Προς το περιεχόμενο

κάρτα ήχου για όλα


xiotis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα,

αποφάσισα να ασχοληθώ με την ηχογράφηση μέσω υπολογιστή αφού τα είχα παρατήσει για 15 χρόνια περίπου.

Οπως καταλαβαίνετε η τεχνολογία με έχει αφήσει πίσω.

Αυτό που θα ήθελα να με πληροφορήσει κάποιος είναι τι είδους κάρτα να βάλω στο λαπτοπ μου ωστε να το έχω και για ηχογραφήσεις οργάνων αλλά κυρίως φωνής και ως κάρτα ήχου για απλή χρήση (ταινίες με ηχο surround κλπ.).

Eπίσης με ενδιαφέρει περνάω στα κομμάτια μου ήχους με φωνητικά ρεαλιστικής ανθρώπινης φωνής.

Τι χαρακτηριστικό πρέπει να διαθέτει η κάρτα γι αυτό το ζητούμενο;

Για παράδειγμα ψάχνοντας "επεσα" πάνω στις κάρτες Ε-ΜU 0202 USB KAI 0404 USB. Η δεύτερη αναφέρει ως επιπλέον το ΜΙDI in/out και κοστίζει 100 ευρώ παραπάνω.

Ευχαριστώ πολύ

 

ΥΓ Δεν ξέρω αν έγινα απόλυτα κατανοητός ,πάντως θα έγινε σίγουρα κατανοητό ότι είμαι πολύ άσχετος και ως εκ τούτου συγχωρήστε με. ;D

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλως όρισες στο noiz.

Το πρώτο πράγμα που χρειάζεται να μάθουμε είναι το πόσα χρήματα θες να διαθέσεις.

Υπάρχουν κάρτες από 100 ευρώ μέχρι 5000 ευρώ  :o.

Πάντως σίγουρα υπάρχουν πολλές λύσεις για όλα τα βαλάντια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ευχαριστώ αγαπητέ μου για ΤΟ ΚΑΛΩΣΌΡΙΣΜΑ.

Σωστή η ερώτησή σου.

Ετσι όπως το πλέπω προς το παρόν βάζω άνω όριο γύρω στα 200-250 ευρω.

Να είσαι καλά.

 

Χιώτης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Presonus firebox. Την εχει ο νακας γυρω στα 260 η 280.

Εγω την χρησιμοποιω εδω και καιρω και ειμαι 100% (και βαλε!) φαν της.

Ειδικα για φωνη οι προενισχυτες που εχει απ'οτι ξερω (και απο την εμπειρια μου) ειναι πολυ καλοι

Α! και ειναι και firewire (oχι usb) που για μενα μετραει παρα πολυ γιατι απλα ΠΑΝΤΑ ειχα προβληματα με usb θυρες σε υπολογιστες

 

2 θυρες για μικροφωνα που ειναι ταυτοχρονα xlr και για jack

2 line in (px kithara)

Midi in out