Προς το περιεχόμενο

Τα καλυτερα αυτοκινητα του κοσμου..


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αλλα απο την αλλη...σε καλη εμφανισιακη & λειτουργικη κατασταση, με MOT πληρωμενα και τα κλειδια στο χερι το βρισκεις με ουτε 8 χιλιαρικα. Δεν ειναι πειρασμος? Να το εχω να το βλεπω ρε αδερφε, και ας το οδηγω μια φορα το διμηνο!

 

Σου απήντησα πριν καν ρωτήσεις.

Being there, know the feeling, learned the outcome ;) μέσω proxy βέβαια καθότι no money no honey. Και 8 είναι πολλά.....

 

Ασχετο μεν αλλά εγώ εκεί είχα καταφέρει από τη δουλειά και ως programmer αλλα και στη παμπ να πάρω 2ο χέρι αυτό.

mc-honda-87-ns125r-blavit.gif

 

Και γύρισα την Ευρώπη (ναι, με 125 δίχρονα cc, μέχρι Αθήνα).

Γιατί τα κυβικά κρύβονται ανάμεσα στα αυτιά και όχι ανάμεσα στα πόδια  ;D

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 213
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Η μαγκιά είναι να το φέρεις ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ από το Βερολίνο. ;D

 

Δυστυχως στα γερμανικα autobahn δεν επιτρεπονται ταχυτητες κατω απο τα 100 χ.α.ω. και η τελικη του ειναι....40... ;D ;D ;D (με το πεταλι!)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απ' όσο γνωρίζω, τα πρώτα και σε καλή κατάσταση Τραμπάντ (όπως και άλλα δίχρονα ΑνατολικοΓερμανικά βλ. DKW) εξαφανίστηκαν εν ριπή οφθαλμού με την πτώση του τοίχους από ΔυτικοΓερμανούς συλλέκτες.

Αλλά μπορεί και να κάνω λάθος.

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οχι εχεις δικιο και μαλιστα με το Achtung Baby των U2 εγιναν και τρελλη μοδα,δες εδω τι επαθε ο Larry που περασε τους δρομους του Βερολινου για τους καροδρομους του Δουβλινου ;D

 

http://www.youtube.com/watch?v=ybwO_GUsXlQ

 

 

τωρα πια ομως εχει περασει η μοδα τους...

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στη συνειδηση του Ελληνα καλο αυτοκινητο ειναι το αυτοκινητο που δε σπαει δε χαλαει. Προφανως αυτο για εναν παππου η μια νοικοκυρα που το θελει για να πηγαινει στο supermarket ειναι αρκετο.

 

Υπαρχουν ομως και καποιοι για τους οποιους το αυτοκινητο δεν ειναι απλα το πορτμπαγκαζ του και θελουν κατι παραπανω οπως εξαιρετικη ή "παιχνιδιαρικη" οδικη συμπεριφορα,,  (οποτε αποκλειονται το 99.9% των τραγικων αμερικανικων μαουνων με τους κινητηρες 9000000 κυβικων και 3 ιππων που οδηγουνται μονο σε ευθεια), τιμονι πραγματικο και οχι "στο περιπου" ωραιο design μεσα και εξω (χωρις καγουριες με θηριωδεις αεροτομες), κινητηρα διαμαντι σε αποδοση, και γενικως αυτοκινητα που να οδηγουνται απο οδηγο και οχι καροτσερη. Δυστυχως αυτα προσφερονταν μεχρι προτινος μονο απο ευρωπαιους και συνηθως ειναι ακριβα. Τελευταια μετα απο αρκετες αποτυχημενες δοκιμες μπηκαν στο χορο και οι Ιαπωνες (να ναι καλα η Honda).

2 things are infinite:the universe&human stupidity

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχως αυτα προσφερονταν μεχρι προτινος μονο απο ευρωπαιους και συνηθως ειναι ακριβα. Τελευταια μετα απο αρκετες αποτυχημενες δοκιμες μπηκαν στο χορο και οι Ιαπωνες (να ναι καλα η Honda).

 

 

EEEEE συγνωμη αλλα εχουν μπει πολλλλλλλλλλλλλλλλλλλα χρονια πολλοι ιαπωνες....με κατι Β16Α που εβγαζαν απο 1600CC 160 ΑΛΟΓΑ οταν οι αλλοι ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ εβγαζαν 160 αλογα απο 2000cc και με τουρμπο......KATI 1300cc με 115 αλογα και με 125 cultus ακα swift gti και στροφαρισμα στο ΘΕΟ.....εποχη 1990 .....μην τα λεμε οπως να'ναι

RUN FOREST....RUN!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαβαζω το θεμα απο την αρχη και ειναι απο τα ελαχιστα θεματα στο νοιζ, που διατηρω την ιδια θεση εδω και χρόνια (στα περισσοτερα αλλαζω γνωμη πιο συχνα κι απο σωβρακο ;D).

 

Συνοψιζω τις αποψεις μου : καλα αυτοκινητα ειναι αυτα που ειναι αξιοπιστα και εχουν τη συμπεριφορα που σε κανει να θελεις να τα οδηγησεις (αυτο που λεμε "οδηγικη ευχαριστηση" και δεν το χρησιμοποιεις σαν να εχεις σωφερ, δηλαδη με αυτοματους πιλοτους aka cruise control και αλλα κακομοιρίστικα όπως θερμαινόμενα καθίσματα, αυτόματους υαλοκαθαριστήρες κλπ ;D).

 

Aπορρίπτεται κάθε αυτοκίνητο που έχει ηλεκτρονικό γκάζι (σαν να είπα ψηφιακό αισθάνομαι ;D) και/ή δεν απενεργοποιούνται ΠΛΗΡΩΣ τα ηλεκτρονικά του συστήματα (ESP κλπ).

 

Απορρίπτονται αυτοκίνητα που διατηρούσαν ένα όνομα στην εποχή των πατεράδων μας, το οποίο όνομα δεν έχουν τη δυνατότητα να διατηρήσουν σήμερα : καλό δείγμα για να αξιολογήσουμε μια εταιρεία ως αξιόπιστη είναι το τι οδηγούν οι ΤΑΞΙΤΖΗΔΕΣ. Και εξηγούμαι : κάποτε όλα τα ταξι ήταν mercedes και opel. Τωρα όλα είναι skoda, honda κλπ. Kαποιος λογος υπαρχει για αυτο.

 

Στηρίζω εταιρείες που γνωρίζουν το target group τους . Θυμαμαι συνεντευξη του προεδρου της Rover που αναρωτιόταν γιατι οι νέοι που δουλευουν στην εταιρεία του δεν έχουν τετοια αυτοκίνητα και τελικά κατεληξε στο λανθασμένο συμπέρασμα οτι δεν εχουν "νεανικό χαρακτήρα". Ο λογος ήταν είναι και θα είναι (σιγα το μέλλοντα φυσικα) οτι ΔΕΝ ειναι καλα αυτοκίνητα.

 

Πόσα τετοια αυτοκίνητα βγαινουν σημερα ?  :)

 

YΓ. ενω ειμαι βαμμένος σε ιαπωνικά χρωματα σε αυτό το θέμα, κάποτε θα αποκτήσω μια alfa veloce. Ξερω οτι πιο συχνα θα τη σπρωχνω από οτι θα την πηγαίνω πόρτες , αλλα εχω την πραγματική απορία ΠΩΣ τετοια αυτοκίνητα με αυτή την αξιοπιστία (φανατικοί alfisti συμμορφωθείτε : ειναι σαν να λεμε για το distortion του zoom 505) συνεχίζουν να

"πηγαίνουν" .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου