγουν

Με αυτή τη λογική όμως, ούτε οι κιθαρίστες θα χρειαζόταν να κουβαλάνε ενισχυτές...προφανώς το κιθάρα καρφί στη κονσόλα δουλεύει, και με λιγότερες πηγές εισόδου (δηλ λιγότερες χαμένες γενιές ποιότητας). Το ερώτημα είναι...οι πληκτράδες είναι τεμπέληδες ή οι κιθαρίστες υπερβολικοί? (Πλάκα κάνω έτσι?)

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

βρε συ Marathon ενδιαφερον εχει η απορια σου ...κανε τον τιτλο του thread λιγο πιο ελκυστικο για τους πληκτραδες μπας και πλακωσει κανενας γιατι κατι τετοια θεματα περι ενισχυτη τα αποφευγουν σαν το διαολο το λιβανι αν μυριστουν κιθαροκατασταση... μας εχουν μαθει πλεον και δεν κανουν καν τον κοπο  ;D ;D ;D

-=Dream Within A Dream=-

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με λίγα λόγια, φίλε bloody γράφεις κατευθείαν στη κάρτα (εάν κατάλαβα καλά). Συμφωνώ και εγώ μαζί σου ότι δεν έχεις αστάθμητους παράγοντες (πχ μικρόφωνα, ήχους περιβάλλοντος χώρου...) αλλά πάλι δεν καταλαβαίνω...από τη στιγμή που λές ότι δεν υπάρχει turning back...πως δεν σας τρώει το σαράκι (όπως τους έγχορδους). Όλος ο αγώνας δεν γίνεται για τον "τέλειο¨ ήχο?

 

σε γενικες γραμμες οι πληκτραδες, οι οργκανιστες ,οι μπασιστες δεν κωλονουν.Θα πειραματηστουν αλλα δεν θα εγκλωβιστουν σε στερεοτυπα. Αλλοι θα παιξουν με marshall  αλλοι με fender αλλοι σε ενα strip της neve, αλλοι οσο ποιο φλατ γινεται κτλ κτλ...

Βεβαιως και υπαρχει αγωνας για τον τελειο ηχο αλλα ετυχως δεν εχουν πεσει στη παγιδα του ''λαμπα και ξερο ψωμι'',''vintage stomp boxes'' κτλ... (βλεπε κιθαριστες).

Δυστυχως ο κιθαριστας (το 99% των περιπτωσεων) θελει λαμπατο ενισχυτη με ενα sm57 μπροστα προκειμενου να νιωσει ασφαλεια και παρ ολα αυτα λιγοι ειναι αυτοι που θα βγαλουν ενα αξιοπρεπη ηχο.Αν για παραδειγμα δεις τους μπασιστες και τις διαφορες τεχνικες ηχοληψιας του οργανου θα δεις οτι micing του ενισχυτη τεινει να εξαφανιστει (ενω σε καμμια περιπτωση δεν εχουν σταματησει να ψαχνουν τον ηχο τους, βλεπε αναριθμητα, πραγματικα καινοτομα, προιοντα) ενω την ιδια στιγμη ενας κατασκευαστης ενισχυτων κιθαρας θα το σκεφτει πολυ σοβαρα να βγαλει ενα high end solid state amp δεδομενου του οτι θα ειναι σιγουρα καταδικασμενος στην αγορα.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε Kankudai, θα πρέπει να ξεχωρίσουμε (το έγραψα) τις συνθήκες. Συμφωνώ ότι ο κιθαρίστας στο live (εκεί φαντάζομαι ότι αναφέρεσαι στο ασφαλής) θέλει να έχει την ασφάλεια. Αλλά εγώ κυρίως επικεντρώνομαι στις Home καταστάσεις ή σε κατάσταση ηχογραφήσεων. Είμαι από αυτούς που πιστεύουν ότι όσο λιγότερα στάδια υπάρχουν μεταξύ του οργάνου και της εγγραφής τόσο πιο καλό ήχο θα πάρεις (και ελεγχόμενο)...άρα λές ότι μύθος που συντηρείται φέρνει και πωλήσεις?

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μια και συνηθως το επιθυμητο συστημα ειναι full range, το κονσολα+μονιτορ δουλευει μια χαρα. και δε θα βρεις και πολλους πληκτραδες  που να θελουν να κουβαλουν ΚΑΙ ενισχυτη στα λαιβ αν μπορουν να το αποφυγουν

 

Αυτό βεβαίως τα συνοψίζει σταράτα & άψογα.  :) Έγραψα ότι δεν υπάρχει turning back γιατί ο Τwin, εκτός από την καθαρότητά του, έδινε ένα ΛΑΧΤΑΡΙΣΤΟ χρωμάτισμα στον ήχο που ποτέ δεν το περίμενα ότι θα ήταν εφικτό. Αλλά πράγματι η default λύση είναι αυτό που λέει ο Alter.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε Kankudai, θα πρέπει να ξεχωρίσουμε (το έγραψα) τις συνθήκες. Συμφωνώ ότι ο κιθαρίστας στο live (εκεί φαντάζομαι ότι αναφέρεσαι στο ασφαλής) θέλει να έχει την ασφάλεια. Αλλά εγώ κυρίως επικεντρώνομαι στις Home καταστάσεις ή σε κατάσταση ηχογραφήσεων. Είμαι από αυτούς που πιστεύουν ότι όσο λιγότερα στάδια υπάρχουν μεταξύ του οργάνου και της εγγραφής τόσο πιο καλό ήχο θα πάρεις (και ελεγχόμενο)...άρα λές ότι μύθος που συντηρείται φέρνει και πωλήσεις?

 

μα εκει ακριβως αναφερομαι,

στο live ενταξη δεν μπορεις να περασεις το pod στη κονσολα... αλλα το περιεργο ειναι οτι οι περισσοτεροι κιθαριστες θα προτιμησουν τη ''λαμπα'' σε συνθηκες home recording σε δωματιο 2χ2 δεδομενου του οτι δεν υπαρχει περιπτωση να πετυχεις κατι καλυτερο απο το να χρησημοποιουσες πχ το amplitube.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου