Προς το περιεχόμενο

Μικρόφωνα, DI και χαμηλή έξοδος


asgartha

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πάρε τότε harp mic βάλτο στο Fulltone OCD (δεν φυλακίζει αρμονικές) για γρέζι και καρφί μετά στον ενισχυτή κιθάρας (πολλών watt) της αρεσκείας σου. Μη ρωτάς κανέναν.

 

Περιμένουμε με αγωνία το ερώτημα "Λαμπάτος ή μεγάλος τρανζίστορ για one-woman live performance ?"

 

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το οτι αγνοείς το πασίγνωστο γεγονός του ότι οι φωνές βγαίνουν μέσα από κιθαροπέταλα στη δισκογραφία από την αρχή της, εξακολουθεί να ισχύει, και its ok, όλοι κάνουμε λάθη και όσο Guru και να είμαστε υπάρχουν πράγματα που δεν γνωρίζουμε.... μήν συγχίζεσαι.... άραξε.....

 

Οταν περναγα φωνες απο κιθαροπεταλα (σε δισκους που εχουν κυκλοφορησει ,οχι σε site στο myspace & το facebook που τα βλεπουν οι φιλοι μας και οι συγγενεις μας και...χαιρονται...) εσυ ησουν με τις πανες (αν ...ησουν καν... ;D)

 

οποτε αραξε στα κυβικα σου... ;)  (ή ακομα καλυτερα για εσενα ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ αυτα που σου εχω προτεινει για να βγαλεις αξιοπρεπη ηχο και να μην ακουγεσαι σαν το γυφτο που πουλαει γλαστρες και μας ξυπναει μεσημεριατικα...)  

 

Το ζήτημα υπάρχει στους αρμονικούς, για τους οποίους αρμονικούς γενικά και σε οποιοδήποτε όργανο, χρειάζεται full range pa.

 

σαλατα τα εχεις κανει μεσα στο μυαλο σου.....δυστυχως...

 

αλλο η κιθαρα και αλλο η φωνη....(αλλα βαριεμαι να σου εξηγω μια και ετσι κι αλλοιως εχεις αποφασισει τι χρειαζεσαι,οποτε και παλι αναρωτιεμαι ΓΙΑΤΙ ζητησες την γνωμη μας....)  

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Περιμένουμε με αγωνία το ερώτημα "Λαμπάτος ή μεγάλος τρανζίστορ για one-woman live performance ?"

 

 

 

hahahahahah.....  line array  ;)

“Never give a sword to a man who can't dance.”

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

asgartha είναι προφανές πως έχεις εναλλακτική άποψη και δεν το ξεκαθάρισες απο την αρχή με αποτέλεσμα το ένα να φέρει τ' άλλο μιας και δεν αναγνώρισες την χιουμοριστική γραφή των παιδιών.

π.χ.

(δεν ειναι σοβαρα πραγματα αυτα βεβαια...αν και εισαι...πρωτοπορα...πρωτη φορα ακουω να τραγουδανε μεσα απο ενισχυτη κιθαρας 20 βαττ και πολυεφε κιθαρας...μπορει και να κανεις...σχολη... Grin)

Ισως αν υπήρχε ένα χαμογελάκι θα το εκλάμβανες αλλιώς σίγουρα. Ετσι δεν είναι; ;)

Οσοι διαβάζουμε το φόρουμ συχνά έχουμε αναπτύξει μια αίσθηση του χιούμορ και στο γραπτό λόγο. Κάποιοι άλλοι όμως θίγονται. Ιδανικά η λύση είναι κάπου στη μέση αλλά...

 

Δεν μας έχεις πει βεβαια αν μιλάς για live χρήση ή στούντιο καθώς τα μπερδεύεις κάπως.

Βάζεις τον υπολογιστή σε ενισχυτή κιθάρας; (mic>sound card>max>guitar amp) ή για τα live χρησιμοποιείς πεταλιέρα > ενισχυτή;

 

Πάντως με την ίδια λογική θα μπορούσες να τραγουδάς απο το ραδιόφωνο σου και να είναι θεμιτό το αποτέλεσμα. Τέχνη κάνεις και αυτό τα εξηγεί όλα, αλλά αν ρώταγες ένα ηχολήπτη δεν θα σου το πρότεινε και ιδιαίτερα αν ήθελες να παίξεις με το max msp που καλύπτει πλούσιο εύρος.

 

Αν ήθελα να κάνω κάτι σχετικό για live χρήση (επειδή επιμένεις σε ενισχυτή) θα προτιμούσα έναν ενισχυτή για ακουστικά όργανα ή keyboards που καλύπτει μεγαλύτερο ηχητικό φάσμα, σε στέρεο για τα εφέ και διότι συνήθως διαθέτει και mic preamp.

 

Το να βάλεις ένα δυναμικό μικρόφωνο σε ενισχυτή κιθάρας το συνηθίζαμε παλιά που δεν υπήρχε εναλλακτική. Πολύ απλή λύση, αλλά έχεις προβλήματα με θόρυβο αφού είναι unbalanced το καλώδιο, θέματα missmatching ευαισθησίας εισόδου (όπως λες) αλλά και τα όποια εφέ, είναι μονοφωνικά. Συνήθως δε τα μεγάφωνα είναι voiced για χρωματισμένη χροιά που εξυπηρετεί την ηλεκτρική παραμορφωμένη κιθάρα κάνοντας την φωνή να ακούγεται αφύσικη και honky.

 

Παραθέτω και μια λύση που θα προτιμούσα εγώ που μπορεί να σου έχει διαφύγει.

 

 

 

 

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

asgartha είναι προφανές πως έχεις εναλλακτική άποψη και δεν το ξεκαθάρισες απο την αρχή με αποτέλεσμα το ένα να φέρει τ' άλλο μιας και δεν αναγνώρισες την χιουμοριστική γραφή των παιδιών.

π.χ.Ισως αν υπήρχε ένα χαμογελάκι θα το εκλάμβανες αλλιώς σίγουρα. Ετσι δεν είναι; ;)

Οσοι διαβάζουμε το φόρουμ συχνά έχουμε αναπτύξει μια αίσθηση του χιούμορ και στο γραπτό λόγο. Κάποιοι άλλοι όμως θίγονται. Ιδανικά η λύση είναι κάπου στη μέση αλλά...

 

 

Καλημέρα yameth, και σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Με όλο το σεβασμό που σου έχω, καθώς έχω διαβάσει πολλές φορές άρθρα σου κατατοπιστικότατα, οφείλω να απαντήσω στα παραπάνω συντόμως.

Θα πω λοιπόν, πως το ίδιο το Noiz έχει μία σταθερή παράγραφο που εφιστά την προσοχή των χρηστών στον τρόπο "ομιλίας". Οποιοσδήποτε ενήληκας  έχει χρησιμοποιήσει το ίντερνετ για 1 μήνα, θα πρέπει να ξέρει πως ίδιον του γραπτού λόγου είναι πως δεν μεταφέρει ύφος ποτέ, και ως εκ τούτου γίνεται εύκολα παρεξηγίσημος.  Επίσης ο πληθυντικός νομίζω πως δεν με αφορά, καθώς δεν παρεξηγώ "τα παιδιά" γενικώς και αορίστως, αλλά έναν και μόνο συγκεκριμένο άνθρωπο, και για πολύ καλούς και έγκυρους λόγους, τους οποίους είμαι σίγουρη πως θα διάβασες πριν να διαγραφούν, για αυτό και θεωρώ όχι και τόσο σωστό να αποδίδεται το ζήτημα αποκλειστικά και μόνο στην "προσωπική μου ευθιξία" ή "έλλειψη χιούμορ".  Περιέργως πως, σε αυτή τη χώρα, συχνά οι άνδρες απλά κάνουν πλάκα και οι γυναίκες απλά είναι υστερικές και ευερέθιστες  ή αλλιώς "δε σηκώνουν μύγες στα σπαθιά τους". Τελικά δεν είμαι καθόλου σίγουρη για το ποιά πλευρά είναι αυτή που δεν έχει αίσθηση του χιούμορ, ή απλούστερα αίσθηση μίας γενικής και στοιχειώδους παιδείας, και κοινωνικές δεξιότητες. Δεν με θεωρώ εύθικτη ή εύφλεκτη, και γενικώς προσέχω τα φραστικά μου, ιδίως όταν γράφω και ξέρω πως εκτίθεμαι και η ίδια, καθώς τα γραπτά μένουν (συνήθως). 

 

 

_________________________________________________________________________

 

Στο κυρίως θέμα τώρα, στο Thread αυτό εγώ προσωπικά είχα βάλει τίτλο "Θεωρία Audio : ζητήματα mic / line σήματος και συμβατότητας" .

 

Η επικέντρωσή μου ήταν και είναι, να καταλάβω τι και γιατί συμβαίνει όταν μπερδεύονται αυτά τα 2 είδη σήματος. Για κάποιον λόγο όταν ανέβασα το Thread δεν έβλεπα καν τίτλο, ούτε μπορούσα να το κλικάρω, και έτσι φαντάστηκα πως κάποιος moderator το βάφτισε κατά βούληση. Δεν με πείραξε αυτό, αλλά βλέπω οτι το θέμα κινείται πολύ διαφορετικά από το πως φανταζόμουν.  Το οτι ανέφερα το ζήτημα του πεταλιού ήταν απλά παράδειγμα.

 

Τώρα το πως δουλεύω εγώ....  Αναγνωρίζω πως έχεις δίκαιο, καθώς δεν ήμουν αναλυτική σχετικά με το setup μου, αλλά αυτό το έκανα για να μην κουράσω τον κόσμο με "άχρηστες" πληροφορίες, μια και οι απορίες μου κυρίως είναι ΓΕΝΙΚΕΣ και δεν αφορούν το πως θα κάνω εγώ λειτουργικά live με το συγκεκριμένο πολυεφέ κιθάρας.  Προφανώς πρόκειται για μία κακή κρίση δική μου.

 

Live κατάσταση.... mic > sound card > max msp > PA. Και μάλιστα δυνατό PA γιατί αλλιώς μου λένε πως ακούνε τη φωνή μου και από το PA και φυσικά, άρα "ακυρώνεται" μερικώς η προσπάθειά μου για dsp.

 

Στο σπίτι μου, μια και δεν έχω PA γενικά αυτό που κάνω είναι :  mic > max msp απευθείας >  aux in του στερεοφωνικού μου. (δουλεύει μια χαρά, χωρίς latency ή σημαντικούς και αποτρεπτικούς θορύβους, και ας είναι αιρετική μέθοδος χωρίς sound card...παρ' όλα αυτά επειδή θέλω να έχω καλύτερα αποτελέσματα θέλω να πάρω ένα audio interface εξ ου και το άλλο thread- θα το εκτιμούσα ιδιαιτέρως εάν μου απαντούσες και εκεί.)

 

Μια και έχω όμως το πολυεφέ και κάθεται 10+ χρόνια τώρα, είπα να το σκαλίσω μια μέρα και να θυμιθώ τι ήχους έχει.  Χρησιμοποιόντας ακουστικά ανακάλυψα πως έχει κάποια presets που με ενδιαφέρουν ίσως να αξιοποιήσω σε live κατάσταση. Προσπαθόντας να το συνδέσω στον ενισχυτή κιθάρας, ανακάλυψα πως δεν λειτουργεί ως οφείλει και δεν είναι αποδοτικό.

 

Ετσι μου γεννήθηκε η απορία :

" Ποιός είναι ο σωστός τρόπος συνδεσμολογίας mic με line μηχάνημα" και τα αντίστοιχα ερωτήματα,

" πως λέμε το αντίστροφο μηχάνημα του DI",

" τι είναι το Reamp επιτέλους και εάν μπορεί να φανεί χρήσιμο σε αυτή την περίπτωση", "εάν ένα απλό ανταπτοράκι xlr>jack αρκεί και πως σηκώνουμε την ένταση" κ.ο.κ.

 

Νομίζω πως αυτό το θέμα θα λύσει τα χέρια σε πολλούς κιθαρίστες-τραγουδιστές-songwritters Που έχουν ήδη κιθαριστικό εξοπλισμό και δεν θέλουν να αγοράσουν "ειδικά" πεταλάκια για φωνή. Ετσι και αλλιώς, το εύρος των πεταλιών που βγαίνει για τις κιθάρες, ούτε μετά από 50 χρόνια δεν πρόκειται να βγεί για τη φωνή.....Ασε που τα πετάλια για φωνή είναι πανάκριβα, ενώ με ένα Zoom-άκι κάνεις δουλειά.

 

Το πιθανότερο είναι οτι ΔΕΝ θα χρησιμοποιήσω το πετάλι μου live, (γιατί εν τω μεταξύ θα βρώ έναν τρόπο να προγραμματίσω το max για να κάνει αυτό που κάνει το πετάλι και μου αρέσει)  και επίσης χρησιμοποιώ τον ενισχυτή μου και το πετάλι μου, για να βγάλω το μικρόφωνό μου, ΜΟΝΟ επειδή βαριέμαι να αλλάζω καλώδια στον ενισχυτή του στέρεό μου, και από άποψη ή "άποψη" ..... ξέρεις συχνά η βαρεμάρα γίνεται άποψη ;).

 

Προφανώς και ακούω το ότι η φωνή μου προκύπτει περίεργη από το qtr amp, και φυσικά και μου αρέσει αυτό, εξ ου και ο παραλληλισμός με το μικρόφωνο φυσαρμόνικας.

 

Το τι γίνεται και τι δεν γίνεται είναι πολύ σχετικό στη ζωή. Ετσι τη βλέπω εγώ τουλάχιστον, if it works dont fix it.

 

Το ότι δεν μου είναι απαραίτητο να χρησιμοποιήσω τον ενισχυτή μου και το πετάλι μου για να δουλέψω, δεν σημαίνει πως δεν έχω την απορία του πως μπορώ να κάνω αυτό το setup να δουλέψει αλήθεια?????  Μάθε τέχνη κ' άστην.

 

Απλά είμαι ένα enquiring mind, και θέλω να κατανοήσω ΠΩΣ ανακατεύουμε τα σήματα, και πως ξεπερνάμε τα mismatching issues.

 

Δεν καταλαβαίνω που είναι το κακό με αυτό.

 

Επίσης θεωρώ πως σκηνικά, τα πετάλια έχουν "άλλον αέρα" να το πώ απλά.... και αυτός είναι ο κύριος λόγος για τον οποίον θα σκεφτόμουν να χρησιμοποιήσω live Το πετάλι.

 

 

she's so cool, aint she? The power of lots of pedals on stage :P

 

Ελπίζω να έγινα κατανοητή τώρα.

 

Σχετικά με το Roland acoustic amp, συμπαθητικό, και ειλικρινά ευχαριστώ για την υπόδειξη, αλλά και πάλι για live χρειάζομαι PA. Για το σπίτι ίσως, ιδίως γιατί μου αρέσει το Vintage look (sorry ξέρω πως δεν είναι ισχυρός λόγος επιλογής μηχανήματος, αλλά τι να κάνουμε.....)  αν και σίγουρα υπάρχουν πιο φθηνές λύσεις από τη Roland. Οπως έλεγε ο καθηγητής μου, με το που βάλεις το ένα πόδι μέσα σου έχει φύγει το 200άρι, και έαν βάλεις και το άλλο πόδι μέσα σου φεύγει άλλο ένα. (χιλιάδες δραχμών, την εποχή που η Roland ήταν στην Αλεξάνδρας... αν και νομίζω πως κάτι παίζει πάλι με τη Roland στην Αλεξάνδρας).

 

“Never give a sword to a man who can't dance.”

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Στα ερωτήματα που σου έχουν δημιουργηθεί μπορείς να βρείς κάποιες απαντήσεις στα άρθρα πχ

 

προενίσχυση και τι είναι (και για ποιον λόγο υπάρχει)

http://www.noiz.gr/index.php?action=articles;sa=view;article=73

 

reamping, πως γίνεται και γιατί

http://www.noiz.gr/index.php?action=articles;sa=view;article=228

 

η σχέση ανάμεσα στις αντιστάσεις εισόδου/εξόδου στις διάφορες διασυνδέσεις

http://www.noiz.gr/index.php?action=articles;sa=view;article=598

 

Αυτά φυσικά αναφέροντε στο τεχνικά "σωστό" και κοινά αποδεκτό...από εκεί και πέρα κάθε είδους πειραματισμός είναι όχι απλά ωφέλιμος αλλά είναι και ο μόνος τρόπος να εξελιχθούμε και να επεκτείνουμε όχι μόνο τους προσωπικούς μας ορίζοντες αλλά και να διευρύνουμε , πιθανότατα και να επανεξετάσουμε τα όρια του τεχνικά ορθού και κοινά αποδεκτού.

 

Όλα αύτά που γράφεις , όντως δεν είναι κάτι νέο και πολύς κόσμος προσπαθεί (και το καταφέρνει) να συνδυάσει ετερόκλητους επεξεργαστές (σε ότι αφορά την καθιερωμένη συνδεσμολογία τους) δημιουργώντας νέες και ενδιαφέρουσες επεξεργαστικές αλυσίδες. Παρ'όλα αυτά για να γίνει αυτό ιδανικά θα πρέπει να ξεπεραστούν κάποια τεχνικά εμπόδια τα οποία θα προκαλέσουν προβλήματα....για παράδειγμα όταν συνδέεις μια πολύ χαμηλή σε ένταση balanced έξοδο σε μια unbalanced είσοδο , όπως για παράδειγμα την έξοδο ενός δυναμικού μικροφώνου σε μια line είσοδο αφενός δεν αξιοποιείς το noise rejection από την αναστροφή και το "άθροισμα" που θα ακολουθούσε υπό φυσιολογικές συνθήκες (το αντίστροφο...ανάλογα και με το operating level της συσκευής που ακολουθεί μπορεί να ενισχύσεις τον θόρυβο σε μη ανεκτά επίπεδα) και αφετέρου έχεις ένα mismatch σε ότι αφορά την σχέση των operating levels ανάμεσα στις συσκευές που πρόκειται να συνδέσεις...Όλα αυτά δεν είναι απαραίτητα πρόβλημα και πολλές φορές μπορούν δώσουν και ακόμη πιο ενδιαφέροντα ηχητικά αποτελέσματα, κοντά στα όρια του sound design (μη ξεχνάμε πως απειρα καθιερωμένα είδη επεξεργασίας είναι αρχικά λάθη...εύηχα μεν....λάθη δε :) ). Αυτό που αλλάζει όλως γνωρίζωντας την θεωρία πίσω από όλο αυτό το θέμα είναι πως μπορείς αφενός να φθάσεις στον αντικειμενικό σκοπό σου πολύ πιο γρήγορα και απροβλημάτιστα και αφετέρου να πειραματιστείς "εν γνώση" σου κάτι πολύ πιο δημιουργικό και με πολύ περισσότερες δυνατότητες από το απλά "βάζω και βλέπω" (χωρίς αυτό να είναι κακό ή κατακριτέο).

 

Εγώ δεν πρόκειται να σου πω "αυτό θα το συνδέσεις έτσι μέσω αυτού για να πετύχεις αυτό κλπ κλπ" ....δεν θα το κάνω αφενός γιατί δεν μπορώ να είμαι σε θέση να ξέρω τι ακριβώς θέλεις να κάνεις αλλά κυρίως , και το θεωρώ πολύ σημαντικό αυτό, γιατί θα σου στερήσω την δυνατότητα να κατανοήεις και να μάθεις πραγματικά το τι συνεπάγωντε όλα αυτά περί διασυνδεσιμότητας, nominal levels, impedance matching, S/N Ratio και οτιδήποτε άλλο θα μπορούσε να σε βοηθήσει να μετατρέψεις τις ανησυχίες σου σε ήχο....μπορώ απλά να σου δώσω μια ώθηση ως το προς τα που να ψάξεις....τα υπόλοιπα θα πρέπει και ωρείλεις να τα κάνεις εσύ.

 

καλημέρα και καλό Σ/Κ 

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περιέργως πως, σε αυτή τη χώρα, συχνά οι άνδρες απλά κάνουν πλάκα και οι γυναίκες απλά είναι υστερικές και ευερέθιστες  ή αλλιώς "δε σηκώνουν μύγες στα σπαθιά τους".

 

Σε αυτη τη χωρα ισως,σε αυτο το φορουμ ΟΧΙ.

 

Η σεξιστικη και φαλοκρατικη συμπεριφορα που μου αποδιδεις βρισκεται,ευτυχως, ΜΟΝΟ στο ΜΥΑΛΟ σου. ;)

 

Συνεχιστε...

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου