Προς το περιεχόμενο

Δευτερη φωνη


koxcygr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Eυχαριστω για τις απαντησεις και τα παραδειγματα.

 

Επίσης, μπορείς να ακούσεις παλιούς δίσκους από Χιώτη-Λίντα, Πάνο Γαβαλά-Ρία Κούρτη, και ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ηπειρώτικα παραδοσιακά.

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 34
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Παντως ειχα την ιδεα οτι η δευτερη φωνη η τριτη και η τεταρτη ακολουθουν μια συγκεκριμενη μελωδια σε σχεση με την πρωτη.

:)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισης Χάρης & Πάνος Κατσιμίχας το "προσωπικες οπτασιες" εχει ωραιες διφωνιες αποτι θυμαμαι!

 

+1 ;)

 

Αρκετά κομμάτια των Κατσιμιχαίων έχουν πολύ ωραίες μελωδίες για 2 φωνές.

Άκου πχ και το "Γέλα πουλί μου".

www.facebook.com/YourPaintedSmile

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σεμιναρια φωνητικων θα σου παραδωσουν δωρεαν οι κορυφες τους ειδους δηλ.τα γκρουπ της MOTOWN,ATLANTIC & STAX & φυσικα οι BEATLES οι οποιοι αλλωστε ακομα και σημερα θεωρουνται απλα αξεπεραστοι στα φωνητικα ;)

 

επισης ακου τα απιστευτα φωνητικα της Μαρινελλας & της Στανιση  σε πολλους δισκους του Καζαντιδη ειναι σχολη απο μονα τους.

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα συμφωνησω με τους προλαλησαντες.

 

να ακους παρα πολυ τις παραπανω μουσικες.

γενικως θα αναφερω κι εγω οτι "κολλαει" η 2η φωνη 3ες η 6ες πανω και κατω απο την κυρια μελωδια.

οσον αφορα για παραπανω φωνες , αυτες λειτουργουν σαν συγχορδιακο συμπληρωμα.

 

αυτα εχοντας την τυχη του να ακουω -καθημερινα- , παραδοσιακες μελωδιες τραγουδισμενες σε 4φωνιες , απο "εμπειρικους/ερασιτεχνες" , πριν καν παω νηπιαγωγειο.

 

παντως με λιγες ουσιαστικες γνωσεις κατασκευης/χρησης , κλιμακων , διαστηματων , συγχορδιων , και φυσικα ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΣ , θα σου λυθει δια παντος η απορια.

 

(ιδου και ενα link απο το σχημα που συμμετεχω εδω και 14 συναπτα ετη.οι "εμπειροτεχνες" που προαανεφερα...)

www.tragoudistades.com

Mesa/Boogie & Strato

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παντως με λιγες ουσιαστικες γνωσεις κατασκευης/χρησης , κλιμακων , διαστηματων , συγχορδιων , και φυσικα ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΣ , θα σου λυθει δια παντος η απορια.

 

Ακριβώς.

 

Θα ήθελα να συμπληρώσω το εξής:

Δεδομένου ότι προσπαθείς τώρα να μάθεις να τραγουδάς "δεύτερες", θα σου πρότεινα να αρχίσεις να ακούς πρώτα κομμάτια τα οποία γνωρίζεις.

Καλή και η μουσική της Motown, καλά και τα ηπειρώτικα, αλλά αν σαν μελωδίες σου είναι παντελώς άγνωστες, η δυσκολία μεγαλώνει.

 

Για αυτό θα σου πρότεινα, να βρεις ένα κομμάτι που να σου αρέσει και να έχει χαρακτηριστική δεύτερη φωνή και να προσπαθήσεις με το αυτί σου να την απομονώσεις, να προσπαθήσεις να την καταλάβεις και να την τραγουδήσεις κι εσύ.

 

Όταν το καταφέρεις, προχωράς στο επόμενο κλπ και κάποια στιγμή, θα φτάσεις στο σημείο, να αναγωρίζεις αυτόματα τις δεύετερες φωνές, να προσθέτεις εσύ δεύτερη ή και τρίτη φωνή σε κομμάτια που δεν έχουν, κλπ.

 

Αυτό θα γίνει όμως με εξάσκηση και όχι από τη μια μέρα στην άλλη.

 

Προσωπικά, είμαι διατεθιμένος να σε βοηθήσω αν θες ως εξής:

μπορώ να σου ηχογραφήσω με την κιθάρα (και όχι με τη φωνή...;P) αποσπάσματα από ένα-δυο κομμάτια που σου αρέσουν (αρκεί να τα ξέρω), με τέτοιο τρόπο, ώστε να είναι ξεκάθαρο το τι τραγουδάει η κάθε φωνή.

Μπορώ να κάνω panning τέρμα αριστερά τη μία φωνή και τέρμα δεξιά την άλλη για να επιλέγεις ποια θες να ακούσεις κάθε φορά, για να κάνεις εξάσκηση ;)

www.facebook.com/YourPaintedSmile

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εγώ δεν θα διαφοροποιηθώ ιδιαίτερα, υπάρχουν άπειροι συνδυασμοί, η επιλογή των οποίων εξαρτάται από το τι θες να βγάλεις. Ένας καλός τρόπος να ξεκινήσεις είναι να γράψεις τη μελωδική γραμή της πρώτης φωνής σε ένα όργανο, και από πάνω μετά να παίξεις την όποια "δεύτερη". Αλλά πάιζουν άπειρα πράγματα ρόλο (αντρικές, γυναικείες φωνές, μπάσσες, πιο μπάσσες, πιο πρίμες, οι δυνατότητές τους σε ανοίγματα αλλά ταυτόχρονα να μη ζορίζονται κλπ κλπ κλπ)...

 

Πρέπει να ακούσεις πολλή αντίστοιχη μουσική (αμέτρητες μπάντες, αλλά τσέκαρε και Mark Lanegan - Greg Dulli), και (μη γελάσετε) δοκίμασε την τεχνική που έχουν οι ψάλτες με το ισοκράτημα (ή σκέτο ίσο), που ουσιαστικά κρατάς από πίσω σταθερή μια συγκεκριμένη νότα. Σε πολλές περιπτώσεις το έχω ακούσει και είναι σούπερ (ιδίως σε μέταλ, νου-μέταλ).

 

Προσπάθησε για αρχή να "ξεπατικώσεις" γνωστά τραγούδια, απομονώνοντας τις φωνές και μελετώντας τες χωριστά. Επίσης τα μαθήματα φωνητικής σου έχουν περάσει από το μυαλό καθόλου, αν θες να ασχοληθείς αρκετά σοβαρά;

 

Επίσης πρωτότυπη ιδέα είναι να μεταφέρεις παραδοσιακές τεχνικές δεύτερων φωνών ενός είδους σε ένα άλλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου