Προς το περιεχόμενο

Πνευματική ιδιοκτησία και τεχνολογικές εξελίξεις


skantzos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ως νομικός, θα συμφωνήσω με τον trolley, που έχει πιάσει το νόημα του "νομικού θετικισμού" (Hans Kelsen).

 

Το "δίκαιο" και το "σωστό", ή όπως τέθηκε από τον trolley ο "φυσικός νόμος" ή οι "νόμοι της φύσης" διαπνέουν όλη την ιστορική - εξελικτική πορεία της ανθρωπότητας, γιατί απλά προκύπτουν αβίαστα από την αδήριτη ανάγκη της παραγωγικής και ειρηνικής συμβίωσης μεταξύ των ανθρώπων μιας κοινωνίας, είτε εκφράζονται μέσα από θεσπισμένους κανόνες (νόμους), είτε εκφράζονται από άγραφους κανόνες (έθιμα).

 

Οιαδήποτε παρέκκλιση από αυτό το "φυσικό δίκαιο" έχει οδηγήσει την ανθρωπότητα πάντοτε και με μαθηματική ακρίβεια στην βαρβαρότητα, το αλληλορουφιάνεμα, τον αλληλοσκοτωμό κτλ. (Πλείστα τα παραδείγματα..)

 

Η άρνηση παραδοχής του "φυσικού δικαίου" αποτελεί ένα από τα εγγενή ελαττώματα της μαρξιστικής θεώρησης της κοινωνίας και της φιλοσοφίας του διαλεκτικού υλισμού εν γένει...

 

Ευχαριστώ θερμά για το σχόλιο. Ας κοιτάξουν όλοι αυτοί που χλευάζουν και ας κριθεί από τον αναγνώστη το περιεχόμενο των τοποθετήσεων όλων μας.

 

@skantzos

Αγαπητέ, επίτηδες έγραψα "μαρξιστικός υλισμός" για να δω αν θα κάνεις την απαραίτητη διόρθωση σε "ιστορικός υλισμός", όπως θα έκανε κάθε καλός μαρξιστής. Θα συμφωνήσω μαζί σου ως προς το εξής: ότι δεν ξέρεις καλά-καλά τι είναι. Το ευχάριστο είναι ότι πρεσβεύουμε διαφορετικές θέσεις, διότι αν συμφωνούσαμε θα ανησυχουσα.

 

:)

 

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 341
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

 

@skantzos

Αγαπητέ, επίτηδες έγραψα "μαρξιστικός υλισμός" για να δω αν θα κάνεις την απαραίτητη διόρθωση σε "ιστορικός υλισμός", όπως θα έκανε κάθε καλός μαρξιστής. Θα συμφωνήσω μαζί σου ως προς το εξής: ότι δεν ξέρεις καλά-καλά τι είναι.

 

με ολο τον σεβασμο τρολευ, στις τελευταιες σελιδες τι καταφερες?

να ισχυριστεις πως ο σκαντζος ειναι μαρξιστης, να σου πει πως δεν ειναι και εν τελει να αποδειξεις πως πραγματι δεν ειναι.

πολυ χρησιμο.

 

αν θες την γνωμη μου-που προφανως δεν την θες-δεν υπαρχει λογος να προσπαθεις να φερεις την κουβεντα στα μετρα σου με σοφιστιες οπως στα τελευταια ποστ σου.

 

για μενα(ξανα) η ουσια των ''πνευματικων δικαιωματων'' βρισκεται σε δυο ποστς, ενα δικο σου και ενα του γιαμεθ.

 

Σε τελευταία ανάλυση (να το πούμε και λίγο χοντρά να ξεμπερδευουμε) αν δεν έχει κάποιος φράγκο για μουσική, ας ακούει ραδιόφωνο.. λεφτά για κομπιούτερ και ίντερνετ έχετε (αλλιώς δεν θα μιλάγαμε εδώ) οπότε, κατεβάστε έναν οποιονδήποτε free radio client και ακούστε τζάμπα μουσική μέχρι τα βαθειά γεράματά σας, να παίρνουν και οι συντελεστές τα χρήματα που δικαιούνται.

 

Η πνευματική ιδιοκτησία είναι του δημιουργού για να τη διαχειρίζεται όπως αυτός θέλει.

Να τη μοιράζει δωρεάν ή να απαιτεί αντίτιμο μέσα από οποιοδήποτε σωματείο ή επαγγελματική συμφωνία έχει αυτός υπογράψει (καλώς ή κακώς είναι άλλη συζήτηση και δικό του θέμα).

 

Ο δέκτης (ο καταναλωτής) οφείλει να συμπεριφέρεται σαν έννομος πολίτης.

Τελεία.

 

απο εκει και περα, ο σκαντζος εχει δικιο στην αρχικη του τοποθετηση.

η τεχνολογια και η δομη της κοινωνιας αλλαζει, οποτε ειναι σιγουρο οτι ειμαστε στην ανατολη μιας νεας εποχης, μιας και εχουμε ηδη δει οτι με τα οπλα που ηδη εχει η μουσικη βιομηχανια στα χερια της δεν καταφερνει να σταματησει την ''πειρατεια''.

το ερωτημα ειναι αν θα βρεθει καποιος τροπος να το κανει,η αν θα δεχθει την ηττα της σιωπηλα.

και αυτο ειναι κατι που δεν μπορει να το απαντησει κανεις σας αυτη τη στιγμη.

 

παντα φιλικα :)

πανελιστας και ανταρτομαχητης....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απο εκει και περα, ο σκαντζος εχει δικιο στην αρχικη του τοποθετηση.

η τεχνολογια και η δομη της κοινωνιας αλλαζει, οποτε ειναι σιγουρο οτι ειμαστε στην ανατολη μιας νεας εποχης, μιας και εχουμε ηδη δει οτι με τα οπλα που ηδη εχει η μουσικη βιομηχανια στα χερια της δεν καταφερνει να σταματησει την ''πειρατεια''.

το ερωτημα ειναι αν θα βρεθει καποιος τροπος να το κανει,η αν θα δεχθει την ηττα της σιωπηλα.

και αυτο ειναι κατι που δεν μπορει να το απαντησει κανεις σας αυτη τη στιγμη.

 

παντα φιλικα :)

 

Πάντως το γεγονός ότι θα αλλάξει η διαχείριση έργων πνευματικής διανόησης αυτό έχει ειπωθεί από πάρα πολλούς και ήδη αλλάζει.

 

Η αρχική τοποθέτηση του Σκάντζου (και η μετέπειτα) έχει το πρόβλημα ότι δεν δέχεται την πνευματική ιδιοκτησία ενός έργου, το οποίο είναι λάθος, όπως και σημείωσε ο γιάμεθ. (και πάρα πολλοί άλλοι, και εγώ)

Το θέμα έχει επισήμως κάνει κύκλο. Ελεύθερα συνεχίστε τη συζήτηση αρκεί να παραμείνει σε ήπιους τόνους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αρχική τοποθέτηση του Σκάντζου (και η μετέπειτα) έχει το πρόβλημα ότι δεν δέχεται την πνευματική ιδιοκτησία ενός έργου

 

αν εχω καταλαβει καλα, δεν ειναι πως δεν δεχεται την πνευματικη ιδιοκτησια.

αυτο που λεει και που οπως και να το κανουμε εχει δικιο ειναι πως τα πνευματικα δικαιωματα το 2000 δεν ηταν το ιδιο με τα πνευματικα δικαιωματα το 1980 και το ιδιο με το 1880.

οπως και να το κανουμε, το οτι αναπτυχθηκαν οι τροποι ηχογραφησης επαιξε καποιο ρολο τοτε, οπως και το ιντερνετ παιζει καποιο ρολο τωρα.

 

δεν νομιζω δηλαδη πως η αποψη ''σιγα την δουλεια το να γραφεις τραγουδια'' ηταν του  σκαντζου.

ισως και απο εκει να ξεκιναει και το μπερδεμα.

πανελιστας και ανταρτομαχητης....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως αντιλαμβάνομαι τα πράγματα βλέπω ότι η πνευματική ιδιοκτησία πλησιάζει ενα μεγάλο μετασχηματισμό ή και στο ιστορικό της τέλος.

Για να συνοψίσω πιστεύω ότι θα αλλάξει η έννοια της πνευματικής ιδιοκτησίας (που επαναλαμβάνω για πολλοστή φορά ότι δεν είναι αυτονόητη ούτε υπάρχει στη φύση) για 2 λόγους

 

Ας μην τα ξαναγράφουμε. Το θέμα έχει κάνει κύκλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@skantzos

Αγαπητέ, επίτηδες έγραψα "μαρξιστικός υλισμός" για να δω αν θα κάνεις την απαραίτητη διόρθωση σε "ιστορικός υλισμός", όπως θα έκανε κάθε καλός μαρξιστής. Θα συμφωνήσω μαζί σου ως προς το εξής: ότι δεν ξέρεις καλά-καλά τι είναι. Το ευχάριστο είναι ότι πρεσβεύουμε διαφορετικές θέσεις, διότι αν συμφωνούσαμε θα ανησυχουσα.

 

:)

 

 

τελικά τι είμαι; καλός μαρξιστής; ή κακός; :)

 

Τα χεις λίγο χαμένα, αλλά φταίνε και τα βιβλία που διαβάζεις, όπου ότι δεν μπορούν να εξηγήσουν, δηλαδή το 50% των κοινωνικών - ιστορικών φαινομένων, το λένε εξαίρεση, ακραίες συνθήκες ή μουσουλμανικό ολοκληρωτισμό. Βέβαια αυτό δεν εξηγεί γιατί προσπαθείς να διαλύσεις κάθε συζήτηση προβάλλοντας την ημιμάθεια σου και προσπαθώντας να προσβάλεις το συνομιλητή, εκεί χρειάζονται άλλες επιστήμες, και όχι τόσο η κοινωνιολογία και η ιστορία, στις οποίες είσαι έτσι κι αλλιώς μέτριος. Για αυτό και τόση ώρα δεν είδα απάντηση σε αυτά που γράφω για την ουσία του προβλήματος, όπου έτσι κι αλλιώς δηλώνω την ερασιτεχνική μου προσέγγιση. Σου απάντησα σε όλα τα σημεία του τελευταίου μηνύματος και το μόνο που βρήκες να συμφωνήσεις είναι ότι δήλωσα ότι είμαι άσχετος από ιστορικό υλισμό. Σε λυπάμαι για τα κόμπλεξ σου.

 

@evinlye

δεν είπα ότι δεν δέχομαι την πνευματιή ιδιοκτησία, απλώς είπα ότι έχει χωρικά και χρονικά όρια.

 

@moderators

λυπάμαι που οι συζητήσεις στο noiz συνέχεια καταλήγουν σε ειρωνία και προσωπικές επιθέσεις. Νομίζω ότι συγκεκριμένα μέλη ρίχνουν διαρκώς το επίπεδο

"[...] the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt."

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τελικά τι είμαι; καλός μαρξιστής; ή κακός; :)

 

Καλός, πολύ καλός...

 

Τα χεις λίγο χαμένα, αλλά φταίνε και τα βιβλία που διαβάζεις, όπου ότι δεν μπορούν να εξηγήσουν, δηλαδή το 50% των κοινωνικών - ιστορικών φαινομένων, το λένε εξαίρεση, ακραίες συνθήκες ή μουσουλμανικό ολοκληρωτισμό. Βέβαια αυτό δεν εξηγεί γιατί προσπαθείς να διαλύσεις κάθε συζήτηση προβάλλοντας την ημιμάθεια σου και προσπαθώντας να προσβάλεις το συνομιλητή, εκεί χρειάζονται άλλες επιστήμες, και όχι τόσο η κοινωνιολογία και η ιστορία, στις οποίες είσαι έτσι κι αλλιώς μέτριος. Για αυτό και τόση ώρα δεν είδα απάντηση σε αυτά που γράφω για την ουσία του προβλήματος, όπου έτσι κι αλλιώς δηλώνω την ερασιτεχνική μου προσέγγιση. Σου απάντησα σε όλα τα σημεία του τελευταίου μηνύματος και το μόνο που βρήκες να συμφωνήσεις είναι ότι δήλωσα ότι είμαι άσχετος από ιστορικό υλισμό. Σε λυπάμαι για τα κόμπλεξ σου.

 

Ωραία όλα αυτά αλλά δεν εξηγούν για ποιο λόγο συνεχίζεις να συνομιλείς δικτυακά μαζί μου. Θα μπορούσες κάλλιστα να έχεις κόψει τη κουβέντα, όπως προσπάθησα να κάνω πολλές φορές. Επίδης δεν εξηγούν για ποιο λόγο τόσοι άνθρωποι συμφώνησαν μαζί μου (εκτός αν ΚΑΙ αυτοί είναι ημιμαθείς και άξιοι λύπησης). Νομίζω ότι απλώς (ως μαρξιστής, επιμένω) δεν ανέχεσαι να διαφωνεί κάποιος μαζί σου και μάλλον σε εξαντλεί η προσπάθεια να πείσεις. Ευτυχώς (για εμένα) εγώ έχω σημαντικά περισσότερες αντοχές.

 

@moderators

λυπάμαι που οι συζητήσεις στο noiz συνέχεια καταλήγουν σε ειρωνία και προσωπικές επιθέσεις. Νομίζω ότι συγκεκριμένα μέλη ρίχνουν διαρκώς το επίπεδο

 

Αυτό είναι αστείο για να γελάσουμε; Μόνο υπό το moderation της τελευταίας περιόδου θα μπορούσε ένα μέλος όπως εσύ να έχει +3 κάρμα. Φαίνεται λοιπόν, ότι η "ειρωνεία" και οι "προσωπικές επιθέσεις" ποσώς σε έχουν εμποδισει να αποδείξεις περίτρανα πόσο χρήσιμος είσαι, οπότε μάλλον να με ευχαριστείς θα έπρεπε για το ότι μέσω τέτοιων μεθοδεύσεων σου έχει δοθεί η δυνατότητα να δείξεις την αξία σου, κάπου ανάμεσα στη μουσική σου καριέρα και στο να εργάζεσαι ως μηχανικός λογισμικού. (χαχαχαχαχαχαχαχααχχαχαχα). Θα καλούσα τους moderators (δηλ. τον ένα που ασχολείται τακτικά) να επιληφθεί της χυδαίας αυτής δήλωσης, αλλά είμαστε τσακωμένοι αυτή τη περίοδο.

 

 

@Alejandro

Ζητώ συγνώμη αν σε κούρασε η συζήτηση όπως εξελίχθηκε. Αυτά που γράφω δεν είναι σοφιστείες. Ο συνομιλητής μου έχει προ-πολλού χάσει κάθε ικανότητα να επιχειρηματολογεί και τώρα βρίζει τα βιβλία που διαβάζω (που τα είδε;), τη γενική συμμετοχή μου στο φόρουμ (λίιιιγο σημαντικότερη από τη δική του), τις γνώσεις μου στη κοινωνιολογία και την ιστορία (έλα παναγία μου) και τα κόμπλεξ μου (έτοιμος για το κοσμοπόλιταν ο τύπος). Δεν με πειράζει, διότι έχω υποσχεθεί στον admin να μη κάθομαι να τσακώνομαι, ίσα-ίσα που καλό είναι να βλέπουμε και τι καπνό φουμάρει ο καθενας.

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Φίλοι μου παρακολουθώ αποσπασματικά την κουβέντα που έχει μεγάλο ενδιαφέρον αν εξαιρέσει κανείς τις προσωπικές επιθέσεις που γίνονται όταν αρχίζει να βράζει το αίμα. Παρακαλώ όταν γίνεται κάτι τέτοιο να μην απαντάτε άμεσα. Αφήστε μια μέρα και απαντήστε όσο πιό εύστοχα γίνεται με γνώμονα την ανάπτυξη της κουβέντας (αφού για αυτό συμμετέχουμε όλοι). Αυτό είναι το δυνατό όπλο σε ένα φόρουμ. Απαντάς όταν μπορείς και όχι απαραίτητα όταν είσαι υπό πίεση.

 

Η πνευματική ιδιοκτησία είναι αποτέλεσμα πολιτισμού αφού μέσα σε τέτοιες συνθήκες αναπτύσσεται η τέχνη. Είναι αφελές να πιστεύουμε πως αφορά το εμπόριο. Αλλά και να είχε, τι με δικαιοδοτεί να κάνω τον κλεφτάκο επειδή μπορώ να το κάνω χωρίς να με καταλάβουν;

Νομίζω ότι το θέμα μας δεν πρέπει να αφορά το αν υπάρχει ιδιοκτησία, αλλά το γιατί πιστεύουμε πως μπορούμε να κλέβουμε κάτι που ανήκει σε άλλον και ταυτόχρονα να έχουμε ήσυχη την συνείδηση μας βάζοντας όσους περισσότερους μπορούμε στο "κόλπο". Αυτό δεν είναι πολιτισμός ούτε ανεβάζει το επίπεδο κανενός. Παλαιότερα το λέγανε "ειλικρίνεια μεταξύ κατεργαρέων".

 

Η κουβέντα εν πολλοίς γίνεται από τη σκοπιά του καταναλωτή της τέχνης και όχι του δημιουργού.

Καλό θα ήταν μέσα σε αυτό το φόρουμ που έχει και την ειδικευση να δούμε και αυτή την στάση. Του δημιουργού. Ο οποίος είναι βασικός κρίκος της μουσικής βιομηχανίας γιατί χωρίς αυτόν δεν υπάρχει μουσική. Το αν αλλάζουν τα δεδομένα της διακίνησης είναι ένα άλλο θέμα που δεν αφορά την πνευματική ιδιοκτησία αλλά την επανατοποθέτηση κάποιων δεδομένων μόλις 60 ετών. Και έπεται συνέχεια. Το πως... είναι ωραία συζήτηση και μας αφορά όσους από εμάς είμαστε δημιουργοί.

 

Πολλοί αναφέρονται στο ότι είναι τιμή στον συνθέτη όταν γίνονται διασκευές των έργων του και αυτό αρκεί. Εχει σκεφτεί κανείς τους ότι είναι σαν να παίρνω τα γραπτά τους και να τα παραφράζω ή να τους δινω δική μου ερμηνεία; Δεν θα τους άρεσε πολύ. Γι αυτό απαιτείται και η άδεια για τις διασκευές και όχι τόσο για το εμπορικό αντίτιμο. Σιγά μην περίμεναν οι Beatles να κονομήσουν από τη διασκευή του Μεθενίτη στο Something... Ο Μάνος Χατζιδάκης πχ είχε απαγορέψει κάθε μετάδοση των έργων του μια εποχή. Μπορεί και έχει το δικαίωμα πάνω στο έργο του. Θεός σ'χωρέστον.

 

Το ξέρω είναι δύσκολο να συνεννοηθούμε σαν κοινωνία με δαίμονες του παρελθόντος. Κυρίως γιατί όλοι μας ξεκινάμε από αλλού και ιδιαίτερα όταν το μόνο σημείο αναφοράς είναι τα φράγκα. Υπάρχουν και άλλα κίνητρα στη ζωή, συμφωνούμε όλοι. Ιδίως όμως αν τα έχεις επιλέξει και όχι αν απλά εκεί έχεις καταλήξει.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Φίλοι μου παρακολουθώ αποσπασματικά την κουβέντα που έχει μεγάλο ενδιαφέρον αν εξαιρέσει κανείς τις προσωπικές επιθέσεις που γίνονται όταν αρχίζει να βράζει το αίμα. Παρακαλώ όταν γίνεται κάτι τέτοιο να μην απαντάτε άμεσα. Αφήστε μια μέρα και απαντήστε όσο πιό εύστοχα γίνεται με γνώμονα την ανάπτυξη της κουβέντας (αφού για αυτό συμμετέχουμε όλοι). Αυτό είναι το δυνατό όπλο σε ένα φόρουμ. Απαντάς όταν μπορείς και όχι απαραίτητα όταν είσαι υπό πίεση.

 

Η πνευματική ιδιοκτησία είναι αποτέλεσμα πολιτισμού αφού μέσα σε τέτοιες συνθήκες αναπτύσσεται η τέχνη. Είναι αφελές να πιστεύουμε πως αφορά το εμπόριο. Αλλά και να είχε, τι με δικαιοδοτεί να κάνω τον κλεφτάκο επειδή μπορώ να το κάνω χωρίς να με καταλάβουν;

Νομίζω ότι το θέμα μας δεν πρέπει να αφορά το αν υπάρχει ιδιοκτησία, αλλά το γιατί πιστεύουμε πως μπορούμε να κλέβουμε κάτι που ανήκει σε άλλον και ταυτόχρονα να έχουμε ήσυχη την συνείδηση μας βάζοντας όσους περισσότερους μπορούμε στο "κόλπο". Αυτό δεν είναι πολιτισμός ούτε ανεβάζει το επίπεδο κανενός. Παλαιότερα το λέγανε "ειλικρίνεια μεταξύ κατεργαρέων".

 

Η κουβέντα εν πολλοίς γίνεται από τη σκοπιά του καταναλωτή της τέχνης και όχι του δημιουργού.

Καλό θα ήταν μέσα σε αυτό το φόρουμ που έχει και την ειδικευση να δούμε και αυτή την στάση. Του δημιουργού. Ο οποίος είναι βασικός κρίκος της μουσικής βιομηχανίας γιατί χωρίς αυτόν δεν υπάρχει μουσική. Το αν αλλάζουν τα δεδομένα της διακίνησης είναι ένα άλλο θέμα που δεν αφορά την πνευματική ιδιοκτησία αλλά την επανατοποθέτηση κάποιων δεδομένων μόλις 60 ετών. Και έπεται συνέχεια. Το πως... είναι ωραία συζήτηση και μας αφορά όσους από εμάς είμαστε δημιουργοί.

 

Πολλοί αναφέρονται στο ότι είναι τιμή στον συνθέτη όταν γίνονται διασκευές των έργων του και αυτό αρκεί. Εχει σκεφτεί κανείς τους ότι είναι σαν να παίρνω τα γραπτά τους και να τα παραφράζω ή να τους δινω δική μου ερμηνεία; Δεν θα τους άρεσε πολύ. Γι αυτό απαιτείται και η άδεια για τις διασκευές και όχι τόσο για το εμπορικό αντίτιμο. Σιγά μην περίμεναν οι Beatles να κονομήσουν από τη διασκευή του Μεθενίτη στο Something... Ο Μάνος Χατζιδάκης πχ είχε απαγορέψει κάθε μετάδοση των έργων του μια εποχή. Μπορεί και έχει το δικαίωμα πάνω στο έργο του. Θεός σ'χωρέστον.

 

Το ξέρω είναι δύσκολο να συνεννοηθούμε σαν κοινωνία με δαίμονες του παρελθόντος. Κυρίως γιατί όλοι μας ξεκινάμε από αλλού και ιδιαίτερα όταν το μόνο σημείο αναφοράς είναι τα φράγκα. Υπάρχουν και άλλα κίνητρα στη ζωή, συμφωνούμε όλοι. Ιδίως όμως αν τα έχεις επιλέξει και όχι αν απλά εκεί έχεις καταλήξει.

 

Γιάμεθ, τα λες όμορφα κι εναρμονισμένα με τη θέση σου εδώ και μπράβο σου. Όμως...

Το πρόβλημα ανακύπτει όταν ο καθένας(πιθανόν άγνωστος σε προσωπικό επίπεδο) αρχίζει να "τη λέει" σε κάποιον άλλο ειρωνευόμενος, χλευάζοντας προσωπικές επιλογές και θέσεις, ξεχνώντας την ουσία της συζήτησης κι επικεντρώνει τα βέλη του στο να προσβάλλει και να μειώσει έναν άνθρωπο κι όχι να διαφωνήσει με τις θέσεις του.

Απογοητευτικό...

Διαβάζω κάποιες συζητήσεις στο ΝΟΙΖ για να μαθαίνω απο ανθρώπους που εμφανώς κατέχουν κάποια ζητήματα σε μεγαλύτερο βαθμό απο μένα, να μου φανερωθούν απόψεις που την ύπαρξη ή τη σημασία τους αγνοούσα και κατά διαστήματα (σπανίως) να καταθέσω μιά δική μου άποψη όταν μου φανεί πως έχει νόημα ή μου ζητηθεί.

Είναι πολλοί εκείνοι που με αποτρέπουν να βρίσκομαι εδώ ως μέλος, πολλώ δε μάλλον θεωρούν "χάσιμο χρόνου" το να γράψω πέντε λέξεις. Δεν το βλέπω έτσι, γι'αυτό κι επιμένω να κόβω βόλτες τριγύρω παρά τις κάποιες "μαχαιριές"...

Σαφώς και όλοι δε "γουστάρουμε" όλους - και καλώς.

Ο τρόπος όμως που εκφράζονται κάποιοι δείχνει αδιανόητο εγωκεντρισμό, κακοήθεια και τελικά δε μου φαίνεται διαφορετικός απο κείνους που προκειμένου να πείσουν για την ορθότητα των απόψεων τους αυτό που κύρια επιθυμούν είναι 1) να μηδενίσουν τις σκέψεις (και κάποτε την οντότητα) των όποιων "αντιφρονούντων" και 2) να προσυλητίσουν...

Θα μου πείτε, αν δε σ'αρέσει κάτσε σπίτι σου και κάνε κάτι άλλο, πάσο... Αλλά δεν είναι πιό καλά ν'ακολουθούμε δρόμους όπως το τελευταίο σου ποστ;

Συγγνώμη για το μακρύ οφ-τόπικ, δυό κουβέντες επι της ουσίας.

Ως δημιουργός έχω εκθέσει τις απόψεις μου σε σχέση με απαγορεύσεις/άδειες κλπ. Ορθά κοφτά δε συμφωνώ και δε μ'αρέσουν σε καμμία περίπτωση.

Επειδή όμως αναφέρεις το παράδειγμα διαστρέβλωσης αυθεντικού υλικού, αναρωτιέμαι, υπάρχει κάποια περίπτωση (δε μπορώ να σκεφτώ κάποια αυτή τη στιγμή) που κάποιος δημιουργός να "έχασε" κάτι επειδή ένας τυχάρπαστος "μαγάρισε" ούτως ειπείν κάποιο τραγούδι του; -πέρα απο την ψυχραιμία του ;D...

Αν αυτό είναι που τον απασχολεί όμως, τότε δέχομαι την άποψη του μεν, θάπρεπε όμως να βρεί άλλους διαύλους προώθησης και κυκλοφορίας του υλικού του κι όχι απλά να θέτει απαιτήσεις μέσω της υπάρχουσας διαδικασίας.

Κι ένα τελευταίο.

Το εφαρμοσμένο δίκαιο (νόμοι, θεσμοί κλπ) δε συνάδει απαραίτητα με τη δικαιοσύνη, η έννοια της οποίας δυστυχώς ή ευτυχώς είναι συζητήσιμη κι ευμετάβλητη, παντού και πάντα. Κι εκεί είναι το πεδίο όπου οι θέσεις κι οι αντιλήψεις του καθενός τον οδηγούν σε αποφάσεις κι επιλογές που φέρνουν μαζί τους αντιπαλότητες, κόντρες, συντροφικότητα, χαρά, πολέμους, πανηγύρια, ανθρωπιά κι απανθρωπιά...

Ain't life a bitch?

The music you listen to, becomes the soundtrack of your life

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιάμεθ, τα λες όμορφα κι εναρμονισμένα με τη θέση σου εδώ και μπράβο σου. Όμως...

Το πρόβλημα ανακύπτει όταν ο καθένας(πιθανόν άγνωστος σε προσωπικό επίπεδο) αρχίζει να "τη λέει" σε κάποιον άλλο ειρωνευόμενος, χλευάζοντας προσωπικές επιλογές και θέσεις, ξεχνώντας την ουσία της συζήτησης κι επικεντρώνει τα βέλη του στο να προσβάλλει και να μειώσει έναν άνθρωπο κι όχι να διαφωνήσει με τις θέσεις του.

Απογοητευτικό...

Διαβάζω κάποιες συζητήσεις στο ΝΟΙΖ για να μαθαίνω απο ανθρώπους που εμφανώς κατέχουν κάποια ζητήματα σε μεγαλύτερο βαθμό απο μένα, να μου φανερωθούν απόψεις που την ύπαρξη ή τη σημασία τους αγνοούσα και κατά διαστήματα (σπανίως) να καταθέσω μιά δική μου άποψη όταν μου φανεί πως έχει νόημα ή μου ζητηθεί.

Είναι πολλοί εκείνοι που με αποτρέπουν να βρίσκομαι εδώ ως μέλος, πολλώ δε μάλλον θεωρούν "χάσιμο χρόνου" το να γράψω πέντε λέξεις. Δεν το βλέπω έτσι, γι'αυτό κι επιμένω να κόβω βόλτες τριγύρω παρά τις κάποιες "μαχαιριές"...

Σαφώς και όλοι δε "γουστάρουμε" όλους - και καλώς.

Ο τρόπος όμως που εκφράζονται κάποιοι δείχνει αδιανόητο εγωκεντρισμό, κακοήθεια και τελικά δε μου φαίνεται διαφορετικός απο κείνους που προκειμένου να πείσουν για την ορθότητα των απόψεων τους αυτό που κύρια επιθυμούν είναι 1) να μηδενίσουν τις σκέψεις (και κάποτε την οντότητα) των όποιων "αντιφρονούντων" και 2) να προσυλητίσουν...

Θα μου πείτε, αν δε σ'αρέσει κάτσε σπίτι σου και κάνε κάτι άλλο, πάσο... Αλλά δεν είναι πιό καλά ν'ακολουθούμε δρόμους όπως το τελευταίο σου ποστ;

Συγγνώμη για το μακρύ οφ-τόπικ, δυό κουβέντες επι της ουσίας.

Ως δημιουργός έχω εκθέσει τις απόψεις μου σε σχέση με απαγορεύσεις/άδειες κλπ. Ορθά κοφτά δε συμφωνώ και δε μ'αρέσουν σε καμμία περίπτωση.

Επειδή όμως αναφέρεις το παράδειγμα διαστρέβλωσης αυθεντικού υλικού, αναρωτιέμαι, υπάρχει κάποια περίπτωση (δε μπορώ να σκεφτώ κάποια αυτή τη στιγμή) που κάποιος δημιουργός να "έχασε" κάτι επειδή ένας τυχάρπαστος "μαγάρισε" ούτως ειπείν κάποιο τραγούδι του; -πέρα απο την ψυχραιμία του ;D...

Αν αυτό είναι που τον απασχολεί όμως, τότε δέχομαι την άποψη του μεν, θάπρεπε όμως να βρεί άλλους διαύλους προώθησης και κυκλοφορίας του υλικού του κι όχι απλά να θέτει απαιτήσεις μέσω της υπάρχουσας διαδικασίας.

Κι ένα τελευταίο.

Το εφαρμοσμένο δίκαιο (νόμοι, θεσμοί κλπ) δε συνάδει απαραίτητα με τη δικαιοσύνη, η έννοια της οποίας δυστυχώς ή ευτυχώς είναι συζητήσιμη κι ευμετάβλητη, παντού και πάντα. Κι εκεί είναι το πεδίο όπου οι θέσεις κι οι αντιλήψεις του καθενός τον οδηγούν σε αποφάσεις κι επιλογές που φέρνουν μαζί τους αντιπαλότητες, κόντρες, συντροφικότητα, χαρά, πολέμους, πανηγύρια, ανθρωπιά κι απανθρωπιά...

Ain't life a bitch?

 

 

Με παρακάλεσαν να αποφύγω φραστική αντιπαράθεση μαζί σας, αλλά δε θυμάμαι να συμφώνησα να ανεχομαι λέξεις όπως "κακοήθης", "εγωκεντρικός", "προσηλυτιστής" και "μαχαιροβγάλτης". Κάνε λοιπόν ένα κόπο να διεκυκρινήσεις ότι αυτά που έγραψες δεν αφορούν εμένα, αλλιώς θα υποχρεωθώ να απαντήσω.

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου