Προς το περιεχόμενο

Προβλημα με Seagate Free Agent


VN

Προτεινόμενες αναρτήσεις

ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΙΣΤΟΡΙΑ !!!

 

Άφαντος ο υπεύθυνος του service!!! Μπορεί και να μην έχουν!!!

 

Αγόρασα στις 22/01/2009 έναν εξωτερικό σκληρό δίσκο Seagate Free Agent (ξανά; ΜΑΚΡΙΑ!!!!).

Πριν από δυο μέρες δεν ξεκινούσε καν, που σημαίνει ότι κάτι φταίει με την τροφοδοσία. Μιας και δεν είναι θέμα αναγνώρισης σκληρού από τον υπολογιστή.

(Τα ίδια με το ίδιο μοντέλο σκληρού έπαθε και ο κουμπάρος μου ο οποίος τον αγόρασε από το πλαίσιο.)

 

Μιας και είναι λοιπόν στα πλαίσια της εγγύησης πήγα στο e-shop για να τον αλλάξουν.  Επισημαίνοντας του όμως το τι θα γίνει με τα δεδομένα, μου είπαν ότι δεν αναλαμβάνουν καμιά ευθύνη για αυτό, το οποίο μέχρι εδώ και μένα λογικό μου ακούγεται.

Το παράλογο όμως αρχίζει τώρα.

Ωραία τους λέω θα μου δώσετε τον καινούργιο, εφ’ όσον είμαι μέσα στην εγγύηση αλλά θέλω και τον παλιό για να δω πως θα μπορέσω να πάρω τα δεδομένα πίσω, και να σας τον ξαναφέρνω για να τον στείλετε σαν αποδεικτικό στην Seagate.

ΟΟΟΟΧΙ !!! δεν γίνεται αυτό. Ή θα σας δώσουμε καινούργιο σκληρό ή θα χάσετε τα δεδομένα. Εφόσον όμως τον ανοίξετε χάνετε την εγγύηση.

Ωραία του λέω, ανοίξτε τον εσείς, τραβήξτε τα δεδομένα στον καινούργιο, και κρατήστε τον παλιό. Ούτε αυτό γίνεται, γιατί και πάλι χάνετε την εγγύηση – γιατί δεν μας καλύπτει η Seagate. Άσε που μου ζήτησαν και λεφτά γι αυτό, να χάσω τη εγγύηση και να τους πληρώσω κι από πάνω, αυτό το κάνω και μόνος μου δεν είναι ανάγκη να μου το πουν αυτοί.

Κατάλαβες? είναι τόσο μικρή εταιρεία το e-shop που δεν μπορεί να κάνει μια συμφωνία με την Seagate, για τέτοιες περιπτώσεις; Εξάλλου στο τέλος το προϊόν πάλι στη Seagate καταλήξει. Είναι η Τρίτη φορά που μου την κάνει το e-shop σε θέματα service. Τρίτη και τελευταία. Αυτό ήταν δεν πρόκειται να ψωνίσω ξανά από αυτούς. Το ξέρω θα ιδρώσει το αυτί τους, καλά.

Με καλύπτει όμως το γεγονός, ότι όσο μπορώ να επηρεάζω άτομα, να μην ψωνίζουν πλέον από το e-shop.

Αν και την πάτησα παλιότερα με έναν φίλο ο οποίος μου έδειξε εμπιστοσύνη, αγόρασε ένα Laptop τους, το οποίο βγήκε από την αρχή προβληματικό, και όταν τους το πήγε πίσω του είπαν ότι το άνοιξε και δεν τον καλύπτουν. Ευτυχώς με πολλά εξώδικα και κόπο πήρε τα λεφτά του πίσω.

Ξανά?? E-shop? Πίσωωωω δράκοοοο!!! Μακριά!!!!

Προτιμώ να δίνω πέντε φράγκα παραπάνω και να έχω καλύτερη εξυπηρέτηση παρά αυτό.

Α!!! όσο για τον υπεύθυνο του service, αν σας τηλεφωνήσει πείτε του ΦΕΕΕΕΤΑΑ!!!!! ή καλύτερα Jack Daniels… θα καταλάβει.

 

Υ.Σ. Δεν θέλω να μου πείτε αν έχω δίκιο ή άδικο, έχω κατ’ ιδίαν πείρα και ξέρω τι γίνεται, τα υπόλοιπα περιττεύουν.

Ε!!! τώρα άμα θέλετε να πείτε την πικρία σας πείτε την, κι ας πέσει χάμω.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχει να κάνει με το e-shop... έτσι γίνεται γενικά.

 

Πριν ένα μήνα στο Πλαίσιο τα ίδια λόγια ακριβώς....μα ακριβώς σου λέω..

 

Ή μου έδιναν καινούργιο χωρίς χρήματα - ήταν στην εγγύηση - ή άνοιγαν το παλιό, χωρίς να είναι 100% σίγουρο ότι θα σώσουν τα data, αλλά χανόταν η εγγύηση.

 

Πήγα με ένα Μaxtor 1T (Seagate???) που τον είχα για backup και δεν ξεκινούσε καθόλου στην ουσία και μου έδωσαν ενα WD my book 1Τ...ευτυχώς που έχω και άλλο για backup... :)

 

edit:

 

το παλιό απ'ότι μου είπαν - χωρίς να τον ανοίξουν - πάει στην ανακύκλωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ οτι είναι απίστευτη η ιστορία. Κάποιοι με δική τους πρωτοβουλία, ανοίγουν μόνοι τους ηλεκτρονικές συσκευές και περιμένουν να ισχύει η εγγύηση.

 

 

It's a shame stupidity isn't painful.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΙΣΤΟΡΙΑ !!!

 

Άφαντος ο υπεύθυνος του service!!! Μπορεί και να μην έχουν!!!

 

Αγόρασα στις 22/01/2009 έναν εξωτερικό σκληρό δίσκο Seagate Free Agent (ξανά; ΜΑΚΡΙΑ!!!!).

Πριν από δυο μέρες δεν ξεκινούσε καν, που σημαίνει ότι κάτι φταίει με την τροφοδοσία. Μιας και δεν είναι θέμα αναγνώρισης σκληρού από τον υπολογιστή.

(Τα ίδια με το ίδιο μοντέλο σκληρού έπαθε και ο κουμπάρος μου ο οποίος τον αγόρασε από το πλαίσιο.)

 

Μιας και είναι λοιπόν στα πλαίσια της εγγύησης πήγα στο e-shop για να τον αλλάξουν.  Επισημαίνοντας του όμως το τι θα γίνει με τα δεδομένα, μου είπαν ότι δεν αναλαμβάνουν καμιά ευθύνη για αυτό, το οποίο μέχρι εδώ και μένα λογικό μου ακούγεται.

Το παράλογο όμως αρχίζει τώρα.

Ωραία τους λέω θα μου δώσετε τον καινούργιο, εφ’ όσον είμαι μέσα στην εγγύηση αλλά θέλω και τον παλιό για να δω πως θα μπορέσω να πάρω τα δεδομένα πίσω, και να σας τον ξαναφέρνω για να τον στείλετε σαν αποδεικτικό στην Seagate.

ΟΟΟΟΧΙ !!! δεν γίνεται αυτό. Ή θα σας δώσουμε καινούργιο σκληρό ή θα χάσετε τα δεδομένα. Εφόσον όμως τον ανοίξετε χάνετε την εγγύηση.

Ωραία του λέω, ανοίξτε τον εσείς, τραβήξτε τα δεδομένα στον καινούργιο, και κρατήστε τον παλιό. Ούτε αυτό γίνεται, γιατί και πάλι χάνετε την εγγύηση – γιατί δεν μας καλύπτει η Seagate. Άσε που μου ζήτησαν και λεφτά γι αυτό, να χάσω τη εγγύηση και να τους πληρώσω κι από πάνω, αυτό το κάνω και μόνος μου δεν είναι ανάγκη να μου το πουν αυτοί.

Κατάλαβες? είναι τόσο μικρή εταιρεία το e-shop που δεν μπορεί να κάνει μια συμφωνία με την Seagate, για τέτοιες περιπτώσεις; Εξάλλου στο τέλος το προϊόν πάλι στη Seagate καταλήξει. Είναι η Τρίτη φορά που μου την κάνει το e-shop σε θέματα service. Τρίτη και τελευταία. Αυτό ήταν δεν πρόκειται να ψωνίσω ξανά από αυτούς. Το ξέρω θα ιδρώσει το αυτί τους, καλά.

Με καλύπτει όμως το γεγονός, ότι όσο μπορώ να επηρεάζω άτομα, να μην ψωνίζουν πλέον από το e-shop.

Αν και την πάτησα παλιότερα με έναν φίλο ο οποίος μου έδειξε εμπιστοσύνη, αγόρασε ένα Laptop τους, το οποίο βγήκε από την αρχή προβληματικό, και όταν τους το πήγε πίσω του είπαν ότι το άνοιξε και δεν τον καλύπτουν. Ευτυχώς με πολλά εξώδικα και κόπο πήρε τα λεφτά του πίσω.

Ξανά?? E-shop? Πίσωωωω δράκοοοο!!! Μακριά!!!!

Προτιμώ να δίνω πέντε φράγκα παραπάνω και να έχω καλύτερη εξυπηρέτηση παρά αυτό.

Α!!! όσο για τον υπεύθυνο του service, αν σας τηλεφωνήσει πείτε του ΦΕΕΕΕΤΑΑ!!!!! ή καλύτερα Jack Daniels… θα καταλάβει.

 

Υ.Σ. Δεν θέλω να μου πείτε αν έχω δίκιο ή άδικο, έχω κατ’ ιδίαν πείρα και ξέρω τι γίνεται, τα υπόλοιπα περιττεύουν.

Ε!!! τώρα άμα θέλετε να πείτε την πικρία σας πείτε την, κι ας πέσει χάμω.

 

 

Εγω αγορασα ενα αυτοκινητο Φεραρι. Κατι δεν επαιζε. Ηταν προφανες για μενα οτι ηταν ο τριτος στροφαλος του αντεπιστροφου γιατι ειχε συμβει και στον κουμπαρο μου. Τους το πηγα. Μου λενε να σου δωσουμε ενα καινουριο αυτοκινητο, no prob.

 

Τους λεω εχω κολλησει στο τζαμι κατι αυτοκολλητα αναντικαταστατα. Μπορειτε να βγαλετε το τζαμι εκεινο και να μου το βαλετε στο καινουριο.

Μου λενε οχι.

 

Τους λεω μου δινετε την παλια Φεραρι και την καινουρια σπιτι, να τους βγαλω τα τζαμια εγω να τα μονταρω κλπ και σας το ξαναφερνω καμια μερα οταν περναω παλι απο δω;

Μου λενε οχι. Το πιστευετε;

 

Μαλιστα ο τζαμας και ο φαναρτζης μου ειπαν οτι αμα βαλει το κατσαβιδι του και ξυλωνει τζαμια απο την Φεραρι με τη ζημια, θα χαθει η εγγυηση και ειπαν οτι ακομα και ετσι, θελουν λεει λεφτα για να βγαζουν τα αγαπημενα μου τζαμια με τα προσωπικα αυτοκολλητα και να τα τοποθετουν σε αλλα αμαξια και δεν διατιθενται να το κανουν απο χομπι.

 

 

Με λιγα λογια, οταν χαλασει ενα ψυγειο, η μεταφορα της σπανακοπιτας απο το ενα στο αλλο, δεν ειναι παντα μεσα στις υποχρεωσεις, τους ορους εγγυησης και την τιμη. Εκτος αν εχεις προνοησει να ζητησεις, να πληρωσεις και να εχεις υπογεγραμμενο καποιο τετοιο χαρτι.

 

My love for you is ticking clock, Berserker

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμπτωματικά, το ίδιο ακριβώς σκηνικό συνέβη σε καλό μου φίλο πριν λίγες μέρες. Είχε ένα φορητό σκληρό δίσκο, κάτι έπαθε και δεν έπαιρνε μπροστά και του εξήγησα το αυτονόητο (όσα είπε και το e-shop).

 

Το αποτέλεσμα ήταν ότι τελικά άνοιξα τον δίσκο και πήρα τα δεδομένα (ήταν πράγματα που πραγματικά δεν έπαιζε να χαθούν), γνωρίζοντας όμως ότι πάπαλα η εγγύηση. Και ο φίλος μου είπε "δε με απασχολεί καν, μπορώ να χαλάσω 50 ευρώ και να πάρω άλλο σκληρό, τα δεδομένα μου με νοιάζουν".

 

Τελικά ούτε άλλο σκληρό χρειάστηκε να πάρει γιατί φτιάξαμε τον χαλασμένο αλλά αυτό είναι η λεπτομέρεια της ιστορίας.

Yes it is!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εισαι λιγο υπερβολικος.

Ειναι λογικο να μην σε αποζημιωνουν για τα οποια δεδομενα ειχες μεσα απο τη στιγμη που αυτο δεν καλυπτεται απο την εγγυηση της εταιριας.

Δηλαδη τι περιμενες να σου κανουν να σου παρουν τα δεδομενα (τσαμπα) και να σου δωσουν και καινουριο σκληρο.??

Οχι το e-shop αλλα κανενα καταστημα δεν θα στο εκανε αυτο. Μονο αν η εταιρια εδινε ρητα στην εγγυηση της οτι καλυπτει και την επαναφορα χαμενων δεδομενων απο τους χαλασμενους δισκους της θα μπορουσες να ζητησεις κατι τετοιο.

Εγω παντως ψωνιζω χρονια απο το e-shop και το προτιμω λογω αμεσης εξυπηρετησης (και σε επιστροφες χαλασμενου υλικου), καλων τιμων και της μεγαλης ποικιλιας που διαθετει και δεν νομιζω οτι με το παραδειγμα που θετεις ειναι σωστο να δυσφημιζεις το καταστημα και να αποτρεπεις τον κοσμο να το χρησιμοποιει.

 

ΥΓ. Οποιοσδηποτε χρησιμοποιει εναν εξωτερκο σκληρο δισκο για να αποθηκευσει δεδομενα υψιστης εθνικης σημασιας κτλ. χωρις backup , παιζει με τη φωτια!

(για να μη πω τα θελει ο κ@λος του)

Cigarettes and Whiskey ... call my shaking hand

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Γενικότερα οι εγγυήσεις αφορούν το υλικό (hardware) και όχι τα δεδομένα που βρίσκονται σε αυτό. Το αναφέρουν στις εγγυήσεις.

Το ίδιο ισχύει και στα μουσικά όργανα π.χ. synthesizers, drum machines, sound modules κλπ.

Εάν πάμε για παράδειγμα ένα synth για service, υπάρχει πάρα πολύ μεγάλη πιθανότητα να σβηστούν ή ακόμα και να αλλοιωθούν τα δεδομένα μας. Γι'αυτό κάνουμε πάντα backup για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To Internet έχει δώσει τη δυνατότητα πρόσβασης σε ειδικευμένα αγαθά και υπηρεσίες, για ανθρώπους που (κάτω από άλλες συνθήκες) μπορεί και να κατάφερναν να πνιγούν μέσα στον ίδιο τους το νεροχύτη από καθαρή ηλιθιότητα.

 

Αλλά δεν με απασχολεί αυτό.

 

Με απασχολεί το ότι έχουν αρχίσει να ανακαλύπτουν το noiz διάφοροι επαγγελματίες γρκινιάρηδες που μέχρι πρότινος γράφανε μόνο σε μπουρδελοsites οπως το troktiko, και καλά για να διαμαρτυρηθούν για επιχειρήσεις όπως το eshop και το plaisio.

 

Προτείνω την κατάργηση του "δικαιώματος" για ανώνυμη καταγγελία υπηρεσιών και προϊόντων, τουλάχιστον για τα μέλη που δεν έχουν τουλάχιστον 100 ποστς.

 

Αυτό το είδος "φασαρίας" δε νομίζω ότι μας αφορά.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δοκίμασα να γράψω ολόκληρη ιστορία αλά στο τέλος την έσβησα...

απλά φίλε VN είσαι παράλογος...και επειδή ασχολούμαι με service αν είχες δώσει κάτι παραπάνω και έπαιρνες απο κάποιο μαγαζάκι το αφεντικό Μήτσος θα σου έλεγε στην αρχή ευγενικά "φύγετε κύριε σας παρακαλώ απο το μαγαζί..." μετά αν επέμενες θα άκουγες και άλλα κοσμιτικά...

Τα δεδομένα του δίσκου ΔΕΝ έχουν εγγύηση.

Υπάρχουν εταιρίες,υπηρεσιες,προγράμματα που πρέπει να πληρώσεις extra...

 

Ωραία τους λέω θα μου δώσετε τον καινούργιο, εφ’ όσον είμαι μέσα στην εγγύηση αλλά θέλω και τον παλιό για να δω πως θα μπορέσω να πάρω τα δεδομένα πίσω, και να σας τον ξαναφέρνω για να τον στείλετε σαν αποδεικτικό στην Seagate.

Θα ήθελα να δω τη φάτσα το καημένου υπάλληλου.... ;D ;D

 

Μη γίνεσαι φορτικός σε κόσμο που απλά βγάζει το μεροκάματό του.Εσυ μην ξαναψωνίζεις απο e-shop δικαίωμά σου...αν ήθελες απλά να τους κράξεις πάσο...

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου