Προς το περιεχόμενο

Επιστροφη χτυπημενης κιθαρας στον Thoman;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημερα, μολις πριν απο λιγο περαλαβα μια epiphone studio που ειχα παραγγειλει.

Ανοιγοντας την διαπιστωσα οτι ειναι σπασμενη η μι καντινι χορδη, δεν με πειραξε ωσπου δοκιμαζοντας να παιξω κοντα στο nut κατι γρατζουνησε το χερι μου... γυριζοντας τη να δω βλεπω ενα μικρο και ενα πιο μεγαλο σκασιμο στο φινιρισμα απο το nut προς τα πισω.

Το ενα μαλλον υποδηλωνει και ραγισμα του ξυλου του μπρατσου, πρεπει η κιθαρα να εφαγε χοντρο πεσιμο - χτυπημα και μαλιστα οχι κατα την μεταφορα που ηταν πακεταρισμενη.

 

Ποια ειναι η διαδικασια ωστε να τη στειλω για αλλαγη;

Γιώργος, μόνο με μηδέν λιπαρά please

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 83
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Γιατι ρωτας εμας? :o

 

Δεν εχει e-mail/τηλεφωνο,site οπου ΤΑ ΠΑΝΤΑ εξηγουνται με λεπτομερεια, ο Thomann?

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στείλε ένα μέηλ και δοκίμασε να τους πάρεις και τηλέφωνο, μην πετάξεις τίποτα απο τα χαρτιά που έχει γιατί κάποιο από αυτά θα είναι και η φόρμα επιστροφής...τα μεταφορικά να την στείλεις πίσω πάντως δεν ξέρω αν στα καλύπτουν..

ΠΟΙΑΝΟΥ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙ ΕΙΜΑΙ??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα μεταφορικά να την στείλεις πίσω πάντως δεν ξέρω αν στα καλύπτουν..

 

Σε επιστροφή ελαττωματικού προϊόντος, στα καλύπτουν.

Για άλλες περιπτώσεις, δεν το γνωρίζω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστω παιδια, επειδη βλεπω εναν Πετρο Ναλμπαντη εκει, υπαρχει περιπτωση να μιλησω ελληνικα; η πρωτη μου αγορα απο thoman και μου 'τυχε στραβη! ???

Γιώργος, μόνο με μηδέν λιπαρά please

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστω παιδια, επειδη βλεπω εναν Πετρο Ναλμπαντη εκει, υπαρχει περιπτωση να μιλησω ελληνικα;

 

Λογικά, ναι.

 

η πρωτη μου αγορα απο thoman και μου 'τυχε στραβη! ???

 

Μη στεναχωριέσαι αγαπητέ μου.

Οι στραβές είναι για να συμβαίνουν.

Μακάρι να μας τυχαίναν μόνο τέτοιες στραβές.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστω για την απαντηση φιλε @pkole, δεν στενοχωριεμαι, απλα εχω ενα θεματακι με τα αγγλικα μου, δεν ειναι τοσο καλα ωστε να μπορεσω να συνεννοηθω...

Γιώργος, μόνο με μηδέν λιπαρά please

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια εμπλεξα τελικα.... χτες ολη μερα ειχα επικοινωνια μαζι τους και ειχα γινει φωτογραφος... τι εννοω; στην αρχη μου ζητησαν να τους στιελω φωτογραφια με το τμημα της κιθαρας που εχει τη ζημια, τους εστειλα μερικες... μετα μου ζητησαν να στειλω μερικες φωτογραφιες απο τα κουτια συσκευασιας, εστειλα.... μετα μου ειπαν οτι θελουν απο ΟΛΕΣ τις μεριες των κουτιων, φωτογραφιζα μια ωρα ολες τις πλευρες, τις εστειλα, μου εξηγησαν οτι τις χρειαζονται για να δουν αν η ζημια ειχε γινει κατα τη μεταφορα....

Τα κουτια δεν ειχαν κανενα χτυπημα αλλιως δεν θα τα ανοιγα, για να γινει αυτη η ζημια στην κιθαρα μεσα στα δυο κουτια θα 'πρεπε να 'χουν πεσει απο αεροπλανο.

 

Σημερα βηκα αυτο το mail να με περιμενει:

 

Hi there,

many thanks for your mail and the cooperation.

 

In this case we will have to file a claim with the Post as it seems like the unit has been damaged during transport.

 

Therefore could you please kindly do the following:

 

1) Please go to the Post office and ask them for a damage report. They have the obligation to do it. If they should deny it please let them sign and stamp the first statement that you will find as an attachment to this mail. And please write a short damage report yourself mentioning the denial.

 

2) please take some photos of the damaged item and the parcel it was received in. Send them to us as an attachment with an e-mail together with a scan of the damage report. Put in the BusinessPaket number and some explanation about the damage with your full contact details. This is very important for all of us as only with this we can proceed to make a reclamation with the courier and send you a new unit.

 

Also we would need a small undersigned statement (second document attached) from you i.e. the following:

 

I, XXXXXXXX XXXXXX, have not and will not make a claim against a damage that occured to item XXXXXX Epiphone Les Paul Studio in parcel number XXXXXXXXXXXX. I overgive this right to Musikhaus Thomann.

 

- signature -                    - date -

 

This does not mean that you would give us all the rights you have. Only the right to claim for the damage with the courier. And this you practically give up against a replacement item or a refund. This way you will not have to wait for the procedures and the courier gets their assurance that the claims aren't coming from two directions.

 

You can send the signed statement to us either as an attachment along with the photos or by fax (+49 9546 9223 475 Attn. International Rekla). We have to have the statement with an actual signature as otherwise the courier may claim the statement being forged by ourselves.

 

With these documents we can then proceed with a collection for replacement or discount on the goods (supposing they are usable) depending on your wishes.

 

Please let us know how you would prefer to proceed.

 

Thanks and

with kind regards

 

Laura Martins

 

Customer Care

MUSIKHAUS THOMANN e.K.

 

Τι να κανω ρε παιδια, γιατι με βαζουν εμενα να τρεχω για αυτες τις διαδικασιες;

Δεν θα επρεπε χωρις κουβεντα και υπερασσπιζομενοι τη φημη του μαγαζιου τους να μου κανουν αμεσως αντικατασταση;

 

Σκεφτομαο να τους ξεχεσω και να κρατησω την κιθαρα οπως ειναι, αλλα απο την αλλη εσεις θα κραταγατε μια καινουργια αγορασμενη κιθαρα με το χτυπημα - ζημια που δειχνει η φωτογραφια;

02_epiphone.thumb.JPG.b4f28371aaea42ece385c6b2ceb59646.JPG

Γιώργος, μόνο με μηδέν λιπαρά please

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι να κανω ρε παιδια, γιατι με βαζουν εμενα να τρεχω για αυτες τις διαδικασιες;

 

 

νομιζω οτι σου εξηγουν το γιατι στο e-mail τους.

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απο τη φωτογραφια φαινεται οτι το μπρατσο εχει σπασει. αρα γιατι θελεις να την κρατησεις? καινουρια κιθαρα αγορασες, θα την πας για επισκευη? δε νομιζω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου