Προς το περιεχόμενο

999BPM Απολαύστε υπεύθυνα...


S9F

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderator

Αναρωτιέμαι, ο ανθρώπινος καρπός είναι σε θέση να κάνει πάνω από 60 κινήσεις το δευτερόλεπτο;

 

επ....καταλαβαίνω που το πας...  ;D ;D ;D ;D ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 64
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Για μένα ο τελευταίος που όντως το έπαιξε ήταν ο tiago della vega . Και αυτό διότι έπαιξε με ελάχιστο drive , και mutaρε απαλά τη χορδή,άκουγες ρε παιδί μου στακάτα τις νότες .

πολύ πιο σωστός και πιστευτός,καθώς έφτασε μέχρι τα 320.

 

Tiago della Vega - Guinness World Record 2008 - The world's fastest guitar player

 

 

Ο τύπος του βίντεο στο πρώτο ποστ και ένας πριν από αυτόν που είχε πάει στα 600 bpm παίξανε με παραμόρφωση εντελώς άτσαλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επ....καταλαβαίνω που το πας...  ;D ;D ;D ;D ;D

 

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Αυτό είναι για άλλο ρεκόρ.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα πρεπει καποιοι να καταλαβετε, οτι και ο εντυπωσιασμος ειναι κομματι της μουσικης.

 

Όχι. Ή για την ακρίβεια, φλερτάρει επικίνδυνα και σχεδόν πάντα καταλήγει στην κωμική επιδειξιομανία αν δεν τον στηρίζει το ίδιο το μουσικό περιεχόμενο. Ο Παγκανίνι πχ. αν δεν στηριζόταν από τις εξαίρετες συνθέσεις του, προσφέροντας μια ολοκληρωμένη συναρπαστική (αλλά και ισορροπημένη) εμπειρία στο κοινό του, δεν θα μάγευε τα πλήθη από σνομπ καλλιεργημένους μουσικά ευγενείς και συναδέλφους του μέχρι τον απλό λαό, αλλά θα γυρνούσε από πανηγύρι σε πανηγύρι με το κάρο του και θα μάζευε πενταροδεκάρες δίπλα από τα freak shows.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

, δεν θα μάγευε τα πλήθη από σνομπ καλλιεργημένους μουσικά ευγενείς και συναδέλφους του μέχρι τον απλό λαό, αλλά θα γυρνούσε από πανηγύρι σε πανηγύρι με το κάρο του και θα μάζευε πενταροδεκάρες δίπλα από τα freak shows.

 

Αυτο ειναι απλως μια υποθεση. Υπαρχουν παμπολλα παραδειγματα φοβερων τραγουδιστων ας πουμε, που ανεξαρτητως μουσικου περιεχομενου- με μαπα τραγουδια να στο πω απλα- εκαναν τεραστιες καριερες. Και στην Ελλαδα, και παγκοσμιως.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aυτό τι σχέση έχει; Για την τεχνική επιδειξιομανία δεν μιλάμε; Aπό συναφή παραδείγματα άλλο τίποτα... Και οι Λιστ, Ραχμάνινοφ κλπ. ήταν δεξιοτέχνες, αλλά η τεράστια μουσική τους κληρονομιά προήλθε από τις συνθέσεις τους σε συνδυασμό (ενίοτε) με το απίστευτο skill τους. Κι αυτό φυσικά δεν αναιρεί τη συνεισφορά εκατομμυρίων άλλων μουσικών που δεν έχουν κανέναν τεχνικό εντυπωσιασμό στη μουσική τους.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aυτό τι σχέση έχει; Για την τεχνική επιδειξιομανία δεν μιλάμε; Aπό συναφή παραδείγματα άλλο τίποτα... Και οι Λιστ, Ραχμάνινοφ κλπ. ήταν δεξιοτέχνες, αλλά η τεράστια μουσική τους κληρονομιά προήλθε από τις συνθέσεις τους σε συνδυασμό (ενίοτε) με το απίστευτο skill τους. Κι αυτό φυσικά δεν αναιρεί τη συνεισφορά εκατομμυρίων άλλων μουσικών που δεν έχουν κανέναν τεχνικό εντυπωσιασμό στη μουσική τους.

 

Οχι απαραιτητα, μιλαμε για το οτι "ο εντυπωσιασμος ειναι κομματι της μουσικης". Τεχνικη? Επιδειξιομανια? Οπως θελει το βλεπει καποιος.

 

Η αληθεια ειναι οτι σε ολα τα οργανα (συμπεριλαμβανομενου αυτου της φωνης), εχουν χτιστει καρριερες βασει της τεχνικης-ή της δεξιοτεχνιας. Πιστευω ο καθενας μας μπορει να βρει παραδειγματα.

 

Αλλα αν το δεις ακομη πιο "ανοιχτομυαλα", το "σολο" τι ειναι? Οτιδηποτε δεν αναπαραγει μια ξεκαθαρη και "φωνητικη" μελωδια, δεν ειναι κατα καποιο τροπο "εντυπωσιασμος"? Δεν ειναι "η ωρα του κιθαριστα" ή του σαξοφωνιστα? Ειτε ειναι στα 1000 ειτε στα 140 bpm. Ενα τζαζ τριο δεν ειναι "εντυπωσιασμος"? Οι κορωνες των hard rock τραγουδιστων ή των Ελληνων αοιδων δεν ειναι¨"εντυπωσιασμος"?

 

Οπως προειπα, με ενοχλει (οχι οτι δεν θα κοιμηθω το βραδυ, κουβεντα καφενειου να γινεται) η δαιμονοποιηση της ταχυτητας (αλλα και της τεχνικης εν γενει). Ειναι κομματι της μουσικης. Το θεμα ειναι να εξυπηρετει τη μουσικη, οπως την εχει ο καθενας στο κεφαλι του, και τιποτα δε μπορει να ειναι κατακριτεο, ποσο μαλλον οταν αυτος ο διαδικτυακος τοπος ειναι γεματος απο τυπους που γουσταρουν να κανουν σολος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα 67 fps τα χρειαζόμαστε για να εξασφαλίσουμε ότι δεν χάσαμε καμία νότα κατά την εγγραφή. Η αναπαραγωγή είναι άλλο θέμα. Η αναπαραγωγή στα 67fps αντιστοιχεί σε real time, ενώ αν το κάθε frame διπλασιαστεί σε διάρκεια, άρα πρακτικά 33fps περίπου κατά την αναπαραγωγή, θα είχαμε μισή ταχύτητα και αρα διπλάσιας διάρκειας βίντεο. Δεδομένου ότι το minimum για αντίληψη ομαλής κίνησης είναι το 24fps, ένα βίντεο γραμμένο στα 67fps και παιγμένο στην μισή ταχύτητα πάλι θα είχε ομαλή κίνηση. Άρα, το minimum απαραίτητο fps εξαρτάται από το πόσο αργά θα παίξουμε το βίντεο και αν θέλουμε ένα τουλάχιστον καρέ για κάθε νότα.

 

(Γενικό disclaimer προς όλους τους συζητητές: το όλο θέμα με τα fps μη το πάρετε στα σοβαρά παιδιά, δεν είμαστε τόσο nerds όσοι το αναλύουμε, είναι το πλαίσιο του "κουβέντα να γίνεται").

 

Επιστρέφω στον Οκτάποδα.

 

Άλλο η αναπαραγωγή σε φυσική ταχύτητα και άλλο η αναπαραγωγή σε slow motion.

 

Στα 67 fps θα έχεις ομαλή κίνηση αλλά η ανάλυση του slow motion σου περιορίζεται στο λόγο 67/24, δηλαδή 1/2,8 περίπου. Θα βλέπεις δηλαδή κάποιον να παίζει 24 νότες/sec (το Holdsworth στα πολύ γρήγορά του δηλαδή) χωρίς να μπορεί να σε βοηθήσει ο ήχος για το πόσο καλά πατάει (αφού ο ήχος αν πέσει κατά 2,8 φορές σε ταχύτητα και συχνότητες θα μοιάζει με τα υποτιθέμενα ανάποδα μηνύματα των Βελζεβούληδων  ;D ).

 

Στα 67 fps και εφόσον ο κιθαρίστας είναι τόσο εύρυθμος όσο απαιτεί ο τίτλος που διεκδικεί, θα έχεις 67 "στατικές" φωτογραφίες των δαχτύλων του να ακουμπούν την ταστιέρα (με μικρές διακυμάνσεις στην απόσταση των δαχτύλων από το ξύλο). Αν δεν είναι τόσο ισόχρονα τα πατήματά του, θα βλέπεις τα δάχτυλα να πέφτουν όπως να 'ναι.

 

Αν όμως θέλεις όλη την κίνηση που κάνει, πρέπει να αυξήσεις τα καρέ. Αν υπολογίσουμε περίπου 1 δευτερόλεπτο για κάθε δαχτυλιά θέλεις τα 1608 καρέ που είπα. Για να μην υπερβάλλουμε κιόλας, και με 400 καρέ θα έπεφτε η ταχύτητα κάπου στις 3-4 νότες το δευτερόλεπτο, και εκεί κάποιος που ξέρει πολύ καλά να κρίνει το τεχνικό επίπεδο ενός κιθαρίστα, θα καταλάβει αρκετά, αλλά δεν θα έχει τη βοήθεια του ήχου.

 

Όχι. Ή για την ακρίβεια, φλερτάρει επικίνδυνα και σχεδόν πάντα καταλήγει στην κωμική επιδειξιομανία αν δεν τον στηρίζει το ίδιο το μουσικό περιεχόμενο. Ο Παγκανίνι πχ. αν δεν στηριζόταν από τις εξαίρετες συνθέσεις του, προσφέροντας μια ολοκληρωμένη συναρπαστική (αλλά και ισορροπημένη) εμπειρία στο κοινό του, δεν θα μάγευε τα πλήθη από σνομπ καλλιεργημένους μουσικά ευγενείς και συναδέλφους του μέχρι τον απλό λαό, αλλά θα γυρνούσε από πανηγύρι σε πανηγύρι με το κάρο του και θα μάζευε πενταροδεκάρες δίπλα από τα freak shows.

+1000 (fps  ;D )

 

Οχι απαραιτητα, μιλαμε για το οτι "ο εντυπωσιασμος ειναι κομματι της μουσικης". Τεχνικη? Επιδειξιομανια? Οπως θελει το βλεπει καποιος.

 

Η αληθεια ειναι οτι σε ολα τα οργανα (συμπεριλαμβανομενου αυτου της φωνης), εχουν χτιστει καρριερες βασει της τεχνικης-ή της δεξιοτεχνιας. Πιστευω ο καθενας μας μπορει να βρει παραδειγματα.

 

Αλλα αν το δεις ακομη πιο "ανοιχτομυαλα", το "σολο" τι ειναι? Οτιδηποτε δεν αναπαραγει μια ξεκαθαρη και "φωνητικη" μελωδια, δεν ειναι κατα καποιο τροπο "εντυπωσιασμος"? Δεν ειναι "η ωρα του κιθαριστα" ή του σαξοφωνιστα? Ειτε ειναι στα 1000 ειτε στα 140 bpm. Ενα τζαζ τριο δεν ειναι "εντυπωσιασμος"? Οι κορωνες των hard rock τραγουδιστων ή των Ελληνων αοιδων δεν ειναι¨"εντυπωσιασμος"?

 

Οπως προειπα, με ενοχλει (οχι οτι δεν θα κοιμηθω το βραδυ, κουβεντα καφενειου να γινεται) η δαιμονοποιηση της ταχυτητας (αλλα και της τεχνικης εν γενει). Ειναι κομματι της μουσικης. Το θεμα ειναι να εξυπηρετει τη μουσικη, οπως την εχει ο καθενας στο κεφαλι του, και τιποτα δε μπορει να ειναι κατακριτεο, ποσο μαλλον οταν αυτος ο διαδικτυακος τοπος ειναι γεματος απο τυπους που γουσταρουν να κανουν σολος.

Στην άποψή σου υπάρχει ένα ναι μεν αλλά, και αυτό μπορεί να συμπυκνωθεί στη λέξη όριο. Δεν διακρίνεις κανένα όριο. Κάθε φιγούρα μπορεί να είναι επιτρεπτή, όπως το θέτεις.

 

Αν όμως ξεπεραστεί ένα όριο βιρτουοζισμού, το οποίο έχει να κάνει και με την αισθητική αλλά και με καθαρά αντικειμενικούς παράγοντες όπως η βιολογική ικανότητα της ακοής και δευτερευόντως της όρασης, το αποτέλεσμα γίνεται γελοίο.

 

Το να παίζεις σε ταχύτητες που ο άνθρωπος αδυνατεί ως νευρικό σύστημα να συλλαβεί τις νότες και τον συναισθηματικό τους αντίκτυπο είναι απλώς φιγουρατζίδικο overkill (και με τα πλέον κενά νοήματος κίνητρα).

 

Αλλά ακόμη και αν είσαι οριακά μέσα στο βιολογικό όριο της αισθητηριακής αντίληψης του ανθρώπου, και πάλι κουράζεις τον ανθρώπινο εγκέφαλο με συνεχή τσίτα. Είναι σαν να έχεις έναν κινητήρα που δουλεύει συνέχεια μέσα στο κόκκινο του στροφόμετρου. Δηλαδή στο τέλος, συνεχή θόρυβο και πονοκέφαλο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν όμως θέλεις όλη την κίνηση που κάνει, πρέπει να αυξήσεις τα καρέ. Αν υπολογίσουμε περίπου 1 δευτερόλεπτο για κάθε δαχτυλιά θέλεις τα 1608 καρέ που είπα. Για να μην υπερβάλλουμε κιόλας, και με 400 καρέ θα έπεφτε η ταχύτητα κάπου στις 3-4 νότες το δευτερόλεπτο, και εκεί κάποιος που ξέρει πολύ καλά να κρίνει το τεχνικό επίπεδο ενός κιθαρίστα, θα καταλάβει αρκετά, αλλά δεν θα έχει τη βοήθεια του ήχου.

 

Σίγουρα, αν θες μια καλή εικόνα του τι γίνεται θες αρκετά fps, ένα καρέ την νότα δεν φτάνει.

 

δεν είμαστε τόσο nerds όσοι το αναλύουμε

 

Εγώ είμαι  ;D ;D

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου