Προς το περιεχόμενο

Κιθαρίστες και τρόποι παιξίματος


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Οι τρόποι είναι τρεις:

 

1) Μετα χέρια, γνωστη και ως μέθοδος ''Εμπρός καλό μου χέρι''

 

2) Με τα δόντια, γνωστή και ως μέθοδος ''Εφιάλτης στον οδοντίατρο''

 

 

 

3) Με τον κώλο, γνωστή και ως μέθοδος ''τουκώλου'' όπως λέμε τουλούμπα που είναι μέθοδος για να loopαρεις

(βλέπε 2.50)

 

;D ;D

Είστε μουσικός, θέλετε να βλέπετε χέρι??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 52
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Αντε κάνε κανα σχόλιο αντί να βγάζεις λάθος όλον τον κόσμο γιατί πετάχτηκες από το άσχετο σαν χωρισμένη γκόμενα του Dreamdancer.

 

Όοοοοοχιιιιιι, γιατί μου το θύμισες. Τον αγαπώ, τον αγαπώ, τον αγαπώ.

 

Άνθρωπέ μου έχεις να πείς κάτι σε αυτό που ρώτησα?

 

Κοίτα, αν δεν είσαι σε θέση να καταλάβεις τι σου λένε, δεν σου φταίω εγώ.

 

Πως και οι ντράμερ τα χρειάζονται αυτά και εμείς όχι?

 

Ρώτα έναν ντράμμερ.

 

Είμαστε τόσο καλύτεροι?

 

Εγώ είμαι.

 

Το υφάκι δεν μπορώ να καταλάβω από που προήρθε, αλλά τέσπα, σ' αγαπώ κι εσένα.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν φίλος, το παληκάρι έχει δίκιο. Αρχίζουμε μάθημα.

Η πρώτη νότε είναι το Ρε.

Η δεύτερη το Φα.

Παρακάτω δεν πάμε γιατί θα χάσεις την έμπνευση είπαμε. (Μεταξύ μας η τρίτη είναι... Ωχ μας πιάσανε...)

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Dreamdancer

Δλδ η μουσική και η εκτέλεσή της είναι κάτι σαν τα μαθηματικά και το συντακτικό;

Δλδ υπάρχει μόνο ένα σωστό και τίποτε άλλο;

Έχεις κάνει κανά φεγγάρι ιεροεξεταστής;

 

Αγαπητε μου φιλε παραδειγματα ειναι....που απλα δειχνουν οτι για να μαθεις κατι σωστα και να προχωρησεις οσο καλυτερα μπορεις υπαρχει παντα συγκεκριμενος τροπος και μεθοδολογια...γιαυτο αλλωστε υπαρχει η αναγκη για σχολεια και εκπαιδευση οποιασδηποτε μορφης.Γιατι βγαζουμε την ηλεκτρικη κιθαρα απεξω δεν το καταλαβαινω.Δηλαδη ο κλασσικος κιθαριστας πχ νομιζεις οτι ειναι κοτσος :P.... που καθεται και μαθαινει αυτα που μαθαινει? αμα δεν παρει την απαιτουμενη εκπαιδευση δεν μπορει να παει παραπερα(γιατι αραγε).Η ηλεκτρικη δεν εχει οντως συγκεκριμενους στοχους...ειναι γενικα φλου...καποιος παιζει δυο ακκορντα και μιση πεντατονικη και λεει οτι παιζει ηλεκτρικη πχ...ολα ισωμα(γιαυτο ισως υπαρχει και αυτη η παρεξηγηση).Οταν χρειαστει να μαθει βεβαια σοβαρα το οργανο τοτε καταλαβαινει οτι ολα οσα τα θεωρουσε περιττα και τροχοπεδη της...δημιουργιας...στην ουσια ειναι απαραιτητα για να τον απελευθερωσουν πραγματικα σαν παικτη.Με λιγα λογια η ηλεκτρικη δεν ειναι διαφορετικη.Απλα δεν υπαρχει συνηθως η αναγκη να μαθευτει σοβαρα.Ο τυπος με τα δυο ακορντα και το ενα pattern πεντατονικης βολευεται και κανει το χαβαλε του...ολα ωραια και καλα...αλλα δεν ξερει στην ουσια κιθαρα.Αν ειναι ετσι ο καθενας απο μας ξερει 500 οργανα.Ενα μετριο αυτι να εχεις κουτσοπαιζεις οτι οργανο σου δωθει.Αλλα δεν το ξερεις.

Το θεμα λοιπον ειναι τι γινεται οταν θελησεις να το μαθεις...τι γινεται οταν θελησεις να μαθεις οτιδηποτε.Μαζευεις διασπαρτες πληροφοριες(που δεν εχεις καν την γνωση να τις αξιολογησεις) η ακολουθεις συγκεκριμενη μεθοδο δοκιμασμενη(εδω κολλαει το σωστη) για να μαθεις κατι.

 

Γιαυτο λοιπον ο κλασσικος κιθαριστας πχ αν δεν μαθει σωστη τεχνικη δεν μπορει να παιξει τα κομματια που σταδιακα αυξανονται σε ογκο και απαιτησεις.Εκει δεν υπαρχει θα το κανω οπως με βολευει γιατι απλα θα ερθεις καποια στιγμη και θα χτυπησεις τοιχο...και αντε να διορθωσεις μετα τα κακως κειμενα ..θελεις την τριπλασια προσπαθεια(και αν).

Ο ηλεκτρικος ομως πολυ απλα αφου δεν εχει και απαιτησεις...δεν εχει και προβλημα.Μπορει να παιζει μια ζωη το smoke on the water και κανα gilmourato σολακι πχ και οχι μονο να θεωρει οτι ξερει αλλα και να ειρωνευεται αυτους που οντως ξερουν.....αυτα ειναι "τεχνικα" "περιττα" "πολλες νοτες" και αλλα τετοια ωραια.

 

Στην τελικη βεβαια ο καθενας κανει οτι γουσταρει.Ο αλλος και μονο που νομιζει οτι τον βαζεις σε καλουπια...θα σου πει οχι φιλε εγω ετσι το νιωθω να το μαθω.Νο problem...οταν μετα κυνηγα την ουρα του ομως θα αναρωτιεται ακομα γιατι δεν μπορει να προχωρησει η γιατι ο αλλος ειναι ποιο "ταλαντουχος" και αυτος οχι κτλ κτλ κτλ.Αν θελει καποιος μπορει να παει να πιει καφε στη γλυφαδα περνωντας απο ...θεσσαλονικη σιγουρα μπορει...το ποση βενζινη θα χαλασει ομως και το ενδεχομενο να χασει το δρομο ουκ ολιγες φορες( η και να μη φτασει καθολου ;) )πρεπει να το λαβει υποψιν του(ασε που μπορει να βαρεθει και να μη θελει μετα να πιει καφε καθολου ;)).Αν λοιπον εσυ θεωρεις οτι ολα ειναι σωστα τοτε τι να σου πω...μη στειλεις τα παιδια σου  σχολειο πχ δεν χρειαζεται, ολοι να τα μαθαινουν οπως να ναι και να κανουν το σταυρο τους να υπαρξει αποτελεσμα :P.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Dreamdancer

Δεν θεωρώ ότι είναι τίποτα σωστό, όπως και τίποτα λάθος. Όπως ξέρει, μπορεί και βολεύεται ο καθένας. Ακόμα και στην κλασσική μουσική. Αν μιλαμε βέβαια για μουσική, δημιουργια και τέχνη. Αν μιλάμε για αθλητισμό και επιδόσεις, άλλο πράγμα.

 

Καταλαβαίνω ότι καθώς έχεις περάσει κάποια χρόνια, προφανώς αφοσιωμένος, στην κλασσική κιθάρα και στις φόρμες στις οποίες σε φορμάραν, δεν μπορείς να επιτρέψεις στον εαυτό σου να δεχτεί ότι μπορεί να υπάρχουν και άλλες δυνατότητες. Αλλά τουλάχιστον μην προσπαθείς να πείσεις τον κόσμο για αυτό που πιστεύεις εσύ.

 

Η κιθάρα δεν είναι θετική επιστήμη.

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρώτα έναν ντράμμερ.

Σιγά μην αρχίσουμε να μιλάμε και στους ντράμερς τώρα...

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν Dreamdancer, για να το σοβαρέψουμε και λίγο (μην με τσιγκλάτε ρε 'σείς  ;D ). Η τεχνική κατάρτιση είναι κάτι ΚΑΛΟ και ενίοτε ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ. Κανείς σώφρων δεν μπορεί να το αρνηθεί αυτό. Αν π.χ. θές να μάθεις να χειρίζεσαι τον LHC στο Cern, ναι, δυό ακκόρντα δεν φτάνουν.

 

Και μιάς και με 'πιάσες σε στιγμή ειλικρίνιας (μην ξεχνάς σ' αγαπώ  ;D ) ναί, πολύ θα ήθελα να είχα άψογη τεχνική κατάρτιση στην κιθάρα, γιατί να με χαλάσει δηλαδής; Θα μου στερούσε την έμπνευση; Δεν ξέρω. Αν αποκτήσω ποτέ θα σου πώ.

 

Βέβαια, η παραγωγή τέχνης ποτέ δεν θεώρησε ικανή και αναγκαία συνθήκη την τεχνική κατάρτιση. Τι σημαίνει αυτό; Προσωπικά, εχέσθη τι σημαίνει.

 

Όμως, όλα αυτά είναι off topic. Κάτι άλλο συζητάμε να σου θυμίσω.

 

Σιγά μην αρχίσουμε να μιλάμε και στους ντράμερς τώρα...

 

Που να τους καταλάβεις άλλωστε, με όλους αυτούς τους όρους που χρησιμοποιούν. Περίεργα πλάσματα.  ;D

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Dreamdancer

Δεν θεωρώ ότι είναι τίποτα σωστό, όπως και τίποτα λάθος. Όπως ξέρει, μπορεί και βολεύεται ο καθένας. Ακόμα και στην κλασσική μουσική. Αν μιλαμε βέβαια για μουσική, δημιουργια και τέχνη. Αν μιλάμε για αθλητισμό και επιδόσεις, άλλο πράγμα.

 

Καταλαβαίνω ότι καθώς έχεις περάσει κάποια χρόνια, προφανώς αφοσιωμένος, στην κλασσική κιθάρα και στις φόρμες στις οποίες σε φορμάραν, δεν μπορείς να επιτρέψεις στον εαυτό σου να δεχτεί ότι μπορεί να υπάρχουν και άλλες δυνατότητες. Αλλά τουλάχιστον μην προσπαθείς να πείσεις τον κόσμο για αυτό που πιστεύεις εσύ.

 

Η κιθάρα δεν είναι θετική επιστήμη.

 

Αν και άσχετο με το αρχικό θέμα μου (σπλιτ παίζει?), ρε π****η μου δεν μπορώ να καταλάβω αυτό το κόλλημα από που βγήκε, ότι όποιος ξέρει δυο πράγματα παραπάνω δε νιώθει τη μουσική... Και γιατί το έχουν μόνο αυτοί που ξέρουν δυο πράγματα λιγότερα. Βγήκε ποτέ κανείς να πεί ότι έμαθε chord substitutions και από τότε δεν μπορεί να παίξει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν, με αφορμή τα θέματα για τεχνικές που συζητάνε οι ντράμερς κατά καιρους. Και στην κιθάρα υπάρχουν ένα σωρό διαφορετικά πιασίματα της πένας, επίσης διαφορετικοί τρόποι να έχεις τα χέρια σου, να μιουτάρεις τις κορδές κτλ. Γιατί δεν τα έχουμε και εμείς όμορφα και τακτοποιημένα με τα ονοματάκια τους τα συν και τα πλην του κάθε τρόπου? Μιλάω απλά για τους διαφορετικούς τρόπους βασικού παιξίματος όχι για όλες τις τεχνικές που απαιτουνται για να εκτελεστεί ένα κομμάτι (bending, vibrato, tapping κτλ) μη μπερδευτούμε.

Θεωρω οτι τα μπολντ ειναι το ερωτημα σου. :)

Αναρωτιεμαι σε τι θα σε βοηθουσε η ονοματολογια-λεκτικος ορισμος,απ τη στιγμη που ξερεις περι τινος προκειται και μπορεις να το περιγραψεις σε μια συζητηση ή να δοκιμασεις μονος σου τα συν και τα πλην ΓΙΑ ΣΕΝΑ.

Πχ Αν σου πω ''Ειναι καλο ο αντιχειρας να καβαλαει το μπρατσο?''Δεν συνεννοουμαστε?

Ειναι αναγκη να σου πω ''Τι γνωμη εχετε για το ''thumb jumping''? :D

Απ την αλλη,τα τελευταια χρονια,εχουμε μαθει-πληροφορηθει αρκετους ορισμους για να συνεννοουμαστε και να καταλαβαινομαστε με μια λεξη. :)

 

Αν ειναι αυτο το ερωτημα,αυτη ειναι η γνωμη μου. :)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου