Fast Jimmy Δημοσιευμένο 27 Δεκεμβρίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 27 Δεκεμβρίου 2011 Λοιπόν κι εγώ υπήρξα κάτοχος λαμπάτων πεταλιών. Το ακριβότερο που είχα στην κατοχή μου ήταν το Bad Cat 2Tone το οποίο έχει αντικειμενικά τόσο πολύ distortion που μπορεί άνετα να φτάσει σε επίπεδα fuzz. Τεράστια μπάσα, scooped μεσαία εφόσον το επιθυμεί κάποιος και όλο το πακέτο για να πάιξεις οποιοδήποτε high gain είδος μουσικής. Αυτά όμως ήταν χρήσιμα όταν ήμουν σε κάποιο studio με φθηνα τρανζίστορ ενισχυτάκια, τα οποία τα σετάριζα καθαρά. Στον Marshall μου (4104) αλλά και σε ένα μικρό AC15 τύπου ενισχυτάκι που έχω το πετάλι δεν είχε την ίδια καλή αλληλεπίδραση όσο τα τρανζιστοράτα πετάλια που χρησιμοποιούσα. Στο τέλος αποφάσισα πως ήταν υπερβολή να έχω ένα πετάλι που κοστίζει σχεδόν όσο ένας μικρός ενισχυτής, για όποτε θα πηγαίνω σε κακής ποιότητας studio (συνήθως κάποια one off με γνωστούς). Για να απαντήσω σε κάποιες από τις (ρητορικές;) ερωτήσεις του OP όταν είμαι με project το οποίο προβάρει εντατικά είτε για να γράψει είτε για live συνήθως αφήνω τον ενισχυτή μου στην αποθήκη του studio. Στα δύο-τρία άντε βαριά τέσσερα live το χρόνο που κάνω εννοείτε πως κουβαλάω τον εξοπλισμό μου. Αλλιώς ποιός ο λόγος να μαζεύω μηχανήματα; Σε τελική ανάλυση λοιπόν κι εγώ θα συμφωνήσω με τον Zappa. Mάλιστα θα σου προτείνω να κοιτάξεις κάποια υβριδικά κεφαλάκια high gain για να κάνεις δουλειά. ΄Ή ακόμα καλύτερα κάτι σε καθαρό ενισχυτάκι (έναν defender με ένα βαρβάτο μεγάφωνο π.χ) και ή την digitech που έχεις μπροστά ή κάποια ποιοτικότερη (rack;) προενίσχυση. Όσο για για τις 4x12 καμπίνες κ.λ.π να μεν θα πω εγώ αλλά, μη νομίζεις, τα ιστορικότερα album του Thrash με έναν 1x12 MarkIIc γράφτηκαν απ' όσο ξέρω. Σε ευχαριστώ για την ανταπόκριση, σωστή η παρατήρη σου ότι το πετάλι πρέπει να δοκιμαστεί μαζί με τον ενισχυτη για να δεις αν ταιριάζουν κίολας. Όταν μιλούσα για καμπίνα 4x12 ενοούσα για live, το θέμα της ηχογράφησης είναι ένα άλλο μεγάλο κεφάλαιο... Κατα την άποψη μου χρειάζεσαι άλλο σετ μηχανημάτων για πρόβες, άλλο σετ για live και τελείως άλλο σετ για ηχογράφηση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Fast Jimmy Δημοσιευμένο 27 Δεκεμβρίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 27 Δεκεμβρίου 2011 Οπως σου ειπαμε και πριν δεν ξερω κατα ποσο αξιζει να παρεις κατι που τουλαχιστον στο σπιτι σου ειναι εξαιρετικα αμφιβολο οτι θα μπορεις να το αξιοποιησεις 100%. Αν θες ντε και καλα να αγορασεις κατι, προτεινω να κοιταξεις προς ενα consistent πεταλι, δηλαδη που να επηρεαζεται οσο το δυνατον πιο λιγο απο την αλλαγη του ενισχυτη που θα χρησιμοποιησεις. Η ψηφος μου θα πηγαινε σε ενα πεταλι το οποιο εχω χρησιμοποιησει σε απειρους ενισχυτες, αλλους καλυτερους και αλλους χειροτερους, το Radial Hot British. High gain ηχος, ιδιαιτερα παραμετροποιησιμος και με τη λαμπουλα του, αφου τη θες τοσο πολυ. ;) Ευχαριστώ για την πρόταση σου, θα προσπαθήσω να δοκιμάσω και αυτό το πετάλι :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Fast Jimmy Δημοσιευμένο 27 Δεκεμβρίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 27 Δεκεμβρίου 2011 Το τι ΘΑ έπαιρνες ΑΝ είχες τα χρήματα δεν μας πολυνοιάζει, έκανες όμως μια ερώτηση και πήρες κάποιες απαντήσεις από προσωπικές εμπειρίες μας. Ό,τι μα ό,τι πετάλι και να πάρεις, (έχουν περάσει από τα χέρια μου σχεδόν 300 πετάλια), δεν θα έχεις το αποτέλεσμα που θες. Επίσης ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ οτι θα κουβαλάς τον εξοπλισμό σου ΟΠΟΥ και να παίζεις. Βαριέσαι ή θα κουραστείς δλδ; Φίλε zappa τους λόγους τους οποίους θέλω να αγοράσω πετάλι τους έχω εξηγήσει. Δεν τίθεται θέμα για το αν θέλω, μπορώ η βαριέμαι να κουβαλήσω τον εξοπλισμό μου. Τώρα το θέμα το αν θα βγάλει το πετάλι τον american high gain ήχο που θέλω, αν δεν τον επιτύχω 100% δεν με πειράζει πια και τόσο πολύ, δεν είμια και επαγγελματίας ;). Το θέλω για rythm section σε thrash metal. Δεν θέλω να πάρω ένα πετάλι distortion για να παίζω 15 είδη μουσικής απο Metallica μέχρι Γιοκαρίνη... Εκεί σίγουρα δεν θα με βοηθούσε και πολύ. :) Μια και έχουν περάσει τόσα πετάλια πετάλια από τα χέρια σου και είσαι γνώστης στο θέμα τι γνώμη έχεις για το Blackstar HT-DISTX και για το Sansamp GT-2 της Tech 21? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Fast Jimmy Δημοσιευμένο 27 Δεκεμβρίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 27 Δεκεμβρίου 2011 Για μένα το fat foot είναι super!!!!Όταν το άκουσα δε μπήκα καν στην διαδικασια να ψάξω αλλο πετάλι..!Ειδικά το booster για τα solo που έχει με έχει σώσει.Βέβαια παίζει ρόλο κ ο ενισχυτής που θα το συνδιάσεις!Έρχονται κατοπιν παραεγγελιας απο Θεσσαλονικη.. www.telegun.com (και εννοειται ότι υπόστηριζουμε κ Ελληνικό προιόν) Σίγουρα πρέπει να είναι πολύ καλό πετάλι αλλά ξεφεύγει λίγο από το budget που διαθέτω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Fast Jimmy Δημοσιευμένο 27 Δεκεμβρίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 27 Δεκεμβρίου 2011 Παιδιά ένα πράγμα κατάλαβα ακόμα για την αγορά πεταλιών, ή πρέπει να το έχει κάποιος φίλος/γνωστός για να το δοκιμάσεις απο αυτόν, η να πάρεις μεταχειρησμένο και να κάνεις δοκιμή στον χώρο όπου παίζεις. Γιατί δοκίμασα κάποια σήμερα στα μαγαζία και στις χαμηλές εντάσεις όλα καλά ακούγονται και όντως δεν μπορείς να ξεχωρίσεις την διαφόρα μεταξύ λαμπάτου - τρανζιστοράτου πεταλιού. ??? Επίσης για να πάρω τελική απόφαση για το πετάλι έδωσα την κιθάρα μου σήμερα για αναβάθμιση, από 2 humbucker Rockfield Turbo passive σε 2 EMG 85 active, για να βαρύνει και άλλο ο ήχος μου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
takissam Δημοσιευμένο 27 Δεκεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 27 Δεκεμβρίου 2011 Το κλειδί σε όλη τη συζήτηση θεωρώ ότι είναι το εξής: Οποιοδήποτε πετάλι "βρωμιάς" θα συμπεριφερθεί διαφορετικά από ενισχυτή σε ενισχυτή... Ίσως αυτός είναι ο λόγος που πολλοί χρήστες επιμένουν στο να προτείνουν κάποιο ενισχυτή. Παρόλα αυτά αν τα μέρη που παίζεις ξέρεις από πριν τι εξοπλισμό έχουν βγες έξω και δοκίμασε όσα περισσότερα distortions μπορείς για να αποφασίσεις ποιο σου κάνει (για τη χρήση που θέλεις). Άποψή μου είναι πάντως να ξεφύγεις λίγο από το "tube distortion"! Όπως πολύ σωστά έχει προαναφερθεί, με τόσο gain πολύ δύσκολα θα καταλάβεις τη διαφορά από ένα καλό high gain πεταλάκι. OMEGA MONOLITH Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Fast Jimmy Δημοσιευμένο 27 Δεκεμβρίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 27 Δεκεμβρίου 2011 Το κλειδί σε όλη τη συζήτηση θεωρώ ότι είναι το εξής: Οποιοδήποτε πετάλι "βρωμιάς" θα συμπεριφερθεί διαφορετικά από ενισχυτή σε ενισχυτή... Ίσως αυτός είναι ο λόγος που πολλοί χρήστες επιμένουν στο να προτείνουν κάποιο ενισχυτή. Παρόλα αυτά αν τα μέρη που παίζεις ξέρεις από πριν τι εξοπλισμό έχουν βγες έξω και δοκίμασε όσα περισσότερα distortions μπορείς για να αποφασίσεις ποιο σου κάνει (για τη χρήση που θέλεις). Άποψή μου είναι πάντως να ξεφύγεις λίγο από το "tube distortion"! Όπως πολύ σωστά έχει προαναφερθεί, με τόσο gain πολύ δύσκολα θα καταλάβεις τη διαφορά από ένα καλό high gain πεταλάκι. Σε ευχαριστώ για την ανταόπκριση takissam, αυτό κάνω και εγώ απλά επειδή δεν μπορώ να δοκιμάσω όλα τα πετάλια στην αγορά ρωτάω και τα παιδία εδώ για τις γνώμες τους, που αυτό ΒΟΗΘΑΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator kpeyos Δημοσιευμένο 27 Δεκεμβρίου 2011 Moderator Share Δημοσιευμένο 27 Δεκεμβρίου 2011 Άλλος ένας λόγος που προτείνω προσωπικά να δοκιμάσεις και άλλα πράγματα είναι ότι κάποια λαμπάτα (αυτά που λειτουργούν σε υψηλές τάσεις) πετάλια πολλές φορές είναι από μόνα τους ένα preamp section και ταιριάζουν καλύτερα όταν πηγαίνουν απ' ευθείας σε power amp και όχι στην είσοδο ενός ενισχυτή κιθάρας που έχει δικό του pre amp section. Αυτό γιατί το pre amp section ενός ενισχυτή έχει μικρότερες ανοχές και "μπουκώνει" όταν το παραφορτώσεις. Δες τους μεγάλους κλασικούς του high gain...Ο Iommi έπαιζε μόνο με ένα Treble Booster μπρόστά από τον ενισχυτή, οι περισσότεροι στο metal με ένα απλό Boss DS1 ή MXR+ στο οποίο είχαν ανοιχτό μόνο το Volume για να σπρώχνουν το Pre Amp Section και την παραμόρφωση κλείστη για να μη μπουκώνει... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Fast Jimmy Δημοσιευμένο 27 Δεκεμβρίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 27 Δεκεμβρίου 2011 Άλλος ένας λόγος που προτείνω προσωπικά να δοκιμάσεις και άλλα πράγματα είναι ότι κάποια λαμπάτα (αυτά που λειτουργούν σε υψηλές τάσεις) πετάλια πολλές φορές είναι από μόνα τους ένα preamp section και ταιριάζουν καλύτερα όταν πηγαίνουν απ' ευθείας σε power amp και όχι στην είσοδο ενός ενισχυτή κιθάρας που έχει δικό του pre amp section. Αυτό γιατί το pre amp section ενός ενισχυτή έχει μικρότερες ανοχές και "μπουκώνει" όταν το παραφορτώσεις. Δες τους μεγάλους κλασικούς του high gain...Ο Iommi έπαιζε μόνο με ένα Treble Booster μπρόστά από τον ενισχυτή, οι περισσότεροι στο metal με ένα απλό Boss DS1 ή MXR+ στο οποίο είχαν ανοιχτό μόνο το Volume για να σπρώχνουν το Pre Amp Section και την παραμόρφωση κλείστη για να μη μπουκώνει... Σε ευχαριστώ και θα τα λάβω σίγουρα υπόψιν μου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
alexkon13 Δημοσιευμένο 3 Ιανουαρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 3 Ιανουαρίου 2012 Σε ευχαριστώ για την ανταπόκριση φίλε alexkon13, θα τσεκάρω τα πετάλια που αναφέρεις και θα σου πω. Φιλε πηρα το MetalMuff Της EHX και μπορω να πω οτι εχω μεινει με το στομα ανοιχτοκατσε να το κλεισω μην μπει καμια μηγα... . Ποτε μου δεν ειχα ακουσει πιο ωραια high gain παραμορφωση...Ειδικα για εμας που παιζουμε ρυθμικα ειναι οτι πρεπει...Βγαζεις τα μεσαια και εισαι και αρχοντας...Και αμα θες να χωσεις και κανα σολακι πατας το Top Boost και βγενεις μπροστα και απο τον ντραμερ και απο τον Lead κιθαριστα... Ναι!!! Και εγω εχω Les Paul με Floyd Rose!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση