Προς το περιεχόμενο

Θυμάται κανείς την Kate Bush;


RayDTutto

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 38
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

  • 6 μήνες αργότερα...

Η κυρία στα 52 της κυκλοφορεί νέο δίσκο τον άλλο μήνα και ο Ben Myers στο NME μας θυμίζει 5 λόγους που είναι πιο "cool" από κάποιους πιο φρέσκους καλλιτέχνες με τα μισά της χρόνια.

 

 

She’s more punk than most punk bands

 

As soon as she hit number one with her debut single ‘Wuthering Heights’ in 1978 Bush told her label EMI to go shove it. Not literally - she is still signed to them today - but has effectively said no to her label’s every suggestion as to how her career should progress ever since. They wanted a compliant pop pin-up in a revealing bodysuit. She wanted to be depicted being chased by dogs through the trees via the medium of dance. She won. She’s basically the Fugazi of pre-Raphaelite/post-Romanticism pop. Her last album, 2005’s 'Aerial', came 13 years after its predecessor. Why? Because she’s Kate Bush, motherfucker.

 

 

She pioneered the pop promo

 

It’s obvious when you think about it: do you slave away playing in smoky sweatboxes to a few thousand pissheads every night for months on end, or, for a day’s work do you play to millions of people every single hour? Bush gave up touring to embrace the emerging art-form of the pop promo. Her self-directed high concept mini-movies were inspired by classic film-makers such as Powell & Pressburger and starred people like Donald Sutherland. The results were ubiquitous, brilliant and completely at odds with contemporaries like Duran Duran and Wham!, who were just happy jumping about in tight shorts.

 

 

She liked to dance

 

Every pop starlet worth their weight in lyrca has a dance routine these days. But none have ever matched the mad-eyed brilliance of her moves...

 

 

She’s "enigmatic"

 

You’ll not see Kate Bush going boogie woogie on Later...With Jools Holland. You’ll barely see her in the music press either, unless it’s in a think piece written by another infatuated doughnut gushing forth about her brilliance (guilty; bite me). When she last toured, Sid Vicious’ corpse was still warm and Thatcher had just come to power. She has zero interest in being seen publicly, which in an era where pop stars tweet about the density of their latest bowel movement, is probably the most subversive career move someone can make. You might see her down Sainsbury’s in Oxfordshire or Devon, where she has homes. But it’s doubtful. She probably orders in from Ocado.

 

 

She’s the most influential British female artist ever

 

Consider the evidence: no Kate Bush, no PJ Harvey, Cocteau Twins, Bjork, Kate Nash, Tori Amos, Joanna Newsome, Goldfrapp, Bat For Lashes and any other artists in possession of a) oestrogen and b) a fondness for being ‘a bit different.’ It’s not only female solo artists either – Suede, Radiohead and Patrick Wolf are all fans; her distinct falsetto is evident in the output of Anthony & The Johnsons; her ethereal depictions of an English hinterland has informed the work of Wild Beasts, and Futureheads have yet to top their stirring Top 10 cover version of her ‘Hounds Of Love’ single. Also no Kate Bush, no Florence & The Machine. This bit we could probably live with.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αληθεια ειναι.. οτι μεγαλες τραγουδιστριες - συνθετριες  οπως η P.J HARVEY, TORI AMOS, BJORK,ALANIS MORISSETTE,FIONNA APPLE,ANI DIFRANCO ,EDIE BRICKELL δεν θα ειχαν δει ποτε το φως της ημερας αν δεν υπηρχε αυτη η η κυρια να ανοιξει το δρομο.

Κατα τη γνωμη μου ενα μεγαλο κεφαλαιο στην ιστοριας της μουσικης, και  μια εξαιρετικη τραγουδιστρια και συνθετης..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα αργότερα...

H Kate Bush έχει ένα νέο δίσκο, όλως περιέργως: λέγεται "Director's Cut" και περιλαμβάνει άλλες εκτελέσεις από διάφορα τραγούδια της (όχι τα δημοφιλέστερα).. εκτελέσεις που δεν φτιάχτηκαν ειδικώς για να πουλήσουν την εικόνα που πλάσαρε στα 80's και τα 90's. Προσωπικά, αμφιβάλλω για το αν αυτές οι εκτελέσεις θα έχουν να προσθέσουν κάτι σε όσα μας αφορούν... αλλά ποτέ δεν ξέρεις.. άσε που τη χαίρομαι τη μαντάμ.

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

She’s the most influential British female artist ever

 

Consider the evidence: no Kate Bush, no PJ Harvey, Cocteau Twins, Bjork, Kate Nash, Tori Amos, Joanna Newsome, Goldfrapp, Bat For Lashes and any other artists in possession of a) oestrogen and b) a fondness for being ‘a bit different.’

 

Η αληθεια ειναι.. οτι μεγαλες τραγουδιστριες - συνθετριες  οπως η P.J HARVEY, TORI AMOS, BJORK,ALANIS MORISSETTE,FIONNA APPLE,ANI DIFRANCO ,EDIE BRICKELL δεν θα ειχαν δει ποτε το φως της ημερας αν δεν υπηρχε αυτη η η κυρια να ανοιξει το δρομο.

Κατα τη γνωμη μου ενα μεγαλο κεφαλαιο στην ιστοριας της μουσικης, και  μια εξαιρετικη τραγουδιστρια και συνθετης..

 

Μεγάλο κεφάλαιο σίγουρα - αν και δε τη χωνεύω - όμως διαφωνώ κάθετα με ορισμένα από τα γνωστά εδώ και πολλές δεκαετίες τσιτάτα προς εντυπωσιασμό του hype machine που ακούει στο όνομα NME...

 

Πιο συγκεκριμένα, η PJ Harvey θα είχε βρει στάνταρ το δρόμο της πατώντας ίσως πιο γερά στο κίνημα των riot grrrrls (που δεν χρειαζόταν καμία Kate Bush), η Βjork όντας ένα ουρανοκατέβατο πλάσμα με δυσθεώρητο ταλέντο θα εξακολουθούσε να έχει το άστρο της που με τέτοια λάμψη δεν θα περνούσε ποτέ απαρατήρητο, η ιδιοφυής Alison Goldfrapp θα ξεκινούσε πάλι παρέα με τους άσχετους μουσικά προς Κate Bush Tricky, Orbital και Will Gregory με τον ίδιο τρόπο και μετά θα ξαναεπιβιβαζόταν - με έντονο προσωπικό στίγμα - στο μοδάτο όχημα της αναβίωσης της electropop όπως πχ. η Roisin Murphy κλπ. Για τις άλλες κοπέλες συμφωνώ πως χρωστούν ίσως την καριέρα τους στην κ. Bush.

 

Παρεπιπτόντως, την είδα πριν από λίγο καιρό σε εξώφυλλο κάποιου μεγάλου μουσικού περιοδικού (Q? Rolling Stone? δεν θυμάμαι) και η αντίδραση για το ολίγον τι γερασμένο πρόσωπό της ήταν το κλασσικό "μα πώς κατάντησε έτσι?". Αμείλικτος ο χρόνος...

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μεγάλο κεφάλαιο σίγουρα - αν και δε τη χωνεύω - όμως διαφωνώ κάθετα με ορισμένα από τα γνωστά εδώ και πολλές δεκαετίες τσιτάτα προς εντυπωσιασμό του hype machine που ακούει στο όνομα NME...

 

Τα "τσιτάτα προς εντυπωσιασμό" όπως πολύ σωστά τα λες είναι παγιωμένο φαινόμενο πλέον παντού: από τα μεγαλύτερα και πιο ιστορικά έντυπα μέχρι και τα χτεσινά blogs που αύριο κυριολεκτικά δεν θα υπάρχουν. Είναι σημεία των καιρών.

 

Απομένει στον αναγνώστη να κρατήσει την ουσία από ότι βομβαρδίζει τον εγκέφαλό του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όμως διαφωνώ κάθετα με ορισμένα από τα γνωστά εδώ και πολλές δεκαετίες τσιτάτα προς εντυπωσιασμό του hype machine που ακούει στο όνομα NME

 

τι θες να πεις δεν σε εχουν ενθουσιασει οι...πρωτοτυποι...VACCINES? ;D (δεν μπορω να καταλαβω γιατι δεν τους εχει κανει μηνυση ακομα ο Lloyd Cole..... ;D...αλλα και οι Verve... ;D)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τι θες να πεις δεν σε εχουν ενθουσιασει οι...πρωτοτυποι...VACCINES? ;D (δεν μπορω να καταλαβω γιατι δεν τους εχει κανει μηνυση ακομα ο Lloyd Cole..... ;D...αλλα και οι Verve... ;D)

 

με όλα αυτά τα κοπιαρίσματα, τόσο στη μουσική όσο και εν γένει στο στυλ, πλέον, μου τη δίνει η brit pop.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου