Προς το περιεχόμενο

Ηχογράφηση κιθάρας


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Kαλησπέρα.

Έκατσα και διάβασα όλα τα posts αναφορικά με την ηχογράφηση κιθάρας και θέλω να ρωτήσω μερικά πράγματα.

Είμαι ακόμα πολύ ερασιτέχνης σε αυτά τα θέματα, αλλά τι είναι καλύτερο όσον αφορά την ποιότητα?

Ηχογράφηση κιθάρας μέσω κάρτας ήχου ή ηχογράφηση κιθάρας μέσω μικροφώνου πάνω από τον ενισχυτή?

Τι θεωρείται καλύτερο όσον αφορά την ποιότητα?

Επίσης ποιό κάνει καλύτερη δουλειά?

Πυκνωτικό/δυναμικό μικρόφωνο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 29
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

μεσω καρτας ετσι κι αλλοιως θα γινει ηχογραφηση,χωρις καρτα ηχου δυστυχως ακομα δεν εχει ανακαλυφθει τροπος να ηχογραφηθει οτιδηποτε σε daw.. ;D

 

παντα ενας καλος ενισχυτης ηχογραφημενος ΣΩΣΤΑ με ενα (η δυο,η τρια) μικροφωνο θα σου δωσει το καλυτερο δυνατο αποτελεσμα.

 

Επίσης ποιό κάνει καλύτερη δουλειά?

Πυκνωτικό/δυναμικό μικρόφωνο?

 

εξαρταται απο την περιπτωση & τα γουστα του καθενος ,προσωπικα χρησιμοποιω και τα δυο μαζι αλλα και αλλου τυπου μικροφωνα (ribbon)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα μικροφωνα πάντως χρειάζονται και μεγαλύτερη εμπειρία, ή έστω ενασχόληση.

 

εγώ περιμένω ένα DI/speaker simulator αυτες τις μέρες με το οποίο θα ηχογραφώ εσωτερικά (στο αριστερο κανάλι της κάρτας) το preamp&poweramp του ενισχυτή μου ενώ παράλληλα θα μπορώ με μικρόφωνο να γράφω στο δεξι κανάλι της κάρτας. Την ιδανική αναλογια θα την βρίσκω μετα απο το πρόγραμμα, με λίγο panάρισμα

a classic player now...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ εννοούσα απευθείας ηχογράφηση της κιθάρας στην κάρτα ήχου.

Δηλαδή κατευθείαν σύνδεση κάρτας-κιθάρας...

Παρόλαυτα η ποιότητα στην ηχογράφηση μικροφώνου-ενισχυτή είναι καλύτερη?

 

Εγώ προσωπικά χρησιμοποιώ 1 μικρόφωνο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες