Προς το περιεχόμενο

Keith Jarrett - Αυτοσχεδιασμός εκτός τονικότητας;


gdevelek

Προτεινόμενες αναρτήσεις

ειναι απλα τα πραγματα, αν ο κοσμος σας γινεται καλυτερος θεωρωντας οτι ο "Keith Jarrett αυτοσχεδιαζει εκτος τονικοτητας", τοτε , ο Keith Jarrett αυτοσχεδιαζει εκτος τονικοτητας. Αν απο την αλλη σας στελνει αδιαβαστους και αυτος αλλα και οποιοσδηποτε αλλος τεραστιος μουσικος που εχει την "διορατικοτητα" να βλεπει τη "μεγαλυτερη εικονα" αυτου που παιζει, τοτε ξανα, no harm done.

It's a shame stupidity isn't painful.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 73
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Αν υπάρχει μια πιθανότητα να πάτησε το λάθος πλήκτρο και πάνω σ' αυτό το λάθος να δόμησε τις υπόλοιπες νότες, δεν νομίζω ότι είναι ποτέ δυνατό να επιβεβαιωθεί μέσα από οποιαδήποτε συζήτηση. Το ότι η πιθανότητα αυτή είναι μικρή, ελάχιστη, σχεδόν μηδενική είναι το μόνο βέβαιο.

 

Πάντως είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον το πως ο νούς βρίσκει νοήματα τα οποία υποστηρίζει μετέπειτα και λογικά.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοιτάχτε- ακούστε στο 3.50 και μετά ο άσχετος πάιζει ματζόρε πάνω από μινόρε αν είναι πότε δυνατόν!

 

Dave Brubeck - Take Five - 1966

 

Άλλος εδώ, καλά τι παίζουν στο 7.42 μήπως είναι μεθυσμένοι και πατάνε στην τύχη ότι βρούν μπροστά τους?? Κάτι δεν πάει σίγουρα καλα.

 

Είστε μουσικός, θέλετε να βλέπετε χέρι??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίταξε να δεις, προβληματίστηκα να ανοίξω το τόπικ εδώ και μέρες, ήμουν σίγουρος πως θα σκόνταφτα στον ελιτισμό μερικών. Αυτό που επεδίωκα ήταν μια επιβεβαίωση ότι κάτι δεν πάει καλά στα δύο εκείνα σημεία, την οποία εσύ ο ίδιος μου έδωσες με το πρώτο σου μήνυμα. Από κει και πέρα... καλή καρδιά.

'moderation post': Μια και έκλεισε για σένα το θέμα, έχε υπόψη σου το εξής (το απευθύνω γενικά σε όσους έχουν την διάθεση να το διαβάσουν): η εξέλιξη της κουβέντας (ειδικά όταν πρόκειται για ένα αντικείμενο όπως η jazz μουσική και ο αυτοσχεδιασμός) καθορίζεται σημαντικά από την διάθεσή σου να διαβάσεις, δίχως προκαταλήψεις, απόψεις διαφορετικές (ίσως) από την δική σου. Να είσαι σίγουρος ότι, εφεξής, όσο επιμένεις να καταφεύγεις σε αντίστοιχους χαρακτηρισμούς σαν τους παραπάνω, αλλά και attitude αντίστοιχο των προηγούμενών σου post, θα παίρνουν ανάλογη κατεύθυνση και τα θέματα που ανοίγεις για να συζητήσεις. Για απορίες σχετικά με τα παραπάνω, υπάρχουν τα ΠΜ, αφού διαβάσεις την τοποθέτηση του admin στο #3 εδώ.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω μια ερώτηση, πάνω από τρία λάθη είναι jazz?? Αυτό είναι?!

 

Whatever floats your boat, bro. And that's a wrap.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ωραίο θέμα, αλλά μη μαλώνετε  ;D

 

Ευθεία απαντώ οτι "άγνωσται αι βουλαί του Keith Jarret".

 

Aμπελοφιλοσοφώντας, θα θυμίσω οτι το λάθος είναι υποτιμημένο μέσα στο πλαίσιο του "ωραίου". Απλό παράδειγμα η προσθήκη λάθους στα προγράμματα τύπου melodyne για ανθρώπινο αποτέλεσμα.

 

Τζαζοειδώς, θυμάμαι το δάσκαλό μου (αλλά και άλλους μουσικούς) που έλεγε οτι η απόκκλιση του λεγόμενου "out" είναι η δημιουργία της εντύπωσης οτι χαθήκαμε και οτι η λύτρωση στον ακροατή επέρχεται όταν επιστρέψουμε στο "in". Για να μη θεωρηθώ ελιτιστής, τονίζω οτι ποτέ δεν μπόρεσα να επιτύχω (συνειδητά) κάτι τέτοιο στο παίξιμό μου. Επιπλέον, νομίζω οτι ο Miles Davis μίλαγε γύρω από το πώς μπορεί να υποστηρίξει το λάθος του, δηλαδή πώς υπερτονίζει το "out" για να το παρουσιάσει ως επιθυμητό (άρα να το ενσωματώσει). Kαι εκεί βέβαια ήξερε να το ξαναφέρει πίσω στο "ïn".

 

Σε αυτό το σημείο, και σχετικά με τη μουσική ειδημοσύνη, θυμάμαι οτι υπάρχει και ένα άλλο ωραιο debate γύρω από το αν η "ωραιότητα" στη μουσική οφείλεται στο "αναμενόμενο" ή στην "έκπληξη". It turns out οτι μερικοί τη βρίσκουν έτσι και μερικοί αλλιώς.

 

Πάντως είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον το πως ο νούς βρίσκει νοήματα τα οποία υποστηρίζει μετέπειτα και λογικά.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Theory-theory

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ωραίο θέμα' date=' αλλά μη μαλώνετε  ;D[/quote']

 

Ολα μπορεσα και τα καταλαβα και τα κατανοησα, ακομα και αυτο το παρακατω

 

Η κλίμακα και το αρπέτζιο (πχ) είναι βοηθητικά μέσα για να εξεικοιωθείς με το όργανο καθώς έχει μια δυσκολία στο να το προσεγγίσεις απέυθείας με νότες λόγω κατασκευής του.

 

Όποιος δεν το αντιληφθεί έγκαιρα απλά γίνεται δέσμιος αυτών με αποτέλεσμα το γνωστό ''παίζει τα ίδια και τα ίδια''!!

 

Το ωραιο του θεματος δεν μπορεσα να βρω καπου...  ;D

Εχουμε γεμισει 10 σελιδες (οχι εγω....εσεις δηλαδη  ;D) με "ανοησιες", λες και πρωτη φορα ακουμε ζαζ και μαλιστα αυτοσχεδιασμο.

Ημουν περισυ σε μια συναβλια σε καποιο φεστιβαλ, και ξεκινησε να παιζει ενα κουαρτετο (νταμς, κοντρα, κιθαρα και σαξ).

Αλλο τραγουδι ξεκινησε και επαιζε το κοντρα, αλλο το σαξ, αλλο η κιθαρα. Απλα τελειωσανε ολοι μαζι και καταχειροκροτηθηκανε  ;D και μεις εδω ψειριζουμε τη μαιμου...τρομαρα μας.  ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To κείμενο που παραθέτεις δεν έχει άμεση σχέση με το θέμα αφορά τον διάλογο με τον Νικολας συνεπώς το να το παραθέτεις έτσι δεν έχει κανένα νόημα. Άν όμως έχεις κάποια απορία πάνω σε αυτό ευχαρίστως να στο αναλύσω.

 

Τέλος δεν μπορώ να αντιληφθώ το απαξιωτικό ύφος για τα γραφόμενα άλλων μελών. Εκτός αν προχωρήσουμε στην λογική ποιός ξέρει να θάβει καλύτερα..

Είστε μουσικός, θέλετε να βλέπετε χέρι??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου