Προς το περιεχόμενο

πρόβλημα με downstrokes! ΗΕLP


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισης σταματα να κανεις εξασκηση με το Master of Puppets και κανε βαρετες ασκησεις με μετρονομο, προγραμμα, πολυ βαρεμαρα και υπομονη αλλιως δεν προκειται να σου βγει ποτε σωστα.

 

Τη βαρεμαρα τη βαζω για να επικεντρωθεις στην ασκηση και να μην αρχισεις headbanging και χοροπηδηχτα οταν προσπαθεις να μαθεις κατι!!

 

 

Βασικα οι ασκησεις που κανω κυριως ειναι ριφφς που μου αρεσουν. Δινω βαση στη σωστη εκμαθηση του ριφφ κ οχι στο headbagning κ στην καλοπεραση! το κανω εξασκηση με μετρονομο, οποτε γινεται ηδη βαρετο. το συγκεκριμενο ριφφ θεωρω πως ειναι απο τις καλυτερες ασκησεις για downpick κ το χρησιμοποιω εξ'αρχης διοτι συνδυαζει 16α κ 8α με εναλλαγη σε 2 χορδες! επισης για downpick χρησιμοποιω το ριφφ που ξεκιναει στο γρηγορο σημειο απο το seek and destroy το οποιο ξεκιναει αντιστροφα απο θεμα χορδων σε σε σχεση με το master of puppets. Oπως για fingers flexibility χρησιμοποιω το εισαγωγικο ριφφ απο papa roach στο last resort! K φυσικα το κλασικο 1-4-3-4-2-4-3-4

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με αφορμη αυτο που εγραψε ο pointy

ειναι σιγουρο οτι δεν πρεπει να σφιγγεσαι ιδιαιτερα οταν παιζεις, και αυτο απαιτει εξασκηση, αλλα αυτο ισχυει και στις υψηλες ταχυτητες?

δηλαδη 190+ ?παντα το ειχα απορια μιας και εφτανα τοσο γρηγορα μονο με αρκετο "σφιξιμο" στο χερι...

 

Πουθενά και για κανένα λόγο δεν εξηγείται το σφίξιμο σε καμία ταχύτητα. Με σωστή τεχνική η οποία αποκτιέται σιγά σιγά και με αρκετού καιρού προσπάθεια (πάνω από ένα χρόνο) μπορείς να επιτύχεις μεγάλες ταχύτητες χαλαρά!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πουθενά και για κανένα λόγο δεν εξηγείται το σφίξιμο σε καμία ταχύτητα. Με σωστή τεχνική η οποία αποκτιέται σιγά σιγά και με αρκετού καιρού προσπάθεια (πάνω από ένα χρόνο) μπορείς να επιτύχεις μεγάλες ταχύτητες χαλαρά!

 

+1

 

Το πρόβλημα είναι πολλές φορές και η θέση και της κιθάρας αλλά και του καρπού. Είναι με πολλοί που βολεύονται στο να έχουν την κιθάρα στο γόνατο για το δεξί τους, αλλα τ'αριστερό πάει λίγο-πολύ περίπατο (απορώ πως παίζει ακόμα ο Hetfield). Όπως και να'χει, θέλει πολύ practice.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με αφορμη αυτο που εγραψε ο pointy

ειναι σιγουρο οτι δεν πρεπει να σφιγγεσαι ιδιαιτερα οταν παιζεις, και αυτο απαιτει εξασκηση, αλλα αυτο ισχυει και στις υψηλες ταχυτητες?

δηλαδη 190+ ?παντα το ειχα απορια μιας και εφτανα τοσο γρηγορα μονο με αρκετο "σφιξιμο" στο χερι...

 

Ναι ισχυει!!! κ ο Ηetfield ετσι το κανει! αλλιως θα ειχε μεινει κουλος μεχρι τωρα! δεν γινεται 220bpm κ να πονας κ να σφιγγεσαι. εγω, (παντα αφου εχω ζεσταθει καλα) το παιζω στα 180 μονο καρπο κ χαλαρα σαν το ζειμπεκικο της ευδοξιας! ;D ;D ;D Απο κει κ περα αν θελω να ανεβω σφιγγομαι κ ειλικρινα αν δεν παιξω λιγο alternate picking στα επομενα ριφφς δεν το βγαζω με τιποτα πανω απο 200bpm! Αλλα το προβλημα μου παρουσιαστικε τελικα στην αλλαγη απο μεμονομενα alternate σε γρηγορα κατω.. :'(

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

+1

 

Το πρόβλημα είναι πολλές φορές και η θέση και της κιθάρας αλλά και του καρπού. Είναι με πολλοί που βολεύονται στο να έχουν την κιθάρα στο γόνατο για το δεξί τους, αλλα τ'αριστερό πάει λίγο-πολύ περίπατο (απορώ πως παίζει ακόμα ο Hetfield). Όπως και να'χει, θέλει πολύ practice.

 

Αυτο κ αν ισχυει!! Για να το παιξω ανετα πρεπει να καθομαι σε καρεκλα με το ανω μερος των ποδιων μου(γονατο κ πανω) να γερνει προς τα κατω κ να μην ειναι παραλληλα με το εδαφος.. επισης με βολεψε γρηγορα downstrokes να τα κανω πχ στη μι μπασα με τον καρπο κ παλαμη λιγο πιο ψηλα απ'οτι συνηθως. δηλαδη η μι χορδη να βρισκεται ακριβως στη γραμμη "ζωης" της παλαμης κουμπωμενη. γραμμη ζωης την γνωριζετε απο την χειρομαντεια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε χρειαζεται να πουμε ποσο σημαντικη ειναι η σωστη θεση για να παιζεις ανετα και ειδικα για να μαθαινεις δυσκολα πραγματα... Η κλασικη θεση (η θεση της κλασσικης κιθαρας, οχι η κλασικη θεση "παιζω στην παραλια" ή "διαβαζω Νοιζ και ριχνω και κανα riff ;D) ειναι πιο βολικη για ολο το σωμα (οταν παιζεις κιθαρα το υπολοιπο μετα τα δαχτυλα και τον καρπο δεν εξαφανιζεται) αλλα το κυριοτερο οπως και αν παiζεις ειναι να εισαι ανετος και χαλαρος οπου και να ειναι τα χερια στην ταστιερα. Ειδικα οταν μαθαινεις, ξανατονιζω. Μετα βγες σε live και παιξε με την κιθαρα στον αστραγαλο ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε χρειαζεται να πουμε ποσο σημαντικη ειναι η σωστη θεση για να παιζεις ανετα και ειδικα για να μαθαινεις δυσκολα πραγματα... Η κλασικη θεση (η θεση της κλασσικης κιθαρας, οχι η κλασικη θεση "παιζω στην παραλια" ή "διαβαζω Νοιζ και ριχνω και κανα riff ;D) ειναι πιο βολικη για ολο το σωμα (οταν παιζεις κιθαρα το υπολοιπο μετα τα δαχτυλα και τον καρπο δεν εξαφανιζεται) αλλα το κυριοτερο οπως και αν παiζεις ειναι να εισαι ανετος και χαλαρος οπου και να ειναι τα χερια στην ταστιερα. Ειδικα οταν μαθαινεις, ξανατονιζω. Μετα βγες σε live και παιξε με την κιθαρα στον αστραγαλο ;D

 

+1000

Εννοειται! οταν παιζω ορθιος προσπαθω οσο γινεται να εχω την κιθαρα σε οσο πιο κοντινη κ ευνοικη θεση κ για τα 2 χερια. παρολα αυτα επειδη εχουμε χαζοελατωσει τις προβες με την μπαντα, μου ερχονται ελαφρως πιο δυσκολες οι κατωπενιες. ειναι κ επειδη δεν αφιερωνω κ παρα πολυ χρονο στο να μελεταω ορθιος. + το οτι νιωθω καπως γελοια να παιζω ορθιος στο σπιτι μονος!  ;D ;D ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου