Προς το περιεχόμενο

ενισχυτης η monitor για modeling


Προτεινόμενες αναρτήσεις

This is going to be long...

 

Σχετικά με τις κιθαροκαμπίνες VS flat response συστήματα

 

Με τον Marillion δοκιμάσαμε κάποια στιγμή το Axe-Fx του, με ένα ζευγάρι δικά μου nearfield Tascam 5άρια.

 

Το αποτέλεσμα ήταν να έχουμε τα "θετικά" της χρήσης flat response ηχείων (που είναι ολόκληρο θέμα να το αναλύσουμε) αλλά ελάχιστα την αίσθηση της κίνησης του αέρα μέσα στο χώρο, δηλ. το περίφημο amp in the room. Φυσικά καθόμασταν κοντά στα μόνιτορς, όπως σε συνθήκες στούντιο ας πούμε.

 

Πιο πρόσφατα, κάναμε μια σύντομη "ανάποδη" δοκιμή. Βάλαμε το 11R μου με τον Rocktron V300 τελικό, σε μια καμπίνα Peavey που έχει ο Γιώργος, με ένα Eminence μεγάφωνο (νομίζω το Beta??).

 

Και στη δεύτερη περίπτωση, δοκιμάσαμε να τρέξουμε τα cab/mic sims στην αλυσίδα του ήχου. Στην περίπτωση της συγκεκριμένης καμπίνας, και επειδή το Eminence έχει αρκετά περιθώρια ισχύος και καλή συχνοτική περιοχή, το αποτέλεσμα ήταν αρκούντως ικανοποιητικό. Μπορούσες να ακούσεις σωστά, αλλά ταυτόχρονα να έχεις και την αίσθηση καμπίνας στο χώρο.

 

Γενικά το θέμα με τις καμπίνες κιθάρας είναι το εξής:

 

Όλα σχεδόν τα 12άρια μεγάφωνα για κιθάρα, αποδίδουν χαμηλά ικανοποιητικά, εκτός αν παίζεις με 7χορδη detuned κιθάρα.  ;D Στις υψηλές συχνότητες, ελάχιστα έχουν κάτι να δώσουν πάνω από τα 5kHz, αλλά φυσικά εκεί δεν ακούς κιόλας κιθάρα, ίσως κάποιες αρμονικές.

 

ΟΜΩΣ, όταν χρησιμοποιούνται cab sims και ειδικά IRs, όταν χρησιμοποιούνται συγκεκριμένα εφφέ όπως κάποια reverb, delays, κλπ, συχνότητες και πάνω από 10kHz γίνονται χρήσιμες και κρίσιμες.

 

Κάνω μια χρήσιμη πιστεύω παρένθεση.

 

Πριν από χρόνια είχα μάθει για το rig ενός από τους αγαπημένους μου κιθαρίστες, του Larry Carlton. O Larry χρησιμοποιεί, on stage, τον Dumble του με την καμπίνα του, μόνο για το dry σήμα. Μετά παίρνει με μικρόφωνο το σήμα από την καμπίνα, το πηγαίνει σε μια κονσόλα, όπου στα inserts έχει τα εφφέ του. Και από εκεί στέλνει το σήμα τόσο στο FOH όσο και σε powered monitors όπου ακούει το wet σήμα.

 

Δηλαδή χρησιμοποιεί μια μεθοδολογία στουντιακού τύπου.

 

Είναι αυτό που έχω γράψει, περί αχρηστίας του fx loop των ενισχυτών, σε πολλές περιπτώσεις. Πέραν του ότι τα περισσότερα είναι για το Γιούτσο, το πρόβλημα είναι πως τα μεγάφωνα για κιθάρα δεν έχουν φτιαχτεί για να αποδίδουν συχνότητες στις οποίες "αποδίδουν" πολλά σύγχρονα εφφέ.

 

ΟΚ, σίγουρα, σε χαμηλές εντάσεις δεν πρόκειται κανείς να ακούσει το παραμικρό (καλά, ίσως ο Eric Johnson  :P) σαν διαφορά. Όμως, τελικά, ο "μπερδεμένος" ήχος που βγαίνει με τα εφφέ μας, σε "κάποιο" live, η κιθάρα που "δεν κόβει" στη μίξη, κλπ, έχουν να κάνουν και με το γεγονός αυτό;

 

Τεχνικά και από τις προδιαγραφές μιλώντας, είναι σίγουρο. Αλλιώς θα χρησιμοποιούσαμε καμπίνες κιθάρας (που είναι πάμφθηνες) αντί για να πανάκριβα μόνιτορ PA.

 

Επομένως: ιδανικά, και σε ό,τι αφορά την ποιότητα του ήχου, για αναπαραγωγή μιας modeled αλυσίδας χρειαζόμαστε κάτι που να μην χρωματίζει σε συγκεκριμένες συχνότητες (ή, όσο γίνεται λιγώτερο) και να έχει εύρος συχνοτήτων τέτοιο που να υπερκαλύπτει το σήμα που του δίνεται.

 

Το επόμενο issue είναι όμως η "αίσθηση". Όπως και να το κάνουμε, όχι μόνο κιθαρίστες, αλλά ΟΛΟΙ οι μουσικοί, παίζουν 99% του χρόνου τους ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ. Ή, άντε με κάποιο pre-recorded υλικό. Έχουμε συνηθίσει λοιπόν, κυρίως να ακούμε τον εαυτό μας μέσω της βασικής μονάδας ενίσχυσης που διαθέτουμε (σαν "ηλεκτρικοί" παίκτες).

 

Εδώ βέβαια μπαίνουν διάφορα θέματα. ΠΟΙΟΝ ήχο; Σε ποια ένταση; Όταν καθόμαστε ΠΟΣΟ μακριά και σε ΠΟΙΑ ΓΩΝΙΑ από το ηχείο; Γιατί, μπορεί να μη το αντιλαμβανόμαστε, αλλά κάθε φορά ο ήχος είναι διαφορετικός.

 

Καταρχήν λοιπόν τα FRFR συστήματα, δεν αφορούν τον ήχο που θέλουμε να ακούμε εμείς, ή που νομίζουμε ότι ακούμε. Αφορούν τον ήχο που ακούει το κοινό. Do you remember, κοινό; Αυτούς που πληρώνουν για να έρθουν να μας ακούσουν; ΟΚ.

 

Τελικά λοιπόν επαφίεται στον μουσικό αν θέλει να ακούει ο ίδιος "τέλεια" (και το κοινό να πάει να γαμ...), ή αν θέλει το κοινό του να ακούει σε συγκεκριμένη ποιότητα και πιστότητα τον ήχο του. Και, βέβαια, πόσο καλά θα κάνει τον ήχο του να ακούγεται μέσα στη μίξη της μπάντας.

 

Εδώ ένα FRFR σύστημα υπερέχει γιατί δε λέει ψέματα, ή τουλάχιστον, και να το κάνει, δεν το κάνει επίτηδες.  ;) Επίσης, σε γενικές γραμμές, ένα PA monitor είναι πολύ λιγώτερο κατευθυντικό από μια τυπική κιθαροκαμπίνα.

 

Το μεγάλο θέμα είναι αυτό της αίσθησης, που παίζει καταλυτικό ρόλο και στην ποιότητα του παιξίματος, κακά τα ψέματα. Από άποψης μεγαφώνων, δεν υπάρχει θέμα, υπάρχει όμως από την άποψη της καμπίνας, όπου οι κιθαροκαμπίνες είναι ξύλινες, ο όγκος τους παίζει σαφή ρόλο και τους δίνει χαρακτήρα.

 

Ομολογώ ότι είμαι διχασμένος σε ό,τι αφορά το ποια είναι η "τέλεια" λύση. Αν μιλάμε για money no object, τότε ένα setup με τελικό + καμπίνες ΣΥΝ powered monitors (wet/dry) είναι ίσως ιδανικό. Αλλιώς οι (εφικτές, προϊόντα συμβιβασμού αλλά "σοβαρές") λύσεις είναι, μάλλον δύο:

 

1) Επιλογή μιας "κιθαρο"-καμπίνας, κατά προτίμηση ported, με "βαρύ" μεγάφωνο που να έχει ευρεία συχνοτική απόκριση. Εναλλακτικό αυτού, ή μικρή βελτίωση αν προτιμάτε, ξεχωριστό tweeter με crossover που θα επιλεγεί προσεκτικά, με τα δεδομένα της καμπίνας. Αυτό θα δώσει και την αίσθηση που επιθυμούμε και (όσο μπορεί να επιτευχθεί) ευρεία συχνοτική απόκριση.

 

Φυσικά θα πρέπει να επιλεγεί και ο κατάλληλος τελικός ενισχυτής, κατά προτίμηση κάποιος που να μην χρωματίζει το σήμα που του δίνουμε, εκτός αν αυτό είναι επιθυμητό για άλλους λόγους. Την παραπάνω λογική ακολουθεί η Atomic με τα powered/passive ηχεία της.

 

2) Επιλογή ενός PA monitor, μετά από ακρόαση αρκετών ίσως, ώστε να αποδίδει χωρίς δυσάρεστα παρατράγουδα το σήμα από το modeler. Το αναφέρω αυτό διότι τα powered monitors ΔΕΝ φτιάχτηκαν εξαρχής για ενίσχυση σήματος κιθάρας, αλλά για φωνή, πλήκτρα ή απόδοση ολόκληρης της μίξης της μπάντας. Μερικές φορές λοιπόν ο ήχος μπορεί να φαίνεται "σκληρός", τα πρίμα "τσιριχτά", τα μπάσσα "χαλαρά" και όλα αυτά που ΔΕΝ θέλουμε να ακούμε όταν παίζουμε κιθάρα. Όλα αυτά ΠΙΘΑΝΩΣ να μπορούν να διορθωθούν με κατάλληλη χρήση EQ αλλά το νόημα είναι το monitor να μπορεί να καλύψει τις ανάγκες χωρίς να αλλάζει κάποιος όλα τα presets του.

 

Επίσης το monitor θα πρέπει να είναι αρκετά "γρήγορο" ώστε να αποδίδει σωστά τα transients και αρκετά "ζεστό" ειδικά στις χαμηλομεσαίες συχνότητες.

 

Τα καλά νέα είναι πως πλέον υπάρχουν αρκετά καλά τέτοια monitors, από εταιρειίες όπως η QSC, η EV, η Yamaha, η RCF, κλπ.

 

Τα κακά νέα είναι πως, για να πάρουμε και -όσο γίνεται- την αίσθηση που θέλουμε, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ όταν παίζουμε μόνοι μας, πρέπει να τα χώσουμε... Δείτε το βίντεο μερικά posts παραπάνω, και έχετε υπόψιν ότι το συγκεκριμένο EV κοστίζει αρκετά πάνω από 1000 ευρώ. Βέβαια, ανάλογα τα γούστα, μπορεί να μείνει κάποιος ικανοποιημένος με πολύ πιο οικονομικές λύσεις, αλλά νομίζω ότι κάτω από 500 ευρώ δεν βλέπω φως.

 

Ελπίζω να κατάφερα να μεταφέρω τουλάχιστον ένα γενικό κλίμα για το θέμα, χωρίς να διεκδικώ δάφνες αυθεντίας, εξάλλου και εγώ πειραματίζομαι και το ψάχνω ανεξαρτήτως "τεχνολογίας" και με γνώμονα τις ανάγκες και τα γούστα.

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 31
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Το αναφέρω αυτό διότι τα powered monitors ΔΕΝ φτιάχτηκαν εξαρχής για ενίσχυση σήματος κιθάρας, αλλά για φωνή, πλήκτρα ή απόδοση ολόκληρης της μίξης της μπάντας.

 

Μα δεν ενισχύεις σήμα (ενισχυτή φαντάζομαι εννοείς) κιθάρας, αλλά το σήμα του ενισχυτή (ο οποίος μοντελοποιείται) μέσα από το αντίστοιχο IR.

 

Ή για να το πω διαφορετικά, αν βάλεις το μικρόφωνο μπροστά απ' την καμπίνα, το συνδέσεις στον προενισχυτή σου και κάνεις την ηχογράφηση, αυτό που θα ακούς μετά (από τα nearfield ή τα PA monitors, δεν έχει σημασία) υποτίθεται ότι θα είναι το ίδιο με αυτό που θα άκουγες αν συνέδεες τον modeller με το αντίστοιχο IR στην όποια αλυσίδα χρησιμοποιείς για να ακούς τις ηχογραφήσεις.

 

Ακόμα και αν στην πράξη ο ήχος σπάνια είναι ο ίδιος (κυρίως λόγω αναντιστοιχίας μεταξύ του πραγματικού με την προσομοίωση του), πάλι μια χαρά θα είναι.

 

ΙΜΗΟ, το μόνο ζήτημα είναι η έλλειψη του amp in the room feeling.

 

Πριν από χρόνια είχα μάθει για το rig ενός από τους αγαπημένους μου κιθαρίστες, του Larry Carlton. O Larry χρησιμοποιεί, on stage, τον Dumble του με την καμπίνα του, μόνο για το dry σήμα. Μετά παίρνει με μικρόφωνο το σήμα από την καμπίνα, το πηγαίνει σε μια κονσόλα, όπου στα inserts έχει τα εφφέ του. Και από εκεί στέλνει το σήμα τόσο στο FOH όσο και σε powered monitors όπου ακούει το wet σήμα.

 

It makes sense αν χρησιμοποιείς στουντιακά εφφέ αντι για κιθαριστικά.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα δεν ενισχύεις σήμα (ενισχυτή φαντάζομαι εννοείς) κιθάρας, αλλά το σήμα του ενισχυτή (ο οποίος μοντελοποιείται) μέσα από το αντίστοιχο IR.

 

Ή για να το πω διαφορετικά, αν βάλεις το μικρόφωνο μπροστά απ' την καμπίνα, το συνδέσεις στον προενισχυτή σου και κάνεις την ηχογράφηση, αυτό που θα ακούς μετά (από τα nearfield ή τα PA monitors, δεν έχει σημασία) υποτίθεται ότι θα είναι το ίδιο με αυτό που θα άκουγες αν συνέδεες τον modeller με το αντίστοιχο IR στην όποια αλυσίδα χρησιμοποιείς για να ακούς τις ηχογραφήσεις.

 

Ακόμα και αν στην πράξη ο ήχος σπάνια είναι ο ίδιος (κυρίως λόγω αναντιστοιχίας μεταξύ του πραγματικού με την προσομοίωση του), πάλι μια χαρά θα είναι.

 

ΠΡΟΦΑΝΕΣΤΑΤΑ, το "σήμα κιθάρας" αφορά όλη την αλυσίδα.

 

ΙΜΗΟ, το μόνο ζήτημα είναι η έλλειψη του amp in the room feeling.

 

It makes sense αν χρησιμοποιείς στουντιακά εφφέ αντι για κιθαριστικά.

 

Δε νομίζω. Το Strymon Timeline ας πούμε είναι στουντιακό ή "κιθαριστικό" εφφέ; Τα Eventide πετάλια; Δεν αναφέρομαι (προφανώς και πάλι, αλλά φαίνεται ότι θα πρέπει να κυκλοφορώ με το δικηγόρο μου εδώ μέσα...) σε distortion, OD, ή άλλα εξ'ορισμού lo-fi εφφέ που μπαίνουν "μπροστά" στον ενισχυτή. Μιλάω για time based ή modulation εφφέ, που η συνήθης πρακτική είναι να μπαίνουν είτε σε fx loop, είτε να προστίθενται αργότερα στη μίξη.

 

Σε κάθε περίπτωση όλα τα παραπάνω καθορίζονται στο 99% και από τη μουσική που παίζει κάποιος.

 

Για παράδειγμα, πιστεύω ότι αν κάποιος παίζει, ας πούμε, hard rock, και τα βασικά εφφέ που χρησιμοποιεί είναι λίγο flanging, chorusing, phasing, κλπ, θα καλυφθεί καλύτερα από την λύση Νο 1. Μάλιστα σε αντίθεση με τα προηγούμενα που υποθέτουμε ότι υπάρχουν τα cab/mic sims στην αλυσίδα, ένας τέτοιος παίκτης μπορεί να επιλέξει να ΜΗΝ τα χρησιμοποιήσει και να έχει μια 4Χ12" καμπίνα με τελικό ενισχυτή. Σ'αυτή την περίπτωση βέβαια όλα τα presets θα έχουν την ίδια καμπίνα, αλλά γιατί όχι, αν γίνεται η δουλειά.

 

Αντιθέτως τώρα, αν κάποιος παίζει μουσική που καθορίζεται από την ποικιλία των εφφέ, ή αν παίζει σε cover band με απαιτήσεις για "πιστότητα" του κάθε preset ανάλογα με το κομμάτι, το πιθανότερο είναι να τον καλύψει η λύση Νο 2.

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην περίπτωση που βάζεις το όποιο εφφε στο fx loop, ενισχύεις το εφφεδιασμένο (copyright theoctapus, all rights reserved) σήμα του προενισχυτή της κιθάρας, το οποίο στην συνέχεια αποδίδεται απ' την καμπίνα (και περνάει στο μικρόφωνο, μπλά, μπλά,...). Στην περίπτωση που έχεις τα εφφέ μετά το μικρόφωνο της καμπίνας, εφφεδιάζεις ΟΛΟ το σήμα (μαζί και τον χρωματισμό της αλυσίδας καμπίνα/μικρόφωνο/θέση μικρόφωνου/προενισχυτής και ότι άλλο πιθανώς μεσολαβεί). Είναι σαν να έχεις βάλει το εφφέ στο DAW. H διαφορά προφανώς θα είναι μεγάλη και προφανώς ισχύει το περί ορέξεως.

 

Κατα τ' άλλα, με τα υπόλοιπα συμφωνώ καθώς και με τις λύσεις που προτείνεις. Όμως, και όσον αφορά την αρχική ερώτηση όπου οι απαιτήσεις δεν είναι τόσο μεγάλες, μια χαρά μπορεί να γίνει η δουλειά με ένα (ζεύγος) nearfield ή PA monitor. Απλά δεν μπορεί να "γεμίσει" ο χώρος από τον ήχο. Κοινώς, την αίσθηση την θυσιάζεις, θές δεν θές.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην περίπτωση που βάζεις το όποιο εφφε στο fx loop, ενισχύεις το εφφεδιασμένο (copyright theoctapus, all rights reserved) σήμα του προενισχυτή της κιθάρας, το οποίο στην συνέχεια αποδίδεται απ' την καμπίνα (και περνάει στο μικρόφωνο, μπλά, μπλά,...). Στην περίπτωση που έχεις τα εφφέ μετά το μικρόφωνο της καμπίνας, εφφεδιάζεις ΟΛΟ το σήμα (μαζί και τον χρωματισμό της αλυσίδας καμπίνα/μικρόφωνο/θέση μικρόφωνου/προενισχυτής και ότι άλλο πιθανώς μεσολαβεί). Είναι σαν να έχεις βάλει το εφφέ στο DAW. H διαφορά προφανώς θα είναι μεγάλη και προφανώς ισχύει το περί ορέξεως.

 

Κατα τ' άλλα, με τα υπόλοιπα συμφωνώ καθώς και με τις λύσεις που προτείνεις. Όμως, και όσον αφορά την αρχική ερώτηση όπου οι απαιτήσεις δεν είναι τόσο μεγάλες, μια χαρά μπορεί να γίνει η δουλειά με ένα (ζεύγος) nearfield ή PA monitor. Απλά δεν μπορεί να "γεμίσει" ο χώρος από τον ήχο. Κοινώς, την αίσθηση την θυσιάζεις, θές δεν θές.

 

Επί του πρώτου: στην ουσία δεν είναι τόσο θέμα "χροιάς" όσο δυνατότητας απόδοσης συχνοτήτων.

 

Με λίγα λόγια, στα περισσότερα modelers πλέον μπορείς να φτιάξεις αλυσίδες που θα ήταν αδιανόητες, ή, απλά, αδύνατες, με μεμονωμένα πεταλάκια, ενισχυτές, κλπ. Το routing μπορεί να είναι τρομερά πολύπλοκο. Σε όλα αυτά έχει θέση και το Lo-Fi και ο πειραματισμός, και όλα.

 

Αν χρησιμοποιηθούν πάντως κάποια "στουντιακού επιπέδου" εφφέ (ακόμα και σε μορφή πεταλιού, πλέον) σίγουρα "κάτι χάνεται" αν μπουν μετά την προενίσχυση. Φυσικά είναι μια επιλογή κι'αυτό (και, στα modelers, ένα κουμπί ή mouse click μακριά).

 

Σχετικά με το δεύτερο: εξαρτάται πολύ από το χώρο. Στο χώρο που έχω για παίξιμο και ηχογραφήσεις, και που είναι μικρός, θα δίσταζα να τοποθετήσω 8άρια nearfield monitors για mixing. Ωστόσο μια 2Χ12" καμπίνα ή ένα powered monitor θα μπορούσε να αποδώσει (σε ανθρώπινες εντάσεις πάντα).

 

Εν τέλει για το φίλο μας εγώ θα πρότεινα να πάρει ένα καλό ζευγάρι nearfield monitors για τις ηχογραφήσεις του βασικά, έτσι κι'αλλιώς, και να δοκιμάσει να το χρησιμοποιήσει παράλληλα με την καμπίνα του. Hours and hours of fun.  :D

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επειδη λαμβανει πιο μεγαλη εκταση απο οσο υπολογιζα το θεμα,για να μην σας κουραζω,θα γινω οσο το δυνατον πιο συγκεκριμενος..

παιζω με διαφορους modeling ηχους αλλα κυριως hi gain  μοντελα,παιζω για την παρτη μου σε ενα δωματιο 4*3 περιπου και επειδη ο χωρος δεν ειναι μονο home studio ωστε να τον γεμισω με ..ηλεκτρονικες συσκευες παντος τυπου,δυστυχως επιπλα οπως καναπεδες,τηλεορασεις κτλ σε μερικους χρειαζονται...: ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D, θα χρειαστει μαλλον να καταργηθει οτιδηποτε εκτος απο ενα ζευγαρι ..."αντρικα" ηχεια(εσεις θα μου πειτε τι ακριβως,εγω μιας κι εχω μονιτορ behringer ms40,  ανεφερα στην συζητητση για μονιτορ) τα οποια θα με κανουν να γουσταρω να riffaρω ,με ογκο και σθενος φυσικα χωρις απαιτηση να εχω αποτελεσμα dual recto με 4*12 cab.οσον αφορα ηχογραφησεις που ανεφερα πιο πανω,δεν ημουν σαφης,ειναι εντελως ερασιτεχνικου επιπεδου πιο πολυ για να ακουω πως παιζω η και για να μην ξεχναω μερικες ιδεες που μου ρχονται,για τα κομματια που συνθετω κατα διαστηματα.σπανιως ακουω και μουσικη απο αυτα,οποτε οποια απαντηση ας προσανατολιστει στο παιζω για παρτη μου και γουσταρω γκαζιες και chuga chuga.300-400 ευρο το πολυ,λεφτα υπαρχουν αλλα οχι στην τσεπη μου παντως..χεχε.επισης εξηγειστε μου και τις προτασεις σας διοτι ειμαι ολιγον αγραμματος απο monitor και oρους οπως..near field κτλ δεν τους εχω.αν βοηθαει αυτο,απο modelers εχω ενα πocket pod και οτι αλλο τρεχω σε software σε μια line6 ux1.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Nearfield, το λέει και η ίδια η λέξη, near=κοντά, field=πεδίο. Εφόσον μπορείς να διαθέσεις 300-400 θα σου πρότεινα τα τελευαία απο τη λίστα μου που έχουν και 8.75" μεγάφωνο και μάλιστα τα βρίσκεις πιο φθηνά από Ελλάδα παρά από Thomann...ορίστε --> http://www.skroutz.gr/s/392778/Behringer-B-3031A.html :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ευχαριστω ολους για τις συμβουλες,εχω επισης μια ακρη οπου μπορω σε τιμη σκοτωμα απο φιλο που αλλαζει εξοπλισμο,να αγορασω

1.ενα παλιο αλλα πολυ καλο JVC  τρανζιστορατο ενισχυτη στερεοφωνικου

2.ενα λαμπατο χειροποιητο(απο πολυ καλο κατασκευαστη της Αθηνας που θα θελε να κρατησει την ανωνυμια του,μιας και δεν το χει για επισημο επαγγελμα)  ενισχυτη στερεοφωνικου

 

η ερωτηση μου ειναι εαν συνδεοντας ενα απο τα παραπανω με ενα καλο σετ advent 8'' ηχεια που χω απο την δεκαετια του 80(προικα απο το μπαμπα χεχεχε) και ολα αυτα στο modeler,θα χω επιθυμητο αποτελεσμα η να στοχευσω αποκλειστικα σε λυση μονιτορ ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ευχαριστω ολους για τις συμβουλες,εχω επισης μια ακρη οπου μπορω σε τιμη σκοτωμα απο φιλο που αλλαζει εξοπλισμο,να αγορασω

1.ενα παλιο αλλα πολυ καλο JVC  τρανζιστορατο ενισχυτη στερεοφωνικου

2.ενα λαμπατο χειροποιητο(απο πολυ καλο κατασκευαστη της Αθηνας που θα θελε να κρατησει την ανωνυμια του,μιας και δεν το χει για επισημο επαγγελμα)  ενισχυτη στερεοφωνικου

 

η ερωτηση μου ειναι εαν συνδεοντας ενα απο τα παραπανω με ενα καλο σετ advent 8'' ηχεια που χω απο την δεκαετια του 80(προικα απο το μπαμπα χεχεχε) και ολα αυτα στο modeler,θα χω επιθυμητο αποτελεσμα η να στοχευσω αποκλειστικα σε λυση μονιτορ ?

Επαναφέρω το παραπάνω ερώτημα, γιατί αυτή η λύση απασχολεί και εμένα, τελευταία.  :-\ ::) 8)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ενδεδειγμένη λύση είναι τα μόνιτορ, τώρα αν υπάρχει διαθέσιμος εξοπλισμός HiFi με π.χ. το 1/3 του κόστους, βάζει κανείς κάτω τις προτεραιότητές του και αποφασίζει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου