Προς το περιεχόμενο

Τεχνολογία και ποιότητα μουσικής


ginargiros

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πριν από καμιά 15αριά χρόνια που ξεκίνησα να ασχολούμαι με την κιθάρα (άσχετο, πέρασαν κιόλας τόσα χρόνια...). Σχεδόν από την αρχή προσπαθούσα να γράψω τις ιδέες μου με ένα υπολογιστή, και το Cakewalk Pro Audio 7.0. Ηχογράφηση σε ένα track. Playback και ηχογράφηση από πάνω (δεν είχα ASIO τότες) κτλπ. Από τότε η τεχνολογία έχει προχωρήσει πολύ με αποτέλεσμα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα να μπορεί κάποιος να γράψει ένα σχεδόν ολοκληρωμένο κομμάτι. Για παράδειγμα εχθές το βράδυ είχα μια ιδέα και σε μία ώρα είχα γράψει ένα συμπαθητικό, για τα αυτιά μου, κομματάκι. Κατά πόσο πιστεύετε πως αυτή η ευκολία που υπάρχει στις μέρες μας μπορεί να οδηγήσει σε καλά αποτελέσματα και κατά πόσο μπορεί να οδηγήσει σε μαζική παραγωγή δίσκων όπου η πλειοψηφία είναι κάτι που θα το ακούσεις και δε θα σου μείνει ούτε για μία μέρα στο μυαλό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 64
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

δε νομίζω πως η εξέλιξη της τεχνολογίας μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την ποιότητα της μουσικής . Ίσα ίσα δίνει έναν οικονομικό σχετικά τρόπο σε νέα παιδιά με ταλέντο να παρουσιάσουν τη δουλειά τους χωρίς να ξοδέψουν μια περιούσία .

 

κακές μουσικες και χιτάκια της εβδομάδος υπήρχαν πάντα και θα υπάρχουν πάντα.

δεν κάνει η ποιότητα της παραγωγής ένα τραγούδι διαχρονικό ή μεγάλο χιτ του καλοκαιριού πχ.

 

απλα εκεί που ήθελα 1.000.000 δρχ για ένα καλό ντέμο .... τώρα θέλω 0 ευρώ .(τυχαία τα νούμερα )

 

Σε μία ώρα όπως λες .. μπορείς να κάνεις ότι έκανες πριν 20χρόνια με ένα τετρακάναλο και ένα αρμόνιο  :P ...

αν τώρα εννοείς παραγωγες τύπου ''mazoo & the zoo'' που μπορούν να γίνουν σε ένα φθηνό home studio ..... ε δε νομίζω πως είναι κακό  :)

www.facebook.com/kostas.antonakopoulos

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατι στην εξελιξη της τεχνολογιας, ντε και καλα πρεπει να υποβαθμισμενο το οποιο αποτελεσμα ως προς την ποιοτητα?

Εργαλεια ειναι και ο τροπος χρησης τους εχει και το αναλογο αποτελεσμα.

www.sonicspace.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

   Αυτό είναι ένα πολύ ωραίο και ενδιαφέρον θέμα! Προσωπικά με απασχολεί καθημερινά λόγω του οτι ασχολούμαι με τον ήχο επαγγελματικά,πράγμα που σημαίνει πως περιμένω να ζήσω απο αυτό!

   Όπως και σε όλους τους υπόλοιπους κλάδους -επιστημονικούς,καλλιτεχνικούς κλπ- έτσι και στη μουσική, μέσω της τεχνολογίας και των προσιτών τιμών των ψηφιακών έχουν αποκτήσει εύκολη πρόσβαση οι πάντες !Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη μαζική δημιουργία μουσικής από άτομα που άλλωτε έχουν ταλέντο και προσόντα και άλλωτε πάλι όχι! Μουσική, η οποία δημιουργείται συνήθως απο έναν και μόνο άνθρωπο που πολλές φορές έχει να σου δώσει κάτι μονοδιάστατο,εφήμερο και καταδικασμένο διαχρονικά!

   Από την άλλη μεριά, έχει δώσει την δυνατότητα στο να βγεί καταπληκτική μουσική,με καταπληκτικό ήχο και εμπνευσμένη απο ταλαντούχους ανθρώπους που χωρίς αυτη την ευκολία δεν θα είχαν προσφέρει τις ιδεές τους ποτέ.

   Είναι ένα τεράστιο θέμα που το πιθανότερο είναι να μην έχει μια απολύτως σωστή ή λάθος αντιμετώπιση! Αυτό που έχει σημασία και ειδικά στις μέρες που ζούμε είναι,το να αποκτήσουμε κριτική σκέψη σε αυτό που μας πλασάρεται και στο να βρούμε το χρόνο να μπορέσουμε να το εκτιμήσουμε πραγματικά!

   

       

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η τεχνολογια εχει κανει προσιτη την διαδικασια του pre-production (demo).

 

Η επαγγελματικη ηχογραφηση ομως παραμενει συλλογικη δουλεια μουσικων και ηχοληπτη.

 

Πιστευω οτι δυο οροι τους οποιους πολυ συχνα μπερδευουμε σχετικα με την ποιοτητα της μουσικης

 

1. Μου αρεσει αυτη η μουσικη  (Υποκειμενικο)

 

2. Ειναι καλα ηχογραφημενη αυτη η μουσικη (Αντικειμενικο)

 

 

Ο πειραματισμος ειναι θεμιτος και δημιουργει νεες μουσικα ειδη καθως και νεους ηχους καμια φορα.

 

Βεβαια καλο ειναι να αναγνωριζουμε την ειδικοτητα καθενος μιας και δεν μπορουμε να ειμαστε παντογνωστες, ουτε σημαινει οτι επειδη εχουμε την τεχνολογια ειμαστε και ικανοι να αντικαταστησουμε καποιον επαγγελματια.

 

 

Νικος

 

Recording and Rehearsal Studio

www.fabricaudio.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατι στην εξελιξη της τεχνολογιας, ντε και καλα πρεπει να υποβαθμισμενο το οποιο αποτελεσμα ως προς την ποιοτητα?

Δεν καταδίκασα την εξέλιξη της τεχνολογίας. Απλά είπα αν συμβάλει στην ποιότητα ή αν την στέλνει στα κάτεργα :)

Συζήτηση κάνουμε και καταθέτουμε απόψεις :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρόβλημα δεν είναι με τη τεχνολογία, αλλά με το ότι δεν υπάρχει επάρκεια νέων ιδεών για τη μουσική. Οι περισσότεροι μουσικοί (ειδικά οι εκπαιδευμένοι) θεωρούν καλή τη μουσική τους προσπάθεια όταν το αποτέλεσμα μοιάζει με τη μουσική κάποιου άλλου.

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι περισσότεροι μουσικοί (ειδικά οι εκπαιδευμένοι) θεωρούν καλή τη μουσική τους προσπάθεια όταν το αποτέλεσμα μοιάζει με τη μουσική κάποιου άλλου.

 

 

Προσωπικά, θεωρώ καλή τη μουσική που γράφω όταν "κολλάει" στο μυαλό μου για αρκετή ώρα ή και μέρες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά, θεωρώ καλή τη μουσική που γράφω όταν "κολλάει" στο μυαλό μου για αρκετή ώρα ή και μέρες.

 

Είναι δικαίωμά σου, αλλά επέτρεψέ μου να σου μεταφέρω κάτι που έχει πει ο Brian Eno, σε ερώτηση δημοσιογράφου σχετικά με το αν ποτέ αισθάνθηκε μειονεκτικά επειδή δεν ξέρει νότες.

 

"Μερικές φορές, περπατώντας σε κάποιο ασυνήθιστο μέρος μου έχει έρθει μία μουσική ιδέα και τότε έχω σκεφτεί... θεέ μου, γιατί να μη μπορώ να το γράψω αυτό σε ένα κομάτι χαρτί;. Θέλω να πω.. μια πραγματικά καλή ιδέα είναι πάντα το αποτέλεσμα επαφής με ασυνήθιστες συνθήκες οπότε αυτομάτως είναι δύσκολο να την κρατήσει κανείς στο νου του..."

 

Σύμφωνα με αυτή τη θεώρηση (την οποία ασπάζομαι, διότι ξέρω από προσωπική εμπειρία ότι έτσι είναι), ο λόγος που κάτι μένει στο νου σου δεν είναι η αξία του αλλά ακριβώς το ότι εναρμονίζεται με κάποιες προσωπικές καθημερινές σου συνήθειες και ακούσματα ή αλλιώς, όπως έγραψα παραπάνω:

 

Το πρόβλημα δεν είναι με τη τεχνολογία, αλλά με το ότι δεν υπάρχει επάρκεια νέων ιδεών για τη μουσική. Οι περισσότεροι μουσικοί (ειδικά οι εκπαιδευμένοι) θεωρούν καλή τη μουσική τους προσπάθεια όταν το αποτέλεσμα μοιάζει με τη μουσική κάποιου άλλου.

 

:)

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου