Προς το περιεχόμενο

Μαμά, πότε η κιθάρα είναι... ''κουπί''?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μα δεν το έκρυψα ποτέ.

Δεν αγοράζω ακριβά,

Έχω προσωπικά παραδείγματα με όργανα που τα ήθελα πάντα, μόλις τα είδα τα λάτρεψα, τα αγόρασα, έπαιξα μαζί τους και αποδείχτηκαν καταπληκτικά όργανα. Αλλά δεν ......... γιατί ......... δεν ξέρω. Απλά δεν .....

Υπάρχουν και άλλα που δεν μου γέμισαν το μάτι, ήταν τις παρόρμησης και τελικά είναι μόνιμοι συγκάτοικοι.

 

Αυτό που ξέρω είναι ότι με δοκιμή στο μαγαζί παίρνεις απλώς μια ιδέα και όχι αν σου κάνει.

 

Τα περισσότερα μπάσα που πήρα, από πλευράς σεταπ ήταν φορ δε peos. Αλλά, πείτε με όπως θέλετε, τους δίνω πάντα την ευκαιρία. Να τα ακούσω, να μείνουν μαζί μου, να τα χαρχαλέψω, να τα σετάρω σιγά σιγά, να τα χαιδέψω, ίσως προκριθουν και για κανένα live και τέλος πάντων του Νόουας Μπέτα. Αν καταλάβω ότι ένας από τους δυό μας αποφάσισε ότι η σχέση μας πρέπει να παραμείνει βραχυπρόθεσμη, χωρίζουμε με τις καλύτερες αναμνήσεις.

 

 

 

+ βαλε οσο θες

For Those About To Rock We Salute You

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 311
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Σε κάλυψα;

Όχι απόλυτα... :D

 

Έχω προσωπικά παραδείγματα με όργανα που τα ήθελα πάντα, μόλις τα είδα τα λάτρεψα, τα αγόρασα, έπαιξα μαζί τους και αποδείχτηκαν καταπληκτικά όργανα. Αλλά δεν ......... γιατί ......... δεν ξέρω. Απλά δεν .....

Όταν ανακάλυψες αυτό το δεν.....είπες φταίνε τα ξύλα?

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΣΙΓΟΥΡΑ ομως η πλεον ΔΡΑΣΤΙΚΗ παραμετρος σε μια ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ κιθαρα ειναι οι ΜΑΓΝΗΤΕΣ της μια και μια ΡΙΖΙΚΗ αλλαγη τους αλλαζει ΤΡΑΓΙΚΑ τον ηχο της κιθαρας κατι που ΔΕΝ συμβαινει αν αλλαξει η ταστιερα απο maple σε rw... ;)  (αν δηλ. σε μια στρατ βαλουμε Humbuckers θα ακουσουμε μια ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΗ διαφορα στον ηχο της που σιγουρα  θα ειναι  πολυ μεγαλυτερη   απο αυτη που θα ακουσουμε αν αλλαξουμε το μπρατσο,ή το σωμα της)....ετσι δεν ειναι?

Σύμφωνοι, αλλά...

 

Η prs που ανέφερα πρίν, έτυχε να φοράει τους ίδιους ακριβώς μαγνήτες (seth lovers) που φοράει και μια δικιά μου μαονένια κιθάρα, οι οποίοι μαγνήτες είναι πολύ του γούστου μου.

Ακούγοντας την όμως unplugged κατάλαβα οτι η κιθάρα αυτή δεν πρόκειται να γίνει δική μου, αργότερα ακούγοντας την ακόμα και με τους μαγνήτες που γουστάρω τρελλά, επιβεβαιώθηκα...

 

Την nocaster που έχω τώρα...

Δηλώνω κατηγορηματικά οτι το ενάμιση χιλιάρικο που έδωσα για να την πάρω μεταχειρισμένη θα το έδινα ακόμα κι αν την είχα ακούσει μόνο unplugged!

Εξάλλου όταν τη δοκίμαζα για να τη πάρω, το deal έκλεισε με την κιθάρα να μην φοράει τους δικούς της μαγνήτες αλλά κάποιους άλλους που είχε βάλει δοκιμαστικά επάνω της ο προηγούμενος ιδιοκτήτης της.

Την αγόρασα λοιπόν με τους άλλους και μετά απο μιά εβδομάδα τους αλλάξαμε.

Εγώ όμως ήμουν σίγουρος για την κιθάρα που έπαιρνα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι απόλυτα... :D

Όταν ανακάλυψες αυτό το δεν.....είπες φταίνε τα ξύλα?

Αν και θα πηδήξουν να με φάνε, την ξέρεις την άποψή μου.

Αν τα ξύλα παίζουν (που παίζουν) κάποιον ρόλο στην κιθάρα, στο μπάσο (και δη με τον τρόπο που παίζω εγώ i.e. no tapping) παίζουν (ΚΤΜ) αρκετάαααα μικρότερο.

Άλλοι βιρτουόζοι που εκμεταλλεύονται όμως όλες τις δυνατότητες του μπάσου, δικαίως θα σου πουν διαφορετικά.

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την nocaster που έχω τώρα...

Δηλώνω κατηγορηματικά οτι το ενάμιση χιλιάρικο που έδωσα για να την πάρω μεταχειρισμένη θα το έδινα ακόμα κι αν την είχα ακούσει μόνο unplugged!

 

ακριβως γιατι η NOCASTER σου ειναι φτιαγμενη με την ΣΩΣΤΗ συνταγη που πρεπει να εχει... ακολουθησει μια τελε... ;D...για να ειναι ΣΩΣΤΗ τελε ..δηλ. τεραστιο μπρατσο,ελαφρυ σωμα και ελαφρυ hardware....αλλα ειτε ηταν rw η ταστιερα ,ειτε alder το σωμα παλι μαμω θα ακουγονταν :) ....(της εβαλες  steel saddles για να γινει ΑΚΟΜΑ καλυτερη? ;D)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και θα πηδήξουν να με φάνε,

Ποιός θα πηδήξει να σε φάει αγόρι μου...εδώ έχουμε τη τρόϊκα μαζί μας... ;D ;D

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Ψάχνουν ακόμη οι επιστήμονες να βρούν πώς στην ευχή  παράγεται αυτός ο ήχος από τα βιολιά του 16ου-17ου αιώνα (συγγνώμη που επικαλούμαι και πάλι παράδειγμα από το χώρο των ακουστικών οργάνων), αλλά τζάμπα ψάχνουν, μάταια τα περνούν ακτινογραφίες τα όργανα, άσκοπα κι οι αξονικές κι οι μαγνητικές τομογραφίες και δεν ξέρω τι άλλες αναλύσεις ξύλων και βερνικιών τους έχουν κάνει,  και συνεχίζουν να τους κάνουν. Αλλά γεγονός παραμένει ότι τα ηχοχρώματα αυτά δεν τα έχουν αναπαράξει κι ούτε καν φαντάζονται σε ποιόν ή ποιούς παράγοντες οφείλονται. Για τον απλούστατο λόγο ότι η οργανοποιϊα δεν είναι ξερή επιστήμη, αλλά κάτι περισσότερο, δηλαδή τέχνη, και ως τέτοια κρύβει μυστικά, ακόμη κι από τους ίδιους τους κατασκευαστές. Εδώ η επιστήμη σηκώνει τα χέρια.

 

 

Αυτή τη συζήτηση φοβάμαι να την κάνω γιατί παρεξηγούμαι. Κανείς δεν αμφισβητεί την τέχνη των οργανοποιών και κανείς δεν πάει να μπει στα χωράφια τους, απλά η εξήγηση (αυτή που διαβεβαιώνει για την εγκυρότητά της) πρέπει να έχει επιστημονικό υπόβαθρο. Η διαφορά είναι η εξής : υπάρχει δεδομένη γνώση και υπάρχει και άποψη, αυτές δεν πρέπει να συγχέονται. Η εμπειρική γνώση παρά την τέχνη και το μεγαλείο της αναμένεται να ελεγχθεί.

 

Ο κύριος Κουκουρίγκος έχει την τύχη να είναι και φυσικός και οργανοποιός και τα λέει πολύ όμορφα στο άρθρο του :

 

http://www.tar.gr/content/content/print.php?id=821

http://www.tar.gr/content/content.php?id=1246

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλά κάνει γιατί έχουμε και καινούργιους που έρχονται ;)

...και δεν κάνουν και search ;D

 

-Δεν ξέρω αγαπητέ Marathon, αποτελεί μήπως προϋπόθεση της συμμετοχής των νέων μελών  στους εδώ διαλόγους η προηγούμενη αφομοίωση παλαιότερων topics ; Εάν ναι, να το ξέρω, να πάρω δρόμο από τώρα. Επιπλέον, υπενθυμίζω ότι ούτε το αρχικό topic δημοσίευσα ούτε εξάλλου διατύπωσα κάποια απορία, ώστε να έχω την «υποχρέωση» να ανατρέξω σε παλιές δημοσιεύσεις, μην τυχόν και έχει ήδη απαντηθεί και τρώω τζάμπα χώρο και χρόνο. Την άποψή μου κατέθεσα, ευκαιριακά, είτε αυτή συμπίπτει είτε όχι με απόψεις που περιλαμβάνονται σε παλιά posts. Από την άλλη, όπως επεσήμανε και κάποιος φίλος παραπάνω, δεν κατανοώ για ποιόν ακριβώς λόγο θα πρέπει -σώνει και καλά- να θεωρήσω θέσφατα τις απόψεις των μελών ενός φόρουμ, όπως αυτές έχουν αναπτυχθεί παλαιότερα.

 

ακριβως,οπως δηλ. ΗΘΕΛΕ να ειναι ο ΕΦΕΥΡΕΤΗΣ τους Leo Fender....ο οποιος ηθελε μια φθηνη  modular κιθαρα με ευκολα να αντικατασταθουν μερη,να φανταστεις ποσο...σεβονταν τα ξυλα που...οι πρωτες κιθαρες του ...δεν ειχαν βεργα μια και "αν στραβωνε το μπρατσο θα το πετουσαμε και θα βαζαμε ενα καινουργιο".... ;D,οι δε επιλογη των...κσυλων και του φινιρισματος ηταν ΠΑΝΤΕΛΩΣ τυχαια και παντα COST driven....(επελεξε ash & maple γιατι ηταν τα φθηνοτερα ξυλα που μπορουσε να βρει εκεινη την εποχη και νιτρο finish γιατι εκριβως διπλα στο εργοστασιο της Fender υπηρχε ενα...επιπλαδικο (εργοστασιο επιπλων) ..και μπορουσε να το αγοραζει σχεδον τζαμπα απο αυτους.... ;D.....ο δε λογος που αλλαξε την ταστιερα απο rosewood σε maple δεν ηταν βεβαια τα...κσυλα και ο ηχος τους αλλα το γεγονος οτι η maple ταστιερα..λερωνε και δεν φαινονταν ωραια στην...τηλεοραση... ;D...

 

Ως απαρίθμηση γεγονότων είσαι μάλλον ακριβής, Superfunk. Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε όμως το σημαντικότερο, ότι δηλαδή το προϊόν του Fender, είτε φθηνό είτε απλοϊκό, απευθυνόταν εξαρχής σε μουσικούς και οι μουσικοί, ιδίως οι επαγγελματίες,  ήταν αυτοί –όπως πάντα συμβαίνει- που το αποδέχτηκαν, το εκτίμησαν, το ανέδειξαν και το διαφήμισαν περαιτέρω. Σ’ αυτούς απευθυνόταν ο Fender εξαρχής, όχι στον Μπομπ τον Μάστορα.  Δεν ήθελε να φτιάξει lego ο άνθρωπος ούτε σφηνοτουβλάκια, ούτε βεβαίως φανταζόταν τότε ότι έθετε τις βάσεις του μετέπειτα δημοφιλούς partcastering. Επιμένω ότι η φαινομενική ευκολία συναρμολόγησης των οργάνων αυτού του τύπου –διότι έτσι ξεκίνησε αυτή η υπο-συζήτηση- καθόλου δεν τα καθιστά υποδεέστερα έναντι του ανταγωνισμού και πολύ περισσότερο δεν τους αφαιρεί τον χαρακτήρα τους, ως μουσικών οργάνων, διότι κάτι τέτοιο ελέχθη ή υπονοήθηκε, ιδίως  για τις Telecaster.  Εάν δεν είναι η Telecaster μουσικό όργανο, τότε, λόγου χάρη,  ο Roy Buchanan τί ήταν, κωπηλάτης στον Όμιλο Ερετών ; 

 

Έχει σύνδεση...γιατί όπως λές είσαι καινούργιος και πρέπει να καταλάβουμε και λίγα πράγματα για σένα...πχ έχεις επαφή με ηλεκτρικά όργανα? Έχεις σχέση με οργανοποιεία? Γιατί άραγε μπλέκεις τα ηλεκτρικά με τα ακουστικά όργανα?

Βεβαίως και έχει ενδιαφέρον το προσωπικό σου κριτήριο (όλοι άλλωστε το προσωπικό μας κριτήριο καταγράφουμε) όταν ειδικά έχεις μία γραφή που βοηθά και συνεισφέρει στον διάλογο. Βέβαια τα κριτήρια αγοράς σου δεν έχουν άμεση σχέση με τα ξύλα από ότι βλέπω ;)

τεκμαίρεται...μάλιστα ;D Είσαι απόλυτα σαφής

 

Ναι, Marathon, έχω επαφή και με ηλεκτρικά όργανα, ιδίως με ηλεκτρικά όργανα, αν αυτό είναι καθησυχαστικό. Τώρα, το γιατί «μπλέκω» τα ηλεκτρικά με τα ακουστικά, ε, ίσως επειδή υπάρχουν εξόφθαλμες αναλογίες, εξ ου άλλωστε και η ενδιάμεση κατηγορία, των καλούμενων «ηλεκτροακουστικών» οργάνων. Τώρα, εάν εσύ πιστεύεις στην παρθενογένεση των ηλεκτρικών οργάνων, αυτό είναι άλλο θέμα. Ως προς το ερώτημά σου, εάν έχω σχέση με την οργανοποιϊα, δεν είμαι οργανοποιός, εάν αυτό σε καλύπτει. Από την άλλη, προσπαθώ να μην έχω πελατειακή εξάρτηση  από οργανοποιούς, στο βαθμό τουλάχιστον που οι δικές μου δεξιότητες, η όποια εμπειρία  και ο τεχνικός εξοπλισμός μου αρκούν για να συντηρώ και να επισκευάζω αυτοδύναμα τα υπάρχοντά μου (που δεν αρκούν πάντοτε). 

Όσο για τα κριτήρια των αγορών μου, το ακριβώς αντίθετο, θα έλεγα. Έχουν άμεση σχέση (και) με τα ξύλα, μεταξύ κάμποσων άλλων. 

 

Πάντως, γενικά, αυτόν το δογματισμό σου εναντίον του ρόλου των ξύλων, δεν τον αντιλαμβάνομαι. Θα μπορούσα κι εγώ να υποδυθώ πως δεν υπάρχει αντίθετη άποψη, πως δηλαδή όλοι οι αληθινοί γνώστες  (ή μήπως να πω «μύστες» ;) συμφωνούμε  πως το ξύλο παίζει μεγάλο ρόλο στην διαμόρφωση του ηχοχρώματος. Όμως, υπάρχει αντίθετη άποψη, πιθανώς πιο σωστή  απ’ αυτήν που συμβαίνει να ασπάζομαι εγώ και εφόσον υπάρχει και καταγράφεται, πολλές φορές εντυπωσιακά εμπεριστατωμένα, είμαι υποχρεωμένος και να τη σεβαστώ και να την προσέξω. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

-Δεν ξέρω αγαπητέ Marathon, αποτελεί μήπως προϋπόθεση της συμμετοχής των νέων μελών  στους εδώ διαλόγους η προηγούμενη αφομοίωση παλαιότερων topics ;

Aφομοίωση όχι, η αναδρομή όμως, μάλλον είναι χρήσιμη, αν και από ότι βλέπεις, ο φίλτατος Superfunk δεν βαριέται να ξαναγράφει τα ίδια ;)

 

Εάν δεν είναι η Telecaster μουσικό όργανο, τότε, λόγου χάρη,  ο Roy Buchanan τί ήταν, κωπηλάτης στον Όμιλο Ερετών ;

Και το αφρικανικό μονόχορδο είναι όπως και ο Ανέστης Λαδάς που ειδικεύεται σε αυτό, δεν έσκασε για το ξύλο που φτιάχτηκε...έχω κάποιες αμφιβολίες και για τον Buchanan ;D

 

Ναι, Marathon, έχω επαφή και με ηλεκτρικά όργανα, ιδίως με ηλεκτρικά όργανα, αν αυτό είναι καθησυχαστικό.

καθησυχαστικό δεν ξέρω εάν είναι...χρήσιμο είναι σίγουρα για τη κουβέντα ;)

 

εξ ου άλλωστε και η ενδιάμεση κατηγορία, των καλούμενων «ηλεκτροακουστικών» οργάνων.

που δεν νομίζω ότι αμφισβητείται όπως διάβασες μέχρι τώρα αλλά και δεν έχει θέση στο συγκεκριμένο θέμα...για ηλεκτρικά όργανα μιλάμε (νομίζω) :P

 

Πάντως, γενικά, αυτόν το δογματισμό σου εναντίον του ρόλου των ξύλων, δεν τον αντιλαμβάνομαι.

κανένας δογματισμός αλλά και καμμία τυφλή λατρεία. Θα επαναλάβω είσαι σίγουρος ότι "ακούς" τα ξύλα και όχι τα λούστρα? Εκτός εάν και αυτά δεν παίζουν ρόλο....

 

Όμως, υπάρχει αντίθετη άποψη, πιθανώς πιο σωστή  απ’ αυτήν που συμβαίνει να ασπάζομαι εγώ και εφόσον υπάρχει και καταγράφεται, πολλές φορές εντυπωσιακά εμπεριστατωμένα, είμαι υποχρεωμένος και να τη σεβαστώ και να την προσέξω.

Ακριβώς όπως η γραφή ενός φυσικού και ενός μάστορα (είπες ότι δεν είσαι μάστορας ή κατάλαβα λάθος?)...και νομίζω ότι όλοι μάθαμε από το συγκεκριμένο θέμα 8)

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τώρα, εάν εσύ πιστεύεις στην παρθενογένεση των ηλεκτρικών οργάνων, αυτό είναι άλλο θέμα.

Τι εννοείς...το πρόγραμμα που χρησιμοποιούν τα CNCs? 8)

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου