Προς το περιεχόμενο

Μια ιστορία με boo-tick πετάλια...


Προτεινόμενες αναρτήσεις

ρε μανια με τα κουκλακια οι ροκ σταρς... ;D

 

 

REM15.jpg  

 

Ωραίος amp αυτός  ;) και καθόλου mpoy-tik... αν και point to point...

''It's dark and we're wearing sunglasses''

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 129
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Θα συμφωνήσω με τον admin στο σημείο:

...πιστεύω πως υπάρχουν πάρα πολλά υπερτιμημένα πετάλια εκεί έξω, που στην ουσία είναι απλοί κλώνοι σχεδίων της Boss. Ακόμα και η αντικατάσταση μερών με "υψηλότερης" ποιότητας υλικά, αν και θεμιτή (χωρίς να έχει πάντα το ζητούμενο αποτέλεσμα) δεν δικαιολογεί την μεγάλη διαφορά στην τιμή.

 

…αλλά θα συμφωνήσω και και με τον Kpeyos στο σημείο:

Εγώ προσωπικά με θεωρώ τυχερό που υπάρχουν στην εποχή μας δέκα κλώνοι Fuzz Face, Univibe, ακόμη και TubeScreamer σε ακριβότερες ή φθηνότερες τιμές. Θυμάμαι το 1990 ένα Tubescreamer ας πούμε κόστιζε $500 και έπρεπε να είσαι ο SRV για έχεις.

 

Θεωρώ ότι υπάρχουν πολύ αξιόλογα μπουτίκ και πολύ αξιόλογα  πετάλια μεγάλων κατασκευαστών  όπως επίσης και πολύ αξιόλογες πεταλιέρες. Κατά τη γνώμη μου χωρίς κάποιον “εργατικό” μουσικό να τα χειρίζεται και να τα αξιοποιεί στο μέγιστο, είναι απλά  χρωματιστά κουτάκια (και τα φτηνά και τα ακριβά). Επίσης οι υπόλοιποι παράγοντεςς (κιθάρα, μαγνήτες, ενισχυτής, στούντιο, ηχολήπτης, συναυλιακός χώρος) είναι σημαντικοί στο ηχητικό αποτέλεσμα  όπως έχει ειπωθεί ήδη.

 

Έχει τύχει να παίξω με ένα Boss SD-1 στο καθαρό κανάλι ενός B-52  (μοντέλο AT-100) και να μου αρέσει πάρα πολύ. Άλλη φορά έτυχε να παίξω (κατ’ ανάγκη) ολόκληρο live με ένα τελικό VHT 2/90/2 + VHT καμπίνα 4x12 και προενίσχυση από ένα… Behringer V-Amp 2 :o :-[  και τα αποτελέσματα ήταν αρκετά καλά στον συγκεκριμένο χώρο που παίζαμε. Τα παραπάνω παραδείγματα δεν αποτελούν κανόνα αλλά είναι εκτιμήσεις δικές μου που αφορούν τη δική μου εμπειρία κι αυτό που εγώ θεωρώ “ωραίο” ήχο.

 

 

Και όπως λέει ο Κώστας…περί ορέξεως…

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πολύ βαριά λόγια, τα οποία μάλιστα διατυπώνεις και με 100% βεβαιότητα

 

έχεις επαληθεύσει ποτέ στην πράξη τον ισχυρισμό σου;

 

όχι με μπουτίκ αλλά με μερικά πετάλια της σειράς

Αγαπητέ μου φίλε αν διαβάσεις προσεκτικά αυτά που έγραψα, θα δεις ότι δεν αναφέρομαι σε προσομοίωση συγκεκριμένων boutique πεταλιών.

Όμως αν ισχύουν τα 1,2,3 που έγραψα, και χρειάζεται κάποιος ένα πετάλι με ένα συγκεκριμένο ηχόχρωμα, μπορεί να χρησιμοποιήσει την πεταλιέρα του ως εξής.

Χρησιμοποιεί αυτό το εφφέ της ως κύριο και όλα τα άλλα σαν πιθανούς "διαμορφωτές" του ήχου του συγκεκριμένου εφφέ (ένα touch από κάποια άλλα εφφέ, πριν ή μετά από αυτό που τον ενδιαφέρει) με την προϋπόθεση φυσικά να ισχύει το 2.

Θεωρώ λοιπόν (προσωπική γνώμη και το ΤΟΝΙΖΩ), ότι έτσι μπορεί κάποιος να έχει το πιο boutique "πετάλι" γιατί θα είναι απόλυτα customized στις προσωπικές και συγκεκριμένες ανάγκες του, και επίσης απόλυτα customizable από τον ίδιο από την στιγμή που μόνο αυτός γνωρίζει τα "συστατικά" του συγκεκριμένου εφφέ.

Παρ' όλα αυτά καταλαβαίνω και τους ανθρώπους που "ψάχνονται" σε boutique χώρους (σίγουρα έχουν τους δικούς τους λόγους οι οποίοι είναι απόλυτα σεβαστοί).

 

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όμως αν ισχύουν τα 1,2,3 που έγραψα, και χρειάζεται κάποιος ένα πετάλι με ένα συγκεκριμένο ηχόχρωμα, μπορεί να χρησιμοποιήσει την πεταλιέρα του ως εξής.

Χρησιμοποιεί αυτό το εφφέ της ως κύριο και όλα τα άλλα σαν πιθανούς "διαμορφωτές" του ήχου του συγκεκριμένου εφφέ (ένα touch από κάποια άλλα εφφέ, πριν ή μετά από αυτό που τον ενδιαφέρει) με την προϋπόθεση φυσικά να ισχύει το 2.

 

Στα πιο εξελιγμένα ψηφιακά εργαλεία, πλέον, ξεκινώντας από ένα βασικό "ηχόχρωμα" όπως λες, και χρησιμοποιώντας controllers μπορεί κάποιος να φτιάξει ΑΚΡΙΒΩΣ τον ήχο ενός οποιουδήποτε μπουτίκ πεταλιού. Αλλά τον ΗΧΟ. Πιθανότατα όχι την αίσθηση (που, σε κάποια, είναι πολύ βασικός παράγοντας) ή την, λίγο ως πολύ, χαοτική συμπεριφορά σε συνδιασμό με άλλα "πετάλια" της αλυσίδας, ενισχυτές, συγκεκριμένους μαγνήτες σε κιθάρες, κλπ.

 

Τολμώ να πω μάλιστα πως, το γεγονός ότι τα πετάλια, γενικότερα, επιδεικνύουν ακριβώς αυτή την χαοτική και "μη-προβλέψιμη" συμπεριφορά, αποτελεί ένα βασικό θέλγητρο για πολλούς παίκτες. 

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα πιο εξελιγμένα ψηφιακά εργαλεία, πλέον, ξεκινώντας από ένα βασικό "ηχόχρωμα" όπως λες, και χρησιμοποιώντας controllers μπορεί κάποιος να φτιάξει ΑΚΡΙΒΩΣ τον ήχο ενός οποιουδήποτε μπουτίκ πεταλιού. Αλλά τον ΗΧΟ. Πιθανότατα όχι την αίσθηση (που, σε κάποια, είναι πολύ βασικός παράγοντας) ή την, λίγο ως πολύ, χαοτική συμπεριφορά σε συνδιασμό με άλλα "πετάλια" της αλυσίδας, ενισχυτές, συγκεκριμένους μαγνήτες σε κιθάρες, κλπ.

 

Τολμώ να πω μάλιστα πως, το γεγονός ότι τα πετάλια, γενικότερα, επιδεικνύουν ακριβώς αυτή την χαοτική και "μη-προβλέψιμη" συμπεριφορά, αποτελεί ένα βασικό θέλγητρο για πολλούς παίκτες. 

Συμφωνώ σε όλα όσα γράφεις. Επίσης εκτός της μη-προβλέψιμης συμπεριφοράς, υπάρχει και ο παράγοντας transparency (που κάποια πετάλια έχουν σαν χαρακτηριστικό) ο οποίος είναι σχεδόν αδύνατον να επιτευχθεί με την χρήση αυτής της τεχνολογίας.

Έτσι κι αλλιώς βέβαια οι ασχολούμενοι με αυτή την αναζήτηση έχουν τα κίνητρά τους.

 

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης εκτός της μη-προβλέψιμης συμπεριφοράς, υπάρχει και ο παράγοντας transparency (που κάποια πετάλια έχουν σαν χαρακτηριστικό) ο οποίος είναι σχεδόν αδύνατον να επιτευχθεί με την χρήση αυτής της τεχνολογίας.

 

Τι εννοείς μ'αυτό τον όρο?

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι εννοείς μ'αυτό τον όρο?

Εννοώ την επεξεργασία του σήματος χωρίς να "χρωματίζουν" (ιδιαίτερα) τον ήχο δίνοντάς του άλλη χροιά.

Παράδειγμα ένα απλό και μη boutique πετάλι, το Rc Booster.

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εννοώ την επεξεργασία του σήματος χωρίς να "χρωματίζουν" (ιδιαίτερα) τον ήχο δίνοντάς του άλλη χροιά.

Παράδειγμα ένα απλό και μη boutique πετάλι, το Rc Booster.

 

Προτείνω να ακούσεις κλιπάκια με το Axe-Fx να εξομοιώνει τέτοια πετάλια. Θα δεις ότι το "θέμα" του transparency έχει λυθεί προ πολλού.  ;)

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προτείνω να ακούσεις κλιπάκια με το Axe-Fx να εξομοιώνει τέτοια πετάλια. Θα δεις ότι το "θέμα" του transparency έχει λυθεί προ πολλού.  ;)

Υποκλίνομαι!!!! ;)

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υποκλίνομαι!!!! ;)

 

Δεν είναι αυτό το "πρόβλημα" πάντως... εξάλλου οι εξομοιώσεις ενισχυτών είναι πολύ πιο περίπλοκες και απαιτητικές. Κάποιοι θα υποστηρίζουν πάντα ότι η αίσθηση δεν είναι 100% όπως το original (και πως θα μπορούσε άλλωστε... αλλά αυτό είναι άλλη συζήτηση).

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου