Προς το περιεχόμενο

πρόβλημα με τον valve junior


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σύντροφοι και συντρόφισσες ,πριν απο 2,3 βδομάδες αγόρασα τον junior και έμεινα αρκετά ευχαριστημένος με τον ηχο του στις χαμηλές εντάσεις(μεσα στο σπίτι παίζω).Ομως οταν ανεβάζω την ένταση στο 40 με 50% ακουγεται ένας εκνευριστικός θόρυβος,hummin(χμμμμμ).H epiphone αναγνώρισε και έλυσε το προβλημα στις σειρές 1205 και μετα ομως ο δικός μου είναι 0705.Ψάχνοντας λιγο βρίσκεις στο internet πολλες προτάσεις και πατέντες για να διορθωθεί ο ενισχυτής αλλά εγω είμαι άσχετος με τα ηλεκτρικά και θα ήθελα να τον πάω σε καποιο τεχνικό.Εχετε να προτείνετε καποιον εδω στην αθήνα?Ελεγα να ριξω και ένα email στην εταιρία μπας και τον άλλαζαν αλλά στο registration δεν υπάρχει εξουσιοδοτημένος έλληνας αντιπρόσωπος(τον αγόρασα απο bon studio μέσω vibrato).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σύντροφοι και συντρόφισσες ' date='πριν απο 2,3 βδομάδες αγόρασα τον junior και έμεινα αρκετά ευχαριστημένος με τον ηχο του στις χαμηλές εντάσεις(μεσα στο σπίτι παίζω).Ομως οταν ανεβάζω την ένταση στο 40 με 50% ακουγεται ένας εκνευριστικός θόρυβος,hummin(χμμμμμ).H epiphone αναγνώρισε και έλυσε το προβλημα στις σειρές 1205 και μετα ομως ο δικός μου είναι 0705.Ψάχνοντας λιγο βρίσκεις στο internet πολλες προτάσεις και πατέντες για να διορθωθεί ο ενισχυτής αλλά εγω είμαι άσχετος με τα ηλεκτρικά και θα ήθελα να τον πάω σε καποιο τεχνικό.Εχετε να προτείνετε καποιον εδω στην αθήνα?Ελεγα να ριξω και ένα email στην εταιρία μπας και τον άλλαζαν αλλά στο registration δεν υπάρχει εξουσιοδοτημένος έλληνας αντιπρόσωπος(τον αγόρασα απο bon studio μέσω vibrato).[/quote']

 

Τις μετατροπές αυτές που διάβασες, και οι οποίες θα μετατρέψουν (σε συνδιασμό με καλές λάμπες) το ενισχυτάκι σου σε μικρό boutique killer, μπορούν να τις κάνουν κάποια μέλη του φόρουμ, που δραστηριοποιούνται σαν τεχνικοί. Ρίξε μια ματιά σε παλιότερα θέματα (είχαμε συζητήσει και για τον Valve Jr) και θα βρεις τα στοιχεία που ψάχνεις. :wink: