Προς το περιεχόμενο

Τέσσερα ''απλά'' βήματα


samy paraga

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μα βάζεις στο trip, να φρεσκάρω τα αναγνώσματά μου (και ουχί μόνον) , για τις αρετές του εθελοντισμού…  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Μπαα.

Μάθε καλύτερα την blues κλίμακα.

Άσε τη blues κλίμακα...που δεν θα σου προσφέρει τίποτα...και κόψε απλά το μούσι ;D

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 41
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Πάντως είναι αξιοπερίεργο... δηλαδή, το συναντάω συχνά, και απορώ: Πως είναι δυνατόν να φαίνεται παράξενο το να φτιάχνει κάτι κάποιος που έχει συνείδηση του τι κάνει, και να μην είναι παράξενο το να φτιάχνει κάποιος κάτι χωρίς γνώση. Φυσικά και η δεύτερη περίπτωση είναι υπαρκτή και εξηγήσιμη, αφού υπάρχει και η πρακτική τριβή, και όχι μόνο η θεωρητική.

 

Η μουσική όμως, ειδικά η τονική μουσική που είναι και η βάση των περισσότερων "αποδεκτών- δημοφιλών" ειδών, έχει αναλυθεί διεξοδικά ΜΕΧΡΙ ΑΗΔΙΑΣ, σε σημείο του να είναι πρακτικά αδύνατον να κάνεις κάτι καινούργιο με καθαρά μουσικούς όρους. Δεν είναι τυχαίο ότι τα περισσότερα μοντέρνα είδη παρουσιάζουν διαφορές βασικά στην ενορχήστρωση, με το "ζουμί" τους να παραμένουν τα γνωστά... 11 τραγούδια  ;D Το πως μπορεί να εμποδίσει την, όποια, έμπνευσή σου το να γνωρίζεις να αποφεύγεις τις... κακοτοπιές και της λακούβες ;D των συνηχήσεων κλπ, δεν μπορώ να το καταλάβω  ???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Το μούσι…δυστυχώς το έκοψα διότι δίκαζα την Τετάρτη (κατ΄ εξαίρεση - και απεργοσπαστικά)- διότι παραγραφόμασταν  ;D ;D ;D ;D ;D).

 

Μετά το πέρας του ακροατηρίου Κώστα ….την ξαναπέρασα με τον κατηγορούμενο, την blues κλίμακα…..αλλά είχε και μερικά ματζόρια μέσα (μας αναγνώρισαν ελαφρυντικό)  ;D ;D ;D ;D.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

 

 

Η μουσική όμως, ειδικά η τονική μουσική που είναι και η βάση των περισσότερων "αποδεκτών- δημοφιλών" ειδών, έχει αναλυθεί διεξοδικά ΜΕΧΡΙ ΑΗΔΙΑΣ, σε σημείο του να είναι πρακτικά αδύνατον να κάνεις κάτι καινούργιο με καθαρά μουσικούς όρους. Δεν είναι τυχαίο ότι τα περισσότερα μοντέρνα είδη παρουσιάζουν διαφορές βασικά στην ενορχήστρωση, με το "ζουμί" τους να παραμένουν τα γνωστά... 11 τραγούδια  

 

Μα γι' αυτό ακριβώς , έχω την τάση , έστω και λαθεμένα, να ψιλο-απαξιώνω τη σύνθεση και να εξάρω την παραγωγή, στη σύγχρονη - εμπορική μουσική.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα γι' αυτό ακριβώς , έχω την τάση , έστω και λαθεμένα, να ψιλο-απαξιώνω τη σύνθεση και να εξάρω την παραγωγή, στη σύγχρονη - εμπορική μουσική.

 

Καταλαβαίνω τι λες, και εγώ καμιά φορά σκέφτομαι έτσι, θα σου πω όμως κάτι: Όσους περισσότερους περιορισμούς έχει ένα είδος σύνθεσης, τόσο δυσκολότερο είναι να το κάνεις ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ. Για αυτό ας πούμε τραβάμε τα... βυζιά μας  ;D όταν βλέπουμε τις εναρμονίσεις του Μεγάλου σε δοσμένα χορικά επιπέδου "δεν περνάς κυρά Μαρία"  ;D Διότι σε κάτι τόσο απλό και συγκεκριμένο, ο κύριος Johann έβλεπε ένα ολόκληρο κόσμο.

 

Έτσι λοιπόν και ένας καλός συνθέτης Pop μουσικής, ακόμα και σε κάτι τόσο απλό και συγκεκριμένο όπως κουπλέ- ρεφρέν- μάξιμουμ τρια ακκόρντα  ;D θα βγάλει κάτι φοβερό, πράγμα πολύ δύσκολο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταλαβαίνω τι λες, και εγώ καμιά φορά σκέφτομαι έτσι, θα σου πω όμως κάτι: Όσους περισσότερους περιορισμούς έχει ένα είδος σύνθεσης, τόσο δυσκολότερο είναι να το κάνεις ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ. Για αυτό ας πούμε τραβάμε τα... βυζιά μας  ;D όταν βλέπουμε τις εναρμονίσεις του Μεγάλου σε δοσμένα χορικά επιπέδου "δεν περνάς κυρά Μαρία"  ;D Διότι σε κάτι τόσο απλό και συγκεκριμένο, ο κύριος Johann έβλεπε ένα ολόκληρο κόσμο.

 

Έτσι λοιπόν και ένας καλός συνθέτης Pop μουσικής, ακόμα και σε κάτι τόσο απλό και συγκεκριμένο όπως κουπλέ- ρεφρέν- μάξιμουμ τρια ακκόρντα  ;D θα βγάλει κάτι φοβερό, πράγμα πολύ δύσκολο.

 

Άρα συμφωνούμε ,όπως είπε και ο συνήγορος του διαβόλου, πως η σύνθεση μετράει  ;D ;D ;D καθότι ο συνθέτης μπορεί να είναι συγχρόνως και παραγωγός -προαγωγός  ;D του εαυτού του βάζοντας πχ ένα φαζάκι  ;)

No one wants an alien

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παράδειγμα. Έρχεται ένας πελάτης και σου λέει..."Αύριο στις 10 και 25, θέλω μία σύνθεση 35", με oriental θέμα σε 4 παραλλαγές...

 

καλα αυτο στο κανω και εγω για πλακα κι ας μην εχω σπουδασει....συνθεση....ταλεντο και ανεση-εξοικιωση με το αντικειμενο χρειαζεται....σιγα μη χρειαζεται και πτυχιο απο το κονσερβατοριο.... ;D ;D,το εχω κανει αλλωστε ,σε λαϊκα τραγουδια,πολλακις... ;)

 

θα συμφωνησω ξανα με τον Yameth...το τραγουδι ,η συνθεση δηλ.ειναι ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ...αλλωστε το γεγονος οτι καποιες ΜΠΟΥΡΔΕΣ ακουγονται στο ραδιοφωνο μονο και μονο επειδη εχουν καλη παραγωγη δεν ακυρωνει το γεγονος οτι ΧΙΛΙΑΔΕΣ τραγουδαρες δεν εχουν αναγκη ΚΑΜΜΙΑ παραγωγη για να ...ειναι τραγουδαρες...

 

αυτο εδω ας πουμε...και με μπαλαλαϊκα και αφρικανικο πιατινι να το επαιζες ΤΡΑΓΟΥΔΑΡΑ θα ηταν

 

 

και αυτο επισης

 

 

και αυτο επισης

 

 

και καμμια 50αρια χιλιαδες ακομα.... ;D

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξανασκεβόμουνα πριν λίγο αυτά που έλεγες δεκεόρε και μούρθε στο μυαλό πως υπήρχαν δι εμάς τας ρομαντικάς ψυχάς πάντα κάποια άλμπουμ -που δε γίναναμε ποτέ άντριδες  ;D-καταραμμένα με τη συμμετοχή του γκρουπ ,του συνθέτη και του παραγωγού .

Τι θα πει παραγωγός ?Τι θα πει σουξέ και χιτ ,υπήρχαν πάντα τα κόνσεπτ άλμπουμ και δεν εννοώ τύπου Floyd κλπ εννοώ ατιμόσφαιρα και συνθήκες σύνθεσης και ηχογράφησης εκείνη τη στιγμή .............ένα παράδειγμα για μας κοντινό ,είναι ο Χαράμης ?τον λέω καλά τον άνθρωπα? :D

Το παράδειγμα του Let it loose και γενικότερα του exile on main street μου θυμίζει το idiot του iggy pop  .

Ο παραγωγός μπήκε στο γκρουπ ,ακολούθησε το κλίμα και τις συνθέσεις και έβγαλε το ηχητικό αποτέλεσμα που άρμοζε στις συνθέσεις και τα συναισθήματα της μπάντας εκείνη τη στιγμή. Αν είχε γίνει διαφορετικά η μπάντα θα τον πέταγε όξω :D

Δουλέψαν όλοι μαζί ,μπήκαν στο κλίμα ,σα το Χαράμη που είναι μάστερ των πάντων .

Ποιἀ δικόγραφα δωρεάν και ποιά σουξέ ?Αυτά είναι για κάτι γέροντες επαγγελματίες σα το Μαραθώνα που όλα τα θεωρεί παιγμένα στη καρέκλα . Εδώ μιλάμε για ροκ, μιλάνε τα Ξσύλα λαίμαι  8)

Iggy Pop - Dum Dum Boys

No one wants an alien

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Πολλές φορές, τα όρια είναι δυσδιάκριτα.

Δεν αποκλείεται , όπως προείπα, το ίδιο πρόσωπο ή πρόσωπα (αν θέλεις group), να λειτουργούν και σαν συνθέτες και σαν παραγωγοί.

 

Το θέμα είναι ποια δουλειά θα πιστώσουμε στον συνθέτη και ποια στον παραγωγό, ποια στον ενορχηστρωτή και ποια στο ηχολήπτη……που είπαμε, ναι, μπορεί να είναι και το ίδιο πρόσωπο.

 

edit:

 

Εντελώς σχηματικά και πρωτόγονα.  ;D ;D ;D

 

Το  συνθέτη αφορά το μουσικό μέρος…οι νότες, ο χρόνος, ο ρυθμός…..η μελωδία

 

Τον ενορχηστρωτή…..καλά μας έφερες το ντο ρε μι σου….τώρα όμως εγώ λέω…αυτό το ντο -ρε- μι να το παίζει πιάνο και και το "λαλαλα"…της μελωδίας , φλάουτο.Σε κάποια φάση επίσης θα βάλουμε και ντουπ-ντουπ....

 

Έρχεται ο παραγωγός και λέει, ναι αλλά το πιάνο δεν θα είναι ό,τι και ό,τι…θα είναι steinway grand piano….και το φλάουτο θα έχει και λίγο βάθος…επίσης θέλω να ακούγεται πιο μπροστά στη μίξη το φλάουτο….Το ντουπ-ντουπ τέλος, θα είναι από 28" kick drum...έτσι για να χαρεί ο SF. :P

 

Έρχεται και ηχολήπτης και έχει για όλα άποψη…. ;D ;D ;D ;D

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου