Προς το περιεχόμενο

avs mismatch


alexppl

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα. Προσπάθησα σήμερα να κάνω μια αγορά απο αμερική μέσω πιστωτικής κάρτας. Αφού έγραψα τα απαραίτητα στοιχεία και προχώρησα στην αγορά, μου εμφανιστηκε μηνυμα "Error AVS Mismatch" που έλεγε ότι η διεύθυνση που δήλωσα δεν ταυτιζόταν με την διεύθυνση του ιδιοκτήτη της πιστωτικής κάρτας. Υποθέτω λοιπόν ότι η συναλλαγή δεν πραγματοποιήθηκε. Το θέμα είναι όμως ότι στο κινητο μου τηλέφωνο ήρθε μηνυμα από την τράπεζα που με ενημέρωνε για συναλλαγή με κατάστημα απο αμερική... επειδή δεν έχω εμπειρία απο ηλεκτρονικές αγορές, αυτο το μήνυμα που ήρθε απο την τράπεζα, ενημέρωνε απλα ότι πήγε να γινει συναλλαγή ή οτι πράγματι έγινε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Καλώς ήλθες.

Επειδή ο ειδικός σε έματα Αμερικής και πιστωτικών καρτών (κ. Superfunk) είναι αυτή τη στιγμή σε ένα meeting, θα σου απαντήσω εγώ.

 

1. Αρμόδια πάνω απο όλους να σε πληροφορήσει για το αν χρεώθηκες ή όχι είναι η τράπεζά σου.

2. Στείλε ένα email ή πάρε τηλέφωνο (και τώρα μπορείς να πάρεις) τον πωλητή και ρώτα τον αν είναι όλα ΟΚ με την πληρωμή σου.

3. Relax. Λεφτά δεν χάνεις έτσι εύκολα με την πιστωτική κάρτα.  :)

 

Η πρόβλεψή μου είναι ότι όλα έχουν πάει καλά.

 

(Αν όχι, θα το λύσεις με 1-2 τηλέφωνα)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου