Προς το περιεχόμενο

Ρυθμική αγωγή και αρμονία για μπασίστες


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στην μπαλαντα ή αργο κομμάτι το κλασσικο ειναι να μετρας 3ηχα.Τωρα αν το κανεις κ με 6ηχο κουλ αν σου βγαινει αλλα το κονσεπτ του αργου ειναι το 3ηχο κατα βάση.

 

Στο walking κρυβεται παλι κατι σαν 3ηχο που δεν ειναι τριηχο δυστυχως κ δεν εχει ονομα αλλα εχει περασει με τον καιρο απο μπασιστα σε μπασιστα.Τονιζεις κλασσικα το 2,4 στο walking αν μιλαμε για τζαζ και ειναι εντονο.Σε αλλα ειδη μουσικης μπορει να μην ειναι ουτε τοσο εντονο ουτε τοσο 3ηχο σαφλαρισμενο ουτε να τονιζει τοσο αγρια το 2,4 κ να τραβαει κ μπροστα.(Το λεω αυτο γιατι εχω την εντυπωση πως δεν γινεται ετσι σε ενα καθαρο κλασσικο μπλουζ που εχει walking γραμμή).

 

Τα παντα στον μπασιστα ειναι η γκρούβα.Ειναι πιο ισχυρος σαν οργανο κ απ τα τυμπανα σε πολλες μουσικες.Ο μπασιστας δινει αρμονια κ παει βολτα το κομματι κ αυτος επισης γκρουβαρει κ κατευθυνει κ τον ντραμμερ θα λεγα.(Τουλαχιστον σε αυτα που τυχαινει να παιζω εγω).

 

Υ.Γ.Εκανα ενα ντεμο χ8ες-προχ8ες που θα το ανεβασω οταν περασει το mastering για να δειτε τι εννοω οταν λεω πως παιζει μπαλα ο μπασιστας παρα οι αλλοι σε οτι εχει σχεση με groove και αρμονια.

 

Υ.Γ.2.Ωραιο θεμα οντως αλλα ειναι λιγο υποχ8ονιο κ παρεξηγειται απο πολλους Theod.Γραψε ανοιχτα αν θελεις κατι συγκεκριμενο να ακουσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 101
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Πέραν της πλάκας (στους υπόλοιπους το λέω) μου φαίνονται πολύ ενδιαφέροντα αυτά που λέει ο Theod, οπότε για εξήγησέ το αυτό,

 

 

ολες οι βασικές αξιες στην jazz μουσικη στηρίζονται στα τριπλετ κοινος τριηχα .

σε ενα σωστό walking η διάρκεια της νότας κρατάει τις δυο πρωτες αξιες του τριηχου

και κάνει fade out στην αρχη της τρίτης .Αυτο ακούγεται πολυ χαρακτηριστικά στο κοντραμπάσο που έχει και μικρο sustain .

Επισεις η τριτη αξια του τριπλετ χρησιμοποιητε παρα πολυ .Πολες φορες οταν τελειωνει

ενα 8μετρο 16μετρο κλπ το rythm section δεν σκαει στη θεση αλλα στο τριτο του τριηχου. Πολλες φορες χρησιμοποιητε ολο το τριηχο στο μπασο πχ

1 2 3 (τα κι τι) 1 2 3 4  

σορυ που αργώ να απαντήσω αλλα δουλεύω  παράλληλα

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οχι τα κι τι ρε .Τα κι τα.Τα κα ντι μι. Τα κα τα κα ε χω πα θει πλα κα κτλ... drummers world ναουμε....

 

 

Πλακα πλακα δειτε τον τον τακαντιμι (John McLaughlin) με τα ινδικα αυτα μπορει να ανοιξει νεους οριζοντες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το ερώτημα ειναι ξεκάθαρο

η ρυθμική αγωγή ειναι το ενα σκέλος που είδει συζητάμε

Και κατανοητό και σ εμένα.

 

Με το τρίηχο είναι ενδιαφέρον ότι λες ότι κρατάει τις 2 πρώτες αξίες του. Εάν υποδιαιρέσεις σε 6ηχα τότε πχ σε πιο αργές ταχύτητες σίγουρα θα εξυπηρετεί περισσότερο... ή η επιλογή σε 3ηχα ή 6ηχα θα γίνει για άλλο λόγο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτσε περίμενε... αφού ένα τέταρτο υποδιαιρείται σε 16α, μπορεί να υπάρχει και μια χαρά προσέγγιση με ακρίβεια. (Και ανάλογα φαντάζομαι το feel του κομματιού να αλλάζει η υποδιαίρεση κτλ κτλ...)

 

Δεν είναι κακό αν έχει να πει κάτι που μπορεί να βοηθήσει κάποιον που τον ενδιαφέρει (εμένα) να ακούσει κάτι παραπάνω.

 

Δεκαταεκτα

πχ δεν υπαρχει περιπτωσει να παιξει καποιος funk αν δε μετραει σε 16α

πχ το =second line στηρίζεται σε 16α

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και κατανοητό και σ εμένα.

 

Με το τρίηχο είναι ενδιαφέρον ότι λες ότι κρατάει τις 2 πρώτες αξίες του. Εάν υποδιαιρέσεις σε 6ηχα τότε πχ σε πιο αργές ταχύτητες σίγουρα θα εξυπηρετεί περισσότερο... ή η επιλογή σε 3ηχα ή 6ηχα θα γίνει για άλλο λόγο;

Υποδιαιρεσεις και σε πιο αργες ταχυτητες?..εγω τις χρησιμοποιω σε γρηγορα (πολυ γρηγορα 5/8 146 π.χ.) τεμπο ειδικά οταν εχω να κανω με μουσικο θεμα που εχει ανασες και αρσεις.

www.sonicspace.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε πιο αργές ταχύτητες θα λεγα ότι μάλλον επιβάλλεται για να μη χαθείς στο πολύ αργό τέμπο...

ποιος να χαθει? ο μπασιστας? αφου θα ναι πετρα σφιχτος με τον ντραμερ.Αν χανεται στα αργα ζητω που καηκαμε.

www.sonicspace.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μμμ ναι αλλά για να μη χάνεσαι στα αργά μετράς και τις υποδιαιρέσεις αυτό λέμε.

Είναι ένας τρόπος αυτός :)

 

Πως δηλαδή κλειδώνεις στο hihat του ντράμερ, ο οποίος μπορεί να παίζει τις υποδιαιρέσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου