Προς το περιεχόμενο

autumn leaves tak1


THEOD

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είστε καλοί. Ο πιανίστας μου αρέσει πραγματικά πολύ. Θα ήθελα τον ήχο του ένα κλικ παραπάνω...

Μια μόνο παρατήρηση που δεν ανέφερα πριν για να μη χαλάσω την εικόνα αλλά το ξαναπαρατήρησα και είναι πρόβλημα (στα δικά μου αυτιά).

Η προφορά παιδιά... Δεν είναι πολύ κακή αλλά είναι αρκετά μέτρια...

Κατά τα άλλα πολλά μπράβο.

 

η προφορα ειναι ακομα ποιο δύσκολο κεφάλαιο απο το groove

επισεις τα μικροφωνα  του πιανου πιαναν πολυ τα τυμπανα και ειναι λιγο περιεργο

το mix

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 22
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Άκουσα και τα υπόλοιπα κομμάτια που ανέβασες, ωραία προσπάθεια και σας εύχομαι να

δέσετε περισσότερο στην πορεία :). H drums πέρα απο τον ρυθμό μου φαίνεται οτι δεν

κολλάει και ηχητικά πολύ, βέβαια δεν έχω την παραμικρή ιδέα απο τύμπανα αλλά μου

ακούγεται κάπως 'ξερή' και οξεία για αυτά τα είδη. Ο τραγουδιστής ενώ σε αρκετά σημεία

βγάζει αυτή την 'βαθειά' και 'ευγενική' χροιά που απαιτείται, ψηλά και χαμηλά φαίνεται να

τα βρίσκει λίγο σκούρα, η προφορά θέλει δουλίτσα επίσης. Ξαναεύχομαι καλή συνέχεια ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστως και λιαν συντομως απ το χθεσινο gig οταν παρω την ηχογραφηση.Θα τα ακουσω κ γω κ σιγουρα θα ανεβασω κατι.

Φιλε μου Γιωργο  μπήκα στο my space σου και ακουσα το παίξιμό σου

αυτο που εχω να πω ειναι οτι δε φτάνει μια es-175 και το band n the box

για να παιξεις jazz η οποιαδηποτε αλλη μουσικη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν χρειάζεται όμως ούτε καν καλώδιο κιθάρας για να ξέρει από τζαζ και να μπορεί να κρίνει, έτσι δεν είναι;

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν χρειάζεται όμως ούτε καν καλώδιο κιθάρας για να ξέρει από τζαζ και να μπορεί να κρίνει, έτσι δεν είναι;

χαλαρα ,

του έδωσα ολο τον χορο να κρινει . τωρα ομως τον κρινω και γω για τη δουλια του

ως μουσικος .

Ξερεις καμια φορα περιμένεις να ακουσεις κατι αναλογο με τα λεγομενα του

κριτή και στο τελος απογοητεύεσαι με το αποτελεσμα ???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι γεγονός ότι όταν ανεβάζεις ένα κλιπ εκτίθεσαι και δίνεις "δικαίωμα" στον καθένα - από τον φτασμένο μουσικό μέχρι τον τύπο που καλά καλά δεν βγήκε από το αυγό - να κάνει την κριτική του. Είναι επίσης θεμιτό ένας μουσικός χαμηλών ή μετρίων δυνατοτήτων να κάνει κάποιες παρατηρήσεις (γενικές, ηχητικές, ακόμα και μουσικές) για κάποιο κλιπ στο οποίο παίζουν παιχταράδες τους οποίους δεν μπορεί να δει ούτε με κιάλια.

 

Όμως αν ανεβαίνει ένα εξαιρετικό κλιπ σαν αυτό που ακούσαμε και τα μόνα σχόλια που έχει να κάνει ένας (νέος) μουσικός είναι ένα αρνητικό σχόλιο για τον ντράμερ και jazzy εξυπνάδες για groove, feel και pocket, υπάρχει πρόβλημα. Καλό είναι να υπάρχει αυτοσυγκράτηση και πάντα να ξεκινάμε από τα θετικά. Γιατί η αμιγώς αρνητική κριτική φαίνεται σαν "να κάνουμε το κομμάτι μας" ακόμα και όταν δεν υπάρχει τέτοια πρόθεση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί μπερδεύουμε τον παίχτη με το γνώστη;

Δλδ οι reviewers του Downbeat είναι όλοι τόσο απίστευτοι παιχταράδες ώστε τολμούν να κάνουν κριτική στους μεγαλύτερους μουσικούς ever;

Μπορεί ο Triggaς να μην είναι τόσο ώριμος ως παίχτης αλλά ξέρει κανείς τι και πόσο έχει ακούσει από τζαζ;

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραιο ειναι! Me like!

 

Η προφορα θελει οντως δουλεια αλλα και παλι ειναι πολυ καλυτερη απο πολλα αλλα που εχω ακουσει, οποτε θα την εθετα ως minor σημειο που μπορειτε να βελτιωσετε σε καποια φαση.

 

Keep it up.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί μπερδεύουμε τον παίχτη με το γνώστη;

 

Συμφωνώ αλλά ας μου επιτραπεί να προσθέσω, γενικά μιλώντας, (χωρίς να έχω ακούσει τον Trigga ή τη δουλειά του) ότι όταν μπαίνουμε σε τεχνικές λεπτομέρειες σχετικά με το παίξιμο ενός οργάνου (πχ νότες του ακόρντου του πιανίστα ή feel του ντράμερ) ότι προκειμένου οι συμβουλές μας να πιάσουν τόπο, καλό θα είναι αυτά που παρατηρούμε, να τα κατέχουμε κι όλας.

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θέλεις να πεις ότι δεν υπάρχουν πράγματα στη μουσική που εσύ δεν μπορείς να παίξεις αλλά ξέρεις πώς είναι όταν είναι μέτρια και πώς είναι όταν είναι τέλεια;

 

Στη δική μου περίπτωση έχω χιλιάδες παραδείγματα. Και σε όργανα με τα οποία δεν έχω εκτεταμένη επαφή όπως τα τύμπανα και τα πλήκτρα.

 

Τεσπαν δεν είμαι εδώ "στο πόδι" κανενός και δεν θέλω να φανεί έτσι, οπότε δεν το συνεχίζω.

 

Μπράβο στα παιδιά. Φιλάκια στον πιανίστα :D :D :D

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου