george956 Δημοσιευμένο 4 Ιουλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 4 Ιουλίου 2011 Καλημερα, μολις πριν απο λιγο περαλαβα μια epiphone studio που ειχα παραγγειλει. Ανοιγοντας την διαπιστωσα οτι ειναι σπασμενη η μι καντινι χορδη, δεν με πειραξε ωσπου δοκιμαζοντας να παιξω κοντα στο nut κατι γρατζουνησε το χερι μου... γυριζοντας τη να δω βλεπω ενα μικρο και ενα πιο μεγαλο σκασιμο στο φινιρισμα απο το nut προς τα πισω. Το ενα μαλλον υποδηλωνει και ραγισμα του ξυλου του μπρατσου, πρεπει η κιθαρα να εφαγε χοντρο πεσιμο - χτυπημα και μαλιστα οχι κατα την μεταφορα που ηταν πακεταρισμενη. Ποια ειναι η διαδικασια ωστε να τη στειλω για αλλαγη; Γιώργος, μόνο με μηδέν λιπαρά please Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 4 Ιουλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 4 Ιουλίου 2011 Γιατι ρωτας εμας? :o Δεν εχει e-mail/τηλεφωνο,site οπου ΤΑ ΠΑΝΤΑ εξηγουνται με λεπτομερεια, ο Thomann? www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
STEFMAISTER Δημοσιευμένο 4 Ιουλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 4 Ιουλίου 2011 στείλε ένα μέηλ και δοκίμασε να τους πάρεις και τηλέφωνο, μην πετάξεις τίποτα απο τα χαρτιά που έχει γιατί κάποιο από αυτά θα είναι και η φόρμα επιστροφής...τα μεταφορικά να την στείλεις πίσω πάντως δεν ξέρω αν στα καλύπτουν.. ΠΟΙΑΝΟΥ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙ ΕΙΜΑΙ?? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
pkole Δημοσιευμένο 4 Ιουλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 4 Ιουλίου 2011 τα μεταφορικά να την στείλεις πίσω πάντως δεν ξέρω αν στα καλύπτουν.. Σε επιστροφή ελαττωματικού προϊόντος, στα καλύπτουν. Για άλλες περιπτώσεις, δεν το γνωρίζω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
george956 Δημοσιευμένο 4 Ιουλίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 4 Ιουλίου 2011 Ευχαριστω παιδια, επειδη βλεπω εναν Πετρο Ναλμπαντη εκει, υπαρχει περιπτωση να μιλησω ελληνικα; η πρωτη μου αγορα απο thoman και μου 'τυχε στραβη! ??? Γιώργος, μόνο με μηδέν λιπαρά please Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
pkole Δημοσιευμένο 4 Ιουλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 4 Ιουλίου 2011 Ευχαριστω παιδια, επειδη βλεπω εναν Πετρο Ναλμπαντη εκει, υπαρχει περιπτωση να μιλησω ελληνικα; Λογικά, ναι. η πρωτη μου αγορα απο thoman και μου 'τυχε στραβη! ??? Μη στεναχωριέσαι αγαπητέ μου. Οι στραβές είναι για να συμβαίνουν. Μακάρι να μας τυχαίναν μόνο τέτοιες στραβές. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
george956 Δημοσιευμένο 4 Ιουλίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 4 Ιουλίου 2011 Ευχαριστω για την απαντηση φιλε @pkole, δεν στενοχωριεμαι, απλα εχω ενα θεματακι με τα αγγλικα μου, δεν ειναι τοσο καλα ωστε να μπορεσω να συνεννοηθω... Γιώργος, μόνο με μηδέν λιπαρά please Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
george956 Δημοσιευμένο 5 Ιουλίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 5 Ιουλίου 2011 Παιδια εμπλεξα τελικα.... χτες ολη μερα ειχα επικοινωνια μαζι τους και ειχα γινει φωτογραφος... τι εννοω; στην αρχη μου ζητησαν να τους στιελω φωτογραφια με το τμημα της κιθαρας που εχει τη ζημια, τους εστειλα μερικες... μετα μου ζητησαν να στειλω μερικες φωτογραφιες απο τα κουτια συσκευασιας, εστειλα.... μετα μου ειπαν οτι θελουν απο ΟΛΕΣ τις μεριες των κουτιων, φωτογραφιζα μια ωρα ολες τις πλευρες, τις εστειλα, μου εξηγησαν οτι τις χρειαζονται για να δουν αν η ζημια ειχε γινει κατα τη μεταφορα.... Τα κουτια δεν ειχαν κανενα χτυπημα αλλιως δεν θα τα ανοιγα, για να γινει αυτη η ζημια στην κιθαρα μεσα στα δυο κουτια θα 'πρεπε να 'χουν πεσει απο αεροπλανο. Σημερα βηκα αυτο το mail να με περιμενει: Hi there, many thanks for your mail and the cooperation. In this case we will have to file a claim with the Post as it seems like the unit has been damaged during transport. Therefore could you please kindly do the following: 1) Please go to the Post office and ask them for a damage report. They have the obligation to do it. If they should deny it please let them sign and stamp the first statement that you will find as an attachment to this mail. And please write a short damage report yourself mentioning the denial. 2) please take some photos of the damaged item and the parcel it was received in. Send them to us as an attachment with an e-mail together with a scan of the damage report. Put in the BusinessPaket number and some explanation about the damage with your full contact details. This is very important for all of us as only with this we can proceed to make a reclamation with the courier and send you a new unit. Also we would need a small undersigned statement (second document attached) from you i.e. the following: I, XXXXXXXX XXXXXX, have not and will not make a claim against a damage that occured to item XXXXXX Epiphone Les Paul Studio in parcel number XXXXXXXXXXXX. I overgive this right to Musikhaus Thomann. - signature - - date - This does not mean that you would give us all the rights you have. Only the right to claim for the damage with the courier. And this you practically give up against a replacement item or a refund. This way you will not have to wait for the procedures and the courier gets their assurance that the claims aren't coming from two directions. You can send the signed statement to us either as an attachment along with the photos or by fax (+49 9546 9223 475 Attn. International Rekla). We have to have the statement with an actual signature as otherwise the courier may claim the statement being forged by ourselves. With these documents we can then proceed with a collection for replacement or discount on the goods (supposing they are usable) depending on your wishes. Please let us know how you would prefer to proceed. Thanks and with kind regards Laura Martins Customer Care MUSIKHAUS THOMANN e.K. Τι να κανω ρε παιδια, γιατι με βαζουν εμενα να τρεχω για αυτες τις διαδικασιες; Δεν θα επρεπε χωρις κουβεντα και υπερασσπιζομενοι τη φημη του μαγαζιου τους να μου κανουν αμεσως αντικατασταση; Σκεφτομαο να τους ξεχεσω και να κρατησω την κιθαρα οπως ειναι, αλλα απο την αλλη εσεις θα κραταγατε μια καινουργια αγορασμενη κιθαρα με το χτυπημα - ζημια που δειχνει η φωτογραφια; Γιώργος, μόνο με μηδέν λιπαρά please Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 5 Ιουλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 5 Ιουλίου 2011 Τι να κανω ρε παιδια, γιατι με βαζουν εμενα να τρεχω για αυτες τις διαδικασιες; νομιζω οτι σου εξηγουν το γιατι στο e-mail τους. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
E.G. Δημοσιευμένο 5 Ιουλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 5 Ιουλίου 2011 απο τη φωτογραφια φαινεται οτι το μπρατσο εχει σπασει. αρα γιατι θελεις να την κρατησεις? καινουρια κιθαρα αγορασες, θα την πας για επισκευη? δε νομιζω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση