FABRICAUDIO Δημοσιευμένο 30 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 30 Σεπτεμβρίου 2009 Νικο κατι μου λεει οτι θα μ'αρεσει πολυ το στυλ μουσικής που παιζεις ;D Rhodes kai Wurlitzer είναι οι αγαπημενοι μου ηχοι, και τελευταια αρχιζω να εξασκω την τεχνικη στο clavi. Στο hammond δυστυχως το χω παρει αποφαση οτι θα παραμεινω αμπαλος :P Μολις κανουμε το αλμπουμ μας θα σου κανω ενα δωρο Νικος Recording and Rehearsal Studio www.fabricaudio.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
relayer Δημοσιευμένο 30 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 30 Σεπτεμβρίου 2009 Με λίγη δουλίτσα στη σύνθεση νομίζω ότι θα πετύχεις πολύ καλό αποτέλεσμα και με το fantom μη το θάβεις έτσι είναι αρκετά καλό όργανο... Δοκίμασε και κανένα kurzweil (ακόμα καλύτερο)... Αν όμως είσαι τόσο τελειομανής ψάξε και πάρε κατευθείαν ένα hammond ώστε να μην έχεις παράπονο... YouHaveToBeHappyWithWhatYouHaveToBeHappyWith Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
neeq Δημοσιευμένο 30 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 30 Σεπτεμβρίου 2009 Στο fantom το μονο που του λειπει ειναι ενα rotary που να καθεται καλα. Ενω στο ηλ. μπασο που του κοτσαρω στο inputs, το ροταρυ είναι καλο (ναι το κανω κι αυτο :P) , οπως επισης και στο πιανο για ηχο αλα echoes, στους organ ηχους δε μου καθεται με τιποτα. Απο κει και περα ομως, η δυνατοτητα να χρησιμοποιησεις 8 parts και να τα εχεις στο μιξερ realtime το κανει ενα καλο εργαλειο για να φτιαξεις ενα καλό αποτελεσμα. (Δε θα ταν καλή ιδεα τετοια workstations να ειχαν κανα 2 εισοδους aux ωστε να βαζεις εξωτερικες μοναδες εφε? Δε φανταζομαι να είναι ιδιαιτερα δυσκολο) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
playel Δημοσιευμένο 30 Σεπτεμβρίου 2009 OP Share Δημοσιευμένο 30 Σεπτεμβρίου 2009 Φίλε relayer επειδή είμαι απο αυτούς που γενικά στρώνονται με τις ώρες στα όργανα τους για να φτιάξουν ήχους (με αυτες τις λίγες γνώσεις που διαθέτω φυσικά) και δεν τα περιμένω έτοιμα,θα σου πώ φιλικά πως απλά με απογοήτευσε το fantom σε αυτόν τον τομέα.(Θα μου πείς έχει άλλα καλά πράγματα.. οκ)Έχω κάτσει ατέλειωτες ώρες στο όργανο και παράλληλα στο pc είχα το b4 ii και προσπαθούσα να να φτιάξω δείγματα σαν του b4.Απλά με εκνευρίζει η φιλοσοφία-πολιτική της roland στο ότι έχει πολύ κακοπρογραμματισμένους ήχους organs που είναι κρίμα, και απλα σου λέει πως άν θές καλύτερα πράγματα στάξε 300ευρώ να πάρεις την srx 07 απο τη στιγμή που εγώ πλήρωσα 2,650ευρώ για το συγκεκριμένο όργανο.Για να μην αναφερθώ στο ότι για να μου δώσουν το δωρεάν λα'ικό πακέτο ηχων αναγκάστηκα απο τα τρίκαλα να φτάσω στη θεσσαλονίκη γιατι απογορέυταν να μου τα στείλουν με ένα email.(λόγο πνευματικών δικαιωμάτων)Τεσπα..Άν έχεις φτιάξει εσύ κάτι καλό και θέλεις πολύ ευχαρίστως να ανταλάξουμε ήχους...Φιλικά πάντα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
relayer Δημοσιευμένο 30 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 30 Σεπτεμβρίου 2009 Φίλε relayer επειδή είμαι απο αυτούς που γενικά στρώνονται με τις ώρες στα όργανα τους για να φτιάξουν ήχους (με αυτες τις λίγες γνώσεις που διαθέτω φυσικά) και δεν τα περιμένω έτοιμα,θα σου πώ φιλικά πως απλά με απογοήτευσε το fantom σε αυτόν τον τομέα.(Θα μου πείς έχει άλλα καλά πράγματα.. οκ)Έχω κάτσει ατέλειωτες ώρες στο όργανο και παράλληλα στο pc είχα το b4 ii και προσπαθούσα να να φτιάξω δείγματα σαν του b4.Απλά με εκνευρίζει η φιλοσοφία-πολιτική της roland στο ότι έχει πολύ κακοπρογραμματισμένους ήχους organs που είναι κρίμα, και απλα σου λέει πως άν θές καλύτερα πράγματα στάξε 300ευρώ να πάρεις την srx 07 απο τη στιγμή που εγώ πλήρωσα 2,650ευρώ για το συγκεκριμένο όργανο.Για να μην αναφερθώ στο ότι για να μου δώσουν το δωρεάν λα'ικό πακέτο ηχων αναγκάστηκα απο τα τρίκαλα να φτάσω στη θεσσαλονίκη γιατι απογορέυταν να μου τα στείλουν με ένα email.(λόγο πνευματικών δικαιωμάτων)Τεσπα..Άν έχεις φτιάξει εσύ κάτι καλό και θέλεις πολύ ευχαρίστως να ανταλάξουμε ήχους...Φιλικά πάντα Η πολιτική των εταιριών είναι αυτή που περιέγραψες δυστυχώς... Εγώ προσωπικά δεν αναλώνομαι στην τελειότητα της πιστότητας των ήχων αλλά γουστάρω να ακούγονται "synth" και στα πιάνα και στα όργανα και γενικώς, διότι όταν θέλω αληθοφανές πιάνο ή όργανο (πάντα στο στούντιο γιατί live δεν έχει κανένα νόημα) θα χρησιμοποιήσω samples πολλών Gb βεβαίως... Από κει και πέρα νομίζω ότι τζάμπα το κουράζεις τόσο πολύ το θέμα εξάλλου κατά τη γνώμη μου το fantom σου έχει πολύ καλύτερα τα πάντα και από το le και από το pa 50... YouHaveToBeHappyWithWhatYouHaveToBeHappyWith Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
playel Δημοσιευμένο 30 Σεπτεμβρίου 2009 OP Share Δημοσιευμένο 30 Σεπτεμβρίου 2009 Δεν διαφωνώ καθόλου ότι το fantom είναι ανώτερο όργανο και απο το le και απο το pa50,και φυσικά εννοείται οτι κανενα synth-workstation δεν μπορεί να φτάσει τους ήχους αυθεντικών οργάνων και softwares.Απλά ήθελα να μάθω τις απόψεις τον υπόλοιπων μουσικών.Δεν το κουράζω άλλο το θέμα... :-X Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
yannis Δημοσιευμένο 30 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 30 Σεπτεμβρίου 2009 Παίδες Ως κάτοχος hammond αλλά και Clavia Nord Stage μπορώ να πω πως η καλύτερη δουλειά, μετά το αυθεντικό, είναι να δουλέψεις με κάποιο simulator που έχει drawbars καθώς όλο το κόλπο είναι εκεί (ακούστε Medeski από MMW και θα καταλάβετε...). Οπότε προτείνω κάποιο από τα μοντέλα της Clavia (Electro, C1, Stage), Korg CX3 ή κάτι αντίστοιχο. Απο soft έχω το VB3 του ιταλού σχεδιαστή Guido Sognamiglio και είμαι πολύ ευχαριστημένος (όπως και με το Β4 II που όμως πλέον έχει καταργηθεί). Τα hammond των generic keyboards απλώς είναι κακά - γίνονται κάπως καλύτερα αν τα περάσεις από πραγματικό Leslie πάντως... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
FABRICAUDIO Δημοσιευμένο 30 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 30 Σεπτεμβρίου 2009 Παίδες Ως κάτοχος hammond αλλά και Clavia Nord Stage μπορώ να πω πως η καλύτερη δουλειά, μετά το αυθεντικό, είναι να δουλέψεις με κάποιο simulator που έχει drawbars καθώς όλο το κόλπο είναι εκεί (ακούστε Medeski από MMW και θα καταλάβετε...). Οπότε προτείνω κάποιο από τα μοντέλα της Clavia (Electro, C1, Stage), Korg CX3 ή κάτι αντίστοιχο. Απο soft έχω το VB3 του ιταλού σχεδιαστή Guido Sognamiglio και είμαι πολύ ευχαριστημένος (όπως και με το Β4 II που όμως πλέον έχει καταργηθεί). Τα hammond των generic keyboards απλώς είναι κακά - γίνονται κάπως καλύτερα αν τα περάσεις από πραγματικό Leslie πάντως... +1 Νικος Recording and Rehearsal Studio www.fabricaudio.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ninja Δημοσιευμένο 1 Οκτωβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 1 Οκτωβρίου 2009 Στο fantom το μονο που του λειπει ειναι ενα rotary που να καθεται καλα. Ενω στο ηλ. μπασο που του κοτσαρω στο inputs, το ροταρυ είναι καλο (ναι το κανω κι αυτο :P) , οπως επισης και στο πιανο για ηχο αλα echoes, στους organ ηχους δε μου καθεται με τιποτα. Απο κει και περα ομως, η δυνατοτητα να χρησιμοποιησεις 8 parts και να τα εχεις στο μιξερ realtime το κανει ενα καλο εργαλειο για να φτιαξεις ενα καλό αποτελεσμα. (Δε θα ταν καλή ιδεα τετοια workstations να ειχαν κανα 2 εισοδους aux ωστε να βαζεις εξωτερικες μοναδες εφε? Δε φανταζομαι να είναι ιδιαιτερα δυσκολο) Να σου πω την αλήθεια καλύτερα που δεν το κάνουν ακόμα, γιατί θα καταλήξουμε να πηγαίνουμε στο live με 2 synth και καμιά δεκαριά παρελκόμενα ;) Πάντως η αλήθεια είναι ότι τα preset organs του fantom g δεν είναι και τα καλύτερα. Το motif es, για παράδειγμα νομίζω έχει καλύτερα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-cyclops Δημοσιευμένο 4 Οκτωβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 4 Οκτωβρίου 2009 (Δε θα ταν καλή ιδεα τετοια workstations να ειχαν κανα 2 εισοδους aux ωστε να βαζεις εξωτερικες μοναδες εφε? Δε φανταζομαι να είναι ιδιαιτερα δυσκολο) Να σου πω την αλήθεια καλύτερα που δεν το κάνουν ακόμα, γιατί θα καταλήξουμε να πηγαίνουμε στο live με 2 synth και καμιά δεκαριά παρελκόμενα ;) Και ποιος σας είπε ότι δε γίνεται; Όλα τα μεγάλα workstation samplers διαθέτουν εισόδους και πολλαπλές εξόδους (και αναλογικές και ψηφιακές). Μιλώντας για το Fantom-G, αν στείλεις μία μίξη στις εξόδους 3-4 και δρομολογήσεις το σήμα σε μία μονάδα εφέ, γυρνάς την επιστροφή εφέ στην είσοδο sampling (αναλογική ή ψηφιακή) και - voila! - έχεις επεξεργασμένο σήμα από εξωτερική μονάδα. Στο Fantom-G γίνεται γιατί μπορείς να ακούς την είσοδο sampling μαζί με την υπόλοιπη μίξη σε πραγματικό χρόνο. Και εκτός από αυτό, μετά ξανά στα εσωτερικά εφέ του οργάνου, π.χ. chorus, reverb, delay, compressor κλπ. ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση