Προς το περιεχόμενο

Squier Classic Vibe Custom Tele


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Την παρέλαβα πριν από μερικές μέρες και δυσκολεύομαι να την αφήσω κάτω. Πολύ καλό playability και ήχος και που να της κάνω και κανένα σετάρισμα της προκοπής!

Της έβγαλα το pickguard για να ρίξω και μια ματιά "κάτω από το καπώ" και παρατήρησα τα εξής, τα οποία μια και είμαι ολίγος άσχετος τα αφήνω να τα σχολιάσει κανένας πιο έμπειρος.

 

1) Το routing για το neck pickup (9cmx4.4cmx2.4cm) είναι για humbucker? Σίγουρα δεν είναι για κλασσικό tele neck pickup...

 

385378744.jpg

 

2) Το neck pocket είναι για τα πανηγύρια σκαμμένο ή μου φαίνεται; Γιατί δεν είναι "πρόσωπο" με το μπράτσο αλλά κάνει αυτά τα δύο βαθουλώματα; Δεν υποτίθεται ότι αυτή η συναρμογή πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο σφιχτή για να έχει καλύτερο ήχο;

 

ΟΚ, κιθάρα των 350€ είναι, αλλά το CNC μια φορά το προγραμματίζεις σωστά και έχεις σε όλα τα σκαψίματα τις σωστές ανοχές...

 

385378742.jpg

 

3) Ξεβίδωσα και το πλακάκι με τα controls. Πάλι το σκάψιμο του control cavity μου φαίνεται λίγο περίεργο. Παρατηρήστε ότι η αριστερή (όπως την φαίνεται στην φωτό) βίδα πιάνει ίσα-ίσα πάνω στο σώμα, ενώ ή άλλη έχει 4-5mm 'ψωμί'. Με το βάλε-βγάλε με βλέπω να το παίρνω στο χέρι...

 

385378738.jpg

 

4) Στην φωτό φαίνεται ένα καλώδιο (γείωση;) να φεύγει από το σώμα του volume pot και να βιδώνεται στον πάτο του control cavity. Γειώνεται κάτι πάνω σε μη αγώγιμο υλικό; Είναι νορμάλ αυτό;

 

385378747.jpg

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies