Προς το περιεχόμενο

Μετατροπή μετασχηματιστη 110-220 από απλή πρίζα σε σούκο;


mij

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παίδες ερώτηση για τους ηλεκτρονικούς του νοιζ. :)

 

Έχω ένα μετασχηματιστή 110-220 σαν αυτόν:

lld50u.jpg

 

Θέλω να το χρησιμοποιήσω με ένα  MXR Limiter vintage που έχει αμερικάνικη πρίζα με γείωση:

uv-eraser-plug-USA-W512.JPG

 

O μετασχηματιστης όμως αν και δέχεται πρίζα με γείωση έχει σαν έξοδο την απλή πρίζα δίχως τη γείωση ( ???), με αποτέλεσμα ο θόρυβος να είναι αρκετός.

Γίνεται η μετατροπή; δηλ να γίνει αυτός που έχω με γείωση;

 

Να τονίσω ότι είμαι άσχετος με ηλεκτρονικά και ότι δε θέλω να χρησιμοποιήσω κάποιον άλλο εξωτερικό μετασχηματιστή αλλά αυτόν που είναι σαν αντάπτορας - για λόγους χρηστικότητας  :)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο μετασχηματιστή σου δεν έχει γείωση, και προφανώς η γείωση της "αμερικάνικης" πρίζας είναι στον "αέρα", για τα μάτια του κόσμου.

 

Αν νομίζεις ότι ο θόρυβος οφείλεται στη γείωση, βάλε ένα καλώδιο στο σασί του πεταλιού και το άλλο άκρο στο σωλήνα του καλοριφέρ, αυτό θα κάνει και η γείωση...

"[...] the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt."

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βρε συ skantzos σε καταστάσεις live θα...κουβαλάω και το καλοριφέρ μαζι μου;;; ;D ;D

 

Πέρα από τη πλάκα πιστεύω χωρίς να έχω γνώσεις ότι η γείωση σε αυτές τια πρίζες δεν είναι στον αέρα και παίζει το ρόλο της.

 

btw το έχω δοκιμάσει σε ξεχωριστο μεγάλο μετασχηματιστή και δεν είχε θόρυβο...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εφόσον οι δύο ακροδέκτες που μπαίνουν στα 220 δεν έχουν και τρίτο έλασμα για τη γείωση (όπως οι σούκο), δεν μπορείς να κάνεις άμεσα κάποια μετατροπή στον αντάπτορα. Χρειάζεται να αντικατασταθούν αυτοί οι δύο απλοί ακροδέκτες με άλλους σούκο, αλλά για να γίνει αυτό πρέπει να "ξεκολλήσουν" από το πλαστικό, άρα καταστρέφεις τον αντάπτορα.