djObiwan Δημοσιευμένο 16 Νοεμβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 16 Νοεμβρίου 2005 1. Στα κομμάτια μου φτιάχνω με διάφορους τρόπους το beat. Ο πιο συνηθισμένος τρόπος είναι να ανοίξω το acid 5 να κάνω import τα samples (kick,hihat & snare,αρχικά) σε wav αρχεία και να αρχίζω να προγραμματίζω. Στην συνέχεια αν θέλω κάποια αλλαγή στον ήχο του ρυθμού μπορεί να πειράξω λίγο την μπότα(bass boost,πχ) κτλ κτλ. Ένας άλλος τρόπος είναι να ανοίξω πάλι το acid και αυτή την φορά να κάνω το beat σε midi,δημιουργώντας ένα midi channel και ανοίγoντας κάποιο soft synth(όπως to bfd, hypersonic,stylous). Πιο σπάνια φτιάχνω το beat στο fl studio.Στη συνέχεια το κάνω export σε wav ή το αφήνω στο fruity σε περίπτωση που δουλεύω εκεί κάποιο κομμάτι(γενικά αυτό συμβαίνει πολύ σπάνια). Αυτό που θα ήθελα να μου πείτε είναι εάν κατά τη γνώμη σας αυτός ο τρόπος με περιορίζει καθόλου και ως προς τον ήχο(ποιοτικά) αλλά και αν (επειδή πχ το acid δεν είναι cubase) ως προς του τι μπορώ να κάνω. (αν βοηθάει ασχολούμαι με το χιπ χοπ,μουσική η οποία είναι sampled based και αυτός είναι ο λόγος που το σκέφτομαι για το αν θα έπρεπε να περάσω ή όχι σε nuendo ή cubase). 2. Θα αναφέρω ορισμένους καλλιτέχνες για να καταλάβετε ακριβώς τι θέλω να πω. dj krush dj shadow Propellerheads Deep Dive Corp. Bonobo Nostalgia77 dj vadim The Herbaliser Τα κομμάτια των παραπάνω έχουν απίστευτα beat.Πάρα πολύ όμορφα drum kit.Πως είναι δυνατόν να βγάζουν τέτοιο ήχο?Έχει να κάνει με το τι κομμάτια samplaρουν?Με το τι soft synths χρησιμοποιούν? Με την όποια επεξεργασία κάνουν?Με όλα τα παραπάνω? Πάντως γενικότερα στο χιπ χοπ συνιθίζεται να σαμπλάρουν drum kit απο breaks του 70. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
snare Δημοσιευμένο 16 Νοεμβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 16 Νοεμβρίου 2005 O krush έχει ωραίο ήχο (κ' beats). IMO Κορυφαίο ήχο drums έχουν The Roots. O drummer τους Ahmir "?uestlove" Thompson (ο οποίος είναι και ο lead) δεν παίζεται.... 'Ισως να σε ενδιαφέρει αυτό το link http://www.digidesign.com/digizine/dz_Q105/index.cfm?page=workshop/protechniques/index.html που εξηγεί και τι χρησιμοποίησαν σαν ήχο σε τελευταίο τους άλμπουμ. Προσωπικά μου αρέσει πολύ το Do you want more ('95) που ο ήχος στα τύμπανα είναι TOP. ....για το γκρούβ δεν χρειάζεται κουβέντα καθώς ο παίκτης έχει αστείρευτες ποσότητες 8O Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-freemindgr Δημοσιευμένο 16 Νοεμβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 16 Νοεμβρίου 2005 Γενικα το να δουλευεις με beats που προγραμματιζεις, σημαινει πως εκτος απο τη ρυθμικη αγωγη, θα πρεπει να γνωριζεις και τη σωστη χρηση των effects. Και βεβαια το πιο σημαντικο..να διαθεσεις χρηματα ωστε να αποκτησεις καποιο καλο drum sample, ωστε να δουλευεις με πολυ καλυτερους ηχους. Γιατι οι build in, και οι free ηχοι, απλα βοηθανε..δεν κανουν την διαφορα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
whiteNoise Δημοσιευμένο 16 Νοεμβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 16 Νοεμβρίου 2005 κιομως μπορεις να εχεις δωρεαν κορυφαια drums και να εισαι και νομιμος!! :wink: http://www.noiz.gr/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=14404 προσεχε τι λες...ειμαι κρυφος modulator!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
djObiwan Δημοσιευμένο 18 Νοεμβρίου 2005 OP Share Δημοσιευμένο 18 Νοεμβρίου 2005 snare πολύ ενδιαφέρον το άρθρο. η επεξεργασία που κάνω στον ρυθμό έχει να κάνει με το τι θέλω κάθε φορά.Συνιθίζω πάντως ούτως ή άλλως να κάνω ένα bass boost στην μπότα. Επίσης μαρέσει να βάζω και ένα reverb στο ταμπούρο. Έχετε να προτείνετε κάποιο καλό eq? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-freemindgr Δημοσιευμένο 18 Νοεμβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 18 Νοεμβρίου 2005 Για φυσικο ηχο ταμπουρου, χρησιμοποιω τις εξης ρυθμισεις: High:0 High Mids ( 2-4KHz ): +2 ( σε κλιμακα των 6 γραμμων ) Low Mids ( 250-1000Hz ): -4 ( σε κλιμακα των 6 γραμμων ) Low/Bass: +2 ( σε κλιμακα των 6 γραμμων ) Γενικα το ταμπουρο ακουγεται πιο βαρυ οταν αυξανεις στα 150 με 300Hz ( ροκαδικος ηχος ). Αν θελεις να "κοψεις" και τις χορδες, να θυμασαι πως συχνοτικα ειναι μεταξυ 4-6Khz... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gfou Δημοσιευμένο 18 Νοεμβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 18 Νοεμβρίου 2005 Δες το http://www.spinwarp.com/ ή άλλα sites για drum'n'bass τεχνικές - το χιπ χοπ είναι πολύ κοντά ρυθμικά στο d'n'b (αν και στη μισή ταχύτητα :) ). Και πολλά πολλά εφέ, ανάλογα με το τι κάνεις(σκληροπυρηνικό ραπ, λουσάτο gangsta, κλπ), π.χ. distortion στη μπότα, φίλτρα στα πιατίνια, reverb και φυσικά κάμποσο compression. Έχω την εντύπωση ότι επειδή είναι αρκετά μινιμαλιστικό ως μέσο, το χιπχοπ απαιτεί αρκετή φροντίδα στην παραγωγή. Και φυσικά κατέβασε ό,τι rock/metal άλμπουμ βρεις από το ράφι και μελέτα όλα τα breaks όταν ο ντράμερ τα δίνει όλα :D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
djObiwan Δημοσιευμένο 19 Νοεμβρίου 2005 OP Share Δημοσιευμένο 19 Νοεμβρίου 2005 whitenoise πολύ ενδιαφέρον site!το καλύτερο freeware drumkit που έχω δεί! gfou πως σου φαίνεται σαν ίδεα να κατεβάσεις την ποιότητα των samples ετσι ώστε να πάρεις πιο βρώμικο ήχο στον ρυθμό? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
djObiwan Δημοσιευμένο 19 Νοεμβρίου 2005 OP Share Δημοσιευμένο 19 Νοεμβρίου 2005 Επίσης στο compresion τι ρυθμίσεις προτείνετε? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gfou Δημοσιευμένο 19 Νοεμβρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 19 Νοεμβρίου 2005 djobiwan μοναδικός κριτής είναι το αυτί σου και το τι θες :) Εξαρτάται και από το τι εννοείς να ρίξεις την ποιότητα - αν π.χ. ρίξεις τη δειγματοληψία (από 16bit σε 12bit πες) τότε το αποτέλεσμα θα είναι πιο παλιομοδίτικο ηλεκτρονικό/μπλιμπλίκι (τα παλιά drummachines είχαν τέτοια samples λόγω ακριβής μνήμης) και ίσως να μην είναι αυτό που θες. Από την άλλη μία ωραία και φθηνή μέθοδος να γίνουν πιο "warm" οι ήχοι σου είναι να τους ηχογραφήσεις σε ένα καλό κασετόφωνο και να τους σαμπλάρεις στη συνέχεια πάλι από εκεί - γίνονται πιο "βρώμικοι". Πάντως αυτό που λένε "βρωμιά" είναι συνήθως παραμόρφωση αναλογικού τύπου (π.χ. fuzz) που ακούγεται πιο φυσικά στο αυτί. Η καθαρά ψηφιακή παραμόρφωση (π.χ. clipping) είναι πιο σκληρή και αφύσικη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση