Προς το περιεχόμενο

Πνευματική ιδιοκτησία και τεχνολογικές εξελίξεις


skantzos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ενώ οι θαμώνες του Noiz σου δίνουν διαφορετική εντύπωση ;

 

αν μπεί συνδρομή στο φόρουμ θα ξέρουμε σε ποιον να βάλουμε τις φωνές  8)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 341
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Trolley δεν υπάρχει φυσικός νόμος, με την έννοια τουλάχιστον ενός πραγματικού φυσικού νόμου όπως π.χ. της βαρύτητας. Όλα αυτά που αναφέρεις είναι ανθρωποκεντρικά και συνεπώς ευμετάβλητα. Π.χ. στο θέμα της μοιχείας από τον "φυσικό νόμο" διαγράφηκε το "άρθρο"  ;D περί διγονικής οικογένειας. Όσο για το φόνο, μια ματιά στην πολεμική προπαγάνδα ή στη νομοθεσία του Τέξας αρκεί.

 

 

Τώρα τα πνευματικά δικαιώματα στο χώρο της μουσικής, τουλάχιστον αυτά που αφορούν την ΑΕΠΙ, δεν είναι τίποτα άλλο από το δικαίωμα του μουσικού να μπεκροπίνει στις ταβέρνες που ακούγεται η μουσική του. Ποιος μπορεί να φέρει αντίρρηση σε αυτό; Όταν όμως μπαίνουμε σε σοβαρά ζητήματα πνευματικής ιδιοκτησίας όπως π.χ. η γονιδιακή έρευνα, τα πράγματα είναι πιο περίπλοκα.

 

Νικόλα αν το καλοσκεφτείς ουσιαστικά νοσταλγείς παλαιότερες εποχές. Θα πρέπει όμως να δεχθείς ότι είναι δύσκολο να στριμώξεις μια μπάντα σε ένα αυτοκίνητο. Αν το δούμε πάντως καθαρά ψυχολογικά, νομίζω ότι η μουσική ανήκει στα πράγματα που κρατούν την πλειοψηφία από το να βγει στους δρόμους και να σκοτώνει όποιον βρει. Με αυτήν την έννοια ο μουσικός είναι ανώτερος του πυρηνικού φυσικού, τουλάχιστον όσο αφορά την κοινωνική συνοχή.

 

 

 

δεν ειναι και πυρηνικος φυσικος ο μουσικος..

 

 

 

Και ιδού και μια προέκταση των "φυσικών νόμων": Η κοινωνική συνοχή είναι καλή, ΑΝ και ΕΦΟΣΟΝ η εν λόγω κοινωνία σέβεται τους πολίτες της. Και φυσικά σε αυτήν την "σχετικότητα" μπαίνουν τα πάντα. Η έλλειψη της ίδιας της έννοιας των πνευματικών δικαιωμάτων δεν εμπόδισε τους μουσικούς του 18ου αιώνα να είναι αξεπέραστοι. Αλλά βέβαια τότε αποτελούσε ΤΙΜΗ το να παίζουν τα έργα σου οι άλλοι μουσικοί. Πράγμα φυσικό, αφού στην συγκεκριμένη περίπτωση μιλάμε για τέχνη με αποχρώσεις εμπορίου και όχι για εμπόριο με αποχρώσεις τέχνης.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η έλλειψη της ίδιας της έννοιας των πνευματικών δικαιωμάτων δεν εμπόδισε τους μουσικούς του 18ου αιώνα να είναι αξεπέραστοι. Αλλά βέβαια τότε αποτελούσε ΤΙΜΗ το να παίζουν τα έργα σου οι άλλοι μουσικοί. Πράγμα φυσικό, αφού στην συγκεκριμένη περίπτωση μιλάμε για τέχνη με αποχρώσεις εμπορίου και όχι για εμπόριο με αποχρώσεις τέχνης.  

 

Αυτο ειναι σιγουρο,οταν ζεις με τα χρηματα & υπο την προστασια ΠΑΜΠΛΟΥΤΩΝ ανθρωπων και κανεις μουσικη την οποια ακουνε ΜΟΝΟ οι ΠΛΟΥΣΙΟΙ,εννοειται οτι δεν χρειαζεται να κανεις εμποριο.... ;D

 

Δωσε μου και μενα ενα σπονσορα να μου σκαει,οχι πολλα, καμμια εκατοσταρα το χρονο για ολη μου τη ζωη,να δεις ποσο..αντιεμπορικος θα γινω.... ;D

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Trolley δεν υπάρχει φυσικός νόμος, με την έννοια τουλάχιστον ενός πραγματικού φυσικού νόμου όπως π.χ. της βαρύτητας. Όλα αυτά που αναφέρεις είναι ανθρωποκεντρικά και συνεπώς ευμετάβλητα. Π.χ. στο θέμα της μοιχείας από τον "φυσικό νόμο" διαγράφηκε το "άρθρο"  ;D περί διγονικής οικογένειας. Όσο για το φόνο, μια ματιά στην πολεμική προπαγάνδα ή στη νομοθεσία του Τέξας αρκεί.

 

Προσοχή στα ελληνικά μας: δεν έγραψα "νόμος της Φυσικής", έγραψα "φυσικός νόμος". Ίσως ο συγκεκριμένος όρος να μη χρησιμοποιείται πλέον στα πανεπιστήμια, αλλά πρόκειται απλά για το σύνολο των κανόνων που ΟΛΟΙ ξέρουμε και παραδεχόμαστε ότι διέπουν τον ανθρώπινο βίο. Ενδεικτικά παραδείγματα είναι το ότι γεννιόμαστε και πεθαίνουμε, ότι χρειαζόμαστε τροφή, ότι χρειαζόμαστε ελευθερία κινήσεων, ότι χρειαζόμαστε νερό και αέρα και άλλα τέτοια αυτονόητα.

 

Σύμφωνα με τα φιλοσοφικά συστήματα που ασπάζομαι, η δυνατότητα ενός ανθρώπου να απολαμβάνει το αποτέλεσμα της εργασίας του και τις αμοιβές από αυτό το αποτέλεσμα είναι εξίσου αυτονόητη με την ανάγκη για αέρα ή τροφή, διότι δίχως αυτή τη προϋπόθεση το κίνητρο για δημιουργική εργασία μειώνεται και - τελικά - εξαλείφεται.

 

Οι ανθρώπινοι νόμοι απηχούν (σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό) το φυσικό νόμο. Όταν αποτυγχάνουν να το κάνουν έχουμε τα προβλήματα που έχουμε στην εποχή μας και όσα έρχονται.

 

Σοκάρομαι πάντως στο ότι ένας άνθρωπος ισχυρίζεται ότι δεν υπάρχει φυσικός νόμος: κάτσε νηστικός δύο μήνες τότε και θα δεις ότι υπάρχει και παρα-υπάρχει, εκτός αν δεν αναγνωρίζεις ότι νόμος είναι κάτι που έχει καθολική ισχύ, ή αν είσαι πρόθυμος να πεθάνεις από τη πείνα για να κατεβάζουμε εμείς τα mp3 σου.

 

:)

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έκανα ένα μικρό κόψιμο στο θέμα μήπως και επιστρέψουμε στα πνευματικά δικαιώματα και τη διακίνησή των έργων πνευματικής εργασίας χάρη στις νέες τεχνολογίες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλ, δε θα βρούμε πουθενά να επιτρέπεται η δολοφονία π.χ. ούτε η κλοπή. Ακόμη και αν κάποτε φτάσουν οι περισσότεροι άνθρωποι να δολοφονούν (σε σχέση με τους λιγότερους που δε θα δολοφονούν), και πάλι δε θα επιτρέπεται δια νόμου η δολοφονία - αντιθέτως, όταν εκείνη η σκοτεινή περίοδος τελειώσει, ο ιστορικός του μέλλοντος θα μιλά για "εκτροπή από τη νομιμότητα".

 

Καμία σχέση με την πραγματικότητα όμως, δηλαδή όταν στις χώρες που ισχύει ο νόμος της Σαρίας εκτελούνται οι μοιχές, τι είναι αυτό;

 

Η ιστορία μελετά όλες τις ανθρώπινες δραστηριότητες και όλες τις εποχές, και βρίσκει εξηγήσεις για όλες, δεν τις χωρίζει σε σκοτεινές και φωτεινές :)

 

Όμως, ας περάσουμε στην ουσία : αυτό που γράφεις είναι ότι η αντίληψη μίας κοινωνίας για το τι είναι νόμιμο επηρρεάζεται από το πόσα μέλη της διενεργούν την μέχρι-πρότινος παράνομη πράξη. Όπως ξέρεις, υπάρχουν εξαιρέσεις (π.χ. εξακολουθεί να ισχύει η απαγόρευση χρήσης και διακίνησης ελαφρών ναρκωτικών, παρά το γεγονός ότι είναι σημαντικό το ποσοστό των πολιτών που το κάνουν.. μάλιστα τη δεκαετία του '80 ήταν μεγαλύτερο το ποσοστό όσων έκαναν χρήση ναρκωτικών απ' όσων κατέβαζαν πειρατικά mp3).

 

Το κριτήριο για το αν μία εκτροπη-από-την-ισχυουσα νομιμότητα θα γίνει ανεκτή, είναι η αναφορά στο φυσικό νόμο, δηλ στην ανάγκη ο άνθρωπος να ζει ελεύθερος, να εργάζεται, να απολαμβάνει το αποτέλεσμα της εργασίας του κλπ. Η μοιχεία - οσοδήποτε επαχθής ή αρεστή - ΔΕΝ εμποδίζει τους ανθρώπους από το να κάνουν κάτι από τα παραπάνω, συνεπώς ενσωματώθηκε στην τρέχουσα αντίληψη περί νομιμότητας.

 

 

Τι εννοείς με φυσικό νόμο; το πνευματικό προϊόν δεν υπάρχει στη φύση ούτε στις πρωτόγονες κονωνίες, είναι δημιουργημά του πολιστισμού μας. Εν πάση περιπτώσει, όταν στις κοινωνίες που αναφερόμαστε αυτό που λες "φυσικός νόμος" δεν τηρείται, και το δικαίωμα σε μια αξιοπρεπή εργασία γίνεται όλο και πιο δύσκολο, η πνευματική ιδιοκτησία, (που δεν είναι "φυσικός" νόμος, αλλά ισχύει τα τελευταία 100 χρόνια, και πολλά λέω, και ξεκίνησε με την εφεύρεση του γραμμοφώνου, και θα τελειώσει με τις εφευρέσεις του ψηφιακού ήχου και του διαδικτύου) γίνεται "ψιλά" γράμματα

 

Η καταπάτηση πνευματικών δικαιωμάτων στερεί από κάποιους ανθρώπους το αποτέλεσμα της εργασίας τους, οπότε δεν πρόκειται ποτέ να δικαιωθεί ιστορικά, ακόμη και αν φτάσει να το κάνει το 99% των πολιτών. Ότι μπορεί να βρεθεί ένα κοινοβούλιο ηλιθίων να το επικυρώσει προσωρινά.. ε, εντάξει, δε σημαίνει και τίποτε.. και όλες οι αποφάσεις του Αδόλφου επικυρωμένες από κάποιο κοινοβούλιο ήταν.

 

Εδω σε χάνω τελείως, τι εννοείς ιστρική δικαίωση; Η ιστορία δεν είναι το τραπέζι της κρίσης της Δευτέρας Παρουσίας. Κάθε εποχή έχει τα δικά της μέτρα. Η ατομική βόμβα στη Χιροσίμα έχει πάρει ιστορική δικαίωση;;;

 

Δεν ξέρω τι εννοεί ο σκάντζος για να είμαι ειλικρινής. Αλλά θα αρπάξω την ευκαιρία να ρωτήσω κάτι βαθύ (χαχα) : δίνει κανείς σας μία δεκάρα τσακιστή για το αν ο σκάντζος ή οποιοσδήποτε άλλος κλέβει τη μουσική που ακούει; Δηλ. χθες δεν κοιμηθήκατε για να το σκεφτείτε; ΟΧΙ, βέβαια.. ο μόνος λόγος που συζητάμε για τη πειρατεία είναι διότι κάποιοι κομπάζουν για αυτήν, και ΑΥΤΟ είναι το πραγματικό θέμα της συζήτησης (και κάθε παρόμοιας συζήτησης).

 

Αυτό ακριβώς λέω, ότι δεν μας νοιάζει πια που γίνεται πειρατεία. Και για αυτό μεταξύ άλλων άνοιξα το θέμα, όχι για να κομπάσω εγώ ή κανένας άλλος για τις παρανομίες μας :)

 

Βεβαίως αμφισβητείται. Αρκετοί το γράφουν χύμα.. π.χ. λένε ότι γιατί η εταιρεία του Disney να έχει μόνο αυτή το δικαίωμα να φτιάχνει ταινίες με τον Ντόναλντ Ντακ; Και καλά που το έθιξες γιατί είναι μια ευκαιρία να αρχίσουμε να συνειδητοποιούμε ότι η φαινομενικά "αθώα" στάση του ότι "δεν έχω λεφτά να πάρω ένα δίσκο, ας τον κατεβάσω", όταν την ξεχειλώνεις στο ηθικό και νομικό της έπακρο καταλήγει να είναι εντελώς φασιστική και ασύμβατη με το φυσικό νόμο.. μία εκτροπή λοιπόν και τίποτε παραπάνω, κατά τη γνώμη μου.

 

Αν με το εκτροπή εννοείς παρανομία, αυτό είναι γνωστό και τετριμμένο και συμφωνώ, αλλά δεν έχει και τόσο ενδιαφέρον να συζητάμε για αυτό...

"[...] the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt."

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καμία σχέση με την πραγματικότητα όμως, δηλαδή όταν στις χώρες που ισχύει ο νόμος της Σαρίας εκτελούνται οι μοιχές, τι είναι αυτό;

 

Θρησκοληπτικά οδηγούμενος σκοταδισμός είναι ρε skantzos. Τι θες να είναι δηλαδή; Νομιμότητα (η, ουσιαστικό) δεν απαντιέται σε ολοκληρωτικά καθεστώτα και μουσουλμανικά μπουρδέλα ή σταυροφορικά καταγώγια.

 

Η ιστορία μελετά όλες τις ανθρώπινες δραστηριότητες και όλες τις εποχές, και βρίσκει εξηγήσεις για όλες, δεν τις χωρίζει σε σκοτεινές και φωτεινές :)

 

Είσαι σίγουρος; Διότι εγώ από βρέφος ακούω για τη "χρυσή εποχή του Περικλή" και για το Μεσαίωνα κλπ κλπ. Αυτά είναι επιθετικοί προσδιορισμοί ή κάνω λάθος;

 

Τι εννοείς με φυσικό νόμο; το πνευματικό προϊόν δεν υπάρχει στη φύση ούτε στις πρωτόγονες κονωνίες, είναι δημιουργημά του πολιστισμού μας. Εν πάση περιπτώσει, όταν στις κοινωνίες που αναφερόμαστε αυτό που λες "φυσικός νόμος" δεν τηρείται, και το δικαίωμα σε μια αξιοπρεπή εργασία γίνεται όλο και πιο δύσκολο, η πνευματική ιδιοκτησία, (που δεν είναι "φυσικός" νόμος, αλλά ισχύει τα τελευταία 100 χρόνια, και πολλά λέω, και ξεκίνησε με την εφεύρεση του γραμμοφώνου, και θα τελειώσει με τις εφευρέσεις του ψηφιακού ήχου και του διαδικτύου) γίνεται "ψιλά" γράμματα

 

Το έχεις όλο λάθος. Μάλλον τα δεδομένα που αξιολογείς είναι πολύ τοπικά (εδαφικώς και χρονικώς). Η πραγματικότητα είναι ότι ο μέσος όρος ζωής στο πλανήτη έχει αυξηθεί, η πρόσβαση σε βασικά αγαθά γίνεται διαρκώς πιο εύκολη, οι θανάσιμες επιδημίες έχουν σχεδόν εκλείψει και πολλά άλλα που ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ ότι δεν ταιριάζουν με τις μαρξιστικες σου πεποιθήσεις περί επερχόμενης καταστροφής του καπιταλιστικού συστήματος, αλλά ισχύουν. Δυστυχώς, υπάρχουν ακόμη τεράστιες περιοχές του πλανήτη που έχουν πολύ σοβαρά και άλυτα προβλήματα, αλλά αυτό οφείλεται ακριβώς σε ολοκληρωτικές / θρησκοληπτικές / μιλιταριστικές αντιλήψεις, δηλαδή στην ΕΛΛΕΙΨΗ νομιμότητας.

 

Επίσης, αυτό που εγώ λέω "φυσικός νόμος" τηρείται παντού και πάντοτε διότι δεν επαφίεται η τήρησή του στις προτιμήσεις των πολιτών ή των νομοθετών. Η πνευματική ιδιοκτησία δεν ξεκίνησε πριν 100 χρόνια, απλά νομοθετήθηκε τότε που λες. Είναι τόσο αρχαίο ζήτημα όσο και ο άνθρωπος και δε θα πάψει να υπάρχει σα ζήτημα ποτέ στο μέλλον. Το δικαίωμα στη παιδεία επίσης νομοθετήθηκε πρόσφατα, δε σημαίνει ότι οι άνθρωποι έμεναν αμόρφωτοι μέχρι τότε.

 

Εδω σε χάνω τελείως, τι εννοείς ιστρική δικαίωση; Η ιστορία δεν είναι το τραπέζι της κρίσης της Δευτέρας Παρουσίας. Κάθε εποχή έχει τα δικά της μέτρα. Η ατομική βόμβα στη Χιροσίμα έχει πάρει ιστορική δικαίωση;;;

 

Δεν ξέρω κανέναν που να αναφέρεται στη Χιροσίμα σαν κάτι άλλο εκτός από "τραγωδία". Ξέρεις εσύ; Αυτό σημαίνει ιστορική δικαίωση, το πηλίκο στο νου της ανθρωπότητας σχετικά με το αν ένα γεγονός είχε θετική ή αρνητική εξέλιξη στη πορεία της, δε σημαίνει ότι θα έρθει ο ιστορικός ΤΑΔΕ και θα πει ότι "ήταν καλό" ή "ήταν κακό".

 

Αυτό ακριβώς λέω, ότι δεν μας νοιάζει πια που γίνεται πειρατεία. Και για αυτό μεταξύ άλλων άνοιξα το θέμα, όχι για να κομπάσω εγώ ή κανένας άλλος για τις παρανομίες μας :)

 

Εμένα προσωπικά ως προγραμματιστή με νοιάζει και με κόβει. Μάλιστα θα σου πω ότι (ψιλογενικώς) δε ξέρετε τι λέτε γι αυτό το θέμα, εκτός από εκείνους που το συνδέουν ευθέως με την εμπειρία ζωής που έχουν (ο SF π.χ. σας το είπε με είκοσι διαφορετικούς τρόπους).

 

Εσύ δε ξέρω τι δουλειά κάνεις, αλλά αν παράγεις οποιοδήποτε "πνευματικό" έργο, θα έπρεπε να σε νοιάζει επίσης.

 

Αν με το εκτροπή εννοείς παρανομία, αυτό είναι γνωστό και τετριμμένο και συμφωνώ, αλλά δεν έχει και τόσο ενδιαφέρον να συζητάμε για αυτό...

 

Όχι δεν εννοώ αυτό. Χρησιμοποιούμε διαφορετική ορολογία και διαφορετικό πλαίσιο χρήσης των λέξεων. Εσύ μπερδεύεις τη νομιμότητα με τη νομοθεσία, την ιστορική δικαίωση με τον μαρξιστικό υλισμό, τα πνευματικά δικαιώματα με τη νομολογία για την προστασία τους κλπ κλπ. Είναι θαύμα ότι δεν έχουμε τσακωθεί ακόμη.

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θρησκοληπτικά οδηγούμενος σκοταδισμός είναι ρε skantzos. Τι θες να είναι δηλαδή; Νομιμότητα (η, ουσιαστικό) δεν απαντιέται σε ολοκληρωτικά καθεστώτα και μουσουλμανικά μπουρδέλα ή σταυροφορικά καταγώγια.

 

δυστυχως δεν μπορείς να ξεφύγεις από το επίπεδο της ηθικολογίας, και να δεχτείς το απλό ότι κάθε κοινωνία κατασκευάζει τους νόμους της

 

Είσαι σίγουρος; Διότι εγώ από βρέφος ακούω για τη "χρυσή εποχή του Περικλή" και για το Μεσαίωνα κλπ κλπ. Αυτά είναι επιθετικοί προσδιορισμοί ή κάνω λάθος;

στο χρυσό αιωνα είχαν δούλους, και λοιπόν;

 

Το έχεις όλο λάθος. Μάλλον τα δεδομένα που αξιολογείς είναι πολύ τοπικά (εδαφικώς και χρονικώς). Η πραγματικότητα είναι ότι ο μέσος όρος ζωής στο πλανήτη έχει αυξηθεί, η πρόσβαση σε βασικά αγαθά γίνεται διαρκώς πιο εύκολη, οι θανάσιμες επιδημίες έχουν σχεδόν εκλείψει και πολλά άλλα που ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ ότι δεν ταιριάζουν με τις μαρξιστικες σου πεποιθήσεις περί επερχόμενης καταστροφής του καπιταλιστικού συστήματος, αλλά ισχύουν. Δυστυχώς, υπάρχουν ακόμη τεράστιες περιοχές του πλανήτη που έχουν πολύ σοβαρά και άλυτα προβλήματα, αλλά αυτό οφείλεται ακριβώς σε ολοκληρωτικές / θρησκοληπτικές / μιλιταριστικές αντιλήψεις, δηλαδή στην ΕΛΛΕΙΨΗ νομιμότητας.

πότε είπα εγώ ότι θα καταστραφεί το καπιταλιστικό σύστημα; απλώς είπα ότι οι θεσμοί αλλάζουν  8)

 

Επίσης, αυτό που εγώ λέω "φυσικός νόμος" τηρείται παντού και πάντοτε διότι δεν επαφίεται η τήρησή του στις προτιμήσεις των πολιτών ή των νομοθετών. Η πνευματική ιδιοκτησία δεν ξεκίνησε πριν 100 χρόνια, απλά νομοθετήθηκε τότε που λες. Είναι τόσο αρχαίο ζήτημα όσο και ο άνθρωπος και δε θα πάψει να υπάρχει σα ζήτημα ποτέ στο μέλλον. Το δικαίωμα στη παιδεία επίσης νομοθετήθηκε πρόσφατα, δε σημαίνει ότι οι άνθρωποι έμεναν αμόρφωτοι μέχρι τότε.

 

οι ινδιάνοι είχαν πνευματική ιδιοκτησία πριν πάει ο Κολόμβος; εδω δεν είχαν ιδιοκτησία της γης, με τα τραγούδια θα ασχολούνταν;  :) do your homework

 

Δεν ξέρω κανέναν που να αναφέρεται στη Χιροσίμα σαν κάτι άλλο εκτός από "τραγωδία". Ξέρεις εσύ; Αυτό σημαίνει ιστορική δικαίωση, το πηλίκο στο νου της ανθρωπότητας σχετικά με το αν ένα γεγονός είχε θετική ή αρνητική εξέλιξη στη πορεία της, δε σημαίνει ότι θα έρθει ο ιστορικός ΤΑΔΕ και θα πει ότι "ήταν καλό" ή "ήταν κακό".

δυστυχώς βρε trolley πάλι ηθικολογείς, οι συντηρητικοί αμερικάνοι βλέπουν τη Χιροσίμα σαν σωτηρία ζωών, αμερικανων στρατιωτών και άλλων, και καλά κάνουν, τι δηλαδή να πουν ότι ήταν ατύχημα;

 

Εμένα προσωπικά ως προγραμματιστή με νοιάζει και με κόβει. Μάλιστα θα σου πω ότι (ψιλογενικώς) δε ξέρετε τι λέτε γι αυτό το θέμα, εκτός από εκείνους που το συνδέουν ευθέως με την εμπειρία ζωής που έχουν (ο SF π.χ. σας το είπε με είκοσι διαφορετικούς τρόπους).

 

Εσύ δε ξέρω τι δουλειά κάνεις, αλλά αν παράγεις οποιοδήποτε "πνευματικό" έργο, θα έπρεπε να σε νοιάζει επίσης.

 

Όχι δεν εννοώ αυτό. Χρησιμοποιούμε διαφορετική ορολογία και διαφορετικό πλαίσιο χρήσης των λέξεων. Εσύ μπερδεύεις τη νομιμότητα με τη νομοθεσία, την ιστορική δικαίωση με τον μαρξιστικό υλισμό, τα πνευματικά δικαιώματα με τη νομολογία για την προστασία τους κλπ κλπ. Είναι θαύμα ότι δεν έχουμε τσακωθεί ακόμη.

 

ευχαριστώ για την υπόδειξη  ;) έχω εργαστεί και σαν μουσικός (όχι δημιουργός) και σαν μηχανικός λογισμικού.

 

Είναι κρίμα που δεν μπορείς να ξεφύγεις από την στενή ηθικολογική πλευρά του θέματος και τις απόλυτες θέσεις σου περί φυσικών νόμων και άλλων άσχετων με το θέμα, και παντού βλέπεις το φάντασμα του Μαρξ και του ιστορικού υλισμού να σε κυνηγάει, τα οποία εγώ δεν ανέφερα ποτέ, και καλά καλά δεν ξέρω τι είναι. Αλλιώς θα είχαμε πιο ενδιαφέρουσα συζήτηση. Δε μπαίνω στο φόρουμ για να τσακωθώ, και δεν είμαι σίγουρος αν αυτό ισχύει και για σένα, μπαίνω για να συζητήσω για μουσικά θέματα.

 

Αυτο ειναι σιγουρο,οταν ζεις με τα χρηματα & υπο την προστασια ΠΑΜΠΛΟΥΤΩΝ ανθρωπων και κανεις μουσικη την οποια ακουνε ΜΟΝΟ οι ΠΛΟΥΣΙΟΙ,εννοειται οτι δεν χρειαζεται να κανεις εμποριο.... ;D

 

Δωσε μου και μενα ενα σπονσορα να μου σκαει,οχι πολλα, καμμια εκατοσταρα το χρονο για ολη μου τη ζωη,να δεις ποσο..αντιεμπορικος θα γινω.... ;D

 

Καλά δεν το βλέπω και τελείως απίθανο να έχουμε και τέτοια φαινόμενα, εγώ αν ήμουν πλούσιος μαζί με σεφ θα προσλάμβανα και έναν μουσικοσυνθέτη :)

"[...] the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt."

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ως νομικός, θα συμφωνήσω με τον trolley, που έχει πιάσει το νόημα του "νομικού θετικισμού" (Hans Kelsen).

 

Το "δίκαιο" και το "σωστό", ή όπως τέθηκε από τον trolley ο "φυσικός νόμος" ή οι "νόμοι της φύσης" διαπνέουν όλη την ιστορική - εξελικτική πορεία της ανθρωπότητας, γιατί απλά προκύπτουν αβίαστα από την αδήριτη ανάγκη της παραγωγικής και ειρηνικής συμβίωσης μεταξύ των ανθρώπων μιας κοινωνίας, είτε εκφράζονται μέσα από θεσπισμένους κανόνες (νόμους), είτε εκφράζονται από άγραφους κανόνες (έθιμα).

 

Οιαδήποτε παρέκκλιση από αυτό το "φυσικό δίκαιο" έχει οδηγήσει την ανθρωπότητα πάντοτε και με μαθηματική ακρίβεια στην βαρβαρότητα, το αλληλορουφιάνεμα, τον αλληλοσκοτωμό κτλ. (Πλείστα τα παραδείγματα..)

 

Η άρνηση παραδοχής του "φυσικού δικαίου" αποτελεί ένα από τα εγγενή ελαττώματα της μαρξιστικής θεώρησης της κοινωνίας και της φιλοσοφίας του διαλεκτικού υλισμού εν γένει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το σύνολο αυτών των φυσικών νόμων είναι κοινό διαχρονικά ή μεταλλάσσεται γύρω από ένα βασικό πυρήνα ανάλογα τις συνθήκες; Αν ναι, ποιές μπορεί να είναι αυτές οι συνθήκες και πως μπορούμε να κρίνουμε αν κάτι είναι φυσικός νόμος ή όχι;

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου