Προς το περιεχόμενο

Πώς θα παίξω live με loop?


elavd

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παίζει κανείς από εσάς LIVE με κάποιο πετάλι τύπου loop station?

 

Εγώ έχω το Boss DD-20 και θέλω σε κάποια κομμάτια να γράψω φρασούλες και να loop-άρουν ώστε να παίζω άλλα πράγματα από πάνω...

 

Το πρόβλημα είναι ότι στην πρόβα (και προφανώς ΚΑΙ στο live) οι υπόλοιποι με πρώτο τον drummer, δεν ακούνε καλά τη λούπα και κάπου χανόμαστε.

 

Σκέφτηκα να βγάλω την μια έξοδο από το πετάλι σε ακουστικά ή σε 2ο ενισχυτή για να ακούει τουλάχιστον ο drummer καλύτερα, αλλά το πρόβλημα είναι ότι έτσι δε στέλνω ΜΟΝΟ την λούπα. Αν παίξω δηλαδή εγώ εκείνη τη στιγμή κάτι άλλο, αυτό βγαίνει στα ακουστικά με συνέπεια πάλι να γίνεται μπάχαλο....

 

Έχετε καμιά ιδέα/πρόταση για το τι μπορώ να κάνω?

 

ΥΓ: την προφανή λύση του να βρω 2ο κιθαρίστα μη μου την πείτε...Τη σκέφτηκα κι από μόνος μου :lol:

www.facebook.com/YourPaintedSmile

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είμαι λίγο άσχετος, αλλά γιατί δεν ακούνε τη λούπα; Και αν όντως δεν την ακούνε, πως θα ακούνε τον δεύτερο κιθαρίστα; 8O 8O

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν την ακούνε γιατί

 

Α) Υποπτέυομαι πως αυτού του είδους τα πετάλια παίζουν λίγο πιό χαμηλά τη λούπα, άρα δεν αργεί το μπάχαλο

 

Β) Ο Elavd αλλού πατάει με το αριστερό και αλλού είναι το δεξί. :lol: Κοινώς χαντακώνει το συγκρότημα... :D :lol:

τασκερα απο βουτυρο οπως αποκαλουμε μερικη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα μέλη της μπάντας ακολουθουν τον drummer ο οποίος οφείλει να παίζει σταθερά. Αν όμως ο drummer πρέπει να συγχρονιστεί με κάτι ηχογραφημένο το οποίο δεν το ακούει πάντα καλά (γιατί κάποιο όργανο μπορεί να το καλύπτει μερικά) τότε υπάρχει πρόβλημα.